Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Norrtälje Siam Travel

Siam Travel

Box 23123, 104 35 Stockholm — Visa karta

Din personliga resebyrå! Hos oss blir alla väl mottagna och får en service som är utöver det vanliga. Vi lever idag på vårt goda rykte och våra kunder återkommer, bli en av dem och kontakta oss idag! Vid akuta ärenden efter kontorstid 0735-393993

Läs vad 117 kunder tycker om Siam Travel

• Tommy C
    Tommy C skrev om Siam Travel
    Helt klart bland den bästa servicen som finns inom alla kategorier.
    Även fast allt går mot internet och automatiska sökningar så är det alltid värt att kolla med Siam Travel.
    En personlig kontakt kan vara guld värd och jag har alltid fått hjälp på konstiga tider när jag behövt hitta en resa.

kan varmt rekommenderas
  • Marie T
    Marie T skrev om Siam Travel
    Jag kan varmt rekommendera Siam Travel till andra kunder/vänner som skall ut och resa. En enastående service och i särklass den bästa jag har fått någonsin. Jag har rest en hel del men mest Charter och kommer fortsättningsvis i framtiden fortsätta att boka med er resebyrå.

André som har varit min rådgivare, guid och personlig resebokare har, gjort ett enastående arbete, allt för att jag skall bli en nöjd kund.
    Många och långa samtal har vi haft innan allt till slut blev till min belåtenhet.
    En liten smärre miss på slutet som till 100% fick en smidig lösning.

Jag trodde inte det fanns sådana här resebyråer längre eftersom det mesta sker via InterNet och kunden har en liten direkt kontakt med sin resebyrå.

