Sea Events

seaevents.se
  • BadgeSevenYears
Call 08-611 19 29 Share

About company

Välkommen till Sea Events! Med ribbåt i Stockholms skärgård och på Mälaren skapar vi fantastiska naturupplevelser, attraktiva event, spännande konferenser och aktiv turism. Med vår långa erfarenhet kan vi vår skärgård och känner dess alla intressanta personer. Allt kryddat med äventyr och den speciella energi man får ombord...

213 omdömen om Sea Events

Cane S
Wrote about Sea Events

Professionellt och rolig upplevelse, rekommenderas!

Erika W
Wrote about Sea Events

Magisk dag anordnad av Leo på Sea Events! Vårt team från hela världen fick uppleva en fantastisk resa med fart, skärgård, lagom mycket sightseeing och flera väderlekar. Detta gör vi om så snart vi kan! Bästa sättet att göra transporten till ett minne för livet. Tack Leo!

Anna Y
Wrote about Sea Events

We had an amazing experience with Sea Events. The captains were friendly, kind and experienced. The dinner they organised was special and delicious. The sunset reflections on the archipelago is a scene not one in the group will forget. Only addition would have been providing or recommending ear plugs as the wind was loud and could be irritating to some.

Sofia W
Wrote about Sea Events

Smidigt med bokning. Bra kommunikation. Bra pris. Vi fick en mycket härlig båttur med kaptener som var kunniga och trevliga.

Malin A
Wrote about Sea Events

Trevligt och personligt bemötande och väl genomfört arrangemang.

Therese E
Wrote about Sea Events

Fantastisk vacker och euforisk känsla av fart vind och professionella kaptener tog oss som företag/grupp på en upplevelse vi sent kommer att glömma. Vi tackar det varmaste och rekommenderar dem för era skärgårdsevent. MVH Tess

Ruben S
Wrote about Sea Events

Perfect event and amazing dinner location!

Therese D
Wrote about Sea Events

Vi fick ett proffsigt bemötande av kunnig personal som såg till att vi fick en riktigt fin upplevelse. Tidsplanen hölls och vi hade riktigt tur med vädret. Vi åkte ribbåt till Ingmarsö krog där vi åt god mat. Stort tack till Sea Events som gjorde vår kick off till ett fint minne

Maria W
Wrote about Sea Events

Företaget anlitade Sea Event för ribbåtstur. Dom hjälpte också till med bokning av restaurang och båt tillbaka tlll Stockholm. Vi fick allt på en faktura och behövde inte ordna/boka med någonting vilket var helt underbart. Mycket bra service. Snabba svar och trevligt bemötande.

Mikael X
Wrote about Sea Events

Riktigt trevligt event med bra bemötande och kontakter. Allt var perfekt ordnat och tajmat. Kommer definitivt åka igen.

Mikael P
Wrote about Sea Events

Mycket trevligt bemötande och en trevlig tur. Alla var supernöjda med dagen, ett stort tack till Leo

Gustav S
Wrote about Sea Events

10 poäng alla kategorier! Rekommenderar varmt!

Patrik R
Wrote about Sea Events

Rullade på bra enligt plan med god mat, bra service och fina ställen!

Philip S
Wrote about Sea Events

Trevligt bemötande, toppkvalitet på allt!

Minna P
Wrote about Sea Events

Jag är mycket nöjd med Sea Events. Det har varit smidigt hela vägen från bokning till utförande. Leo gav mycket bra service - han återkopplade snabbt och var tydlig hela vägen. Hela gruppen var nöjda med vår kick-off. Roliga aktiviteter och bra uppstyrt - detta tack vare Leo på Sea Events. Killarna som körde ribbåten var även mycket trevliga. Vi kommer varmt rekommendera Sea Events till andra!

Mats L
Wrote about Sea Events

Bra samordnad kommunikation med bolaget och trevlig och kompetent kapten och en ny fin ribb. Gästerna var mer än nöjda när dom anlände till Strandvägen.

Marianna D
Wrote about Sea Events

Excellent service! Exceeded our expectations. Anders turned into our own private tour guide ;) which we loved! Some of us said they would have liked it faster but we had such a great time!

Mikael E
Wrote about Sea Events

Fantastisk em/kväll !! Trevlig personal, god mat och rolig 5 kamp! För många i gänget var det första gången i rib och detta blir ett minne för livet. Kan verkligen rekommendera Sea Events om man vill ha en fartfylld och personlig aktivitet för företaget.

