Senetic AB

Senetic AB

Läs vad 12 kunder tycker om Senetic AB 2

• 2021-12-23 Insamlad av företaget
    Jag köpte ett antal ubiquiti produkter, samt några mikrotik på black Friday. Mitt under helgen upptäckte jag att jag tänkt fel och behövde ändra min order. Jag mailar supporten i panik och hoppas det ska gå innan orden gick. Måndag morgon fick jag svar, och det redde ut sig utan problem med att ta bort en order och göra om en annan. Johan på supporten var väldigt tillmötesgående, och noga med att se till så jag var nöjd kund. Leveransen från lagret i Polen tog längre tid än jag förväntat mig, men black Friday påverkade gissar jag.
    Lagersaldo visade sig inte vara deras, utan deras leverantörs... Vilket innebär att jag inte fick en av de prylar jag beställde. Kass sync mellan systemen... Skulle sätta 4.5 om jag kunde, pga det.
    Tack för feedbacken och omdömet Mats! Senetic AB
  • 2021-12-13 Insamlad av företaget
    Bra priser och snabb leverans på PoE switch från Cisco, samt ett proffsigt bemötande från säljaren Johan B som svarade direkt via mail på våra frågor.
    Tack så mycket Peter och varmt välkommen åter :) Senetic AB
  • 2021-11-01 Insamlad av företaget
    Mycket bra i alla avseenden, rekommenderas!
    Tack för det fina omdömet Mattias, uppskattas! Senetic AB
  • 2021-10-25 Insamlad av företaget
    Snabb hjälp och trevlig personal. Behövde Cisco boxar fort och Senetic hjälpte mig bara på några dagar. Fantastiskt!
    Tackar och bockar för det fina omdömet Therese och välkommen åter! Senetic AB
  • 2021-10-22 Insamlad av företaget
    Bra och korrekt bemötande.
    Enkelt att genomför affären.
    Lite svårt att få tag i den person man har kontakt med.
    Gillar inte att man benämner sina medarbetare som konsulter när man sitter i telefonkö.
    Tack för feedbacken Marcus, jag tar med mig dina synpunkter! Senetic AB
  • 2021-10-14 Insamlad av företaget
    Hej, nu när vår kontaktperson har ändrats fungerar allting mycket smidigare. Snabb hjälp när det är problem eller funderingar.
    Hej Tomas och tack för det! Senetic AB
  • 2021-10-14 Insamlad av företaget
    Konkurrenskraftiga priser och mycket snabba leveranser. Oftast väldigt bra tillgång till produkter och alltid mycket hjälpsamt bemötande från säljrepresentant.
    Tack så mycket för omdömet Marcus, uppskattas! Senetic AB
  • 2021-10-03 Insamlad av företaget
    Vi har handlat i några år nu med Senetic. De har alltid haft ett konsekvent trevligt och lyhört bemötande oavsett sälj eller service.

De erbjuder en tät och bra dialog gällande tillgänglighet och leveranser. Detta är mycket viktigt för oss som arbetar på projektbasis, där det ofta kan handla om en mycket smal och specifik produkt, t.ex. en specifik nätverksswitch Senetic säkrar leveransen till ett bra konkurrenskraftigt pris.
    Tack för dina synpunkter Magnus, det uppskattas! Senetic AB
  • 2021-10-02 Insamlad av företaget
    Bra service och snabba leveranser!!
    Tack för omdömet Milos, det värmer! Senetic AB
  • 2021-09-30 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bra kundkontakt med uppföljande samtal om vi blev nöjda med radiolänk lösningen de levererat.
    Tack så mycket Patrik och varmt välkommen åter! Senetic AB
  • 2021-09-15 Spontant omdöme
    Bra produkter + bra pris + en schysst kontakt = En bra leverantör!
    Tack för det Håkan, det värmer! Senetic AB
  • 2021-09-10 Spontant omdöme
    Snabb leverans, bra pris och framför allt ett väldigt bra bemötande och fin fin service! från deras nya representant!
    Ber att få tacka för det fina omdömet Håkan! Senetic AB