All heder och kredit till en fullservice Resebyrå och ett mycket seriöst bemötande där kunden ligger i fokus.
    Jag är själv utbildad inom Turism (Turism i Storstad) som jag avslutade 2007 på Södertörns Högskola.
    Det är så här jag vill att en Resebyrå skall fungera gentemot kund och som jag själv vill ge till de turister jag möter.
    Jag är en återkommande kund vid nästa resa.
  • Johnny l
    Johnny l skrev om Siam Travel
    Bra på alla sätt, kan varmt rekommendera siam travel
  • Jari G
    Jari G skrev om Siam Travel
    Har anlitat Siam Travel flera gånger o det har fungerat till 100 % VARJE GÅNG Bra på alla vis bemötandet plus all service Tack till Siam Travel (Andreas)
    2013-08-20 Representant för Siam Travel svarar Jari G
    Hej Jari, tack för ert fina omdöme. Önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter.
  • Ari S
    Ari S skrev om Siam Travel
    Alltid hjälpsamma och trevliga!
    Söker alltid det bästa och mest prisvärda alternativet!
    Man kan helt enkelt lita på dem!
    2013-08-20 Representant för Siam Travel svarar Ari S
    Hej Ari, tack för ert fina omdöme det värmer. Önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter.
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Siam Travel
    absolut den bästa resebyrån som jag haft kontakt med , alltid 100% service hur än mina önskemål varit .. har jämfört några men även om Siam är lite dyrare ibland så kommer jag aldrig att byta och rekommenderar alltid Andre till mina vänner
    2013-08-20 Representant för Siam Travel svarar Ulf J
    Hej Ukf, tusen tack för ert fina omdöme. Önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter snart igen.
  • Hans Z
    Hans Z skrev om Siam Travel
    Ett vänligt och tillmötesgående företag som på de absolut bästa sätt hjälpt mig att ordna till en bra resa till Thailand i sista stund, detta trots stora utmaningar med kommande sportlovs veckor i februari.Bra återkoppling efter beställd resa till ett hyggligt pris. Kan verkligen rekommendera Siam Travel för de som är intresserade av att få en personlig service av hjälpsamma reseförsäljare.
    2013-08-20 Representant för Siam Travel svarar Hans Z
    Hej Hans, tack för ert fina omdöme. Önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter snart igen.
  • Ingemar S
    Ingemar S skrev om Siam Travel
    kompetent resebyrå. personligt bemötande och engagemang att åstadkomma bästa möjliga arrangemang enligt mitt och min reskamrats önskemål
    2013-08-20 Representant för Siam Travel svarar Ingemar S
    Hej Ingemar, tack för ert fina omdöme det värmer. Jag önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter. /André
  • roger a
    roger a skrev om Siam Travel
    han är alltid glad och lugn trevlig och förklarar alltid och fixar till som man vill ha det.
    2013-08-20 Representant för Siam Travel svarar roger a
    Hej Roger, tack för ert fina omdöme. Önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter snart igen. Med vänliga hälsningar, André
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Siam Travel
    Trevliga med bra service. Personliga och tillmötesgående!
    2012-11-02 Representant för Siam Travel svarar Henrik L
    Hej Henrik med familj, tack för ert fina omdöme samt ert förtroende att välja Siam Travel för er första resa till Thailand. Jag är säker på att ni kommer få en toppensemester! :)
  • per w
    per w skrev om Siam Travel
    Lika snabb och bra som vanligt
    Rekommenderar starkt,
    2012-11-01 Representant för Siam Travel svarar per w
    Hej Per, tack för ert fina omdöme. Önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter.
  • Alexander O
    Alexander O skrev om Siam Travel
    Otroligt bra service :) Personligt bra engagemang på alla punkter.
    2012-11-01 Representant för Siam Travel svarar Alexander O
    Hej Alex, tack för ert fina omdöme, önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Siam Travel
    Mycket bra och snabb service.
    2012-11-01 Representant för Siam Travel svarar Håkan L
    Hej Håkan, tack för ert fina omdöme, önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter.
  • Robert V
    Robert V skrev om Siam Travel
    Absolut den bästa resebyrå jag haft att göra med
    2012-09-12 Representant för Siam Travel svarar Robert V
    Hej Robert, tack era fina ord. Trevlig resa och varmt välkommen tillbaka till oss.
  • P.Å T
    P.Å T skrev om Siam Travel
    Alltid bästa bemötande snabb och kunnig service har köpt flera resor där.Kan rekomenderas.
    2012-09-03 Representant för Siam Travel svarar P.Å T
    Tusen tack för ert fina omdöme, bästa kvittot när kunden uppskattar äkta service och återkommer år efter år. Jag önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter.
  • Lennart T
    Lennart T skrev om Siam Travel
    Trevligt bemötande. Snabba besked och lätta att komma i kontakt med och mycke tserviceinriktade.
    2012-09-03 Representant för Siam Travel svarar Lennart T
    Hej Lennart, tack för ert fina omdöme, önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter.
  • Elin W
    Elin W skrev om Siam Travel
    Toppen! Vilken service! Högsta betyg till André!
    2012-09-03 Representant för Siam Travel svarar Elin W
