Alla kategorier Hosting ServiceFinder

ServiceFinder

ServiceFinder hjälper alla som är i behov av expertis att få offerter från tjänsteföretag, och oftast inom rot- och rut-branscherna. ServiceFinder är en av de största offertjämförelsetjänsterna i Sverige och samarbetar med några av landets största varumärken och sajter – exempelvis hitta.se, Blocket, SvD och Aftonbladet.
Företagen som är anslutna till ServiceFinder har goda chanser att växa och få nya kunder tack vare den stora mängden kundförfrågningarna som dagligen lämnas via tjänsten.
Kungsbron 1, 11122, STOCKHOLM

Hostingföretag nära ServiceFinder:

Kungsbron 1, STOCKHOLM
Maria A:
Offerterna kommer snabbt, en del ringer upp och en del skickar mail. Jag behövde målare och de kom hem och inspekterade helt kostnadsfritt ...

Västmannagatan 41, STOCKHOLM
Reco.se har digitaliserat ”mun-till-mun-metoden” i en komplett, enkel och trovär... Läs mer ›
Aziz S:
Trevligt säljare med mkt erfarenhet om restaurangen.. Förmodligen blir det ett samarbete med er..

Ovabacksgattu 10, Tällberg
Webbhotell och serverhotell sedan 2006 med egna serverhallar i Falun och Tällber... Läs mer ›
Anders K:
Kört inleed i perioder. Servicen har alltid vart världklass och nu är allt flyttat dit efter en tid i synd. Service och inställning till att...

Lindhagensgatan 126 5tr, Stockholm
Vår målsättning är att vara bäst på domännamn och vänligast på webbhotell i Sver... Läs mer ›
Aida B:
Hade ett riktigt envist problem och brådskande också. Fick inte bara snabb hjälp men fantastisk support av tålmodiga och supertrevliga Robin...

Läs vad 115 kunder tycker om ServiceFinder

• Fabian B
    Fabian B skrev om ServiceFinder
    Som annonserande företagare köper man ett antal kommande uppdrag som brinner inne då man inte längre vill betala deras abonnemang. Det känns riktigt uselt. I övrigt är tjänsten hyfsat bra nuförtiden, även om jag personligen tycker att en konkurrent till dem är bättre. Vi har haft tur att få en trevlig säljare, dock hårt styrd uppifrån och utan egentliga möjligheter att skapa någon bra deal. Allt detta var mycket bättre innan företaget köptes upp av storfinansen. Nu har vi växt ifrån dem efterson våra uppdrag vi tar idag snittar betydligt högre än vad Servicefinder får in mer än ett par, 3 gånger om året. Vi har varit med den i snart 10 år, men våra förköpta uppdrag brann inne trots det, så förvänta er inte evig kärlek från detta företag.
  • Adam H
    Adam H skrev om ServiceFinder
    Fuskföretag. skum. Det riktar sig till småföretag, speciellt företag med utländsk bakgrund. Eftersom de vet intet mycket om svensk miljö. Varning till alla, stanna 100 meter bort från Servicefinder
  • Johan N
    Johan N skrev om ServiceFinder
    Superbra tjänst! Letade efter någon som kunde hjälpa mig med min bokföring. Kort efter att jag lagt in en förfrågan kom det in 5 svar direkt.
  • Arko G
    Arko G skrev om ServiceFinder
    .................................
  • Jens O
    Jens O skrev om ServiceFinder
    Tvivelaktiga försäljningsförfarande. Fick samtal av en försäljare som lovade guld och gröna skogar. När man forska lite mer insåg man ganska snart att så inte var fallet.
    2016-04-26 Aleksandar G svarar Jens O
    Vad tråkigt att du upplever kontakten med oss på detta sätt. Vi har många nöjda kunder som vi samarbetar med och vi ser gärna att du kontaktar vår kundservice på telefonnummer 08 653 00 00 så att vi får mer information kring varför du känner som du gör och vad som har hänt. Vi inväntar din kontakt för att förtydliga eventuella oklarheter du upplevt vid kontakten med oss. MVH / Paulina, ServiceFinders Kundservice
  • nils r
    nils r skrev om ServiceFinder
    De säljer dåliga och dyra abonnemangstjänster till att börja med. Det abbonemang / bransch vi riktade oss mot hade för många medkonkurrenter och prospecten ville inte ha annat än mailkontakt. När vi ändå skulle göra ett försök till och förlänga ett testavtal på 6 månader, så lurade de in oss på ett avtal med lång uppsägningstid. De var fullständigt ointresserade att justera det - istället fick vi fint betala för en tjänst under lång tid, som vi inte hade någon nytta av. De säljer för hårt och tjänsten är långt ifrån så bra som de utger.
  • Marcus E
    Marcus E skrev om ServiceFinder
    Hej.

