selectedgifts.se

3.3

6 omdömen om selectedgifts.se

Alexandra J
Skrev om selectedgifts.se

Varan jag beställde fanns ej fast det stod så

Marie J
Skrev om selectedgifts.se

Beställde före jul och räknade med att leveransen skulle komma då det på hemsidan stod 2-5 dagar. Den kom inte förrän efter nyår. Skrev till företaget och de skulle undersöka saken och återkomma. De återkom (därför två istället för en) och meddelade att det varit problem med leveranserna eftersom det var mycket runt jul. Det är en enkel sak att på hemsidan skriva att de inte kan garantera leverans före jul.

Alexanra B
Skrev om selectedgifts.se

Jag köpte en ölväska i läder och är väldigt nöjd med både produkt och leverans

Susanna L
Skrev om selectedgifts.se

Jag köpte pungvax och ett Jävla Gott kaffe :) Snabb orderbekräftelse och bra information om försändelsen

Nickie B
Skrev om selectedgifts.se

Fick fel vara hemskickad. Tog kontakt via mail och fick ett snabbt svar att detta skulle åtgärdas kommande arbetsdag. Rätt vara skickades snabbt och kostnadsfritt och jag fick även behålla den vara som skickats fel. Ett bra exempel på hur man får kunder att vilja återkomma!

Magdalena L
Skrev om selectedgifts.se

Diverse roliga bra-att-ha-men-egentligen-onödiga-saker. Dom hade fantastisk snabb kundservice när jag kontaktade dom, men saknade däremot en orderbekräftelse. Kan rekommendera att handla av dom när man ska köpa presenter