Alla kategorier Övrigt Stockholms län Solna Sft Bredbandsgruppen AB

Sft Bredbandsgruppen AB

Svetsarvägen 24, 171 41 Solna — Visa karta

Bredbandsgruppens mål är att bli den ledande leverantören av installations- och servicetjänster baserade på bredband.

Läs vad 6 kunder tycker om Sft Bredbandsgruppen AB

• Marcus H
    Marcus H skrev om Sft Bredbandsgruppen AB
    Inte deras jobb. Trots att två på telenor sagt att dom ska göra jobbet. Läs mer
  • Unkuta L
    Unkuta L skrev om Sft Bredbandsgruppen AB
    45 min väntar i telefon. Kundtjänst som skrattar öppet om en i telefon. Läs mer
  • Hugo
    Hugo skrev om Sft Bredbandsgruppen AB
    Jättetrevlig och kompetent ung herre som hjälpte mig med att installera min nya teve. Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om Sft Bredbandsgruppen AB
    Riktigt dåligt bemötande och hittar på svepskäl för att inte komma, inte bara en gång. Nu har det gått över 2 veckor sedan felanmälan. Förstår inte hur stora bolag som Bredbandsbolaget, Viasat och Tele2 kan jobba med dem. Uruselt.
    Uppdatering - 2 veckor senare kommer de inte på utsatt tid - ringer och säger att de är inte de som ska göra jobbet. Detta visste de 2 veckor innan. Jag har aldrig varit med om mer oseriösa personer. Ringer och ljuger dessutom att det inte går att lösa snabbt utan att de är normalt att vänta flera veckor. Får höra sedan av de som ska göra jobbet på riktigt - som dessutom dyker upp samma dag som jag pratat med dem - att man aldrig ska behöva vänta flera veckor! Läs mer
  • Jan-Olov v
    Jan-Olov v skrev om Sft Bredbandsgruppen AB
    Är det här Sveriges sämsta bredbandsinstallatör? Jag väntade 21 december hela eftermiddagen, ingen montör kom, jag bokade ny tid till 22 januari hela eftermiddagen, ingen montör kom. Hur kan det vara en intellektuellt övermäktig uppgift att komma på avtalad tid till avtalad plats och utföra avtalat arbete? Läs mer
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Sft Bredbandsgruppen AB
    Mycket trevliga och kompetenta tekniker.
    Jag hade en tekniker på besök som installerade en trådlös router, med väggmontering.
    Jobbet utfördes både snyggt och snabbt och jag är 100% nöjd. Läs mer