Trevligt bemötande, fick svar på allt och till och med ännu mer hjälp.
Sinfrid
Om företaget
Välkommen till Sinfrid, ett teknikbolag med en mänsklig touch. Vår mission? Din säkerhet. Vi levererar smarta lösningar för att förstärka din trygghet i en värld som förändras snabbt. ID-Bevakning, en av våra tjänster, gör mer än att bara skydda din identitet mot kapning. Den ger dig också kontroll över din kreditvärdighet och...
147 omdömen om Sinfrid
Sedan starten hos Reco 2022
bra service, trevlig personal och hjälpsam när man undrar något. mycket bra , rekommenderar dom verkligen, kommer fortsätta ha dom hädanefter
Mycke bra bemött , trevlig kille som tog god tid och förklarade
Otroligt bra service och pålitliga i sitt yrke
Blev bra bemött och hade ett bra samtal som resulterade i att jag stannar som kund.
Vänliga när de ska sälja på något, men vid uppsägning kommer en ny sida och ton från säljaren. Arrogant, nedlåtande och nonchalant. De klara inte av ett ”nej”. Väldigt oprofessionellt!
Hej Emmanuel, Tack för din feedback. Det är tråkigt att läsa att din upplevelse hos oss har varit negativ, givetvis strävar vi alltid efter att förbättras och därför är alla synpunkter viktiga. Bemötandet du beskriver är inte alls något vi står bakom och vi kommer dela denna feedback med vederbörande avdelning så att vi kan förbättra oss och försäkra oss att det inte inträffar igen. Vi önskar dig en fortsatt fin dag. Vänliga hälsningar, Louise
Jag tycker jag blev bemött på ett jättebra sätt, hon var lugn, förstående och gav mig mer förståelse om vad som ingår hos er och vilket skydd jag har. Hon svarade även väldigt bra på mina frågor som jag hade, så jag känner mig längre inte förvirrad. Något jag tycker är extremt bra var att hon förklarade flera gånger, svarade på alla mina frågor, och var fortsatt trevlig mot mig trots att jag var lite ”uppjagad” Så tack för all hjälp🤩
Mycket bra bemötande och dessutom ett mycket trevligt sätt att lösa problem på. Tänk om alla man pratar med kunde vara som denna person.
Hej! Jag vill tacka Sinfrid för ett mkt fint o trevligt bemötande. Dom levde verkligen upp till mina förväntningar då dom kunde matcha ett mkt bra erbjudande till min fulla belåtenhet samt tacksamhet. Då jag tecknade mitt ID skydd hos dom med en extra bra försäkring. Tack så mkt! Mvh Karin
Företaget ska skydda mot bedrägerier men håller på med telefonförsäljningbedrägeri själv och lurar folk som inte signerad något avtal att betala genom att säga ”de lyssnat på samtalet och du säger ja”! Dessutom ringer de att man har ”vunnit 6000 sek” men plötsligt börjar man få man fakturor från företaget.
Hej Johanna, Tack för din feedback. Det är tråkigt att läsa att din upplevelse hos oss har varit negativ, givetvis strävar vi alltid efter att förbättras och därför är alla synpunkter viktiga. Tyvärr så blir det missförstånd ibland över telefon vilket vi förstås inte vill men kan vara oundvikligt på grund av olika orsaker. För att försäkra oss om att detta inte sker så gör vi en muntlig sammanfattning som spelas in för att tydliggöra de villkor kund och säljare kommit överens om. Efter det så skickas ett SMS som...
Trevligt bemötande och en snabb och smidig lösning på mitt problem. Jag kan varmt rekommendera Sinfrid.
bra samtal men tog lite för lång tid att komma fram när jag var 1 på kölistan
Efter ngr jobbiga samtal och mkt strul fick jag jättefin hjälp av Mimmi. Hon löste mitt problem på bästa sätt. TACK! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Till slut fick vi ordning på strulet. Det handlade om en felaktig mailadress… Tack för all vänlighet /Lennart
Mycket bra service. Kunnigt och trevligt bemötande
1.vänligt 2.inga förväntningar 3.förstår det som att det är en tjänst vid eventuella bedrägerier, har jag köpt en tjänst? Jan
Initialt ett trevligt bemötande, så länge man ville ha deras tjänst. Men så fort jag ville säga upp tjänsten blev bemötandet helt annorlunda. Jag fick kämpa för att säga upp mitt avtal. Personen som svarade hörde jag inte ens namnet på. Han försökte spela på mitt samvete och hålla mig kvar som kund. Jag fick upprepade gånger säga att jag bara ville säga upp avtalet. Eftersom jag blev irriterad på att jag inte lyckades säga upp avtalet får jag till svar "du behöver inte höja rösten, du är ju helt rabiat" (ja han använde ordet...
Man får bra hjälp och bra bemötande
God kunskap och trevligt bemötande
Personen jag fick prata med var Trevlig och hjälpsam
Tack för hjälpen med att reda ut de missförstånd som uppstått
Jag upplevde ett bra bemötande , det var Mimmi jag pratade med idag. Tidigare tror jag det var Jesper som ordnat autogiro till mej, det var oxå bra bemötande mvh Stina Friberg Orsa
Blev bra bemött med förståelse för mitt ärende och löste mitt problem.
