Sankt Eriks Begravningsbyrå

Sankt Eriks Begravningsbyrå

www.sankteriksbegravning.se
  • BadgeThreeYears

Vi tar oss tid att prata med de som söker vårt stöd och hjälp. Vårt mål är att erbjuda hög service där de sörjande sätts i fokus, det tror vi inger förtroende och bidrar till en trygg känsla. På Sankt Eriks Begravningsbyrå hjälper vi till med det mesta som rör begravningsceremonin samt kan ta kontakt med t.ex. myndigheter...

69 omdömen om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Sedan starten hos Reco 2017

Ulrika B
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Vi fick ett mycket professionellt, fint och vänligt bemötande i alla avseenden. Kunnig och lyhörd rådgivning med ett perfekt genomförande där allt var omhändertaget på allra bästa sätt efter våra önskemål.

Mats Michael S
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Bra bemötande, snabbt och korrekt hanterat. Beställde begravning, bouppteckning och arvskifte

Dan M
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Mycket och bra och proffessinellt mottagande! Mina förväntnigar uppfylldes till fullo! Jag är mycket nöjd med alla arrangemang och tackar för allt!! Med tillönskan om all framgång i verksamheten!

Kerstin A
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Mina upplevelser överträffar allt i den tid som råder Jag blev bemött på ett utmärkt sätt empatiskt- medkännande utan några åthävor. tydligt, informativt. och i en takt som jag kunde ta till mig. Jag tänkte att Sankt Eriks byrå låg i Stockholm, i den stadsdel jag tillbringade mina studier.. Ringde runt på några olika byråer men Sten Åkessons röst och bemötande slog ut alla andra vilket visat sig vara en korrekt bedömning. Jag har köpt hjälp med allt som tillhör en begravning som jag inte kan ombesörja själv. Kommer också...

Kerstin E
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Trevligt bemötande vid bouppteckning. Det kändes tryggt och bra

Jan S
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

vi är jättenöjda med allt mycket bra bemötande köptes blommor kanonfina minnesstunden med kaffe ock tårta blev alldeles perfekt det blev en begravning i dur konstigt nog vi tackar sten för all hjälp mvh janne o liisa

Bo L
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Vi anlitade Sankt Eriks Begravningsbyrå för att begrava en familjemedlem. I sorgen kunde vi tryggt luta oss mot deras vägledning. Man kan sammanfatta Sankt Eriks Begravningsbyrå som professionell, lyhörd och hedervärd. Därtill nyttjade byrån sin gedigna erfarenhet när vi var osäkra på diverse programpunkter i relation till begravningen och gav oss goda råd. Tveklöst högsta betyg!

Philip R
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Trevligt och bra bemötande. Sankt Eriks Begravningsbyrå fixade allt och jag kunde fokusera på annat.

Karolin K
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

I en förvirrad tid fick vi bra hjälp och stöd av st Eriks begravningsbyrå att få en fint sista avsked. Mycket professionella och hjälpsamma.

Anna Å
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Som ensam nära anhörig var situationen ganska tung och stressig med alla frågor som dök upp och beslut som skulle fattas. Men Sten Åkesson var som ett tryggt ankare i sjögången av känslor. Lyhörd och effektiv på ett bra sätt guidade han mig i processen. Begravningen blev underbar (om man kan säga så) med rätt kyrka, fin musik och perfekt minnesstund efteråt. Jag uppfattade ett genuint engagemang och dessutom blev totalpriset mycket rimligt. Jag rekommenderar byrån.

Anna K
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Bra hantering av hela processen runt begravningen. Entreprenören svarar snabbt på frågor och har ett bra bemötande.

Anna M
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Ett professionellt och mycket trevligt bemötande av begravningsbyrån, framkom tydligt att Sten har lång erfarenhet, kunde svara på svåra frågor och hjälpa till med olika val runt begravningen samt hade bra kontakter till bl.a kyrkan och catering. Värt att nämna är att tjänsten var ytterst prisvärd och att våra önskemål beaktades till fullo, ingenting var omöjligt. Blommor, urnan och arrangemanget kunde inte varit vackrare eller bättre skött. Vi är väldigt nöjda, men hoppas samtidigt att det ska gå rysligt länge innan...

Leif J
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Jag kan på det varmaste rekommendera Sten Åkesson på Sankt Eriks Begravningsbyrå. I vårt fall har han både haft uppdrag som förvaltare och därefter svarat för dödsboutredning och skött båda uppgifterna på ett utomordentligt sätt.

CHANG N
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Jag ger högsta betyg på följande: Bemötande Service och tillgänglighet Kompetens och erfarenhet Utbud av tjänster Jag har upplevt stöd i hela processen och begravningsbyrån har verkligen levt upp till mina förväntningar i alla delar. Kan uppriktigt inte komma på något som jag saknat eller är mindre nöjd med.

