Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
Samsung Electronics

Samsung Electronics

Omdömen totalt
18
Snittbetyg
1.2

18 omdömen om Samsung Electronics

Visar 18 omdömen med 1.2 i snittbetyg
Mats Dan Håkan B
Wrote about Samsung Electronics

Jag köpte en Samsung Galaxie Surfplatta Galaxy Tab A9+ 2025-10-07 på Elgiganten i Lidköping för för ett nedsatt pris 1 895,- kr. Tidigare pris var 3 290,- kr. Kvitto kan uppvisas. Innan jag köpte produkten frågade jag Säljaren om den kommer att ha samma pris på Black Friday (BF). Fick då som svar att "billigare än så här blir det inte”. Därför köpte jag surfplattan och väntade inte in BF. Nu annonseras samma produkt ut för 1 490,- kr. Nu har Elgiganten lurat mig på 405 kr. Jag har krävt återbetalning med 405 kr per omgående.... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Lennart Martin C
Wrote about Samsung Electronics

Köpt en TV av Samsung shop som skärmen var sprucken vid leverans, jag har returnerat den och får ingen ny.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Shadip R
Wrote about Samsung Electronics

15 månader och tvättmaskinen har flagnat. Står bredvid en torktumlare som är 8år gammal utan liknande problem. Att prata med kundtjänst via mail är totalt meninglöst. Varje gång är det en ny person som svarar med nya besked. Sista gången jag köper Samsung produkter.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Annika B
Wrote about Samsung Electronics

Art mode fungerar inte på min tv utan det går enbart att testa i art mode. Jag betalar för ett abonnemang utan att kunna använda tjänsten och ingen svarar på mail och ingen gör något åt problemet. Nu har det gått två månader och ingen visar något intresse av att hjälpa till utan säger bara att en högre avdelning ska höra av sig vilket aldrig sker.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Jonas G
Wrote about Samsung Electronics

Min tv har gått sönder 2 gånger på 3 år och nu tycker dem att jag ska betala lika mycket för en reparation som tvn kostade ny.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Zami Nizam Q
Wrote about Samsung Electronics

Samsung erbjuder 15% rabatt vid nästa köp för förnärmande beteende till kunder Ringde kundtjänst för att framföra klagomål om en av deras reparationsagenter . Enligt killen jag pratade med så fick jag ta det med dem(service agenten ) och inte med Samsung "Samsung ansvara inte för deras service agenter "trots att på deras hemsida hittar man en av dem dessutom så slängde killen luren i örat på mig utan att återkomma . Efter en stund ringde jag igen och då pratade jag med en annan i deras kundtjänst och då bad jag den nya... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Robert Karl-axel Anthony S
Wrote about Samsung Electronics

3 år och 4 månader. Så länge håller en diskmaskin ifrån Samsung. Garantin är på 2 år. Läckage över hela golvet - gick inte att laga. Att konstatera att Samsung har levererat en skräpprodukt som inte kan repareras kostar 1250 kr. Lite grann som att bli blåst två gånger.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Markus Kristian H
Wrote about Samsung Electronics

Riktig fars. Vill göra en affär för 100.000 kronor men får inte svar varken på mail eller chat om förfrågan på offert. Kundservice på telefon vet och kan ingenting och hittar ingen info eller någon som skulle veta svar på produkter eller garantivillkor. De var dock trevliga och höll själva med om att jag kanske ska välja en annan leverantör.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
ANIEL B
Wrote about Samsung Electronics

I bought a washing machine (WW94T756CBT_S4) via samsung.com/se, it leaked water from day one. I was sent on a goose chase. The chat support agent stops the chat three times in a row when you eventually ask for a return. You need to start a new conversation with a new agent again and again. After 2 minutes not responding, the chat is stopped due to inactivity. When you email, they will ask you to call a certain number. When you call the number, they will give you another number to call. When you call that number, they will... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Maria W
Wrote about Samsung Electronics

