Alla kategorier Restauranger Restaurang Västra Götaland Göteborg Sibylla 7:ans Gatukök AB

Sibylla 7:ans Gatukök AB

Vasagatan 7, 411 24 Göteborg

Restauranger nära Sibylla 7:ans Gatukök AB:

Matsmak

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Matsmak
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Rustik Bistro

Linnégatan 27, GÖTEBORG
Hjärtligt välkommen till Rustik Bistro. Vi är en fransk-svensk bistro belägen mi... Läs mer ›
Rustik Bistro
Cinita C:
Trevligt och mysigt ställe god mat och trevlig personal

Silvis Restaurang

Nordhemsgatan 18, GÖTEBORG
Välkommen in till Silvis restaurang, i en hemtrevlig och familjär miljö tillåts ... Läs mer ›
Silvis Restaurang
Katarina B:
Underhållning i form av orientalisk dans och en annan gång föreläsning från Röda Korset om flyktingar. Visserligen länge sedan, men jag vill...

Läs vad 9 kunder tycker om Sibylla 7:ans Gatukök AB

• dragan t
    dragan t skrev om Sibylla 7:ans Gatukök AB
    Dom ingår sen många år i Sibylla kedjan vilket gör att maten /priserna är desamma som alla andra Sibylla gatukök. Dom lever på gamla meriter när det var bra en gång i tiden på 70/80 talet den tiden är tyvärr över
  • Anders K
    Anders K skrev om Sibylla 7:ans Gatukök AB
    Riktigt bra, gammalt hederligt gatukök. Så som ett gatukök skall vara, där man serverar riktiga hamburgare, riktiga pommesfritt och riktigt mos. Dessutom gör dom det men en riktigt goo attityd.
  • Antigona S
    Antigona S skrev om Sibylla 7:ans Gatukök AB
    tack allihopa mvh personal
  • Johan J
    Johan J skrev om Sibylla 7:ans Gatukök AB
    Gammal klassiker för nattmaten, 40 år 2010! Härliga gatukökshamburgare med mycket dressing. Ett litet litet ställe med mycket mycket folk, "knô dig in fast dörra e trång för här e änna nåt på gång", skulle kunna vara skriven här.
  • Max H
    Max H skrev om Sibylla 7:ans Gatukök AB
    Är det sjunde stoppet efter en fulländad kväll i Göteborg och ger allt jag behöver efter en hård kväll. God genuin svensk snabbmat.
  • Gustav K
    Gustav K skrev om Sibylla 7:ans Gatukök AB
    /:ans är det jag verkligen skulle rekommenderar någon som är ny i stan. Gott, snabbt och fräscht. Det kan ta lång tid på natten då det e ganska litet och många som vill äta där. testa milkshaken om du e där
  • Farid K
    Farid K skrev om Sibylla 7:ans Gatukök AB
    Riktigt gött att käka på 7:ans efter en utekväll. deras milkshake på sommaren e också en 10:a
  • Julia H
    Julia H skrev om Sibylla 7:ans Gatukök AB
    Klassiskt fyllekäk MEN rekomenderas endast på sommaren! Då är det tidiga morgonens vattenhål, alla samlas! Hamburgarköttet som sådan är inte särskilt gott alls, men milkshakesen är fina och atmosfären är härlig! De som jobbar där är änglar dessutom!
  • Maja N
    Maja N skrev om Sibylla 7:ans Gatukök AB
    Aahhh, 7:ans! En klippa i nattens dimma! De har typ alltid öppet och personalen är jämt hur skön som helst! Här kan man få allt som har med hamburgare och korv att göra och dessutom har de ett underbart utbud av milkshakes. Rekommenderar starkt 7:ans special på milkshake-fronten!!