Roland Ö
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Mycket bra och proffsigt bemötande Fin begravningsakt och utmärkt hjälp med bouppteckning Allt till ett mycket bra pris

Kjell S
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Bra service och stöttning hela vägen, till ett rimligt pris

Stefan G
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Företaget har hög servicegrad. Arbetar effektivt och snabbt. Kort sagt professionellt.

Olof K
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Min uppfattning om Sankt Eriks Begravningsbyrån är fullt ut positivt, Sten har genom hela vår begravnings process varit mycket hjälpsam och rådgivande. Själva begravningsakten skall Sten ha all heder av, för familjens del blev akten ej för tung. Många och hjärtliga tack till Sankt Eriks Begravningsbyrån från familjen Klevmarken. Mvh Olof Klevmarken med söner.

Bitte A
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Jag är så tacksam att just Sten Åkesson blev min mors godman. Vi fick kontakt 2015. Sten har varit ett enormt stöd och en mkt god lyssnare under dessa år som Sten har tagit hand om ALLT angående min mor. Själv bor jag utanför Göteborg. Förhållanden i familjen har varit mycket komplicerande vilket Sten har varit till mkt STOR hjälp med. Mor dog dec 2021. Sten har tagit hand om allt vad det innebär från början till slut. . ...

Tommy P
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Jag har bara gått att säga om begravningsbyrån och sten kessn som ställde upp på ett fantastiskt sätt

Kjell H
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Bra och kunnig personal. Ett fantastiskt kundbemötande.

Ingalena B
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Mycket vänligt och respektfullt bemötande! Allting fungerade helt perfekt. Alla tjänster som förmedlades höll mycket hög kvalitet.Blomsterarrangemangen var så vackra.

Stefan H
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Vi fick utmärkt hjälp med allt från planerandet av begravning till bouppteckning. Alla frågor vi hade besvarades snabbt och enkelt. Kan varmt rekommendera Sankt Eriks Begravningsbyrå

Ulla R
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Alla våra behov uppfylldes till belåtenhet på ett personligt sätt

Henrik D
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Ett trevligt bemötande med personlig service och en känsla av att St Eriks Begravningsbyrå har god ordning när de arbetar.

Ann-sofi W
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Mycket förtroendeingivande. Min man och jag hade ett bra möte med Sten Åkesson hemma hos oss, vilket gjorde att det inte blev så opersonligt. Jag hade ingen erfarenhet av att ordna begravning men fick suverän vägledning genom de olika alternativen av en rutinerad entreprenör. Vi kunde med Stens tips ordna en minnesstund med urna för min mamma hemma i lugn och ro. Alla bitar föll på plats när han beskrev hur det kunde gå till och det kändes med ens inte lika tungt. Sen fick vi även hjälp med bouppteckningen, en krånglig...

Lennart V
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Mycket bra och kunnigt bemötande. Litade helt på dem och de fixade allt på bästa sätt, även bouppteckning och arvskiftet. Vi är mycket nöjda! Mvh Lennart vikström

Johan N
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Personligt vänligt bemötande , engagemang och intresse gällande kundens önskemål . Sankt Eriks Begravningsbyrå rekomenderas på alla sätt och vis!

Carina F
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Kontaktade begravningsbyrån i samband med att min man gått bort på rekommendation av en god vän. Kände genast förtroende och blev bemött på ett sätt som passade mig väldigt bra. Jag behövde hjälp med praktikaliteter inför, under och efter begravningen samt bouppteckning. Förväntningarna i den situationen var att bli sakligt, medmänskligt och professionellt bemött. Dessa infriades till fullo på alla punkter. Jag kan definitivt rekommendera Sankt Eriks Begravningsbyrå till vänner och bekanta som hamnar i samma situation som jag var.

Anna J
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Jag fick hjälp av St Eriks Begravningsbyrå med begravningen av min pappa Jag fick ett väldigt fint och lugnt bemötande av St Eriks Begravningsbyrå Jag behövde en lugn och trygg begravningsbyrå som var kunnig, strukturerad och tog ansvar. Det tycker jag verkligen St Eriks Begravningsbyrå har levt upp till. I den stora sorg efter min pappas död fick jag ett empatiskt bemötande, bra hjälp och stöd samt en väldigt fin begravning av min pappa Stort tack för hjälpen

Anne K
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Mkt trevlig och fint bemötande i samband med begravning av min pappa. Fick även tips på värderings man och vem som kunde hjälpa till med tömning o städning av dödsboet. Är nöjd kund

Mikael Å
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Har bokat och genomfört en Begravning, Blev bemöt med väldig förståelse och lugn precis vad man behöver i denna situation . Begravning genomfördes precis enligt önskemål. var dock svårt att genomföra en minnesstund efter begravning pga av Corna. där kan man önska att det skall gå att genomföra utomhus under dessa tider.

Ann-marie J
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Bemötandet var professionellt och vänligt och de gjorde min pappas sista färd värdigt. Alla frågor kring bouppteckning vi hade kunde de besvara sakligt. Vi rekommenderar dem gärna.

