SHL El & Nätverksservice

SHL El & Nätverksservice

www.shlel.se
  • BadgeFourYears

SHL El & Nätverksservice hjälper dig med el- och nätverkarbeten i hela Stockholm. Vi jobbar både mot privatkunder och företagskunder och kan hjälpa till med allt från standardjobb till mer avancerade lösningar. Vad behöver du hjälp med att fixa? Vi utför allt mellan att installera el i badrummet, golvvärme, larm eller nätverk...

77 omdömen om SHL El & Nätverksservice

Sedan starten hos Reco 2015

Sandra L
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Superbra! Fick ett uttag installerat och trots att väggen var felbyggt hittade han ett sätt att lösa det och det blev jättebra.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Sandra, tack för att du hann med att skriva ett omdöme och dom fina referenserna.

Christian E
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Stefan är en fantastisk elektriker. Kvalitet och öga för detaljer. Man får regelbundet uppdateringar så man vet vad som händer.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Christian, tack för att du hann skriva en referens och dom fina omdömena. Det var kul att kunna hjälpa er. Får önska en Glad Påsk och en skön helg.

Torbjörn O
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Vi har anlitat SHL tidigare och var väldigt nöjd med utfört arbete och bemötande vilket gjorde att vi tog kontakt igen då vi nu behövde hjälp med elinstallation.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Torbjörn, tack för dom fina omdömena och att du hann med att lämna referenser. Ringer Tina under dagen för att kolla om ni har fått igång appen.

Gudrun G
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Mycket positiv. Trevlig personal är snabbt på plats. Hade problem med uppvärmningen.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Gudrun, tack för dom fina omdömena. Hoppas motorvärmaruttagen fungerar till belåtenhet.

GUNILLA F
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Anlitade Stefan (SHL El & Nätverksservice) för uppsättning av en lampa på min balkong, uppsättning/inkoppling av ett element samt byte från analog till digital termostat på min golvvärme. Mycket proffsigt och snyggt utfört arbete, dessutom ett mycket trevligt bemötande. Stefan ringde också dagen efter för att höra om allt fungerade som det skulle. Kommer definitivt att kontakta Stefan igen när jag behöver hjälp med det elektriska. Rekommenderas varmt.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Gunilla, tack för dom fina omdömen och att du hann med att lämna referenser. Vi hörs nästa gång du behöver hjälp framöver.

Jimmy O
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Riktigt bra service Rekommenderas verkligen!

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Jimmy, tack för att du fick tid och dom fina omdömena. Vi hörs framöver

Michael L
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Tar sig tid, och man känner den personliga servicen. Fantastiskt. Toppbetyg.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Michael, tack för att du hann med att lämna ett omdöme och dom fina referenserna. Skulle det bli något problem så är det bara att höra av dig så kommer jag förbi.

Annika B
Skrev om SHL El & Nätverksservice

En proffsig och trevlig elektriker som ställer upp när du behöver hjälp.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Annika, Tack för dom fina referenserna, hoppas allt har fungerat med huvudsäkringen nu. Behöver ni någon hjälp framöver är det bara att höra av er.

Otto B
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Bästa hantverkare som jag träffat på Ekerö. Proffsigt arbete med en hög servicenivå.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Otto, Tack för dom fina referenserna det var bara kul att kunna hjälpa er och att träffa hundarna. Vi hörs framöver.

Fabian N
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Mycket bra insats. Problemet löstes helt utan problem. Kan varmt rekommendera att anlita SHL el och nätverksservice. Det komme jag/ vår förening göra igen framöver.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Fabian, tack för dom fina referenserna och att du hann med att skriva något. Det är bara att höra av dig när ni behöver någon hjälp igen. Mvh Stefan

Helen T
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Stefan levererar kvalitet och är pålitlig. Jag kan varmt rekommendera honom.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Helen, Tack för dom fina omdömena, hoppas spotlighten fungerar som dom ska nu det är alltid kul att kunna hjälpa dig.

Lotta L
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Jättenöjd med Stefan! Gick snabbt och lätt att få kontakt, jobbet bokades in direkt och utfördes omsorgsfullt. Ett extra plus för att Stefan var så noga med att stämma av både materialval och att jag var nöjd. Kan rekommendera SHL varmt!

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Lotta, tack för dom fina omdömena kul att du blev nöjd med arbetena. Skulle det vara några problem framöver är det bara att höra av dig så kommer jag förbi.

Anne R
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Proffsigt arbete som vanligt av Stefan

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Anne, Tack för att du hann med att lämna ett omdöme det är alltid kul att kunna hjälpa er. Hoppas ni blev nöjd med nya spotlighten.