Mitt företag Mr Clean Bygg & Rent kan bara ge ServiceFinder högsta betyg då deras service är exceptionell och professionell! Har varit deras kund sedan mars och de har gett oss möjlighet att växa i vår branch. Kommer att rekommendera ServiceFinder till min vänner och kollegor. Mvh Marcus Engzell Mr Clean Bygg & Rent
  • Xas S
    Xas S skrev om ServiceFinder
    Om man vet hur man säljer in sig själv och sitt företag är servicefinder väldigt effektivt för nya eller etablerade företag. Vi betalar själva 10.000kr i månaden och är nöjd med resultatet. Servicefinder är störst i sverige på att förmedla tjänster och resultat talar för sig själv!
    / eXtra Allservice
    www.xas.se
  • HUSSEIN E
    HUSSEIN E skrev om ServiceFinder
    Att tro på vad killen från Servicefinder lurade mig att starta eget företag (paul ) tror jag han heter för att senare försvinna ur bilden och bara ösa över mig dessa påhittade kunder och bara ställa till ett helvete för mig ekonomi samt ändra avtalets författning för att inte lägga ner det för detta är lagligt med muntligt avtal
    detta var det värsta jag har varit med om under hela mitt live
    jag bestrider alla deras räkningar som de skickar till mig just nu och kommer att försätta bestrida och kommer att tala med TV och media om Servicefinder och reportrar på tidningar till denna dag jag möter ledningen från Servicefinder på Örebro tingsrätt Öga mot Öga
    Ni som har blivet lurade av servicefinder och vill ansluta er till mig för en grouptalan är ni välkomna att vara med

Lundby byggnads & städservice
  • Johan L
    Johan L skrev om ServiceFinder
    skoj, bra härligt
    vettigt, o.s.v.
  • Stefan  J
    Stefan J skrev om ServiceFinder
    Jävla bluff företag som bara lurar in nystartade småföretagare i långa bindande avtal som inte ger ett skit. Dom målar upp en bild att alla får massa nya kunder och man kommer få en massa uppdrag genom dem, men verkligheten är en helt annan. Är troligen Sveriges i särklass största bluff företag. Att dom får hålla på är helt ofattbart? Jag och många med mig har blivit lurade och som småföretagare, så har man inte råd att bli lurad på 3-6.000:-/mån
    Hoppas detta kommer upp till ytan snart, så att fler inte blir lurade.
    Man borde bura in hela ledningen, detta är ju kriminellt.
  • Michael B
    Michael B skrev om ServiceFinder
    Bra bemötande, hjälpte mig att hitta lösningar för mitt Företag. Nu se jag fram emot att kunderna hitta speciell mig.
  • Marko P
    Marko P skrev om ServiceFinder
    Som hantverkare med eget företag kanske det fungerar....
  • Britt-Marie S
    Britt-Marie S skrev om ServiceFinder
    Snabb hantering av ansökan och förfrågan. Snabb återkoppling. Kommer att anlita Service Finder fortsättningsvis.
    2014-07-15 ServiceFinder.se svarar Britt-Marie S
    Hej Britt Marie!

Det glädjer oss att ni är nöjd med vår tjänst.

Du är varmt välkommen att använda tjänsten igen!
  • BRF T
    BRF T skrev om ServiceFinder
    Bra sätt att få kontakt men enklare om man hade fått fler valmöjligheter som efterfrågare.
    2014-07-08 Sunny V svarar BRF T
    Hej BRF T!

Tack för omdömet!

Om ni vill få fler offerter från våra medlemsföretag så kan ni förnya er förfrågan så skickas den ut på nytt (Dock inte till de företag som redan kontaktat er). Detta kan ni göra via ert konto eller så kan ni kontakta oss så hjälper vi er självklart med det.

Mvh, Sunny Vanderwall, Support Center Manager
  • Josef S
    Josef S skrev om ServiceFinder
    Jag tycker att företag som åtar sig uppdraget att ta kontakt med oss för att offerera inte tog ansvaret att fullgöra sitt uppdrag. Jag fick några sms om att företag har köpt mina uppgifter men de har inte hört av sig konstigt nog. I detta fal föredrar jag offerta. Där fick jag tid samma far redan.
    2014-06-30 ServiceFinder.se svarar Josef S
    Hej Josef!

