feedback company

Checkins
Ring företaget
Sibylla 7:ans Gatukök AB

Vasagatan 7 411 24 GÖTEBORG

Sibylla 7:ans Gatukök AB finns på Vasagatan 7 i GÖTEBORG och är sökbara på bl.a. Restauranger och Restauranger

Mer funktioner

Vad tycker du om Sibylla 7:ans Gatukök AB

Läs vad Recos användare tycker om Sibylla 7:ans Gatukök AB

• Status: 5
    skrev om Sibylla 7:ans Gatukök AB:
    Dom ingår sen många år i Sibylla kedjan vilket gör att maten /priserna är desamma som alla andra Sibylla gatukök. Dom lever på gamla meriter när det var bra en gång i tiden på 70/80 talet den tiden är tyvärr över
  • Status: 160
    skrev om Sibylla 7:ans Gatukök AB:
    Riktigt bra, gammalt hederligt gatukök. Så som ett gatukök skall vara, där man serverar riktiga hamburgare, riktiga pommesfritt och riktigt mos. Dessutom gör dom det men en riktigt goo attityd.
  • Status: 1
    tack allihopa mvh personal
  • Status: 33
    skrev om Sibylla 7:ans Gatukök AB:
    Gammal klassiker för nattmaten, 40 år 2010! Härliga gatukökshamburgare med mycket dressing. Ett litet litet ställe med mycket mycket folk, "knô dig in fast dörra e trång för här e änna nåt på gång", skulle kunna vara skriven här.
  • Status: 10
    skrev om Sibylla 7:ans Gatukök AB:
    Är det sjunde stoppet efter en fulländad kväll i Göteborg och ger allt jag behöver efter en hård kväll. God genuin svensk snabbmat.
  • Status: 12
    skrev om Sibylla 7:ans Gatukök AB:
    /:ans är det jag verkligen skulle rekommenderar någon som är ny i stan. Gott, snabbt och fräscht. Det kan ta lång tid på natten då det e ganska litet och många som vill äta där. testa milkshaken om du e där
  • Status: 11
    skrev om Sibylla 7:ans Gatukök AB:
    Riktigt gött att käka på 7:ans efter en utekväll. deras milkshake på sommaren e också en 10:a
  • Status: 11
    skrev om Sibylla 7:ans Gatukök AB:
    Klassiskt fyllekäk MEN rekomenderas endast på sommaren! Då är det tidiga morgonens vattenhål, alla samlas! Hamburgarköttet som sådan är inte särskilt gott alls, men milkshakesen är fina och atmosfären är härlig! De som jobbar där är änglar dessutom!
  • Status: 47
    skrev om Sibylla 7:ans Gatukök AB:
    Aahhh, 7:ans! En klippa i nattens dimma! De har typ alltid öppet och personalen är jämt hur skön som helst! Här kan man få allt som har med hamburgare och korv att göra och dessutom har de ett underbart utbud av milkshakes. Rekommenderar starkt 7:ans special på milkshake-fronten!!

0 bilder från Sibylla 7:ans Gatukök AB

Taggar för Sibylla 7:ans Gatukök AB