Alla kategorier Elektriker Stockholms län Ekerö SHL El & Nätverksservice
Rekommenderat företag 2015 - SHL El & Nätverksservice

SHL El & Nätverksservice

Envägen 5, 178 53 Ekerö — Visa karta

SHL El & Nätverksservice hjälper er med El och -nätverksservicearbeten i hela Storstockholm. Vi jobbar både mot privatkunder och företagskunder. Varmt välkommen att höra av dig!

Läs vad 14 kunder tycker om SHL El & Nätverksservice

• Ann-sofie E
    Ann-sofie E skrev om SHL El & Nätverksservice
    Stefan är proffsig, trevlig och lyhörd. Vi fick en muntlig offert på ungefärlig kostnad och den stämde med den slutliga fakturan. De är noggranna och kunniga inom sin bransch. Kan starkt rekommendera SHL El Och Nätverksservice.
  • Helen T
    Helen T skrev om SHL El & Nätverksservice
    Jag fick hjälp med diverse el-arbeten, bl.a. Infravärme och spottar på altanen. Bemötandet var det allra bästa, punktliga, trevliga, hjälpsamma och kvalitet i arbetet.
  • Pauline N
    Pauline N skrev om SHL El & Nätverksservice
    Är mycket nöjd med SL El &Nät services arbete hemma hos oss. Gör allt för att kunden ska bli nöjd.
  • Anneli S
    Anneli S skrev om SHL El & Nätverksservice
    Vi får alltid snabb och korrekt hjälp av professionella elektriker.
  • Micael W
    Micael W skrev om SHL El & Nätverksservice
    Jag fick ett mycket bra bemötande, hjälp med skarvning av kabel.
  • Mats Å
    Mats Å skrev om SHL El & Nätverksservice
    SHL El & Nätverksservice är ett seriöst och noggrant företag som följer gällande elsäkerhetslagar och utför ett snyggt jobb
    Jag har använt dem vid ett flertal tillfällen och kommer att anlita dem igen
    Matte
  • Jan-erik P
    Jan-erik P skrev om SHL El & Nätverksservice
    SHL el Kommer som lovat och gör fina installationer. Kommer gärna med råd & förslag på lösningar.
    Mycket kompetent elinstallatör
    Rekommenderar verkligen SHL el
    Jan-Erik
  • Matilda O
    Matilda O skrev om SHL El & Nätverksservice
    Vi fick hjälp med att sätta upp spotlights i vårt kök. Vi blev nöjda med arbetet.
  • Tina L
    Tina L skrev om SHL El & Nätverksservice
    SHL El & Nätverkservice hae utfört ett jättebra jobb hos oss. NÄr vi byggde om vårt kök för 2 år sedan så drog dom om all el och bytte elcentral, detta var när dom började ett riktigt trassel och det blev perfekt när det var klart. Då vi nu behövde två nya kontakter för motorvärmare så anlotade vi dom igen och dom satte upp utag med timerfunktion på båda och dessa fungerar över förväntan. Vi är mycket nöjda med både bemötandet och hur arbetet har utförts, vi känner oss trygga med att elen i vårt hus är kontrollerad och att vi har mätprotokoll på allt. Rekomenderar dom varmt.
  • Ola G
    Ola G skrev om SHL El & Nätverksservice
    Jag rekommenderar SHL El & Nätverksservice för större eller mindre jobb. Jag fick hjälp med armaturer i köket och var mycket nöjd med både kvalitén på arbetet och med servicenivån.
    //Ola
  • Rasmus M
    Rasmus M skrev om SHL El & Nätverksservice
    Punktlig, tydlig offert och tydlig i vad som behövdes göras angående elinstallationer av utebelysning och jordfelsbrytare. Många års erfarenhet och proffesionellt uppträdande. Kan varmt rekommendera Stefan och hans firma.
  • Ammis R
    Ammis R skrev om SHL El & Nätverksservice
    Stefan är alltid lika trevlig och han är extremt kunnig inom sitt område!

Han är oxå väldigt bra på kundkontakten såsom att höra av sig både innan och efter arbetet eller om något skulle bli försenat så ringer han direkt. Man behöver inte sväva i ovisshet! (Vilket f ö många andra hantverkare har svårt för)

Stefan är alltid bra på att anpassa sig på bästa sätt efter kundens möjligheter att ses om det t ex behövs lämnas ut en nyckel eller flytta ett hus!

Vi har anlitat SHL El för elarbeten både inomhus och utomhus, vi är alltid lika nöjda och kommer att fortsätta att anlita dem och vi ger de varmaste rekommendationerna!

Vänligen Ammis och Janne
  • Magnus B
    Magnus B skrev om SHL El & Nätverksservice
    Drog lite ny el och bytte en central. Mycket bra och välgjort arbete. Första gången jag får en faktura specificerad detalj vad varenda del av materialet kostade. Den elektriker jag kommer att anlita varje gång framöver
  • Daniel E
    Daniel E skrev om SHL El & Nätverksservice
    Stefan har gjort ett noggrant arbete och varit flexibel och tillmötesgående med våra behov och önskemål.
    Kan varmt rekommendera SHL El & Nätverksservice!

Envägen 5, 178 53 Ekerö