Alla kategorier Taxi Stockholms län Täby Sarko Taxi

Ledungsvägen 18A, 187 75 Täby — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Sarko Taxi

• Anna G
    Anna G skrev om Sarko Taxi
    VARNING! Företaget lurar turister och kunder som inte känner till att det är fri prissättning i Stockholm.
    Fick betala mer än 3 ggr så mycket för en resa som Taxi Stockholm tog 2 dgr senare.
    SKÄMS!
  • Bo K
    Bo K skrev om Sarko Taxi
    Bedragare som lurar dej

400% högre pris en de seriösa bolagen.
    Hotfulla förare om du har åsikter om priset
    Anmäl till transportstyrelsen om du känner dej lurad /hotad.
    Tillräckligt många å dom mister tillståndet.
    / Bosse
  • mats R
    mats R skrev om Sarko Taxi
    Avänd int Sarko taxi.De tar hutlöst betalt. Åkte från Danvikstull till NK med annat bolag.kostade 150 kr.
    Samma resa men åt andra hållet med sarko taxi kostade 688kr.
  • lasse d
    lasse d skrev om Sarko Taxi
    Åk aldrig med dessa skojare den bil vi åkte med
    Var märkt Taxi Södermalm en mörkblå Toyota hybrid
    Blev själv tvungen att visa den kortaste vägen kostade ändå
    16 min 6,3 km för 573 kr Ockerpris,,,,,,,,,,,,,

VARNING VARNING
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Sarko Taxi
    Åk inte med Sarko Taxi!!! Jag fick betala 1807:- för en resa mellan Sthlm-Södertälje. Jag har åkt samma sträcka ett antal gånger, samma tid på dygnet och har aldrig kommit över 700:-. Sådana här lurendrejare är sjukt fräcka och borde inte få bedriva taxiverksamhet! Lita inte på jämförelsepriserna på instrumentpanelen, de är hutlöst dyra från början.

Förresten är det för jävligt att de kan hålla på så här i flera år, men tanke på kommentarerna från 2009.
  • anders c
    anders c skrev om Sarko Taxi
    Vi betalade 460,- SEK för 14 minuter i City. Detta är en riktig rövare!! TWJ 212
  • S M
    S M skrev om Sarko Taxi
    VARNING för Sarko Taxi och hans bilar. Några av bilarna har 3-4 högre än normaltaxi och utnyttjar utländska kollegor och turister. Med andra ord, UNDVIKA ALLA TAXI-bilar märkta SWE-TAXI

Ledungsvägen 18A, 187 75 Täby