Servicemind

Omdömen totalt
Snittbetyg
5.0

Om företaget

FS Servicemind är licensierade för trafiktillstånd och besitter expertis inom godstransport för att säkerställa att all transport och gods hanteras i enlighet med gällande lagar och förordningar. FS Servicemind är även försäkrade för att täcka eventuella olycksfall som kan uppstå. FS Servicemind strävar efter att erbjuda hög...

6 omdömen om Servicemind

Visar 6 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Primrose O N H
Skrev om Servicemind

Supersmidig flyttupplevelse från början till slut tack vare Douglas och grabbarna på Servicemind! Kommer definitivt anlita dem igen nästa gång!

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Servicemind

Hej Primrose, Stort tack för ert fina omdöme, ni var så trevliga, tillmötesgående och hjälpsamma! Vi önskar gärna att få flytta er nästa gång ni behöver hjälp! Varmt välkomna! Med vänlig hälsning, Douglas Dellgren Servicemind

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 442 omdömen 4.6 av 442 omdömen
BadgeSixYears

Sökte på nätet efter hjlälp och namnet "Hygienteknikerna" fick mig att se vad de kunde erbjuda. Efter ett telefonsamtal med dem bokade jag e

Karen S
Skrev om Servicemind

Vi upplevde ett fantastisk fint bemöttande av hela teamet. Väldigt trevliga killar, hägt service nivå och mycket professionella. Vi är jätte nöjde och väljer gärna Servicemind en annan gång.

Svar från Servicemind

Hej Karen, Vi tackar oerhört för ert fina omdöme! Vi är så glada att vi lyckats göra ännu en kund nöjd! Vi ser fram emot att få hjälpa just er igen! Med vänlig hälsning, Douglas Dellgren Servicemind

Qsg S
Skrev om Servicemind

Bäst pris, högst intresse vid givande av offert. Väl utfört arbete på ett proffsigt sätt med lämplig personal för arbetet.

Svar från Servicemind

Hej Tom, Vi tackar dig för ditt fina omdöme. Vi gratulerar även för det nya kontoret. Äntligen har ni fått tillträde till lokalen. Vi är alldeles säkra på att ni kommer stormtrivas! Med vänlig hälsning, Douglas

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1114 omdömen 4.7 av 1114 omdömen
BadgeTenYears

Fönsterputsning - som motsvarade alla förväntningar på genomförande. Trevligt bemötande och bra pris. Rekommenderas varmt.

Lars Kristian P Lars Kristian P
Läs mer omdömen
Ola B
Skrev om Servicemind

Serviceminded på alla sätt, snabba korrekta och trevliga.!

Svar från Servicemind

Hej Ola, Tack för ditt omdöme! Vi hjälper dig gärna nästa gång du behöver hjälp! Vi vill önska dig en god fortsättning :) Med varma hälsningar, Douglas

Linus B
Skrev om Servicemind

Välstädat, smidiga och bra kommunikation!

Svar från Servicemind

Hej Linus, Stort tack för din omdöme, det hjälper oss otroligt mycket! Med vänlig hälsning, Douglas

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 152 omdömen 4.9 av 152 omdömen
BadgeEightYears

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Läs mer omdömen
Gunnar W
Skrev om Servicemind

Snabb och trevlig service! Hjälp vid flytt vid två tillfällen . Fick mycket positivt bemötande. De packade både effektivt och skyddade ömtåliga saker. Skulle absolut anlita dem igen och kan rekommendera dem!

Svar från Servicemind

Hej Gunnar, Tack för ditt fina omdöme! Det hjälper oss otroligt mycket i vårt yrke! Med vänlig hälsning, Douglas

Filtrera omdömen