Servicemind

Servicemind

Ring 070-459 94 63 www.fsservicemind.se

FS Servicemind är licensierade för trafiktillstånd och besitter expertis inom godstransport för att säkerställa att all transport och gods hanteras i enlighet med gällande lagar och förordningar. FS Servicemind är även försäkrade för att täcka eventuella olycksfall som kan uppstå. FS Servicemind strävar efter att erbjuda hög...

16 omdömen om Servicemind

Anthon Z
Skrev om Servicemind

Trevliga, tillmötesgående och duktiga. Samtliga super duktiga.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2238 omdömen 4.7 av 2238 omdömen

Mike L
Skrev om Servicemind

Gav ett proffsigt intryck när de flyttade ett oväntat tungt piano åt mig.

Marianne H
Skrev om Servicemind

Mycket trevligt bemötande, flytten gick otroligt snabbt och smidig. Kan varmt rekommenderas

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1251 omdömen 4.7 av 1251 omdömen

Helena U
Skrev om Servicemind

Otroligt proffsiga, trevliga och effektiva. Rekommenderar varmt.

Markus V
Skrev om Servicemind

Mycket bra! Fantastisk kommunikation. Mycket snabba och effektiva utan att vara vårdslösa med ens saker

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Emma B
Skrev om Servicemind

Vi är nöjda med upplevelsen av vår flytt och kontakten med Douglas. Kan varmt rekommendera Servicemind!

Ramona S
Skrev om Servicemind

Jättebra bemötande, flexibla och bra kommunikation. Datum flyttades från fredag till lördag i samråd. Fick veta att de hade ett jobb före mig, så hade insett att det kan uppstå oväntade förseningar vilket det gjorde. Tycker ändå att kommunikationen sköttes jättebra och hade då tid att åka och slänga skräp innan de kom och hjälpte med flytten. Bordsben som gömde sig bland filtarna, upptäcktes och i samråd sågs till att de kom tillbaka. Har mycket att göra vilket märks, men det hela sköttes ändå exemplariskt, konkurrensen är hård så professionalism och bemötande räcker långt. Rekommenderas!

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 121 omdömen 4.5 av 121 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Evelyn G
Skrev om Servicemind

Mycket bra service. Har flyttat mycket och ångrar bara att jag inte kände Servicemind och Douglas innan. Totalt nöjd. Jätte tack till Douglas och killarna

Olof J
Skrev om Servicemind

Över lag en relativt positiv upplevelse. Planeringen blev lite strulig då alla bilar var trasiga och det var sjukdomar som gick men på det stora hela fungerade det helt ok. Jag försökte beskriva mitt bohag bra och fick baserat på det en fastprisoffert som jag accepterade. Flyttgubbarna kom i tid och var trevliga. De behövde dock åka två rundor och var så stressade så att det som var markerat med källarförråd hamnade i lägenheten. Inget gick dock sönder och det mesta fungerade bra. Två timmar (ca 1000) kr adderades...

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Barbara Edit A
Skrev om Servicemind

Professionella och super trevliga. Snabba och tydliga svar. Bra kommunikation. Rekommenderar

Primrose O N H
Skrev om Servicemind

Supersmidig flyttupplevelse från början till slut tack vare Douglas och grabbarna på Servicemind! Kommer definitivt anlita dem igen nästa gång!

Svar från Servicemind

Hej Primrose, Stort tack för ert fina omdöme, ni var så trevliga, tillmötesgående och hjälpsamma! Vi önskar gärna att få flytta er nästa gång ni behöver hjälp! Varmt välkomna! Med vänlig hälsning, Douglas Dellgren Servicemind

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1140 omdömen 4.7 av 1140 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Karen S
Skrev om Servicemind

Vi upplevde ett fantastisk fint bemöttande av hela teamet. Väldigt trevliga killar, hägt service nivå och mycket professionella. Vi är jätte nöjde och väljer gärna Servicemind en annan gång.

Svar från Servicemind

Hej Karen, Vi tackar oerhört för ert fina omdöme! Vi är så glada att vi lyckats göra ännu en kund nöjd! Vi ser fram emot att få hjälpa just er igen! Med vänlig hälsning, Douglas Dellgren Servicemind

Qsg S
Skrev om Servicemind

Bäst pris, högst intresse vid givande av offert. Väl utfört arbete på ett proffsigt sätt med lämplig personal för arbetet.

Svar från Servicemind

Hej Tom, Vi tackar dig för ditt fina omdöme. Vi gratulerar även för det nya kontoret. Äntligen har ni fått tillträde till lokalen. Vi är alldeles säkra på att ni kommer stormtrivas! Med vänlig hälsning, Douglas

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3388 omdömen 4.7 av 3388 omdömen

Fick bra bemötande och flexibel personal.

Ebba Monica Christina H Ebba Monica Christina H
Ola B
Skrev om Servicemind

Serviceminded på alla sätt, snabba korrekta och trevliga.!

Svar från Servicemind

Hej Ola, Tack för ditt omdöme! Vi hjälper dig gärna nästa gång du behöver hjälp! Vi vill önska dig en god fortsättning :) Med varma hälsningar, Douglas

Linus B
Skrev om Servicemind

Välstädat, smidiga och bra kommunikation!

Svar från Servicemind

Hej Linus, Stort tack för din omdöme, det hjälper oss otroligt mycket! Med vänlig hälsning, Douglas

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Gunnar W
Skrev om Servicemind

Snabb och trevlig service! Hjälp vid flytt vid två tillfällen . Fick mycket positivt bemötande. De packade både effektivt och skyddade ömtåliga saker. Skulle absolut anlita dem igen och kan rekommendera dem!

Svar från Servicemind

Hej Gunnar, Tack för ditt fina omdöme! Det hjälper oss otroligt mycket i vårt yrke! Med vänlig hälsning, Douglas