ServiceFinder - För privatpersoner

ServiceFinder - För privatpersoner

ServiceFinder - För privatpersoner en del av ServiceFinder

ServiceFinder hjälper dig att snabbt hitta seriösa företag. Du lämnar enkelt en förfrågan och får upp till fem offerter – helt gratis! Ofta får du svar från företag inom 24 timmar. Jämför offerter och se företagens omdömen från tidigare kunder. Välj sedan det företaget som passar dig bäst! Vi kontrollerar dagligen att företaget har F-skatt och god ekonomi. Hitta och jämför företag hos ServiceFinder.se!

17 omdömen om ServiceFinder - För privatpersoner

Sedan starten hos Reco 2011
Rasmus
Skrev om ServiceFinder - För privatpersoner en del av ServiceFinder

Det funkar Jätte bra oss med Servicefinder, för att få in olika offert på flyttstädningar. /Rasmus

Johan W
Skrev om ServiceFinder - För privatpersoner en del av ServiceFinder

Jag tycker att tjänsten är genom tänkt och effektiv . En bra detalj är att det finns möjlighet för köparen att skriva omdömen. På det sättet få bort oseriösa entreprenöre från marknaden.

Magdalena k
Skrev om ServiceFinder - För privatpersoner en del av ServiceFinder

Bästa sidan, vi hittade riktiga företagare, tack vore ServiceFinder, snabbt och utan kostnad.

Jerry
Skrev om ServiceFinder - För privatpersoner en del av ServiceFinder

Super! Beställde lite offerter på skoj då jag skulle se vilka priser man kunde få på städning. Efter att ha provat några gånger valde jag faktiskt att nappa på ett erbjudande då det var för billigt att tacka nej.

Lasse K
Skrev om ServiceFinder - För privatpersoner en del av ServiceFinder

Jag skulle vilja ge en stor eloge till Servicefinders support och kundtjänst som har hjälpt mig i både vått och torrt. Trots att jag är en ovan datoranvändare har jag blivit bemött med största vänlighet och tålamod. Jag har genom Servicefinder hittat en billig städfirma som städar hos mig varannan fredag och tidigare har jag haft två hantverkare som har fixat min altan på landet. När den första hantverkaren inte dök upp så ringde jag Servicefinder som lovade mig att skicka dit en annan och mycket riktigt så stod altanen...

Svar från ServiceFinder - För privatpersoner

Hej Navid, det förvånar mig inte att ni svarar på det här fina sättet, ni har ju så bra kontakt med oss! Jag kommer definitivt att använda er ypperliga tjänst i framtiden. Min båt ska snart sjösättas och då kan säkert Servicefinder kila ut till mig där också. Mvh Lasse

Helena
Skrev om ServiceFinder - För privatpersoner en del av ServiceFinder

Bra ställe, snabba svar från de som anmäler sitt intresse.

Alexander P
Skrev om ServiceFinder - För privatpersoner en del av ServiceFinder

En kanon tjänst som verkligen funka. Blev kontaktad av bolag direkt och det fungerarde strålande

berndt w

mycket bra hitils!

Ruben
Skrev om ServiceFinder - För privatpersoner en del av ServiceFinder

Använt mig utav ServiceFinder 3ggr hittills och alltid fått snabb respons. Rekommenderar starkt!! 1a gg behövde jag riva en vägg, fick tag på en hantverkare samma dag som jag sökte hjälp. Arbetet gick på 1900kr och de bar ut all skräp. 2a gg behövde jag hjälp utav en elektriker. Samma sak där, snabbt, enkelt och proffsigt. 3e gg behövde vi i föreningen hjälp med städning i trapphusen. Vart kontaktad utav 5st städföretag samma dag som jag la ut förfrågan, dagen efter hade jag 5st offerter och då var det bara välja ut den bästa.

Rickard R
Skrev om ServiceFinder - För privatpersoner en del av ServiceFinder

Använde mig av dem för att hitta en målare. Fick svar samma dag vilket innebar att jag slapp leta, ringa och jaga. Jobbet blev gjort nästkommande vecka och resultatet blev över förväntan. Kommer absolut söka hantverkare den här vägen i framtiden.