Jag hörde av mig till Samsung om att jag i samband med mitt köp av samsung galaxy watch 5 köpte av Samsung ett extra armband för ca 2 månaders. Detta armband gick sönder då textilarmbandet släppte från sitt fäste. Ringde för att reklamera armbandet men blev först skickad fram och tillbaka och blev erbjuden en rabattkupong på 50 kr för att köpa ett nytt?!. Det blev även ett par repor i min nya klocka men tänkte inte bråka om detta. De hänvisar mig till Mcare men säger i samma andetag att det nog inte funkar för de har inte... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Peter N
Wrote about Samsung Electronics

Beställde en tv på Samsung.com tv sprucken vid leverans. Noll ansvar och väldigt dålig hjälp att avhjälpa problemet

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
KRISTIAN L
Wrote about Samsung Electronics

Reklamationshantering är usel i deras onlineshop. Kommer köpa ickeoriginal tillbehör i fortsättningen . Undvik deras onlineshop till varje pris!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Necati K
Wrote about Samsung Electronics

Mardröms upplevelse! Beställde en Samsung S22 ultra samt ett slikonskal. Jag fick telefonen men inte skalet. Ringer och mailar och chattar med Samsung kundservice. De uppger att skalet kommer separat. Så långt inga problem. Men skalet dröjer flera veckor. Jag ringer och mailar och chattar med kundservice. De säger att det är på väg, då har det gått två veckor. Jag uppger att jag inte kan vänta längre och kan köpa ett i affären så jag vill avboka det. De säger att det går bra. MEN på första fakturan är skalet inkluderat... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
TORSTEN A
Wrote about Samsung Electronics

Tog 2 månader att avbeställa en ej släppt produkt, höll över 4tusen av mina pengar i 2 månader. Akta er för upgrader + kunde inte byta efter ett år, systemet var trasigt sa dom. Varje vecka så skulle det vara lagat till nästa. Tröttnade på att få samma svar hela tiden efter 2.5månade. avbeställde, tog 2 månader innan man kunde skicka tillbaka den. sen ingen bekräftelse alls. tog över 2 månader innan dom behandlat den. höl även här pengarna hela tiden. sen nästan en månad för att reda ut allt som hänt. Sen skiter... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
ALEXANDER M
Wrote about Samsung Electronics

Dåliga produkter samt urusel service. Rekommenderas EJ! Köpte deras senaste TV 2019 - Helt värdelös! Ej naturlig bild, kass ljud. Flera fel från början. Allt är utbytt, inkl. moderkortet vid 4 tillfällen. Nu är det "clouding"!, vita fläckar på en tredjedel av skärmen - helt OK enligt Samsung

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Oddbjörn E
Wrote about Samsung Electronics

Hej, har varit nöjd med en Samsung Tvättmaskin i fem år. Plötsligt totalhavererade maskinen då tvättrumman lossnade. Då jag tog isär maskinen visade det sig att fästet till trumman var i aluminium. Detta i kombination med syrafast trumma och huvudaxel gör att aluminiumet offras som en zinkanod på en båt. Allmänt känt bland konstruktörer. Dessutom utsätts kunder för aluminiumpartiklar i kläderna samt pump och slangar fylls med detta. Allt annat i maskinen såg nytt ut. Inga kommentarer kring detta från Samsung endast hänvisning... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Fredrik L
Wrote about Samsung Electronics

Överlag är Samsungs produkter medelgoda, men på deras support jobbar en god vän till mig. Han fick ett brev för någon månad sedan där Samsung skrev att hans avdelning ska flytta till Riga i Lettland. Om han vill följa med dit får han 6500sek i lön före skatt annars förväntar sig Samsung att han säger upp sig. Hur Samsung ska få tag i svensktalande Letter låter jag bli att tänka på.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Erica I
Wrote about Samsung Electronics

tycker om samsung. har haft tvåtelefoner därifrån bland annat som jag är jättenöjd med. ville inte ens byta bort min gamla men den började bli sliten. efter tre och ett halvt år! funkar alltid bra utan problem och är väldigt lätt att använda och förstå även för någon så oteknisk som mig.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share

Filtrera omdömen