Alla kategorier Bensin Västra Götaland Härryda Shell Mölnlycke

Metallvägen 1, 435 33 Mölnlycke — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Shell Mölnlycke

• Stefan Q
    Stefan Q skrev om Shell Mölnlycke
    För övrigt var pumparna felmarkerade, så jag väntade i onödan på en bil för att kunna tanka 98-oktanigt...
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Shell Mölnlycke
    På väg hem efter ett besök i Göteborg behövde bilen tankas och denna mack blev den som låg bäst till.

Att tanka bilen på en bensinstation är ju sällan ett problem och så inte heller denna gång, förutom den lilla detaljen att pumpen slutade vid 800kr vilket inte riktigt räcker till en full tank. (Detta är tydligen inte ovanligt att man inte får tanka för mer än 800kr så inte just denna stations fel..)

Samtidigt som bilen fylldes på med bensin behövde även jag fylla på med energi. Jag tänkte mig att jag skulle kunna köpa en macka. Mm det kunde man ju tro.. Visst vi var där en söndag förmiddag före 11 och de fyra mackorna som låg där hade passerat bäst före datum. WTF?!! Hur svårt ska det vara att rensa bort gammalt?

Jag var inte särskilt nöjd över att ha handlat alls i denna butik. Den va sämst! Och kvinnan i kassan verkade mer förvirrad än önskat oxå.. Uselt Shell!

Metallvägen 1, 435 33 Mölnlycke