Alla kategorier Övrigt Stockholms län Sundbyberg Salong Drömhud

Salong Drömhud

Duvgränd 1, 172 36 Sundbyberg — Visa karta

På min salong har jag samlat den effektivaste hudvården för att Du ska få det bästa. Mitt mål är att Du ska trivas och lämna min salong nöjd! Jag finns här för att hjälpa Dig till en bättre hud och hälsa.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Salong Drömhud:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 2 kunder tycker om Salong Drömhud

• maria h
    maria h skrev om Salong Drömhud
    Gjorde en fransförlängning för 1000kr som släppte redan efter en vecka hade stora och fula Jack gick då tbx och betalade 600kr för en påfyllning detta släppte också efter 1 vecka tycker det är dåligt att man betalar såpass mycket för något som inte ens är bra sen kommer man tbx och är tvungen att betala ännu mer detta var dock 2 år sen
  • maria h
    maria h skrev om Salong Drömhud