Restaurang Green Mango

Restaurang Green Mango

3.5

På Möllevångens bakgator hittar ni denna thailändska kvarterskrog, med enkel inredning och hög mysfaktor. Vi serverar det bästa från det klassiska thaiköket.

4 omdömen om Restaurang Green Mango

Jonas
Skrev om Restaurang Green Mango

äggsallad med friterade ägg, röd lök, vitlök, färsk chili, tomat, koriander & salladslök bestod av ett ägg och saknade tomater. Servitrisen försvann med min halvuppdruckna öl och undrade sen om jag ville beställa mer att dricka. Inga fler besök från min sida.

Linnea J
Skrev om Restaurang Green Mango

Green Mango på ett bra men i sammanhanget något avskilt läge på Möllan erbjuder fantastisk thai-mat till justa priser. Har ätit såväl soppor, vårrullar som grytor med ris och nudelrätter. Ett gemytligt ställe med bra personal där det är lätt att känna sig som hemma. Helt ok uteservering även om det är mer personligt inne. Bra öl men det är framförallt för maten man kommer hit! Lätt att känna sig som hemma.

Kerstin A
Skrev om Restaurang Green Mango

När stället gjorde premiär var jag och en till givietvis där och gjorde entré. Tror det tog 2ggr att äta där och så var man känd hos själva chefen. Vi berömde maten en hel del ;). När vi drog dit den 3:e personen fick iofs denne en rätt som inte var god (en skaldjursrätt med blandad fisk i, liknade en soppa- så, den bör ni ej äta)Det härliga med detta stället var att kritik tog de ej illa vid sig av. Men, resterande är gott. Trevlig personal och även som takeaway funkar detta alternativ när du har bråttom eller vill äta...

Ami H
Skrev om Restaurang Green Mango

Mmm... så här kan det smaka, så här ska det smaka! En liten trevlig kvarterskrog med Thaimat som smakar så mycket mer! Fantastisk personal som inte bara är trevliga och tillmötesgående utan som också håller köket öppet en kvart extra för att vi ska kunna få chans att äta. DET är service! Den fräscha inredningen, det goda vinet och ölet understryker helhetsupplevelsen. Dessutom många och goda vegetariska alternativ. Rekommenderas!