5 av 5 möjliga. Bra kvalité, service och leverans. / en återkommande kund

SC Styling AB
12 omdömen om SC Styling AB
Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips och råd i samband med detta. Enkel tidsbokning också, vilket är tacksamt när man ska få ihop stressig vardag.
Tack för snabb leverans och trevligt kundbemötande! Jag kommer absolut handla hos er igen. :)
Toppen bemötande av deras kundtjänst som löste allt på ett smidigt sätt!
Grymt bra service!! Kan inte bli bättre när man verkligen behöver duktig kompetens för avancerad felsökning. Löser problemen genom lämpliga metoder. Tack!
Dotter fick trasiga vindavisare levererade av sc styling. Var en repa på den ena och en bit bortbruten på den andra.Dom står ej heller för reklamation pga dottern råkade ta bort skyddstejpen på vindavisaren. Kontrollera era produkter noga då vi verkar ha fått begagnade delar utskickade till oss. Kommer inte handla från denna firma igen.
+ Stort sortiment. Levererade till utsatt tid. - Allt annat än en bra upplevelse. Saknades monteringsanvisningar. Kundtjänst kunde inte tillhandahålla det. Fick vända mig till en annan aktör för monteringsanvisningar. En del av produkten gick sönder. Uppmanades att köpa den delen. Kundtjänst var inte hjälpsamma i att få en ny del. Beställde från annan aktör då dom hade kortare leveranstid. När den kom så blev det tydligt varför första delen från SC Styling gått sönder, det var fel del. Återkopplade till kundtjänst och...
Är så trött på det här företaget. Åker dit och beställer fälgpaket för 36000 kr och tror att jag kommer få någorlunda premium produkt. Hämtar ut hjulen efter 6 veckor. Åker till däckskiftarna, då har de skickat med fel bult. Åker tillbaka och får med mig ny bult. Vid däckskifte nummer 2 åker jag fem meter och noterar att nått slår i bilen, de har monterat tps ventilerna så de slår i bromsoken. Så av med hjulen igen, åker tillbaka och försöker reklamera fälgpaketet, men det går inte utan det ska stå nått om det i det finstilta. Okej, jag kommer nästa vecka säger jag men när jag ringer vet ingen nått. under 4 veckor och ett antal telefonsamtal där de säger att personen som vet något ska ringa upp, men inget telefonsamtal kommer. Till slut lyckas jag få tag på någon som säger att de ändrat position på tps ventilerna och att jag är välkommen dit. Jag säger att de får montera ett hjul så jag ser att det passar. När jag kommer in så provar en kille att montera hjulet men säger att det känns konstigt att nått tar i. Han går och frågar den faktiska mecken som med attityd kommer fram och börjar tjafsa om att de som bytte hjulen hos däckskiftarna gjort märken på fälgarna, ser då att alla fyra fälgar har en liten mosad yta där fälgen skruvas mot navet. Ser då att de inte får plats på min bil utan att det tvingats på. Jag säger till den otrevliga mecken att det här är ert problem inte mitt, då vänder han och går sin väg. Då tog jag fälgarna och åkte därifrån. Har nu köpt en slipmaskin och ska försöka modifiera dem så de passar min bil. Har inte fått någon kompensation, ingen ursäkt, utan bara dålig attityd som att jag är dum i huvet. Har varit trevlig från start till mål.
Jag beställde ett komplett fälgpaket 1 april 2023. Fick beskedet att dom skulle levereras 28 maj så då ville jag avbeställa dom den 1 maj för att jag fick köpa andra Sommardäck med det gick inte att göra för då skulle jag få en straffavgift som motsvarade halva köpesumman av fälgarna. Och då tänkte jag att då väntar jag väl. Men nu den 15 juli har fälgarna fortfarande inte levererats. Och för varje gång man mejlat så får man svarat att fälgarna är på gång och att de kommer att levereras i slutet av veckan Så för eran egen skull så handla ALDRIG av dom
Är så trött på det här företaget. Åker dit och beställer fälgpaket för 36000 kr och tror att jag kommer få någorlunda premium produkt. Hämtar ut hjulen efter 6 veckor. Åker till däckskiftarna, då har de skickat med fel bult. Åker tillbaka och får med mig ny bult. Vid däckskifte nummer 2 åker jag fem meter och noterar att nått slår i bilen, de har monterat tps ventilerna så de slår i bromsoken. Så av med hjulen igen, åker tillbaka och försöker reklamera fälgpaketet, men det går inte utan det ska stå nått om det i det finstilta....
