Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Sjöstadens Veterinärpraktik

Sjöstadens Veterinärpraktik

Lugnets Allé 65, 120 67 Stockholm — Visa karta

Sjöstadens veterinärpraktik: hembesök, kvällsöppet för mottagning, försäljning av hund & kattfoder
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 7 kunder tycker om Sjöstadens Veterinärpraktik

• Miso W
    Miso W skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik
    Ödmjuk och duktig veterinär som också gör hembesök. Jag har stort förtroende för denna veterinär. Skall ni ta bort tandsten på hund med ultraljud, gå hit. På andra håll vill man söva hunden vilket kostar avsevärt mer. Sjöstadens Veterinärpraktik klarar galant av detta med endast lite lugnande till hunden. Veterinär i avsaknad av girighet. Rekommenderas varmt!
  • Anki H
    Anki H skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik
    Rekommenderas varmt för all slags rutinmässig veterinärvård. Fantastiskt handlag med djur och ställer alltid upp. Vågar erkänna att hon inte kan allt och remitterar då vidare. Jag avskyr veterinärer som låtsas veta allt när de uppenbart inte har en susning. Eller de som rekommenderar onödigt kostsamma provtagningar eller behandlingar. Jag har gått här i många år med katter och hund och kommer att fortsätta. Har fullt förtroende för denna veterinärbsom vet sina egna begränsningar. Ett allvarligt sjukt djur skulle jag direkt ta till ett av de större djursjukhusen som kan erbjuda specialist vård!
  • Katarina V
    Katarina V skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik
    En vet med hjärtat på rätt ställe. Att skrapa tandsten kräver inte narkos vilket dom flesta använder och tar rejält betalt för. lite avslappnande och så får du själv vara med å hålla i och då får man ju se hur munnen ser ut oxå. Vi är mycket nöjda och kommer att gå dit igen.
  • Anna
    Anna skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik
    OBS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rekommendrar Absolut er EJ!!!!!!!!
    att gå dit!
    Okunnig vet, som bara borde syssla med klo klippning o dylikt.
    Förlorade vår hund pgr av att denna vet. inte kunde ta ett blodprov o cell prov på hunden
    i tid för att hunnit göra ngt åt det.

Denna vet har flera anmälningar på sig och t om ev. förbud på att praktisera.

Välj INTE denna klinik!
  • Linda N
    Linda N skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik
    Lätt att få tid, har öppet på kvällar o helger. Veterinären är lite disträ, möjligen stressad men trevlig och svarar på frågor o funderingar. Stället är väldigt litet, så om man skall vänta får man lämna in djuret o sen underhålla sig på ngn av restaurangerna vägg i vägg. Jag har tagit dit min katt för kastrering o vaccinering. På lite mer avancerade frågor verkade hon lite mer tveksam så jag kanske skulle ta min katt ngn annanstans om det verkade vara mer allvariga grejor men överlag är jag nöjd.
  • Malin H
    Malin H skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik
    Jag var och vaccinerade min lilla valp där. Vetrinären var jätte trevlig men vid ett senare tillfälla när min lilla hund var sjuk så ringde jag henne och hon skickade mig bara vidare till Bagarmossens sjursjukhus för "hon visste inte". Nej dit går jag inte igen, jobbit för hunden och flänga runt.
  • Marie T
    Marie T skrev om Sjöstadens Veterinärpraktik
    När vi bestämde oss för att kastrera vår labradorhane ringde jag runt till en massa veterinärpraktiker. Det lägsta priset för en kastrering hittade vi hos Sjöstadens Veternärpraktik. Utöver det mycket överkomliga priset fick vi ett supertrevligt och proffsigt bemötande av veterinären. Hon är oerhört duktig och lyhörd för frågor som man har som ägare inför en operation. Ett stort plus är att dem har kvälls- och helgöppet vilket underlättar när man själv jobbar kontorstider. Hit kommer vi absolut återvända om vi skulle behöva veterinärkonsultation i framtiden!
    Ronny M, Emma K, Ronny M gillar detta

Lugnets Allé 65, 120 67 Stockholm