Helene B
Wrote about Sea Events

Vilken härlig sommar-fest det blev för vårt företag! Smidig och snabb offerering, upplägg och genomförande. Ribbåts-transport, fem-kamp och bastu/bad följt av middag på bryggan på fina Getkobben. Vädret bidrog till den positiva upplevelsen. Stort tack till Emelie och våra kaptener Martin och Jakob. Rekommenderas varmt!

Karin L
Wrote about Sea Events

Mycket trevliga förare, lagom fart och ett superbra val på rutt. Jättenöjda

Frida S
Wrote about Sea Events

Vi hade en toppen kick-off! Superfint ställe och bra skräddarsytt utifrån våra behov.

Niklas B
Wrote about Sea Events

Toppen, flexibelt och bra service

Susanne G
Wrote about Sea Events

Jag ville ge en present till alla våra barn o barnbarn, som de skulle komma ihåg. Två båtar i Mariefreds hamn,två helt fantastiska kaptener,som verkligen gjorde allt för att vi skulle få en så bra resa som möjligt. Vi valde 1 timmes tur, kände att det kunde vara lagom när vi hade ett antal juniorer med. Resan blev så bra,hade kunnat innehålla lite mer svängar,hörde jag några av barnen påpekade efteråt, f ö helt lyckat. Bemötandet allt ifrån start till mål,helt suveränt. Tacksam kund med sällskap Susanne Gawell

Hannah Ö
Wrote about Sea Events

Vi bokade kick-off med ribbåtstur från Strandvägen, femkamp, trerättersmiddag, bastu/badtunna, övernattning och frukost. Fantastiskt ställe och väldigt bra upplägg för att lära känna varandra och ha ett härligt dygn tillsammans! Företaget var lyhörda för våra önskemål och anpassade eventet efter våra behov. Bra kommunikation både inför och under eventet. De överträffade verkligen våra förväntningar och vi bokade ytterligare ett event med dem direkt!

Anna L
Wrote about Sea Events

Väldigt bra kundbemötande vid offertförfrågan / koll innan avfärd och mycket trevlig kapten under färd. Kan varmt rekommenderas

Magnus E
Wrote about Sea Events

Superproffsigt genomförande. Denna aktivitet förgyllde vår konferens. Jag kan varmt rekommendera Sea Events till ert företagsevent.

Carl-Magnus Rolf S
Wrote about Sea Events

Superproffsigt, vilken service, vilken upplevelse

Josefin P
Wrote about Sea Events

Supertrevligt och proffsigt av Robert och Emmelie. Vi alla är väldigt nöjda med både ribbåt, konferens, aktiviteter och övernattning. Well done!

Rebecca W
Wrote about Sea Events

Vi åkte med ribbåtar från Sandhamn till Strandvägen. Bemötandet var exemplariskt och alla kände sig mycket trygga och nöjda med föraren och turen. En tur vi sent kommer att glömma!

Gabriella G
Wrote about Sea Events

Otroligt varmt bemötande, och flexibelt! Våra förväntningar överträffades med flera hundra %!

Marcus Ö
Wrote about Sea Events

Leo på SeaEvents var mycket tillmötesgående i våra önskemål och vi fick en underbar tur med han och Jacob i skärgården! Rekommenderas varmt!

Mona B
Wrote about Sea Events

Vi var ett företag om 50 personer som åkte med! Alla var nöjda! Riktigt glada var de som fick se sälar! Proffsigt bemötande av Sea Events med bokning och att hämta några deltagare på annan plats. Toppen!

Andrés T
Wrote about Sea Events

Bra planerat och genomförande. Mkt trevligt bemötande dessutom.

Ida B
Wrote about Sea Events

Otroligt trevlig, duktig personal, härligt bemötande och en fantastisk upplevelse!

Pierre Å
Wrote about Sea Events

kanon bra vi hade det underbart

Kristin L
Wrote about Sea Events

Allt var jätte bra uppstyrt och trevlig personal

Robert K
Wrote about Sea Events

Bemötandet var väldigt bra och de 4 kaptenerna gick sakligt igenom resan och vad vi behövde veta inför den. När vi kom ut med båtarna på vattnet så förklarade kaptenerna återigen vad som gällde och lite generella regler som gäller på sjön med fartbegränsningar mm. Våra förväntningar på resan var att det skulle vara fartfyllt och samtidigt sevärt i skärgården och att maten som serverades skulle smaka bra och allt blev verkligen så bra det kan bli. Kaptenerna berättade om olika byggnader och krogar på vägen ut till den krog...

