Alla kategorier Byggföretag Skåne Simrishamn Sanitet och Spolteknik AB

Sanitet och Spolteknik AB

Sandbyvägen 53, 276 37 Borrby — Visa karta

Har du problem med avloppen och behöver underhåll av rören? Vi på Sanitet & Spolteknik utför högtrycksspolningar, både förebyggande och akuta spolningsåtgärder. Varför du ska anlita oss:
- Vi har fleråriga funktionsgarantier
- Proffs på inspektion och konditionsbedömning av avloppsrör
- Hjälper dig med besiktning inför relining/rörinfodring

Under åren har de som en gång anlitat oss valt att komma tillbaka. Oavsett om det gäller stambyten, badrumsentreprenad, El, VVS eller rörrenovering och underhållsservice. Hos oss kan du känna dig trygg!
Vill du ha referenser så får du det specificerat på där du bor. Välkommen att höra av dig!

Läs vad 6 kunder tycker om Sanitet och Spolteknik AB

• Anders S skrev om Sanitet och Spolteknik AB
    Perfekt i alla avseende. På en skalla på mellan 1 till 10 ligger det på 100. Jag är super nöjd
    Hälsar
    Olle i Kåseberga Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Sanitet och Spolteknik AB
    Renovering av badrum.
    Bemötandet och kommunikation var bra.
    De kom rekommenderade så förväntningarna var höga och de levererade på de förväntningarna.

Rekommenderas för badrum renovering. Läs mer
  • Jonas O skrev om Sanitet och Spolteknik AB
    Köpt rörinfodring av bef. spilledningar, de lever upp till mina högt ställda förväntningar och hanterar oförutsedda händelser på ett bra sätt. Läs mer
  • Håkan S skrev om Sanitet och Spolteknik AB
    Lyssnade , full av uppslag för att lösauppgifter . Har en lösning färdig
    Stödjande , uppfinningsrik, entreprenörskap
    Enkel , trygg , sammarbete Läs mer
  • Stefan O skrev om Sanitet och Spolteknik AB
    Byte av avloppsstammar och badrum i 36 lgh.
    Bemötandet var mycket bra.
    Förväntningen var att besvären för de boende skulle hålla sig inom rimliga gränser och att de var seriösa i arbetet. Slutresultatet är vi mycket nöjda med. Inte bara arbetet utfördes korrekt även ordning och reda efter avslutade arbetspass uppskattade vi. De var mycket hänsynsfulla till oss boende. De var lätta att få kontakt med och åtgärdade det vi fört fram snabbt och bra.
    Vi har inget att klaga på utan är kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • Göran S
    Göran S skrev om Sanitet och Spolteknik AB
    S o S AB har bl.a gjort ett helt nytt badrum åt mig. Är mycket nöjd med deras arbete. Göran Läs mer

Sandbyvägen 53, 276 37 Borrby