    Hej Elin, tusen tack för ert fina omdöme, önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter.
  • Peo Ö
    Peo Ö skrev om Siam Travel
    De är hjälpsamma, serviceinriktade och pålitliga.
    2012-09-03 Representant för Siam Travel svarar Peo Ö
    Hej kära Peo, tusen tack för ert fina omdöme, alltid lika trevligt att göra affärer med er. Bästa kvittot är att ni återkommer till oss år efter år. Varmt välkomna åter.
  • Sven-olov A
    Sven-olov A skrev om Siam Travel
    Bra service snabba svar kunnig personal bra vetskap om resmålet (thailand) rekommderas för alla som skall ut på resmål även bra rekommedationer om hotell på resmålet
    2012-09-03 Representant för Siam Travel svarar Sven-olov A
    Hej Sven-Olov, tack för ert fina omdöme, önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter.
  • Krister P
    Krister P skrev om Siam Travel
    2012-09-03 Representant för Siam Travel svarar Krister P
    Hej Krister, tack för ert fina omdöme, önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter.
  • dennis b
    dennis b skrev om Siam Travel
    2012-09-03 Representant för Siam Travel svarar dennis b
    Hej Dennis, tack för ert fina omdöme, önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter.
  • Lars A
    Lars A skrev om Siam Travel
    Jag blev glatt överraskad över hur smidigt och snabbt Siam Travel löste vår akuta biljettbokning, så nu är jag sugen på att boka fler biljetter med lite längre planeringshorisont.
    2012-09-03 Representant för Siam Travel svarar Lars A
    Hej Lars, tusen tack för ert fina omdöme, önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter.
  • kenneth l
    kenneth l skrev om Siam Travel
    Jag bokade min resa här.Och tycker att sådan service man fick här...Borde man få på alla rese byrå.Andre är en värkligen duktig försäljare som tar hand om sina kunder till max... Vill bara säga tack så otroligt mycket.Nu ser jag fram i mot min resa.
    2012-09-03 Representant för Siam Travel svarar kenneth l
    Hej Kenneth, tusen tack för ert fina omdöme, önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter.
  • hanna s
    hanna s skrev om Siam Travel
    hjälpsamma med både bokning av hotell och flyg samt tips inför resan och råd ang resemålet man ska till! kommer definitivt rekommendera detta till andra samt använda mig av denna resebyrå igen!
    2012-09-03 Representant för Siam Travel svarar hanna s
    Hej Hanna, tusen tack tack för ert fina omdöme, önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter.
    Lena H gillar detta
  • Ludwig V
    Ludwig V skrev om Siam Travel
    Siam travel Är den bästa resebyrån jag haft kontakt med. dem bryr sig om sina kunder jag har rest med dem vid flera tillfällen och det är samma kille som hjälpt mig dem är trevliga och smidiga och ser till att man får sin resa. kan inte annat än o ge dem högsta betyg. Tack Siam travel för ni finns och för ni håller samma standard år ut o år in.
    2012-09-03 Representant för Siam Travel svarar Ludwig V
    Hej Ludwig, för ert fina omdöme, önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter.
    Representant för Siam Travel gillar detta
  • Linda S
    Linda S skrev om Siam Travel
    Fungerade ok men inget extra direkt.
    2011-12-29 Representant för Siam Travel svarar Linda S
    Hej Linda S, tack för ert omdöme. Eftersom vi år efter år har nöjda och återkommande kunder hoppas vi att även ni kan bli en av dessa. Ps. dessvärre hittar jag ingen Linda S i vårt kundregister kanske bokade ni resan tillsammans med någon? Önskar Er en god fortsättning och Gott Nytt År 2012!
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Siam Travel
    Mycket bra. Vi fick snabb och rätt hjälp och man ringde upp oss på en Lördag morgon.....
    2011-12-29 Representant för Siam Travel svarar Tommy S
    Hejsan Tommy, tack för ert fina omdöme. Önskar er en trevlig resa och Gott Nytt År 2012.
  • sten l
    sten l skrev om Siam Travel
    Andre vet vad service är
    2011-12-29 Representant för Siam Travel svarar sten l
    Hejsan Sten, tusen tack för ert fina omdöme. Önskar en trevlig resa och varmt välkommen åter.
  • Ove N
    Ove N skrev om Siam Travel
    Fungerar bra och snabbt. Pluss att dom har personal som jobbar under helgerna.
    2011-12-29 Representant för Siam Travel svarar Ove N
    Hejsab Ove, tack för ert trevliga omdöme. Önskar er trevlig resa och ett Gott Nytt År
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Siam Travel
    Toppen service !!!!
  • Glenn D
    Glenn D skrev om Siam Travel
    2011-12-29 Representant för Siam Travel svarar Glenn D
    Tack Glenn för ert fina omdöme, önskar er trevlig resa och varmt välkommen åter.
  • Robert E
    Robert E skrev om Siam Travel
    Mycket bra service rakt igenom, kommer att anlita igen. Fått rekommendationer från andra nöjda kunder.
    2011-10-31 Representant för Siam Travel svarar Robert E
    Hej Robert, skönt att vi fick väntelistan OK och tack för dom värmande orden. Vi jobbar vidare med att försöka upprätthålla din upplevda servicenivå. Trevlig resa!
    Representant för Siam Travel gillar detta
  • robin b
    robin b skrev om Siam Travel
    Fullt bemötande via webb o telefon, är nånting oklart så ringer dom inom kort.