Bra bemötande Inger förtroende
Lite problem med en faktura med påminnelseavgift men det löste medarbetaren Tack mvh Harri Koskela.
Mycket tacksam för vänligt och lugnt bemötande och hjälp i en jobbig (för mej) situation. Dagens ros🌹Leila
En bra upplevelse. Kan egentligen bara klaga på väntetiden men bra lösning med uppringningen.
Väldigt bra mottagande, fick svar på alla mina frågor tack så mycket
Fint bemötande och förklaringar. Fick proffesionellt hjälp i mitt ärende. Tack
Trevlig och tillmötesgående :)
Trevligt bemötande.ni löste att jag fick pausa tandborste huvuden.
Bra upplysning och kunnig personal.
Trevligt bemötande trots att ja vill säga upp tjänsten
Jag blev bemött på ett lugnt o trevligt sätt. Mina förväntningar var nog mest att företaget skulle vara oproffsigt, men jag fick ändra mina tankar, blev mer övertygad att det är tvärtom. Jag ska göra jämförelser med de tjänster jag har tidigare och kanske lämna en ”gammal” tjänst i stället.
Jag är ny kund och fick ett mycket bra bemötande angående min förfrågan angående Efaktura
Trevligt bemötande. Fick hjälp med ångerrätten. Tack
Mycke fint bemötande. Förväntningarna levde dom upp till Högsta betyg på den tjänst jag sökte.
Mycket vänligt telefonkontakt pga jag hade problem att genomföra betalningen av 1.fakturan! Jag visste inte hur jag skulle göra! Jag fick hjälp att betala fakturan med en gång! Dessutom tog hon bort påminnelseavgiften av denna fakturan! Jag var/är väldigt glad för det o för hjälpen! Mycket tack!! Fick även erbjudande-när jag ger ett omdöme-att nästa fakturan skulle tars bort! Tyvärr måste jag meddela att jag gjorde det med en gång att ger omdöme!! Men det med Trustpilot fungerar inte! Jag satt över en timme-9 försök gjorde...
Hej Birgit, Tack för din feedback! Kul att höra att vi kunde vara behjälpliga men tråkigt att höra att det inte gick nå vidare med att skriva Trustpilot omdömet! Om det mot all förmodan fortfarande inte skulle funka efter kontakten med Trustpilot så hjälper vi dig jätte gärna vidare med i ärendet med att skriva omdömet. Vi hoppas det går bra annars är du jätte välkommen att höra av dig till oss så hjälper vi dig med glädje. Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning, Alma H.
Trevligt och korrekt bemötande.
Ett trevligt samtal med wiliham
Blev vänligt bemött fick svar på min fråga
Vänligt och korrekt bemötande när jag väl fick kontakt efter alltför lång väntan, flera timmar faktiskt. Mitt förtroende sviktar om jag nu haft ett brådskande ärende. När jag accepterade Sinfrids erbjudande den 9 februari blev jag erbjuden 2 anti skimming kort men fått bara ett. Inte heller detta är förtroende ingivande. Nu ville jag bara få autogiro bekräftat.
Hej Stig, Tack för din feedback och för att du delar din upplevelse med oss. Vi beklagar att du har upplevt lång väntetid och att du endast har mottagit ett anti skimming kort istället för två. Det är inte den service vi strävar efter att ge våra kunder. Vi kommer att se till att du får ditt andra anti skimming kort skickat till dig omgående. Angående autogirobekräftelsen kommer vi att säkerställa att du får bekräftelsen så snart som möjligt. Kontakta oss gärna på kundservice så vi kan åtgärda dessa misstag så snart...
Katastrof, har avslutat flera gånger men ändå envisas det med nya räkningar. Alltid är det sista räkningen. Akta er för dessa, undvik!
Hej Karl, Tack för din feedback. Det är tråkigt att läsa att din upplevelse hos oss varit negativ, givetvis strävar vi alltid efter att förbättras och därför är alla synpunkter viktiga. Tyvärr så blir det missförstånd ibland över telefon vilket vi förstås inte vill men kan vara oundvikligt på grund av olika orsaker. Vi hjälper dig gärna ställa allt till rätta, kontakta gärna oss på 08-509 332 01 helgfria vardagar mellan 08:00-15:00. Tack för att du ger oss chansen att förbättra vår service. Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning, Alma H.
Alltid mycket trevligt bemötande. Visar förståelse och försöker att hitta en lösning.
Bra respons från handläggare men faktorors utskick och i vilken ordning, fullständigt otroligt, så illa att det går ej att beskriva Jag har fått betala mycket onödiga summor för förseningar och fakturorna slarviga utskick, säkert med 1000SEK som jag borde få tillbaka, inte ens en ursäkt utan riktigt illa bemötande
Jättebra service från alla som jobbar på Sinfrid.
Bra service Trevllgt bemötande.
+Trevligt bemötande. +Empatiskt bemötande. +Erbjudandet behölls medan jag styr upp lösa trådar.
Trevlig och lyhörd Mimmi , löste problemet
Snabb och bra service. Trevlig personal