Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Årsta Salong Stockholm Beauty - Hornsbergstrand

Salong Stockholm Beauty - Hornsbergstrand

Hornsbergs Strand 73, 112 16 Stockholm — Visa karta

Stockholm Beauty är ett företag som tillhandahåller skönhetsprodukter till förmånliga priser. Vi sätter kvalitet i centrum både vad gäller behandlingar på salongen som de produkter och varor vi förmedlar. Vi har bl.a. agenturen på Nutraluxe MD samt Vani-T, bägge är välkända och världsomfattande produkter, ledande inom sina respektive områden. Vi strävar är att utveckla ett helhetskoncept för Dig med enbart välkända, väl prövade och marknadsledande produkter. Vi finns för att just Du behöver oss. Vi har funnits på marknaden sedan 2009 och har redan ett etablerat kundunderlag och ett team av utvalda återförsäljare över hela landet. Vi har försäljning både på webben samt i utvalda butiker.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Salong Stockholm Beauty - Hornsbergstrand

• Ellinor K
    Ellinor K skrev om Salong Stockholm Beauty - Hornsbergstrand
    Jätte nöjd med behandling och bemötandet,
    Jag är en kund kan rekommendera salongen om du vill avnjuta en skönhetsstund av något slag

Hornsbergs Strand 73, 112 16 Stockholm