Mao proffsigt samt bättre priser än samma resa med en annan arrangör.

Åker med dom nästa gång också...Robin.
    2011-10-04 Representant för Siam Travel svarar robin b
  • conny g
    conny g skrev om Siam Travel
    snabb och enkelt mycket bra service
    2011-10-04 Representant för Siam Travel svarar conny g
  • Eva P
    Eva P skrev om Siam Travel
    Mycket bra, fint bemötande och väldigt hjälpsam.
    2011-10-04 Representant för Siam Travel svarar Eva P
    Hej Eva, tack för dom värmande orden. Vi jobbar vidare med att försöka upprätthålla din upplevda servicenivå. Trevlig resa!
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Siam Travel
    Toppenservice !!
    2011-10-04 Representant för Siam Travel svarar Lennart E
    Hej Lennart, Tackar för dom värmande orden. Vi jobbar vidare med att försöka upprätthålla din upplevda servicenivå. Trevlig resa!
  • johan k
    johan k skrev om Siam Travel
    Trevligt bemötande ock snabba svar
    2011-10-04 Representant för Siam Travel svarar johan k
    Hejsan Johan, Tackar för dom värmande orden. Vi jobbar vidare med att försöka upprätthålla din upplevda servicenivå. Trevlig resa!
  • Bo D
    Bo D skrev om Siam Travel
    Bra bemötande och hjälp för att boka
    2011-10-04 Representant för Siam Travel svarar Bo D
    Hejsan Bo, Tackar för dom värmande orden. Vi jobbar vidare med att försöka upprätthålla din upplevda servicenivå. Trevlig resa!
  • Hossein A
    Hossein A skrev om Siam Travel
    bra ,enkel, snabb, service inriktad
    2011-10-04 Representant för Siam Travel svarar Hossein A
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Siam Travel
    Mycket personlig och effektiv servicenivå!
    2011-10-04 Representant för Siam Travel svarar Agneta E
    Hej Agneta, Tackar för dom värmande orden. Siam Travel jobbar vidare med att försöka upprätthålla din upplevda servicenivå. Trevlig resa!
  • Stina G
    Stina G skrev om Siam Travel
    Ett mycket proffsig, personligt bemötande och en mer hjälpsam och tillmötesgående personal får du nog leta länge efter! Bra priser. Vi rekommenderar Siam Travel varmt, och kommer framöver att boka alla våra resor hos er!

Tack Andre för en mycket bra service!
    2011-10-04 Representant för Siam Travel svarar Stina G
    Hejsan Stina, jag tackar för dom värmande orden. Vi jobbar vidare med att försöka upprätthålla din upplevda servicenivå. Trevlig resa och återhörande för nästa resa ;)
  • f
    f skrev om Siam Travel
    Bra presonlig service. Nyhetsbrevet per e-post gjorde att vi fick billiga bra biljetter!
    2011-10-04 Representant för Siam Travel svarar f
  • Maggie W
    Maggie W skrev om Siam Travel
    2011-08-04 Representant för Siam Travel svarar Maggie W
    Hej Maggie, tack för er rekommendation och varmt välkommen åter till oss.
  • Tomas W
    Tomas W skrev om Siam Travel
    Snabbt, smidigt, trevligt och enkelt.
    2011-08-04 Representant för Siam Travel svarar Tomas W
    Hej Tomas, tack för era 5+ det värmer. Önskar er en trevlig resa och välkommen åter.
  • jan l
    jan l skrev om Siam Travel
    2011-08-04 Representant för Siam Travel svarar jan l
    Hej Jan, tack för era 5+ det värmer verkligen. Trevlig resa och varmt välkommen tillbaka.
  • Christer E
    Christer E skrev om Siam Travel
    Mycket högt betyg på skalan.Lätt att nå och tala med.De är rak klar och ärlig.är helnöjd med dem. Anlitat dem många gånger.
    2011-06-08 Representant för Siam Travel svarar Christer E
    Hej Christer, vi tackar för ert förtroende även denna resa. Skönt att jag fick OK på väntelistan till sist ;) Varmt välkommen åter.
  • Hempa
    Hempa skrev om Siam Travel
    Köpt Thailand biljetter 2ggr, 2010, utmärkt hantering! Tack André.
    2011-06-08 Representant för Siam Travel svarar Hempa
    Hej Hempa.Tusen tack för ert omdöme. Varmt välkomna åter.
  • Dick A
    Dick A skrev om Siam Travel
    Snabb service, inga problem,
    2011-06-08 Representant för Siam Travel svarar Dick A
    Hej Dick. Tack för ert omdöme. Önskar er en trevlig resa och välkomna åter.
  • Hans B
    Hans B skrev om Siam Travel
    Mycket trevlig och omtänksam
    2011-06-08 Representant för Siam Travel svarar Hans B
    Hej Hans, skönt att vi lyckades sy ihop en bra deal med Thai Airways till er belåtenhet ;) Trevlig resa och varmt välkommen åter.
  • Per W
    Per W skrev om Siam Travel
    Lika bra som alltid, fixar och donar till bra priser, allt gick enligt planen trots att vi beställde i elfte timmen. vi vill ge siamtravel vår bästa rekomendationer.
    2011-06-08 Representant för Siam Travel svarar Per W
    Hej Per, tack för ert omdöme samt att ni rekommenderar oss för alla era vänner. Varmt välkomna åter.

Box 23123, 104 35 Stockholm