ServiceFinder - För företag

ServiceFinder - För företag

ServiceFinder - För företag en del av ServiceFinder

Med ServiceFinder kan du som företagare enkelt och snabbt få nya kunder som har ett behov av din tjänst. Du väljer uppdrag utifrån din kompetens och vart du vill jobba. Uppdateringar om nya uppdrag har du alltid på fickan via e-post och sms. ServiceFinder kan användas för att hitta alla dina uppdrag eller fylla ut luckorna i ditt schema. Lämna en intresseanmälan och hitta nya kunder redan idag!

49 omdömen om ServiceFinder - För företag

Sedan starten hos Reco 2010
Marko P
Skrev om ServiceFinder - För företag en del av ServiceFinder

Som hantverkare med eget företag kanske det fungerar.... Men jag skulle inte våga riskera fastna i deras avtal. Pratar av erfarenhet. Lurad är man....

Barbro  S
Skrev om ServiceFinder - För företag en del av ServiceFinder

ServiceFinder är en utmärkt affärspartner som bidrar till att på ett effektivt sätt nå ut till nya kunder. Vi är mycket nöjda med de tjänster de tillhandahåller. Alexander Renman, säljare på ServiceFinder, är suverän i sitt sätt att serva oss som kund och har genom en mycket hög servicenivå kombinerad med idérikedom och flexibilitet på alla sätt bidragit till de vi förväntar oss av en seriös samarbetspartner.

Patrik F
Skrev om ServiceFinder - För företag en del av ServiceFinder

Jag har varit i kontakt med er sen den 12/12 , då jag blev uppringd av AA och blev lurad att ingå ett avtal med er på 24 mån till en kostnad av 4200 kr + moms/månad. Sen dess har ni satt i system att vägra svara på mail , inte ringa tillbaka som ni lovat , när man väl lyckats nå er , försökt ändra avtalet 4-5 ggr , lovat att skicka samtalsinspelningar , vilket ni inte gjort. Olika medarbetare säger olika saker. Efter att sen dag 1 slagits för att få fastprisavtalet upphävt och ersatt av ett grundabonnemang med köp för ordinarie...

Lotta W
Skrev om ServiceFinder - För företag en del av ServiceFinder

Först var jag lite skeptiskt till tjänsten, men inte nu! Fungerar fint, gäller bara att vara snabb på "knappen". Fint bemötande och bra service. Bästa hälsningar Lotta!

Ahmad Zidane S
Skrev om ServiceFinder - För företag en del av ServiceFinder

Dem ringer dig och frågar hur det går. Dem säljer inte en massa fejk tjänster. Dem håller vad de lovar. Jag ser fram emot ett varmt och långt samarbete.

Jeannette G
Skrev om ServiceFinder - För företag en del av ServiceFinder

När jag startade mitt företag, så var servicefinder till stor hjälp dt var dem som gav mej kunder, mina första kunder. varje gång jag haft problem så har dem alltid ställt upp och hjälpt mej.

Jonas D
Skrev om ServiceFinder - För företag en del av ServiceFinder

Ja jag är så otroligt nöjd! Jag har tjänat så mycket pengar på denna korta tid så jag vet inte vart detta kommer att sluta! Jag har även beslutat att jag vill komma och hälsa på er på Service Finder efter nyår för att se hur ni jobbar och vem jag ringer till varige gång J Jag har kunnat öppna upp i Kalmar Norrköping och Linköping samt Stockholm från och med den 15 Januari. Så detta var den bästa julklappen jag kunde få. Bra att ni skänker pengar till barncancerfonden. Vänligast Jonas Djurstedt

Stephan N
Skrev om ServiceFinder - För företag en del av ServiceFinder

Fint och smidigt att få föreslagna arbeten för en låg kostnad. Man kan själv välja vilka arbeten man önskar ta. Mycket trevlig personal som hjälper dig vid frågor eller annat. Har varit med i stort sett ifrån början och fått en hel del arbeten via ServiceFinder. Har redan rekommenderat till andra hantverkare, och kommer fortsätta göra detta.

Henrik E
Skrev om ServiceFinder - För företag en del av ServiceFinder

Bra tjänst kommer in en hel del jobb

Jonas Daniel Erik D
Skrev om ServiceFinder - För företag en del av ServiceFinder

Vill du som kund hitta den bästa leverantören till bästa pris då är det bara att gå in på www.servicefinder.se och få offerter från flera konkurerande bolag! enkelt och snabbt! Jag som leverantör har tjänat 15 730 kr de senaste 14 dagarna så det finns stora penagr att tjäna om man bara lyssnar hur man ska göra. Vänligast Jonas Djurstedt VD UD Bemanning