Avenyn

Avenyn

Ring 042-20 25 65 www.siba.se
2.0

Hemelektronikkedja med lägre priser och bättre service. Köp hemelektronik billigt direkt på nätet eller i något av våra varuhus. Köp TV, DVD, digitalkameror, mobiltelefoner, datorer, vitvaror mm billigt hos oss.

4 omdömen om Avenyn

Johan O
Skrev om Avenyn

Jag köpte ett par hörlurar i vintras för 342 kr. I dag skulle jag lämna tillbaka dom eftersom ljudet hade börjat att krångla. Dom nya som jag valde kostade 249 kr och jag fick ändå betala dom 342 kr när jag i egentligen borde haft tillbaka dom resterande 93 kr. Är det så här ni gör så kommer jag aldrig att sätta min fot hos er!!!!

Fredrik N

En bra butik som ligger centralt och nära chalmers. Perfekt för en student som behöver köpa allt från sladdar till laptop. Trevlig personal är det också.

Emil M
Skrev om Avenyn

Bra kundbemötande, med personal som är kunniga och erfarna på området. Företaget har ett bra utbud som ger stor valmöjlighet. Expert ser alltid till kundens bästa och sätter stort värde på en bra service. Expert erbjuder även bra erbjudande med garantier på alla sina produkter!

Calle E
Skrev om Avenyn

Först får man vänta väldigt länge på att få service. När man väl får servicen är den dålig pga okunniga säljare. Sist men inte minst är det lång kö till kassan där det går riktigt långsamt.