Rikard W
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Bra och snabb service! Jag var en besvärlig kund som inte var tillgänglig pga jobb mm men Stefan anpassade sig på ett fantastiskt sätt och fick installationen gjord. Är jättenöjd och jag rekommenderar verkligen andra att välja Stefan och SHL El & Nätverksservice

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Rikard, Tack för dom fina omdömena, åker förbi dig idag med mätresultatet. Mvh Stefan

Skrev om SHL El & Nätverksservice

Stefan är jätte bra att ha att göra med!

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Anders, tack för dom fina omdömena hoppas det går bra med luftvärmekillen vi hörs framöver. Mvh Stefan

Lars G
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Mina söner hade tidigare anlitat SHL EL & Nätverksservice och hade mycket goda erfarenheter av firman i fråga. Därför var mina förväntningar högt ställda men förväntningarna inte bara uppfylldes, utan överträffades med god marginal. Den elektriker som utförde installationerna i vårt hus var trevlig, positiv och konstruktiv. Han var bra att rådgöra med och kom med smarta lösningar i olika valsituationer. Därutöver var han mycket kunnig om det senaste inom el-området, punktlig och påfallande effektiv. Jag kan starkt rekommendera SHL El & Nätverksservice.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Lars, Tack för att du hann med att lämna omdömen i julstöket och dom fina referenserna. Hoppas Eva har kryat på sig och att ni får en riktigt God Jul och Gott nytt år. Vi hörs framöver. Mvh Stefan

Per J
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Mycket bra bemötande och professionell. Varm rekommendation.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Henrik, Tack för att du hann med att lämna ett omdöme och dom fina referenserna. Hoppas din nya bil kommer snart så att du kan prova nya laddboxen. Mvh Stefan

Jon E
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Mycket nöjd! Stefan är noggrann, lösningsorienterad och tar rätt betalt. Kommer definitivt fortsätta att anlita honom.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Jon, Tack för dom fina referenserna och att du hann med att skriva något mellan dina projekt. Vi hörs framöver. Mvh Stefan

Jesper I
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Trevlig elektriker på hemmaplan! Stefan gjorde ett bra arbete från start till mål. Redan när han kom och kollade på arbetet fick vi en bra känsla. Lika så när han förklarade vad han hade gjort och vad som var kvar att göra. Efter avslutat arbete var han mån om att vi förstod vad han hade gjort och hur allt fungerade! Det arbete som utfördes var - nyinstallation av el in i fastighet samt yttre eldragningar på/under altan och till en lyktstolpe. Rekommenderar företaget!

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Jesper, Tack för dom fina referenserna och att du hann med att lämna dom jag vet hur mycket arbete du brukar ha. Skulle det vara något så är det bara att höra av dig. Mvh Stefan

Robert N
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Otroligt bra service! Snabb, kunnig och trevlig! Kommer absolut anlita igen vid behov!

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Robert, Tack för att du hann med att lämna ett omdöme och dom fina referenserna. Vi hörs framöver när du behöver någon mer hjälp. Mvh Stefan

Kristofer P
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Utmärkt service, konsultativt förfarande och utmärkt resultat. I praktiken kunde jag inte vara mer nöjd.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Kristofer, Tack för att du hann lämna ett omdöme mellan alla dina möten och tack för dom fina referenserna. Skulle det vara något är det bara att höra av dig. Såg att du varit inne på Google också väntar på mina lösenord innan jag kan komma in där. Mvh Stefan

Oscar E
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Installerade el-central samt elbilsladdare i garage. Trevligt och proffsigt bemötande.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Oscar, Tack för att du hann med att lämna ett omdöme och dom fina referenserna. Du får gärna höra av dig när du börjar med nedre hallen om du skulle behöva hjälp. Mvh Stefan

Micro Systemation Ab M
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Jag är mycket nöjd med bemötandet och utförandet.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Micke, Såg att jag slarvat och inte tackat dig för dom fina referenserna, hoppas allt är bra med dig hör av dig om du skulle behöva hjälp med något. Mvh Stefan

Per W
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Punktlig, noggrann, trevlig - toppbetyg helt enkelt!

