Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm SATS Södra Station

SATS Södra Station

Rosenlundsgatan 50, 118 63 Stockholm — Visa karta

Mitt på Södermalm, endast 50 meter från pendeltåget ligger SATS Södra Station. Centret har en träningsyta på 1800 kvm, fördelat på två våningsplan.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM

Klara W skrev om SATS Södra Station
    Supernöjd! :)
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om SATS Södra Station
    Alltid trevlig personal, därav en två och inte en etta. Men hela gymmet är bara yta och helt ofunktionellt designat.
    Men börjar vi från det man kommer in så har de ingen vettig hantering av skogräns etc nu under vintern så man är alltid grusig och skitig om strumporna när man går därifrån.
    Omklädningsrummen har iskalla golv och det är rätt obehagligt.
    Det finns för lite träningsmaskiner till mängden medlemmar de har. Ska man springa på löpband så kan man få vänta nära timmen på ett ledigt löpband. Rätt frustrerande.
    Stretchrummet är för litet och fylls alltid till bredden när det varit något pass och alla kommer ut och ska stretcha samtidigt.
    Kranarna när man ska tvätta händerna efter man varit på muggen går att välja mellan skållhett och iskallt eftersom blandarna inte funkar. Så jag undrar hur många som numera skiter i att tvätta händerna, rätt illa.
    Duscharna kör fotoceller så de ställer om temperaturen lite som de vill och alltid när man har schampo i håret så stänger de av sig och så får man inte igång dem igen utan att öppna ögonen.
    Om något går sönder så tar det alltid 1 månad innan det lagas för personalen har alla tummen mitt i handen, de är dock väldigt trevliga.
    Bastun har haft jag vet inte hur många olika vattenhinkar och skopor att ösa vatten med. De har testat zink-hink med koppar-skopa (grundskolekemin borde lärt alla svenskar att det är en dålig idé) och just nu har de en rostande metalpapperskorg som vattenhink men ingen skopa att ösa med.

Hela gymmet är som sagt feldesignat och överfullt med trevlig men handfallen personal.

Rosenlundsgatan 50, 118 63 Stockholm