Vad synd att de företagen som visade intresse för din förfrågan inte hörde av sig. Till nästa gång så får du jätte gärna kontakta vår kundservice så kan vi förnya din förfrågan så att den läggs upp igen.

• Tomas P
    Tomas P skrev om ServiceFinder
    Mycket bra tjänst! Vi är nöjda!
    2014-06-30 ServiceFinder.se svarar Tomas P
    Hej Tomas!

Vad kul att du är så nöjd.

• Susanne A
    Susanne A skrev om ServiceFinder
    Jag tycker tjänsten fungerat bra, bortsett från att jag från ena företaget fick ett underförstått hot att jag minsann skulle valt honom eftersom han betalat 350:- för att få mina adressuppgifter, det hela kändes lite olustigt.

Susanne
    2014-06-30 ServiceFinder.se svarar Susanne A
    Hej Susanne!

Tack för att du använt dig utav vår tjänst.

Vad tråkigt att de företaget betett sig på ett sådant oprofessionellt sätt. Jag skulle uppskatta ifall du kontaktar vår kundservice på 08-653 00 00 så får vi kolla upp detta.

• Magnus S
    Magnus S skrev om ServiceFinder
    Snabbt och enkelt sätt att söka t.ex. hantverkartjänster.
    2014-06-30 ServiceFinder.se svarar Magnus S
    Hej Magnus!

Vad härligt att det har gått snabbt och enkelt. Jag hoppas att du fick flera olika svar.

• svante s
    svante s skrev om ServiceFinder
    Inom ett par timmar hade jag skickat förfrågan (städhjälp) fått 4 offerter, antagit en och gjort upp med leverantör. Perfekt.
    2014-06-30 ServiceFinder.se svarar svante s
    Hej Svante!

Tack för att du använt dig utav vår tjänst.
    Det är precis så det ska vara. Snabbt, Enkelt och Tryggt!

• Lise-Lotte S
    Lise-Lotte S skrev om ServiceFinder
    Bra bemötande snabba svar och jag har hittat bra hjälp varje gång jag har sökt!
    2014-06-30 ServiceFinder.se svarar Lise-Lotte S
    Hej Lise-Lotte!

Tack för att du använt dig utav vår tjänst.

Vad kul att du använt vår tjänst flera gånger samt att du fått så bra respons.

• Annika L
    Annika L skrev om ServiceFinder
    vi tycker servicefinder är bra!
    2014-06-30 ServiceFinder.se svarar Annika L
    Hej Annika!

Tack för att du använt dig utav vår tjänst.

Vad kul att du gillar vår tjänst.

• Lennart S
    Lennart S skrev om ServiceFinder
    Servicefinder löste min förfrågan på ett utmärkt sätt
    2014-06-30 ServiceFinder.se svarar Lennart S
    Hej Lennart!

Tack för din feedback.

Vad kul att vi löste dina problem.

• Arne A
    Arne A skrev om ServiceFinder
    Snabba svar och seriösa hantverkare visade intresse att utföra det jobb vi sökte för.
    2014-06-30 ServiceFinder.se svarar Arne A
    Hej Arne!

Tack för att du använt dig utav vår tjänst.
    Härligt att du fick många snabba svar och jag hoppas du hittade en bra hantverkare.

• Maria B
    Maria B skrev om ServiceFinder
    Snabbt och enkelt! Tack vare de företag vi fick tips om hittade vi snabbt ett företag som kunde hjälpa oss. Perfekt!!
    2014-06-30 ServiceFinder.se svarar Maria B
    Hej Maria!

Vad kul att du hittade ett företag som kunde hjälpa dig. Det är precis så det ska vara. Snabbt, Enkelt och Tryggt!

• Hjalle
    Hjalle skrev om ServiceFinder
    För lite info om respektive företag.
    2014-06-30 ServiceFinder.se svarar Hjalle
    Hej Hjalle!

Tack för din feedback.

Vad synd att du tyckte det var för lite information om de företagen som du sökte upp.
    Men jag hoppas ändå att du fick den hjälp som du behövde

Ha en fin måndag.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om ServiceFinder
    Tanken är nog bra. men det fokuseras på pris. Jag vill se inte nödvändigt det bästa priset. Det jag vill se är bästa kvaliteten kontra priset.
    2014-06-30 ServiceFinder.se svarar Stefan H
    Hej Stefan!