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Per, Tack för att du hann med att lämna ett omdöme och dom fina referenserna. Det är bara att höra av dig om du skulle behöva hjälp med att få in lite el i kommande uterummet. Mvh Stefan

Christer T
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Bemötande 5 + Professionell 5+ Vi hade problem med bakspänning i ett gammalt elskåp. Det löstes snabbt och effektivt. 5+

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Christer, Tack för att du hann med att lämna omdömen och dom fina referenserna. Det var skönt att det gick att lösa problemet på ett smidigt sätt. Det är bara att höra av er om ni behöver någon mer hjälp. Mvh Stefan

Cecilia F
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Kan varmt rekommendera Stefan på SHL el. En pålitlig och noggrann person, som är genuint brydd att kund ska vara nöjd. I vårt fall har vi helrenoverat vårt hus och bland annat dragit om all el. I planeringen konsulterar han på ett intresserat sätt och kommer gärna med invändningar mot önskemål, om det finns alternativ som blir än bättre. När det gäller eljobb, kommer vi alltid vända oss till Stefan i första hand.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Cecilia, Tack för dom fina referenserna, hörde av Jimmy att ni ska börja med baksidan så vi ses om några veckor när det är dags att ta fram lite belysning för nya altanen. Mvh Stefan

TORD E

Aldrig några problem. Ytterst seriös. Rekommenderas varmt

Sven M
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Stefan är grymt bra och trevlig ! Utför ett utmärkt jobb. Överenskomna tidpunkter hålls. En ny Normcentral installerades och lite kabeldragning från den.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Micke, Sorry att Sven kom med, tack för att du hann med att lämna ett omdöme och den fina referensen. Hoppas du har hunnit med att ta ett dopp i nya spa badet, vi hörs framöver. Mvh Stefan

Skrev om SHL El & Nätverksservice

Vi har anlitat Stefan flera gånger och har alltid varit nöjda. Denna gång har jag inte sett slutresultatet än, men säger Stefan att det är bra så är det!

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Anders, Tack för att du hann med att lämna ett omdöme och den fina referensen. Du får höra av dig när ni kommer ner så har vi en liten genomgång av allt som har gjorts. Mvh Stefan

Cecilia C
Skrev om SHL El & Nätverksservice

En granne rekommenderade Stefans tjänster och det var en mycket bra rekommendation. Mycket väl utfört arbete i ett 100 årigt hus ombyggt och tillbyggt med snårigt elsystem! Väldigt nöjd med kommunikation, samarbete och resultat. Cecilia

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Cecilia, Tack för att du tog dig tid emellan dina möten och fick tid att skriva ett omdöme, och tack för dina fina omdömen. Hör av dig efter helgen om du vill att jag ska komma förbi och kolla belysningen i trappen. Mvh Stefan

Märta M
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Stefan har ett fantastiskt kundbemötande och gör sitt yttersta för att leverera en bra lösning med bra kvalité till kunden. Vi är som väldigt nöjda med service och de installationer som gjorts. Kan verkligen rekommenderas!

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Monica, Tänk att andra namnet alltid kommer först, tack för att du tog dig tid mellan alla dina möten och hann med att skriva ett omdöme och för dom fina referenserna. Vi hörs framöver. Mvh Stefan

Karl M
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Är supernöjd med SHL och det jobb som Stefan utförde hos oss.

Cecilia F
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Stefan på SHL är en fantastisk person att anlita. Jag har renoverat hela huset och dragit om all el och har bara positivt att säga om samarbetet med Stefan och även den omtanken han har att allt ska bli så bra som möjligt, både i planering och slutförande.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Cecilia, Tack för att du tog dig tid och för dom fina omdömena, vi ses imorgon ska träffa Jimmy och gå igenom arbetena med altanen. Mvh Stefan

David T
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Snabb kontakt, enkel att prata med och förklarade allt lagom tekniskt!

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej David, Tack för att du tog dig tid och för dom fina omdömena,

Stefan S
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Företaget har alltid utfört arbeten på ett utmärkt sätt. Överenskomna priser har alltid stämt. De kommer alltid snabbt och håller tider

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Stefan, Tack för att du tog dig tid och för dom fina omdömena, vi hörs framöver. Mvh Stefan

Helen T
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Pålitliga, kvalitet, professionella och mycket trevliga.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Helene, Tack för att du tog dig tid och för dom fina omdömena, det är alltid kul att kunna hjälpa dig. Mvh Stefan

Nils P
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Byte av ledningar. Jordat och ny el-central i bostadsrätts lägenheten. Helt okej. Inga invändningar om arbetet eller själva utförande. Det tog sin tid men vad göra. Införstådd med det hela. Allt enligt offerten.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Nils, Tack för att du tog dig tid och för dom fina omdömena, nu har jag fått tag på DCL sladdställen du borde ha dom i mitten på veckan. Mvh Stefan

Anders M
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Snabb och bra installation. Punktlig!