Ellinor T
Wrote about Sea Events

Alla från oss på kontoret som följde med var väldigt nöjda med upplevelsen "Ribbåt med middag på skärgårdskrog" och rekommenderar både Kapten Leo och turen. Vi fick flera tips på närliggande krogar och bestämde oss för Svartsö krog då det passade turen bäst. Svartsö krog bjöd oss på god mat och en trevlig atmosfär. Krogen föll alla i smaken. Sammanfattningsvis upplevde jag att både kommunikation och helhetsupplevelsen var kanon och väldigt professionell. Sea Event hade heller inga problem med att anpassa ribbturen efter oss. Återigen väldigt nöjda!

Elin W
Wrote about Sea Events

Kan varmt rekommendera Sea Events och Hasse som körde vår ribbåt! Otroligt trevlig, bra bemötande och flexibel med upphätmningsplats samt avlämningsplats. Vi hade en helt fantastisk och rolig dag och hela gänget vill gärna åka med Sea Events igen!

Louise P
Wrote about Sea Events

Vi har vid flera tillfällen gjort aktiviteter med Sea Events och är alltid super nöjda! Vi blir alltid väldigt trevligt bemötta, med roliga förslag på aktiviteter och toppen fina ställen! Alla i vårt team är alltid super nöjda. Kan varmt rekommendera!

Tove E
Wrote about Sea Events

Den korta versionen: Mycket seriöst och professionellt företag, som lyssnade till och anpassade sig helt efter våra önskemål. Väldigt snabb och tydlig återkoppling. Trevligt, kunnigt och tryggt bemötande rakt igenom. Och dessutom har företaget tydligt miljöfokus! Den långa versionen: En fantastiskt upplevelse! Inte bara ribbåtsturen i sig, utan allt från första kontakt. Vi var extremt sent ute för att boka eventet. Jag skrev ett meddelande 22.15 på söndagskvällen med önskan om ribbåtstur med middag på restaurang i skärgården...

Amanda W
Wrote about Sea Events

Mycket bra och proffsigt bemötande, superbra annordnad aktivitet som alla i gruppen oavsett ålder uppskattade. Allt flöt på smidigt och va mycket bra annordnat. Vi fick en toppendag!

Marcia W
Wrote about Sea Events

Själva eventet, båt-turen, var helt magisk. Kapten Hans var fantastiskt och han var även duktig på att återkoppla vilket är viktigt för mig som kund. Det finns alltid utrymme för förbättring, t.ex. lite mer klarhet i vad som fanns på plats hade varit bra.

Svar från Sea Events

Hej Marcia, Tack för att du återkopplade, det är viktigt för oss. Det glädjer mig att du är nöjd med helheten men håller samtidigt med om att det fanns en del otydligheter. Jag lovar att vi ska arbeta med dem. Teamet (och det är väl viktigast) föreföll mycket nöjda.. Er gemensamma matlagningsaktivitet ledde till massor av bonding och inte minst väldigt välsmakande resultat. Trevlig Midsommar

Oscar M
Wrote about Sea Events

Kanon upplevelse på alla sätt och vis! Vårt sällskap var supernöjda med både kapten och båt. Vi återvänder gärna.

Andreas T
Wrote about Sea Events

Mycket bra! Proffsigt och kul, bra mat alla var nöjda!

Ike L
Wrote about Sea Events

• Trevligt bemötande och dialog med Leo • Ribbåten/5-kampen/badtunna+bastu/häng på ön uppfyllde våra förväntningar Rekommenderar Sea Events för svensexor!

Peter K
Wrote about Sea Events

Bra genomfört och bra personal som tog hand om oss. Vi hade även en rolig resa ut till Björkholmen samt en trevlig femkamp på plats. Vi är alla supernöjda med dagen.

Helena I
Wrote about Sea Events

Den perfekta sommaravslutningen med företaget! Proffsigt organiserat, duktiga och engagerade förare och jättegod mat! Rekommenderas varmt om du vill ha ett sommaräventyr med klass!

Laura M
Wrote about Sea Events

En fantastisk upplevelse för oss som företag. Roligt, spännande och trygg båtfärd med supertrevliga förare. Kan varmt rekommenderas!

Eric O
Wrote about Sea Events

Extremt bra bemötande, väldigt flexibla och erfarna. Över förväntan, kommer definitivt göra detta eller något liknande med Sea Events igen.