Satchmo's AB

3.0 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Satchmo's AB

• 2019-05-12

Emilie M skrev om Satchmo's AB
    Bästa stället. Alltid trevliga och hjälpsamma. Stort utbud, och om det man vil ha inte finns, så erbjuder dom sig ta hem det. Alltid supergulliga mot hunden när hon är med. Hon försöker gå dit ofta på våra promenader och det är gott betyg. Läs mer
  • 2016-12-20

Bertil S skrev om Satchmo's AB
    Vi har varit kunder med vårJack Russel några år och allt har varit till belåtenhet...
    Utom med 1 st person i ledande ställning!
    Under vår tid där fick vi aldrig höra ett vänlig ord,släpade ofta in hunden för klippning!
    Hur kan vissa människor ha med djur att göra bortsett från det kommersiella?
    Som sagt-kritik mot endast en person!! Läs mer
  • 2014-02-07

Anna-Kari S skrev om Satchmo's AB
    Jag undrar hur du kan påstå att du lämnat ditt djur på Satchmo's Djurpensionat 2012! Vi sålde det 2008-03-30 och har sedan dess inte bedrivit ngn inackordering över huvud taget. Satchmo's är prefixet till min uppfödning o Satchmo's AB är butikens namn i Lund Läs mer
  • 2012-01-02

B S skrev om Satchmo's AB
    Jag måste starkt avråda folk frånatt lämna sina hundar hos Satchmo´s hundpensionat. Min hunds vistelse där var en traumatisk upplevelse för den stackaren. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte