Läs vad 17 kunder tycker om Sanitet och Spolteknik AB 2

• 2020-02-23
    Lätt åtkomliga o kom när de skulle och det var klart på utsatt tid. En firma vi blev rekommenderad o rekommenderar gärna.
  • 2020-02-21
    Badrums renovering. Fick allt vad jag ville och önskade. Trevligt bemötande. Utfört precist och i tid som överenskommelse. Kan verkligen rekommendera.
  • 2019-09-23
    Vi har köpt en relining i en av våra fastigheter.
    Arbetet har utförts mycket smidigt, Carsten har skött kontakt med hyresgäster och informerat väldigt väl om vad och när arbeten skall utföras i respektive lägenhet.
  • 2019-09-22
    Vi fick hjälp med ombyggnad av badrum och Carsten var mkt lyhörd med gott resultat. Vi är mkt nöjda! Carina o Mats
  • 2019-09-19
    Totalrenovering av badrum i vår lägenhet.
    Carsten kom med väldigt bra idéer jag inte själv tänkt på, alltid skönt att höra direkt från en som verkligen kan sin sak.
    Resultatet blev långt förbi mina förväntningar!
  • 2019-07-24
    Renovering av äldre badrum.
    Firman rev ut det gamla badrummet, kaklade, la in klinkers samt golvvärme och monterade nya badrumsmöbler. Snyggt, snabbt och till ett konkurrenskraftigt pris. Superbra kommunikation och klara inom utsatt tid! Rekommenderas varmt!!
  • 2019-04-23
    Sanitet & specialteknik har hjälpt oss med att renovera en tvättstuga/toa med värmegolv och klinker och helkaklade väggar, allt till full belåtenhet. Carsten och hans medhjälpare är väldigt duktiga och trevliga. Håller det dom lovar och faktiskt lite till. Svarar alltid på telefon och sms.
  • 2019-04-17
    Mycket nöjd med mitt nya badrum. Priset stämde med vad vi kommit överens om. 15 arbetsdagar var beräknat och det stämde. Eva
  • 2019-04-17
    Fint bemötande från planering till utförande.
    Vi ör mkt nöjda med vårt ’nya’ badrum ...
  • 2019-04-16
    Fantastiskt fin bemötande. Deras anbud var långt under andras. Mycket välgjort arbete. Gedigna kunskaper och fint hantverks arbete. Bättre firma finns inte. Jag har haft många hus med många hantverkare. Jag vet vad jag pratar om.
    Slår vad de kan reperera kungens slott med sina kunskaper. VÄLKOMMEN IGEN!
    Ni är bäst
  • 2019-04-15
    Alltigenom god service och med en ambition att hålla både tider och budget.
  • 2018-11-27
    Perfekt i alla avseende. På en skalla på mellan 1 till 10 ligger det på 100. Jag är super nöjd
    Hälsar
    Olle i Kåseberga
  • 2018-11-27
    Renovering av badrum.
    Bemötandet och kommunikation var bra.
    De kom rekommenderade så förväntningarna var höga och de levererade på de förväntningarna.

Rekommenderas för badrum renovering.
    Peter B
  • 2018-09-20
    Köpt rörinfodring av bef. spilledningar, de lever upp till mina högt ställda förväntningar och hanterar oförutsedda händelser på ett bra sätt.
    Lyssnade , full av uppslag för att lösauppgifter . Har en lösning färdig
    Stödjande , uppfinningsrik, entreprenörskap
    Enkel , trygg , sammarbete
  • 2018-09-18
    Byte av avloppsstammar och badrum i 36 lgh.
    Bemötandet var mycket bra.
    Förväntningen var att besvären för de boende skulle hålla sig inom rimliga gränser och att de var seriösa i arbetet. Slutresultatet är vi mycket nöjda med. Inte bara arbetet utfördes korrekt även ordning och reda efter avslutade arbetspass uppskattade vi. De var mycket hänsynsfulla till oss boende. De var lätta att få kontakt med och åtgärdade det vi fört fram snabbt och bra.
    Vi har inget att klaga på utan är kan varmt rekommendera företaget.
  • 2018-09-18
    S o S AB har bl.a gjort ett helt nytt badrum åt mig. Är mycket nöjd med deras arbete. Göran
    Göran S