Securitas Direct AB

1.0

4 omdömen om Securitas Direct AB

Björn Simon F
Skrev om Securitas Direct AB

Jag kan tyvärr bara instämma med tidigare omdömen, jag blev grundlurad av deras säljare, deras avtal är fruktansvärda och deras kundvårdsavdelning är förmodligen den sämsta i hela Sverige!!! HÅLL ER BORTA FRÅN DESSA SKOJARE OAVSETT VAD DE LOCKAR MED!!!

HANS S
Skrev om Securitas Direct AB

Jag ansluter mig till alla de som vill varna för Securitas. Extremt dålig service, speciellt för små butiker och företagare. Vi fick vara utan alarm i över en månad - trots att vi betalat för tiden - och när vi slutligen fick nog pga utebliven service kunde vi inte avsluta abonnemanget. Uppsägningstiden var hela 12 månader! Och det går inte att få rätt mot dem!

MAX D
Skrev om Securitas Direct AB

Efter att varit kund i tio år och haft noll incidenter var det dags för mig att lägga ner bolaget pga covid. Då hade de mage att hävda en uppsägningstid på 12 månader. Akta er för dessa skojare som inte har något intresse av att ge service. Glöm inte att kolla noga när/om ni tecknar avtal med dem då de inte har någon som helst förståelse för små företagare. Vissa kanske tycker att det är rätt att de tar ut 12 månader utan att ge någon typ av service då lokalen inte är i bruk längre, själv tycker jag att under de omständigheter...

Magnus Keimling
Skrev om Securitas Direct AB

Kundomhändertagandet är en katastrof. Skickar ut Inkassokrav utan någon föregående påminnelse även om företaget har autogiro samt under fliken BETALNINGS historik på mina sidor visas att fakturan är betald. Innan detta hände rekommenderade jag svärmor att kontakta Verisure för installation av larm i hennes 2-rums marklägenhet . Kostnad 9700:- dom gav rekommendation att förrådet skulle kameraövervakas. Mvh Magnus