Sibylla 11:ans Grill & Kiosk

4.0

7 omdömen om Sibylla 11:ans Grill & Kiosk

Hillevi W
Skrev om Sibylla 11:ans Grill & Kiosk

Bästa snabbmatstället i stan,,, trevliga ägare. Glad o allert. Och jag bara älskar västkustsalladen.

Per H
Skrev om Sibylla 11:ans Grill & Kiosk

Konstig attityd från personalens sida. Torr och halvbränd burgare. Var bra förr, men nu har de börjat missköta sig. Välj ett annat ställe.

Lotta A
Skrev om Sibylla 11:ans Grill & Kiosk

Jättetrevlig personal alltid glad,god mat,ren och snyggt.

André L
Skrev om Sibylla 11:ans Grill & Kiosk

Om ni har vägarna förbi stanna till å ta en burgare här. Det bästa med 11ans är de otroligt trevliga ägarna. Alltid snyggt och fräscht. Ska ta mig en burgare där i eftermiddag själv...

Lisa P
Skrev om Sibylla 11:ans Grill & Kiosk

Den bästa Sibylla restaurangen i landet (av de jag har testat och det är några stycken....)!! Skippa McDonalds och gå hit istället för goda hamburgare och frasiga strips.

Tobias B gillar detta
Håkan w
Skrev om Sibylla 11:ans Grill & Kiosk

De är alltid snyggt och städat och trevlig personal. Har du inte testat 11:ans special, så rekomenderar jag dig att testa stans godaste hamburgare!!!

Tobias B gillar detta
Sara W
Skrev om Sibylla 11:ans Grill & Kiosk

Klart den fräschaste snabbrestaurangen i stan! Alltid avtorkade bord och ordning och reda på skräp och matrester. De byter olja till pommes frites väldigt ofta så det blir aldrig sådär äckligt brunt... De som driver stället är jättetrevliga och extremt noga med hygienen - precis så som det ska vara.