Trippel kolla allt som ni får skickat från dom. Beställde rätt ögonlock, får fel. Efter lack upptäcks felet. Här börjar det intressanta enl mig. Jag erbjuds en mkt generös rabatt enligt SC styling om -35%, om jag då beställer nya, dock så tillkommer frakten på de nya. Detta ger mig en rabatt om 100:- Bedöm själva om det är en generös rabatt. De felaktiga kan jag sälja vidare enl kundtjänst.. Mm, om jag då ända visste till vilken bil. Kommer naturligtvis aldrig mer handla från er.
Otroligt dåligt företag, beställde en vinge som tog otroligt lång tid att få. Sen när jag väl fått den så är det så dålig gjutning att lackerings firman inte ens vill ta emot den, jag kontaktar då dom och dom börjar tjafsa om att jag ska betala 30-50% i returavgift, bara för att dra ut på min retur så att jag inte längre har rätt till 14 dagars returrätt på internet. Ytterligare skryter dom om sin 60 dagars öppetköp, men det lustiga är att den inte gäller på beställningsvaror, alltså 99% av deras sortiment. HÅLL ER BORTA! Scam företag!
Hej Ted! Vad tråkigt att du har denna upplevelse av oss, vi har gjort otroligt mycket för att förbättra kundtjänsten/företaget och vi vill såklart hjälpa dig som kund så om du framöver tänkt beställa något eller har några frågor så hör av dig till oss på info@scstyling.com så kan vi säkert även lösa en gåva som kompensation :) Ha en fin dag!
Älskar er!!!!!!!! Bra service hos dom
Hej Ann Sofi! Tack för ditt fina betyg! =)
Företaget som på hemsidan heter SC STYLING , är tydligen inte mån om att ha nöjda kunder för jag har varit med om exakt samma sak. Paketet utan skador men varan inuti skadad och följde instruktioner att skicka tillbaka vara men dom säger sig inte fått paket och har inte lyckats få rätt mot företag. Har väntat i 2 mån men förstår nu att jag inte kommer få en vara i retur utan har blivit blåst av företaget. Så otroligt surt att bet så mycket pengar för ingenting. Lite knepigt också att trots endast 3 anställda säger dom olika saker. Den första lovade mig en ny vara men den sista sa nej.
Hej Erika! Vad tråkigt att du har denna upplevelse av oss, vi har gjort otroligt mycket för att förbättra kundtjänsten/företaget och vi vill såklart hjälpa dig som kund så om du framöver tänkt beställa något eller har några frågor så hör av dig till oss på info@scstyling.com så kan vi säkert även lösa en gåva som kompensation :) Ha en fin dag!
Problemen börjar när du beställer varor som kommer fram skadad. Det är i princip omöjligt att få rätt hos både post och företag. Även företaget själv sa att det var omöjligt för dom. Kanske något att ta i beaktning innan man beställer. Så nu betalar jag för något jag inte har kvar eftersom jag skickade den trasiga varan tillbaka till företaget som dom sa att jag skulle göra och har även skickat kort utan resultat utan nu skyller dom på reglerna som gäller på hemsidan?? Faktum är att jag gjorde som dom sa i telefon när jag mottog trasig vara.
Hej Sara! Vad tråkigt att du har denna upplevelse av oss, vi har gjort otroligt mycket för att förbättra kundtjänsten/företaget och vi vill såklart hjälpa dig som kund så om du framöver tänkt beställa något eller har några frågor så hör av dig till oss på info@scstyling.com så kan vi säkert även lösa en gåva som kompensation :) Ha en fin dag!