Alla kategorier Catering Stockholms län Nacka Skafferiet

Skafferiet

Ryssviksvägen 2, 131 36 Nacka — Visa karta

Välkommen till vårt Skafferi!

Vi är ett mycket välrenommerat Cateringföretag som tänker på helheten när du vill ha fest, stort som smått.
Ingen fest är den andre lik och vi vet hur man gör den fest just du vill ha oavsett om det är 30p eller 930p.
Vi använder råvaror som vi är stolta över och förnyar ständigt vår matlagning för att våra gäster skall bli nöjda.

Vi gör alla typer av arrangemang; Grillfester, bröllop,Lunchbeställningar, födelsedagar, mingelpartyn, företagsfester och föreningsmöten mm.

Vår mycket omtyckta Festvåningen ligger 7 minuter från Slussen och rymmer 30-120 personer.
Vi har fullständiga rättigheter och en fest hos oss kostar från 495:- p.p. inkl.m. med mat och dryck inkl. fullservice !!!

En grillfest minns alla dina gäster, speciellt när det står en kock och grillar. Vill du att det skall vara extra spektakulärt i både smak och upplevelse så är det helgrillat som gäller. Vi har helgrillat i många år (Anders första var 1987) och vet verkligen hur det blir bra.

Matlagningskurs med Ölprovning från Nacka Bryggeri en oerhört populär kickoff/Teambuilding aktivitet.

Läs vad 20 kunder tycker om Skafferiet

• Thomas R
    Thomas R skrev om Skafferiet
    Mycket bra rakt igenom från första kontakt till leverans.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Skafferiet
    Med ganska kort varsel ordnade Skafferiet nästan helan min 50-årsfest.
    Planeringen var snabbt avklarad och resultatet blev proffsigt.
    Mycket bra hjälp med att ordna underhållning och ljud.
    Fantastiskt lyckad kväll med trevlig personal och en festlokal som verkligen passade för allt.
  • Amanda P
    Amanda P skrev om Skafferiet
    Skafferiets catering håller utmärkt standard!
    Aldrig några märkbara problem, rikligt med god mat och full service.
    Även deras festlokal håller för ordentliga fester med mat och service har man garanterat sig själv en lyckad kväll.
    Trevlig och kunnig personal.
  • Göran A
    Göran A skrev om Skafferiet
    Otroligt bra service. Väldigt god mat som uppskattats av våra gäster de ggr som vi använt Skafferiet.
  • Louise W
    Louise W skrev om Skafferiet
    Trevligt bemötande, riktigt god mat, proffsigt levererat!
  • Camilla O
    Camilla O skrev om Skafferiet
    inget att klaga på. Bra bemötande och bra leverans.
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Skafferiet
    Vi anlitade Skafferiet till en större grillfest på ca 50-60 pers i somras. De överträffade våra förväntningar totalt - med kort varsel dessutom. Den lättöverskådliga hemsidan gjorde att vi enkelt kunde bestämma oss för vad vi ville ha, utifrån de föreslagna menyerna var personalen dessutom ytterst flexibla och kom med proffsiga och genomtänkta förslag. Personalen hittade lösningar för oss som inte tidigare haft erfarenhet av att ha catering till så mycket folk. Just upplägget med grillning var mycket smidigt och uppskattat av gästerna. En från personalen kom ut med ull grillutrustning (grill, buffébord, tallrikar, bestick mm) och skötte sig själv helt medan vi minglade med gästerna. Disk togs med tillbaka och delvis hämtades upp dagarna efter. Maten var helt fantastisk! Allting var riktigt fräscht och grillningen gjordes perfekt, spetten med scampi blev storfavorit hos oss och gästerna. Rekommenderas varmt!
  • Anna G
    Anna G skrev om Skafferiet
    Trevligt bemötande och snabb respons, från mailsvar till offert och genomförande.
  • Jan S
    Jan S skrev om Skafferiet
    Har både köpt privat och mot företaget!
    Allt i från mat leveranser till matlagningskurs och festvåning...

Alltid ett bra bemötande och leveranser med fantastisk kvalitet.
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Skafferiet
    Vi är jättenöjda! Allt blev precis så vi kommit överens, utöver det proffsiga och trevliga servitörer!
  • Niklas K
    Niklas K skrev om Skafferiet
    Vi köpte grillbuffé och hyrde ett antal saker såsom tex bord, stolar.
    Vi blev mycket nöjda.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Skafferiet
    God mat, bra service och trevlig och proffsig personal??????????
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Skafferiet
    Mycket bra och personligt bemötande. Mina önskemål om ett gott, glatt och kul 50-årskalas hörsammades. Maten fick mycket väl godkänt av både gäster och mig själv. Serveringspersonalen hade hög servicekänsla. Så nöjd med mitt kalas.
  • Helen L
    Helen L skrev om Skafferiet
    Suveränt bra! Gott o trevligt!
    Har anlitat dem för Grillkväll samt Kräftskiva och allt var väldigt uppskattat.
    Vi kommer fortsätta anlita "Skafferiet". Då vet vi att vi får det vi vill ha.
  • Peter W
    Peter W skrev om Skafferiet
    Mycket bra på alla sätt, flexibelt, enkelt, vänligt & professionellt.

Mat av mycket hög kvalitet, särskilt i förhållande till pris.
    Har anlitat Skafferiet två gånger och alltid varit mycket belåten. Vid båda tillfällena har jag valt bufféer och kompletterat med bestick, glas, porslin osv. Allt utmärkt.
  • Yildiz K
    Yildiz K skrev om Skafferiet
    Vi fick ett riktigt bra bemötande. De lyssnade på våra önskemål och uppfyllde dem mer än förväntat. Skafferiet var jätte bra. De grillade 2 hela lamm som var helt underbart. Serveringen var också mycket bra och alla kunder som vi hade bjudit in på vår event var mycket nöjda.
  • Jenny U
    Jenny U skrev om Skafferiet
    Riktigt god mat, mysigt ställe och trevlig personal.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Skafferiet
    Hade våran 40 års fest där!

Allt funkade perfekt, maten var kanon, servicen med...

Dessutom var det prisvärt!
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Skafferiet
    Alltid ett trevligt bemötande, ordnar det man ber om och kommer med förslag på uppläg o mat val, vilket är bra för mig som ej kan så mycket om vad som är lämpligt eller passar ihop.. Jag lunchar och köper Catering av Skafferiet. som kund är jag mycket nöjd.
  • Annika T
    Annika T skrev om Skafferiet
    Har aldrig gjort en beställning här, än!
    Men när jag kom till Skafferiet fick jag ett trevligt bemötande och att dom erbjuder grillning är toppen som alternativ istället för vanlig catering.
    Ronny M gillar detta

Ryssviksvägen 2, 131 36 Nacka