Sanitet och Spolteknik AB

Sanitet och Spolteknik AB

Har du problem med avloppen och behöver underhåll av rören? Vi på Sanitet & Spolteknik utför högtrycksspolningar, både förebyggande och akuta spolningsåtgärder. Varför du ska anlita oss:
- Vi har fleråriga funktionsgarantier
- Proffs på inspektion och konditionsbedömning av avloppsrör
- Hjälper dig med besiktning inför relining/rörinfodring

Under åren har de som en gång anlitat oss valt att komma tillbaka. Oavsett om det gäller stambyten, badrumsentreprenad, El, VVS eller rörrenovering och underhållsservice. Hos oss kan du känna dig trygg!
Vill du ha referenser så får du det specificerat på där du bor. Välkommen att höra av dig!

Läs vad 30 kunder tycker om Sanitet och Spolteknik AB 2

2021-09-18
    Vi är mycket nöjda med Spol och sanitet renovering av vårt badrum, från första kontakten tills allt var klart. Skickliga och serviceinriktade hantverkare. God kommunikation under hela renoveringen. Stor flexibilitet, dels när vi behövde flytta fram renoveringen pga sjukdom, dels när leverens av badrumsmöblerna blev försenad.
    2021-09-15
    Funkat bra med kontakt och återkoppling.
    Sköter jobben på ett bra sätt mot hyresgästen
    2021-09-14
    Jag är verkligen nöjd! Vips så var mitt badrum klart! Jag fick värdefull hjälp när jag beskrev hur jag ville ha det, företaget var inlyssnande och kom med flera bra ideér. Hantverkarna var påtagligt lösningsinriktade och kreativa. Bemötandet mot mig som kund var alltigenom proffesionellt och relationerna inom arbetsgruppen goda vilket förstås bidrog till att allt fungerade så bra. Jag ser fram emot att renovera nästa badrum!
    2021-09-14
    Kunniga o inlyssnande hantverkare. Bra pris. Resultat: Ett mycket snyggt badrum färdigt enligt tidsplan. En alltigenom trevlig upplevelse.
    2021-09-14
    Trevligt bemötande och professionellt intresse
    Lätta att prata med
    Allt fungerar utmärkt efter re-lining
    2021-04-11
    Snabb service. Svarar inom ett par timmar vid frågor och kommer vid behov inom rimlig tid under de dagar arbetet pågick. Relinade gamla avloppsrör som nu gör att vi känner oss trygga mot fukt i husstommen.
    2021-04-10
    Vi är jätte nöjda ! Proffsigt utförande och trevliga anställda !
    2021-04-10
    Ombyggnad/renovering badrum. Utmärkt bemötande. Höga förväntningar som faktiskt överträffades. Kunniga och verkligen proffesionellt utfört arbete. Kom med kloka råd och idéer. 100% nöjd!
    2021-04-08
    Badrumsrenovering. Supernöjd med nästan allt.
    2021-04-06
    Vi har anlitat Sanitet och Spolteknik för flera uppdrag och alltid blivit proffsigt och trevligt bemötta. De är ett självklart val för oss när vi behöver hjälp.
    2021-04-06
    Snabbt, effektivt, kvalitet i utförande, kom dagen efter anmälan
    2021-04-06
    Vi total renovera vårt badrum. Handkapp anpassat. Mycket trevligt bemötande av alla i företaget. Vi märkte redan vid första besöket, offert förfrågan , att de var trevliga.
    Mycket proffsigt, såg det fina, kakel och klinker mycket fint och noggrant uppsatt.Snabba killar och prislappen stämde exakt!
    2021-04-06
    Okomplicerat, flexibelt, arbetet utfört enligt tidsplan, inga krångel. Ett drygt halvår efter reliningen av fastigheten inga klagomål. Badrummet blev mycket bra. Rekommenderas!
    2020-02-23
    Lätt åtkomliga o kom när de skulle och det var klart på utsatt tid. En firma vi blev rekommenderad o rekommenderar gärna.
    2020-02-21