Jocelyn C
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Stefan var tillgänglig snabbt och gjorde ett bra och professionellt arbete. Vi rekommenderar Stefan

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Jocelyn, Tack för att du hann med att skriva rekommendationer, det var kul att kunna hjälpa er. Det är bara höra av dig om du behöver hjälp framöver. Mvh Stefan

Jukka P
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Installation av laddbox. Bra bemötande. Kunnig och proffsig.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Jukka, Tack för dom fina omdömena det var kul att hjälpa dig. Hoppas Ford har fått ordning på problemen så att du kan börja använda billaddaren. Mvh Stefan

Magnus L
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Utbyte av elcentral och installation av Easee laddbox. Kan varmt rekommendera Stefan och SHL. Han var mycket noggrann och professionell i sitt arbete. Har redan rekommenderat honom vidare till en vän för mer jobb.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Magnus, Tack för dom fina omdömena, hoppas laddboxen jobbar som den ska vi hörs framöver. Mvh Stefan

Dan M
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Installation av eluttag i badrum. Fick snabb, bra och trevlig hjälp! Inga konstigheter helt enkelt.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Dan, Tack för att du tog dig tid och lämnade ett omdöme. Hoppas allt fungerar med tvättmaskinen. Mvh Stefan Lundh

Christian E
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Installation av Easee Laddbox till bil. Fantastiskt bemötande och extremt hjälpsam! Förklarade tydligt och resultatet blev exakt som förväntat. Jag kan varmt rekommendera SHL El & Nätverksservice!

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Christian, Tack för dom fina omdömena, det var kul att hjälpa dig. Mvh Stefan

Skrev om SHL El & Nätverksservice

elinstallation, professionell, gjorde allt inom utlovad tidsram

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Anders, Tack för att du tog dig tid och kunde lämna ett omdöme. Hoppas allt gick bra med köket. Mvh Stefan Lundh

Markus K
Skrev om SHL El & Nätverksservice

El-installation kök. SHL El & Nätverkservice gjorde ett mycket omsorgsfullt jobb. Bra resultat, snabbt och effektiv kommunikation. Markus

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Markus, Tack för dom fina omdömena, det var kul att komma med lite förslag och hjälpa er med elen vid er köksrenoveringen. Med vänlig hälsning Stefan

Leonard K
Skrev om SHL El & Nätverksservice

SHL drog om all el i vårt 50-tals hus. Vi hade en mycket bra kommunikation, trevlig och lätt att samtala med och förstå. Inget "dribbel" utan raka puckar. Väldokumenterat arbete med full insyn i hela processen, samt löpande samtal under hela arbetets gång. Arbetet utfördes helt enligt avtal både gällande tidpunkter och utförande. Efter avslutat arbete fick vi full dokumentation på alla kontrolluppgifter, uppmätta värden m.m Fakturan innehöll dessutom detaljerad information om all materialåtgång och arbetstimmar. Rekommenderas varmt! När vi bygger vidare, är det SHL jag ringer först! Karl Persson

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Kalle, Tack för dom fina omdömena, det har varit riktigt kul att kunna hjälpa er det ni ville ha hjälp med. Vi hörs framöver. Med vänlig hälsning Stefan Lundh

Hsb B
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Vi använde SHL för en större uppdatering av fasadarmaturer. SHL inkom med en detaljerad offert samt bifogade mycket information kring tilltänkta produkter och resonemang kring urval och funktion. Även vid telefonkontakt så var det ett väldigt professionellt bemötande, klara och tydliga svar samt en tydlig arbetsorganisation när arbetet utfördes. Slutresultatet blev över förväntan och vi skulle inte tveka att använda SHL vid ytterligare arbeten.

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej Erik, Tack för att du tog dig tid att skicka in ett omdöme vet att du har mycket att göra. Hoppas du klarat dig ifrån Corona. Vi hörs framöver när ni behöver hjälp igen. Med vänlig hälsning Stefan Lundh

David S
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Kunnigt, seriöst och bra arbete utfört i privat villa

Svar från SHL El & Nätverksservice

Hej David, Tack för dina fina omdömen om mina utförda arbeten hos dig. Hoppas att du och familjen har klarat er ifrån Corona. Med vänlig hälsning Stefan Lundh

Frida Lo D
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Vi gjorde en total elrenovering och bytte ut all el i vår villa. Nya belysningslösningar både in-och utvändigt. Vi är otroligt nöjda med arbete och resultat! Stefan är mycket lätt att ha att göra med. Kommer med förslag på olika lösningar och lyssnar på och anpassar till de önskemål som vi haft. Kommer definitivt att anlita honom igen när vi har något som rör el som behöver göras!

Brf Kassören 19 C
Skrev om SHL El & Nätverksservice

Hjälpte oss i BRF Kassören 19 med ny trapphusbelysning. Jobbet utfördes på en väldigt proffsigt sätt. Samarbetet och kommunikationen ger jag toppbetyg, likaså arbetet. Rekommenderas starkt!