Mariana S
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Genom SPF Stockholm, fick jag tips om S:t Eriks begravningsbyrå. Jag fick ett lugnt och vänligt bemötande. Jag fick råd och vägledning i olika beslut som måste tas. Var jag rådvill kunde jag alltid ringa igen och diskutera. Begravningen sköttes på ett mycket professionellt sätt med arrangerande av blommor, musik och mottagande. Sammanfattingsvis: Jag fick det stöd jag behövde!

Johan Z
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Min mor hade Sank Eriks Begravningsbyrå som förvaltare och det har fungerat jättebra med kontakt och ekonomi. Jag har inget att anmärka på.

ingrid E
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Trevligt bemötande och bra kommunikation. Allt fungerade perfekt. Kan varmt rekommenderas.

Alexander V
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Fick ett fantastiskt mottagande och bra service från första mötet till sista. Kan varmt rekommendera Sankt Eriks Begravningsbyrå till alla vid en svår tid.

Per-gunnar D
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Min "Lille-Bror" avled och begravning, med allt hörande till det, skulle ordnas. Själv hade jag nyligen genomgått operation för hjärtinfarkt. Orken var inte på topp. Den existerade inte. Byrån tog hand om allt. Påminde mig om saker jag borde tänka på - och fatta beslut om. Jag kände mig trygg under processens gång och att allt var "på rälsen". Idag, när jag tänker tillbaka, fasar jag för hur det skulle gått om jag inte fått den hjälp jag de facto fick! Jag är glad och tacksam för det starka stöd o den hjälp jag fått och som gjorde att jag klarade mig igenom processen.

Elsa Birgitta A
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Vi ville ha en mindre begravningsbyrå och vi fick personligt och bra bemötande Full belåtenhet med både begravning och bouppteckning.

Ingemar N
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Utmärkt betyg! Jag är mycket nöjd med bemötandet och servicen. Planeringen av begravningen gjordes efter att en representant för begravningsbyrån gjorde ett besök i min bostad. Allt fungerade utmärkt.

Kjell J
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Helt ok, men borde ha lite mer service på nätet, t.ex. anmälan till minnesstund borde kunna gå smidigare om man inte bara hade ett telefonnummer.

Staffan G
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Vi fick ett personligt och förstående bemötande. Det var hela tiden lätt att få kontakt.

Åke T
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Allt har fungera väldigt smidigt i samarbetet med Sten på St Eriks Begravningsbyrå och begravningsceremonin blev väldigt fin. Inga överraskningar i form av kostnader vi inte hade förväntat oss eller annat. Jag kan rekommendera St Eriks.

Brita K
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Fick en bra och osentimental hjälp med begravning Mycket professionellt bemötande Vi bestämde allt medan min man levde och när det hände var det bara att ringa och allt ordnades till det bästa Mvh Brita Källqvist

Gunvor L
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Vi använde företaget i samband med begravningsarrangemang för min pappas begravning. Hade förväntningar på att någon höll ihop alla delar. Upplevde St Eriks begravningsbyrå som mycket proffsiga och är supernöjd. Mötena kunde hållas på plats hos min mamma på äldreboendet då hon har svårt att ta sig till annan plats. Vi fick hjälp med allt såsom begravningsceremonin, professionell sångare, minnesstund, bouppteckning och arvsskifte till ett mycket kostnadseffektivt pris jämfört med de större företagen i branschen. Mycket bra...

Karl-eric S
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Begravningen gick jättebra med hjälp av dem, de ordnade med allt! Mycket nöjd.

Annika E
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Undertecknad upptäckte annonsen om Sankt Eriks Begravningsbyrå i SPF:s medlemstidning. Den ingav förtroende och dessutom 10% rabatt för pensionärer. Efter kontakt med Sten Åkesson bestämdes om ett hembesök hos mig gällande begravning och minnesstund med mat/dryck. Allt omhändertogs med noggrannhet, värdighet och trevnad. Jag kan varmt rekommendera dem. Annika Eriksson Saltsjö-Boo

Eiwor B
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Vi blev professionellt bemötta och fick bestämma en udda tid för första mötet. Vi ville ha en borglig begravning och alla våra önskemål blev väl tillgodosedda. Begravningen blev en lugn och värdig ceremoni som vi alla tyckte och kände som värdigt.

Camilla L
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Allt blev så bra som vi kunde hoppas på under begravningen och den första svåra tiden efter vår pappas bortgång. Personlig hjälp och snabb återkoppling betydde mycket för oss och vi kan verkligen rekommendera Sankt Eriks Begravningsbyrå och Sten Åkesson.

Siv N
Skrev om Sankt Eriks Begravningsbyrå

Med anledning av min livskamrats bortgång kontaktade jag Sankt Eriks Begravningsbyrå som gav mig råd och hjälpte till med begravningen. Det vänliga och uppriktiga bemötandet var till stöd och stor hjälp i min svåra stund. Begravningen blev över förväntan, mycket vacker och stämningsfull. Jag vill varmt rekommendera Sten Åkesson på Sankt Eriks Begravningsbyrå som genomfört allt på ett utmärkt sätt.