    Badrums renovering. Fick allt vad jag ville och önskade. Trevligt bemötande. Utfört precist och i tid som överenskommelse. Kan verkligen rekommendera.
    2019-09-23
    Vi har köpt en relining i en av våra fastigheter.
    Arbetet har utförts mycket smidigt, Carsten har skött kontakt med hyresgäster och informerat väldigt väl om vad och när arbeten skall utföras i respektive lägenhet.
    2019-09-22
    Vi fick hjälp med ombyggnad av badrum och Carsten var mkt lyhörd med gott resultat. Vi är mkt nöjda! Carina o Mats
    2019-09-19
    Totalrenovering av badrum i vår lägenhet.
    Carsten kom med väldigt bra idéer jag inte själv tänkt på, alltid skönt att höra direkt från en som verkligen kan sin sak.
    Resultatet blev långt förbi mina förväntningar!
    2019-07-24
    Renovering av äldre badrum.
    Firman rev ut det gamla badrummet, kaklade, la in klinkers samt golvvärme och monterade nya badrumsmöbler. Snyggt, snabbt och till ett konkurrenskraftigt pris. Superbra kommunikation och klara inom utsatt tid! Rekommenderas varmt!!
    2019-04-23
    Sanitet & specialteknik har hjälpt oss med att renovera en tvättstuga/toa med värmegolv och klinker och helkaklade väggar, allt till full belåtenhet. Carsten och hans medhjälpare är väldigt duktiga och trevliga. Håller det dom lovar och faktiskt lite till. Svarar alltid på telefon och sms.
    2019-04-17
    Mycket nöjd med mitt nya badrum. Priset stämde med vad vi kommit överens om. 15 arbetsdagar var beräknat och det stämde. Eva
    2019-04-17
    Fint bemötande från planering till utförande.
    Vi ör mkt nöjda med vårt ’nya’ badrum ...
    2019-04-16
    Fantastiskt fin bemötande. Deras anbud var långt under andras. Mycket välgjort arbete. Gedigna kunskaper och fint hantverks arbete. Bättre firma finns inte. Jag har haft många hus med många hantverkare. Jag vet vad jag pratar om.
    Slår vad de kan reperera kungens slott med sina kunskaper. VÄLKOMMEN IGEN!
    Ni är bäst
    2019-04-15
    Alltigenom god service och med en ambition att hålla både tider och budget.
    2018-11-27
    Perfekt i alla avseende. På en skalla på mellan 1 till 10 ligger det på 100. Jag är super nöjd
    Hälsar
    Olle i Kåseberga
  • Peter B
    skrev om Sanitet och Spolteknik AB
    2018-11-27
    Renovering av badrum.
    Bemötandet och kommunikation var bra.
    De kom rekommenderade så förväntningarna var höga och de levererade på de förväntningarna.

Rekommenderas för badrum renovering.
    2018-09-20
    Köpt rörinfodring av bef. spilledningar, de lever upp till mina högt ställda förväntningar och hanterar oförutsedda händelser på ett bra sätt.
    Lyssnade , full av uppslag för att lösauppgifter . Har en lösning färdig
    Stödjande , uppfinningsrik, entreprenörskap
    Enkel , trygg , sammarbete
    2018-09-18
    Byte av avloppsstammar och badrum i 36 lgh.
    Bemötandet var mycket bra.
    Förväntningen var att besvären för de boende skulle hålla sig inom rimliga gränser och att de var seriösa i arbetet. Slutresultatet är vi mycket nöjda med. Inte bara arbetet utfördes korrekt även ordning och reda efter avslutade arbetspass uppskattade vi. De var mycket hänsynsfulla till oss boende. De var lätta att få kontakt med och åtgärdade det vi fört fram snabbt och bra.
    Vi har inget att klaga på utan är kan varmt rekommendera företaget.
  • Göran S
    skrev om Sanitet och Spolteknik AB
    2018-09-18
    S o S AB har bl.a gjort ett helt nytt badrum åt mig. Är mycket nöjd med deras arbete. Göran