Sense Pro System

Ring 072-187 90 00 senseprosystem.se

6 omdömen om Sense Pro System

Peter A
Skrev om Sense Pro System

Utmärkt arbete, trevliga kunniga hantverkare som svarat på alla frågor och även gjort att jag förstått hur och varför vissa moment genomförs efter branschreglerna

Carina S
Skrev om Sense Pro System

Supernöjda, Supersnyggt och framförallt supertrygga med fuktsensorer! Testa ni kommer inte ångra er!

Mikael A
Skrev om Sense Pro System

Tack för ert fantastiska arbete hos oss förra året och den fuktmätning som nu mättes upp tack vare sensorerna. Vi känner oss helt trygga med att nu även fått se på när Sense Pro kom och fuktmätte vårt badrum och allt såg bra ut! Kan verkligen rekommendera allt att använda Sense Pro eftersom de faktiskt kan garantera att de gjort rätt även i efterhand! TACK!

Shamoun S
Skrev om Sense Pro System

Ja är jätte jätte nöjd Mycket fina resultat både kakel o klinker snabba att jobba och hålla rent jätteduktiga

Johan L
Skrev om Sense Pro System

Vi kan verkligen rekommendera Sense Pro System som gjorde ett riktigt kanonjobb hos oss! Allt ifrån första möte till slutresultat var perfekt! Jättenöjda med att vi valde fuktsensorer som gör att vi kommer kunna ha koll i framtiden

Maria E
Skrev om Sense Pro System

Kan varmt rekommendera Sense Pro System som gjorde om vårt gamla nedgångna badrum till ett riktigt dröm badrum