Tack för att du använt dig utav vår tjänst.

Jag vet inte hur många svar du fick på din förfrågan men det du kan göra till nästa gång är att kontakt vår kundservice så kan vi förnya din förfrågan, detta gör att du kan få nya svar/offerter där något företag förhoppningsvis passar dina krav.

Ha en härlig måndag.
  • Anna S
    Anna S skrev om ServiceFinder
    Superbra tjänst! Bra på alla sätt.
    2014-06-27 ServiceFinder.se svarar Anna S
    Hej Anna!

Vad kul att du gillar vår tjänst så mycket. Hoppas du fick den hjälp som du behövde.

Ha en fin fredag.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om ServiceFinder
    Bra i det stora hela men lite väl många oseriösa företag som är anslutna...
    2014-06-27 ServiceFinder.se svarar Thomas L
    Hej Thomas!

Tack för din feedback.

Vad synd att du inte känner att de företagen som hörde av sig till dig var seriösa. Till nästa gång så kan du kontakta oss på Kundservice på Servicefinder så kan vi förnya din förfrågan. Detta gör att din förfrågan läggs upp igen som leder till att du kan 5 nya svar ifrån olika företag.

2014-06-27 Thomas L svarar ServiceFinder.se
    Som jag skrev är det företagen som är anslutna som inte är helt seriösa/ proffsiga. Inget ni på Servicefinder kan göra nå åt... Tyvärr finns det en hel del "lallare" i hantverksbranschen...
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Acke S
    Acke S skrev om ServiceFinder
    Bra att företaget finns. Det är vettigt upplagt och det är lätt att leta olika tjänster. När man hittat en tjänst man vill benytta sig av vill man ha ett snabbt svar. Det fick vi inte första gången . Först efter påminnelse och då rasslade svaren in.Helheten är mycket bra!
    2014-06-27 ServiceFinder.se svarar Acke S
    Hej Acke!

Härligt att du gillar tjänsten och vad bra att du fick flera olika svar efter att vi förnyat din förfrågan.
    Jag hoppas att du hittade något företag som du valde via vår tjänst.

• Carolina W
    Carolina W skrev om ServiceFinder
    Servicefinder hjälpte till perfekt när man kände sig vilsen i hantverksdjungeln.
    2014-06-27 ServiceFinder.se svarar Carolina W
    Hej Carolina!

Härligt att du fått en sådan bra upplevelse utav vår tjänst.
    Hoppas du hittade ett företag som kunde erbjuda sig att hjälpa dig.

Ha en fin fredag.
  • Karolina B
    Karolina B skrev om ServiceFinder
    bra tjänst, proffsigt bemötande
    2014-06-27 ServiceFinder.se svarar Karolina B
    Hej Karolina!

Vad kul att du gillar tjänsten och vad bra att du fått ett proffsigt bemötande.

• Aleks S
    Aleks S skrev om ServiceFinder
    Tjänsten är bra men det verkar som att en massa lyckosökare erbjuder sina tjänster till rena fantasipriser, så jag fick avfärda en hel del hantverkare som var dyra som hjärnkirurger. När man ser deras prisförslag till badrumsrenoveringar så kan man tro att dom skall bygga en raket till Måne.
    2014-06-27 ServiceFinder.se svarar Aleks S
    Hej Aleks!

Tack för din feedback.

Vad kul att du tycker att tjänsten har fungerat bra. Priserna kan självklart skilja sig ifrån varandra beroende på vad det är man söker efter. Jag tror också att det beror på "man får de man betalar för"

Jag hoppas ändå att du hittade ett företag som passade dina prisramar.

• Ali A
    Ali A skrev om ServiceFinder
    Nöjd snabba svar flera olika erbjudande. pris skillnad olika erbjudande.
    2014-06-27 ServiceFinder.se svarar Ali A
    Hej Ali!

Vad kul att du fick snabba svar ifrån olika företag.
    Hoppas du hittade ett företag som kunde hjälpa dig.

• Toni H
    Toni H skrev om ServiceFinder
    Tycker tjänsten funkar bra och servicen är kanon! Jag har min kontakt person som heter Alexander Renman och personligen har jag aldrig varit mer nöjd över en kontakt person! När man behöver hjälp/har en fråga så tar han tag i saken direkt och inte väntar ut tiden. Jag kan varmt rekommendera honom som kontaktperson!
    Man får väldigt bra kontakt med honom också (i alla fall jag ;)!

Med vänlig hälsning HSK Byggnads & Måleri service
    2014-05-23 ServiceFinder.se svarar Toni H
    Tack så mycket Toni!

