Alla kategorier Dator Västernorrland Sundsvall Sundsvall

Sundsvall

Förmansvägen 24, 857 53 Sundsvall — Visa karta

Hemelektronikkedja med lägre priser och bättre service. Köp hemelektronik billigt direkt på nätet eller i något av våra varuhus. Köp TV, DVD, digitalkameror, mobiltelefoner, datorer, vitvaror mm billigt hos oss.

Läs vad 2 kunder tycker om Sundsvall

• Ozza O
    Ozza O skrev om Sundsvall
    Siba, Siba, få företag har jag gett mig så mycket huvudvärk som dem. och då vill jag inte vara långrandig ;) Men ett köp av dem förstörde min köplusta hos dem.

Ett ex skulle inhandla en stationär dator efter denne gamle brakat ihop. Jag följde med som köpråd och hon väljer ut en Compaq Presario som jag avråder. Men icke. Hon är 70/30 på att köpa den innan en charmig försäljare sätter in dödstöten på henne. Hon faller pladask och ska ha den. Prislapp ca 10.000.

Då hon saknar ekonomisk-täckning så frågar vi om kredit. Det görs kreditupplysning som tar ca 1 timma och den nekas trots fast anställning. Som sedan visar sig vara fel från dem, och efter 2 timmar där inne, så beviljas krediten och vi kommer hem med datorn. Ja 2 timmar för en kreditupplysning är bara skrattretande

Några månader senare har redan fläkten till ström-agg brakat i hop. Tar med dem till Siba och det ska då ta minst någon vecka innan vi får igen den. Jag struntar i det och lagar den själv. Och de kommande 2 åren utförde jag en massa jobb på datorn de sålde. Nya RAM-minnen, Ny HDD, fläkt, Ström-agg mm.

Tror bestämd att den charmige försäljaren hade fel när han uttryckte sig " Detta är en Topp-dator som kommer spinna på i många år" Jojo

Sämsta köpet någonsin!!!!!!!!!!!!!!
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Sundsvall
    HÄr finns det mesta man letar efter, till relativt bra priser. oftast är grejorna till bellåtenhet personalen är oftast kunnig och tillmötesgående.Tyvär är dom långt ifrån lika trevliga när man ska lämmna tillbaka något

Förmansvägen 24, 857 53 Sundsvall