Annika Thustrup

Annika Thustrup

Annika Thustrup är mäklare på SkandiaMäklarna Lidingö

Annika Thustrup har varit registrerad mäklare sedan 1991-02. Annika Thustrup har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.7. Annika Thustrup har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Jag verkar aldrig tröttna på mitt jobb som fastighetsmäklare på Lidingö. Efter 26 år tycker jag fortfarande att varje arbetsdag är spännande och utvecklande! Från mina kunder har jag fått veta att jag förmedlar bostäder på ett tryggt sätt med mycket engagemang och att jag är lyhörd och empatisk som person. I grunden är jag från Skåne, men jag har bott på Lidingö sedan 1977 och delägare i Skandia Mäklarna Lidingö sedan 2007.

38 omdömen om Annika Thustrup

Sedan starten hos Reco 2017
Björn Gustav B
Sålde sitt hus med hjälp av Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö

Sålt villa på Lidingö. Annika gjorde detta uppdrag väldigt proffsigt och med kunden i centrum. Hon är lugn och trygg och Inger förtroende.

Katarina B
Rudboda

Annika har hjälpt oss att sälja vårt föräldrahem. Hon har med stor respekt tagit sig an uppdraget och har inte lovat något hon inte kunnat fullfölja. Vi har även fått positiv återkoppling från köparna som fått en mycket bra intryck av Annika.

Kjell B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö
Hersby

Köpt bostadsrätt Perfekt bemötande ,hjälpsam ,professionell Kunde inte önska bättre

Olof Bengt Albert E
Rudboda

Annica Thustrup är efter 30-årserfarenhet som mäklare på Lidingö mycket trygg i sin yrkesroll. Fick snabbt förtroende för henne som under hela försäljningsprocessen ökade. Hon håller sig borta från onödigt ”säljsnack”. Hon är klar och tydlig vad vi kan förvänta oss av henne respektive tvärtom. Henne ska vi ha alla dar i veckan.

Erik Ö
Brevik

Vi köpte ett hus på Lidingö där Annika och SkandiaMäklarna företrädde säljaren. Annika var rak, tydlig och stod vid sitt ord genom hela anbudsprocessen. Utifrån egen erfarenhet vet jag att detta inte gäller alla mäklare. Sammanfattningsvis är mitt helhetsintryck av Annika mycket gott och jag skulle kunna rekommendera henne till andra som önskar sälja sin bostad.

Maria N
Hersby

Annika är en erfan och en trevligt mäklaren. Hon gör sitt jobb med bagge hjärta och hjärna. Finns inga ord att beskriva henne. Tack Annika.

Guillaume T
Köpte sitt hus med hjälp av Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö

Positiv och kunnig mäklare, kan rekommendera för att affären ska gå smidigt.

Eva M
Köpte sitt hus med hjälp av Annika Thustrup en del av SkandiaMäklarna Lidingö

Mäklare vid vårt husköp. Trevlig och professionell!

Kerstin Maria S
Askrike

Sålt gammal villa med mycket renoveringsbehov. Blev bemött med stort engagemang och intresse. Förväntningarna - mer än förväntat

Yvonne Cathrin H
Sticklinge

Annika lotsade oss genom försäljningen av vår villa på ett utomordentligt sätt. Hon är kunnig och mycket trevlig att ha att göra med.