Sarko Taxi

1.0

9 omdömen om Sarko Taxi

Markus
Skrev om Sarko Taxi

Bor i utlandet så kände inte till att det råder vilda västern på taximarknaden i Sverige. Hittade precis kvittot från 2011 då jag fick betala 775 kr för en 18 minuters resa. Glömmer det aldrig. Hoppas att den här mannen slutat köra taxi och och bedriva näringsverksamhet vid det här laget. Såna här rötägg skall ingen behöva ha att göra med. Vill varna alla som kan tänkas komma i kontakt med mannen som driver den enskilda firman Sarko Taxi.

Anna G
Skrev om Sarko Taxi

VARNING! Företaget lurar turister och kunder som inte känner till att det är fri prissättning i Stockholm. Fick betala mer än 3 ggr så mycket för en resa som Taxi Stockholm tog 2 dgr senare. SKÄMS!

Bo K
Skrev om Sarko Taxi

Bedragare som lurar dej 400% högre pris en de seriösa bolagen. Hotfulla förare om du har åsikter om priset Anmäl till transportstyrelsen om du känner dej lurad /hotad. Tillräckligt många å dom mister tillståndet. / Bosse

mats R
Skrev om Sarko Taxi

Avänd int Sarko taxi.De tar hutlöst betalt. Åkte från Danvikstull till NK med annat bolag.kostade 150 kr. Samma resa men åt andra hållet med sarko taxi kostade 688kr.

lasse d
Skrev om Sarko Taxi

Åk aldrig med dessa skojare den bil vi åkte med Var märkt Taxi Södermalm en mörkblå Toyota hybrid Blev själv tvungen att visa den kortaste vägen kostade ändå 16 min 6,3 km för 573 kr Ockerpris,,,,,,,,,,,,, VARNING VARNING

lasse d
Skrev om Sarko Taxi

Ett Ett riktigt uselt företag snacka om att lura kunderna Åkte från Frihamnen till Slussen resan tog 16 min 6,3 km 573 :- skulle han ha, jag sa då att det är dubbelt så mycket för samma resa med en seriös åkare, då hotade han med att ringa Polisen om jag inte ville betala, med andra ord så var han van Vid att kunderna klagade på hans taxipriser. Ta aldrig en Taxi som det står Taxi Södermalm på en mörkblå Toyota hybrid GRZ 985

Sofia N
Skrev om Sarko Taxi

Åk inte med Sarko Taxi!!! Jag fick betala 1807:- för en resa mellan Sthlm-Södertälje. Jag har åkt samma sträcka ett antal gånger, samma tid på dygnet och har aldrig kommit över 700:-. Sådana här lurendrejare är sjukt fräcka och borde inte få bedriva taxiverksamhet! Lita inte på jämförelsepriserna på instrumentpanelen, de är hutlöst dyra från början. Förresten är det för jävligt att de kan hålla på så här i flera år, men tanke på kommentarerna från 2009.

anders c
Skrev om Sarko Taxi

Vi betalade 460,- SEK för 14 minuter i City. Detta är en riktig rövare!! TWJ 212

S M
Skrev om Sarko Taxi

VARNING för Sarko Taxi och hans bilar. Några av bilarna har 3-4 högre än normaltaxi och utnyttjar utländska kollegor och turister. Med andra ord, UNDVIKA ALLA TAXI-bilar märkta SWE-TAXI