Avenyn

Viktor Rydbergsgatan 1, 411 34 Göteborg — Visa karta

Hemelektronikkedja med lägre priser och bättre service. Köp hemelektronik billigt direkt på nätet eller i något av våra varuhus. Köp TV, DVD, digitalkameror, mobiltelefoner, datorer, vitvaror mm billigt hos oss.

Läs vad 4 kunder tycker om Avenyn

• Johan O
    Johan O skrev om Avenyn
    Jag köpte ett par hörlurar i vintras för 342 kr. I dag skulle jag lämna tillbaka dom eftersom ljudet hade börjat att krångla. Dom nya som jag valde kostade 249 kr och jag fick ändå betala dom 342 kr när jag i egentligen borde haft tillbaka dom resterande 93 kr. Är det så här ni gör så kommer jag aldrig att sätta min fot hos er!!!! Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Avenyn
    En bra butik som ligger centralt och nära chalmers. Perfekt för en student som behöver köpa allt från sladdar till laptop. Trevlig personal är det också. Läs mer
  • Emil M
    Emil M skrev om Avenyn
    Bra kundbemötande, med personal som är kunniga och erfarna på området. Företaget har ett bra utbud som ger stor valmöjlighet. Expert ser alltid till kundens bästa och sätter stort värde på en bra service. Expert erbjuder även bra erbjudande med garantier på alla sina produkter! Läs mer
  • Calle E
    Calle E skrev om Avenyn
    Först får man vänta väldigt länge på att få service. När man väl får servicen är den dålig pga okunniga säljare. Sist men inte minst är det lång kö till kassan där det går riktigt långsamt. Läs mer