Alla kategorier Begravningsbyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Sankt Eriks Begravningsbyrå

Sankt Eriks Begravningsbyrå

Frejgatan 10, 113 49 Stockholm — Visa karta

Vi tar oss tid att prata med de som söker vårt stöd och hjälp. Vårt mål är att erbjuda hög service där de sörjande sätts i fokus, det tror vi inger förtroende och bidrar till en trygg känsla.

På St Eriks Begravningsbyrå hjälper vi till med det mesta som rör begravningsceremonin samt kan ta kontakt med t.ex. myndigheter och andra parter som kan vara involverade i begravningssammanhang. Oftast behövs bara ett möte med begravningsbyrån. Där tar vi reda på specifika önskemål och förutsättningar samt berättar vilka alternativ som finns. Vidare kommunikation kan sedan ske per e-mail, post eller telefon. Vi gör även hembesök, om så önskas.

Läs vad 10 kunder tycker om Sankt Eriks Begravningsbyrå

• Monica P
    Monica P skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå
    Vi möttes av vänlighet och hjälpsamhet när vi
    Sökte hjälp med testamente och begravningsplanering hos St Eriks Begravningsbyrå Vi fick många goda råd och kände oss mycket nöjda med den känsliga planering som var Sten Åkessons uppgift och rekommendera honom varmt
    Monica Shields Läs mer
  • Bertil G
    Bertil G skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå
    Vi var mycket nöjda med bemötande och genomförandet av alla aktiviteter i samband med begravningen. Vi kommer att rekommendera Sankt Eriks Begraningsbyrå till alla som vi känner. Allt överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • Mats S
    Mats S skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå
    Professionellt och bra bemötande. Fått hjälp med både begravning och bouppteckning. Allt till full belåtenhet. Läs mer
  • Olle H
    Olle H skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå
    Mycket professionellt rakt igenom Läs mer
  • Krystyna P
    Krystyna P skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå
    Vi valde Sankt Eriks Begravningsbyrå eftersom vi ville ha en liten och personlig byrå och vi blev väldigt nöjda. Sten tog hand om oss och planeringen av begravningen på ett smidigt och professionellt sätt. Vi blev bemötta med respekt och medkänsla på ett lugnt och värdigt sätt vilket vi är mycket tacksamma för.
    Vi kan varmt rekommendera Sankt Eriks Begravningsbyrå! Läs mer
  • Katarina P
    Katarina P skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå
    Jag och min syster kontaktade St Eriks begravnings byrå då vår mor gick bort. Det första vi kände var att vi ville ha en liten och personlig begravnings byrå. Och det fick vi verkligen. Enkelt smidigt och proffsigt bemötande. Kan verkligen rekommendera Sten. Läs mer
  • Gia T
    Gia T skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå
    Väldigt trevligt och lyssnande bemötande utan fjäskande. Har fullföljt våra önskemål även då dessa i somligt avvikit från gängse normer. Läs mer
  • Kalle N
    Kalle N skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå
    Hej
    Jag är mycket nöjd med den totalaservicen från Sankt Eriks Begravningsbyrå i alla skeden allt från första möte till leverans av alla tjänster. Läs mer
  • Yvonne L
    Yvonne L skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå
    Redan från första besöket som gick väldigt snabbt att få har jag fortfarande glädjen att besöka Sankt eriks begravningsbyrå och få hjälp och stöd med testamentsfrågor tex.och en del bankärenden som har tillkommit i senare tid.
    All hjälp före under och efter bagravningen har varit till största hjälp.
    Med stort förtroende kände vi i familjen att vi kunde lämna över allt praktiskt till begravningsbyrån.
    I en sådan här speeciell situation kändes att man även kunde få stöd i sitt sorgearbete som ju fanns hela tiden i allt praktiskt arbete.
    Vi kan mycket varmt rekommendera Läs mer
  • Lamin K
    Lamin K skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå
    Min pappa var sjuk länge, men hans bortgång blev ändå svår för oss barn. Han blev bara 65 år. Det kändes helt overkligt att börja tänka på begravning. Men Sten Åkesson på Sankt Eriks Begravningsbyrå lotsade oss med trygg hand till det svåra, slutliga avskedet. De jobbade fram en värdig och vacker begravning, med en känsla för detaljer och omsorg som måste komma från hjärtat. Vi var involverade i hela processen, men allt det praktiska verkade lösa sig av sig självt. De tog hand om alltifrån planering av begravningen, med förslag på kista och blommor, till bouppteckning skattefrågor samt arvskifte. Men framförallt gjorde Sankt Eriks Begravningsbyrå det väldigt svåra till något fint att minnas. Läs mer

Frejgatan 10, 113 49 Stockholm