Det är väldigt härligt att höra att du tycker tjänsten har
    fungerat så bra! Du och jag har haft en väldigt bra och rolig kontakt,
    tillsammans har vi lyckats så att ditt företag har kommit igång på ett bra
    sätt och tillsammans ska vi göra så att det blir bättre!

Alexander Renman, Account Manager
  • Eva U
    Eva U skrev om ServiceFinder
    Jag fick snabbt kontakt med flera målarfirmor samma dag som jag gjorde sökningen.
    Utmärkt service!
    2014-05-21 ServiceFinder.se svarar Eva U
    Hej Eva!

Tack så mycket för ditt fina omdöme. Det glädjer oss att du fick snabb kontakt med företag som kunde hjälpa dig.

Hoppas att det gick bra med målningen!

Du är varmt välkommen att återkomma till oss om du behöver hjälp med något i framtiden.

Med vänlig hälsning, Sunny Vanderwall
  • Erik A
    Erik A skrev om ServiceFinder
    Akta er för detta lurendrejeri bolag!

Servicefinder har lurat oss på flera 10 000-tals kronor och de säger själva att det inte finns någon väg ut ur deras spindelnät! De lovar guld och gröna skogar när man signar upp men när det väl är gjort är man fast.

För en bekant till mig gick det ännu värre, hennes 2-mans företag gick i konkurs efter att ha blivit lurade av servicefinder. Trots detta fortsätter de att skicka fakturor till henne och hotar med att ta till rättsliga åtgärder om de inte betalas, hon får alltså fortsätta betala som privatperson utan verksamhet.

AKTA er! Låt er inte luras av deras påstridiga säljare utan läs på lite på internet så får ni se den verkliga sanningen om detta bolag.
    Michael B, Patrik F gillar detta
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om ServiceFinder
    Vi efterfrågade offerter på stensättning resp. asfaltering av infartsvägen. Vi fick fem offerter på stensättningen och ett napp på asfalteringen inom 24 timmar. Alla stensättningsofferter var seriösa, men asfalteringsfirman kom aldrig tillbaka för en offert. Den ansvarige var i Thailand och skulle höra av sig när han kom hem. På den vägen är det sex veckor senare. Vi har antagit en av offerterna på stensättning.
    2014-02-14 Sunny V svarar Jörgen B
    Hej Jörgen B!

Kul att det fungerade bra med stensättningen men tråkigt att du inte fick bra svar på asfalteringen.

För att generera så många svar som möjligt till dig och våra andra konsumenter så arbetar vi hela tiden med att ansluta nya företag till vår tjänst.

Lycka till med arbetet!

Med vänlig hälsning, Sunny Vanderwall, Kundservice
  • Farid x
    Farid x skrev om ServiceFinder
    Jättebra! Men viktigt att ni ser till att oseriösa hantverkare (som anmäler intresse o sen inte hör av sig) inte stör processen.
    2014-02-14 Sunny V svarar Farid x
    Hejsan Farid!

Kul att du tycker tjänsten är jättebra!

För att hjälpa dig och andra konsumenter att göra ett bra val så kan man lämna omdömen om det hantverkare man varit i kontakt med. Detta kan du göra via ditt konto på vår hemsida.

Med vänlig hälsning, Sunny Vanderwall, Kundservice
  • Matz K
    Matz K skrev om ServiceFinder
    Snabba och trevliga samtal inom 20 timmar (5 st). Den vi valde har verkligen gjort ett bra jobb och fått mer i kölvattnet av det första! En kvalitetshantverkare helt enkelt! Bra sida med andra ord :-))
    2014-02-12 ServiceFinder.se svarar Matz K
    Hej Matz K!

Tack för din feeback.
    Vad kul att höra att du är nöjd samt att du fick ett sådant snabbt svar. Även roligt att hantverkaren du anlitade var så bra och att han gjorde ett sådant bra jobb.
    Hoppas du kommer använda tjänsten i framtiden.

Christoffer Marcuse, kundservice Servicefinder.
  • Kent Y
    Kent Y skrev om ServiceFinder
    Tydligt och lätt att beställa offerter. Jag fick, den här gången, snabba svar. Tre var intressanta, två verkade skickade med någon form av automatik.
    2014-02-11 ServiceFinder.se svarar Kent Y
    Hej Kent!

Tack för ditt inlägg och att du använder Servicefinder. Hoppas du blir nöjd med jobbet du önskar få utfört. Du är varmt välkommen tillbaka att använda oss igen.

