Konsultation

Konsultation en del av Sebastien interior

5 omdömen om Konsultation

Sedan starten hos Reco 2019
Josefin H
Skrev om Konsultation en del av Sebastien interior

Konsultation på lägenhetssyling Jättebra bemötande Förväntade mig en konsultation vad som borde göras vilket jag verkligen fick. Bättre än förväntat, snabb kontakt efter förfrågan om mötet, kunnig och trevlig tjej.

Louise L
Skrev om Konsultation en del av Sebastien interior

Fick konsultation i samband med lägenhetsfotografering med Bjursfors. Johanna kom hem till oss och gav oss tips och trixs som verkligen gav resultat till fotograferingen. Proffsig, väldigt kunnig, ärlig, punktlig och ödmjuk. Kan varmt rekommendera Sebastien.

Harrieth W
Skrev om Konsultation en del av Sebastien interior

Få tips hur jag skulle styla vårt hus inför fotografering, filmning och visning. Träffar en mycket trevlig kvinna . Hon är inte stressad utan i lugn takt går vi igenom vad jag kan göra och förbättra. Hon erbjuder sina tjänster men upplever inte som att jag måste köpa utan att jag kan fixa det själv . Fick många goda tips . Kan rekommendera henne ned högsta betyg

Jessica P
Skrev om Konsultation en del av Sebastien interior

Använder en mäklare ifrån Bjurfors och då ingick det att ”Vackra hem” kom och gjorde en konsultation och gav stylingtips inför försäljning. Blev fantastiskt bra bemött av ”Vackra Hem”. Mötet kändes proffsigt och personligt. Hade inga direkta förväntningar men blev ändå otroligt positivt överraskad. Relevanta och bra tips gavs. Även att man kunde höra av sig via sms/telefon när man ville för stylingtips tycker jag är fantastiskt. Även att man fick svar inom 5-10 minuter när man än hörde av sig. Grymt företag som jag verkligen rekommenderar!

Helena J
Skrev om Konsultation en del av Sebastien interior

Jag fick råd om hur jag skulle tänka och allt jag skulle ta bort. Halvbra.