Med Många Vänliga Hälsningar
    Therese // Servicefinder
  • Jan F
    Jan F skrev om ServiceFinder
    Vi fick svar från ett antal företag inom 24 timmar.
    2014-02-11 ServiceFinder.se svarar Jan F
    Hej Jan F!

Härligt att höra. Vi strävar efter att det ska gå snabbt och vara enkelt. Kul att du fick så snabbt svar.

Ha en fortsatt trevlig dag!
    Christoffer Marcuse, kundservice Servicefinder
  • Monica K
    Monica K skrev om ServiceFinder
    Mycket effektivt. Jag fick napp av flera företag och jag har valt ett,som jag hoppas blir bra.
    2014-02-11 ServiceFinder.se svarar Monica K
    Hej Monica K!

Kul att höra att flera företag hörde av sig till dig. Det gläder oss. Hoppas företaget du valt gör ett bra jobb.

Christoffer Marcuse, kundservice Servicefinder
  • Torbjörn A
    Torbjörn A skrev om ServiceFinder
    Snabbt och enkelt. Jag fick offert erbjudanden nästan omeledbart.
    2014-02-11 ServiceFinder.se svarar Torbjörn A
    Hej Torbjörn A!

Vad roligt att det gick så bra för dig och att du fick snabb respons. Hoppas att arbetet blev bra gjort.

• Gunilla E
    Gunilla E skrev om ServiceFinder
    Det är ett jättebra sätt att snabbt få tag på seriösa och kompetenta hantverkare
    2014-02-11 ServiceFinder.se svarar Gunilla E
    Hej Gunilla E!

Roligt att höra, hoppas att du blev nöjd med arbetet och att du kommer använda tjänsten igen.

• Helena C
    Helena C skrev om ServiceFinder
    Smart sätt att hitta den hjälp man behöver. Att bli kontaktad av någon som är intresserad är smidigare än att leta och ringa upp. Med servicefinder breddar man sitt sökområde.
    2014-02-11 ServiceFinder.se svarar Helena C
    Hej Helena C!

Vad kul att allt verkar ha gått så smidigt för dig. Precis som du säger så vill vi göra det enklare för er konsumenter så att ni slipper leta runt efter företag.
    Vad härligt att du blev så nöjd!

• Göran E
    Göran E skrev om ServiceFinder
    Jag fick snabbt det underlag jag behövde för att ta in en offert på fasadmålning
    2014-02-11 ServiceFinder.se svarar Göran E
    Hej Göran E!

Precis som vår reklam, snabbt enkelt och tryggt. Vad kul att du blev nöjd.

• Percy Å
    Percy Å skrev om ServiceFinder
    Hej!

Det var bara positivt med kontakten av ServiceFinder.se. Dock brast det med de entreprenörer som initialt kontaktade mig ifrån ServiceFinder.se rekommenderade entreprenörer. Av fem stycken entreprenörer var det bara en som lämnade en offert, mycket anmärkningsvärt enligt mitt förmenande.
    2014-02-11 Sunny V svarar Percy Å
    Hej Percy Å!

Kul att du tycker kontakten med oss på ServiceFinder fungerat bra!

Tråkigt att höra att du bara fick en offert, vi på ServiceFinder jobbar varje dag med att ansluta nya företag så att fler konsumenter får fler offerter.
  • Ulf O
    Ulf O skrev om ServiceFinder
    Bra och snabbt sätt att få offerter
    2014-02-11 ServiceFinder.se svarar Ulf O
    Hej Ulf O!

Härligt att det gick så snabbt för dig. Alltid kul med positiv respons.

• Nair S
    Nair S skrev om ServiceFinder
    Jag är glad att ni finns. Det hjälper oss att få tips och se vem som finns på marknaden. Själv föredrar jag att anlita någon som ingår i ett företag, med minst 8 anställda för att garantera att jobbet bir gjort inom tidsavtalet i kontrakten. Dessvärre är det så att, många som är villiga att lämna in en offert, jobbar själva eller med bara en partner...Återkommer när jag får ta på någon som kan gör jobbet.
    Tack så länge!
    2014-02-11 Sunny V svarar Nair S
    Hej Nair S!

Vad kul att vi kan hjälpa dig hitta rätt bland alla företag som finns! Hoppas det går bra med arbetet som ska göras.

Du är välkommen tillbaka när du behöver hjälp i framtiden.

Med vänlig hälsning, Sunny Vanderwall