Skandinavisk Elinstallation AB

Skandinavisk Elinstallation AB

skandinaviskelinstallation.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Skandinavisk Elinstallation AB – din pålitliga partner för professionella eltjänster i Stockholm och Stor Stockholm. Med flera års erfarenhet och en passion för säkerhet och kvalitet är vi din första anhalt för alla dina elbehov. Vårt dedikerade team av erfarna elektriker garanterar att ditt projekt utförs med...

75 omdömen om Skandinavisk Elinstallation AB

Sam H
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Bra och snabb service! Lite mer transparens om priset vore bra. Blev ej erbjuden ROT-avdrag

Svar från Skandinavisk Elinstallation AB

Hej Sam. Du bor i en hyresrätt, då har man tyvärr inte rätt till ROT-avdrag. Med vänliga hälsningar Skandinavisk Elinstallation AB

Stefan E
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Vi behövde hjälp av elektriker för fast installation av takarmatur i köket. På rekommendation vände vi oss till Skandinavisk elinstallation, som fullt ut motsvarade våra förväntningar. Det gick snabbt att få tid och själva installationen skedde effektivt och omsorgsfullt och med mycket trevlgt .bemötande.

Inga-Lill O
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Bra bemötande. Installationen utfördes smidigt. Bytte spottar i badrum. Dock lite väl dyrt.

Stefan M
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Allt bra. Kom i tid och snabb installation.

Tomas H
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Trevligt bemötande vid installation av eldimmers.

Håkan L
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Mycket bra och trevligt bemötande. Philip K VVS installerade Vattenfelsbrytare och förmedlade kontakt med er som samarbetspartnerför att ansluta el och ny väggkontakt. Mycket smidigt och bra.

Benkt L
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Snabb reparation av glapp kontakt.

Kristina G
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Georg med kollega var hemma och såg till att jag kunde använda min takarmatur. Någon slags EU standard. Plus dimmer. Trevliga personer båda två. Och ytterligare en gång m George för dimmer. Jag är nöjd med arbetet och bemötandet..

Marcus E
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Snabbt smidigt och utan komplikationer

Jan L
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Proffsigt arbete, bra dialog och bemötande

Milad A
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Bästa El tekniker jag träffat, duktig snabb och framförallt så trevlig och hjälpsam. Kan varmt rekommendera.

Suzanne N
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Jättenöjd! Proffsiga o gör ett mycket bra jobb, trevliga, pålitliga, Har rekommenderat till kompis som också blev jättenöjd 🤗

Monira S

Bemött av trevlig personal. Installation av solceller .Snabba o flitiga

Thomas E
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Mycket kunnig och trevlig person (Georg)! Punktlig, snabb och effektiv! Har varit hos oss två gånger och ordnat med belysning, bytt ett antal strömbrytare till dimmers samt kompletterat med nya vägguttag. Vi är verkligen kanonnöjda!

Johanna W
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Kanonbra jobb och väldigt trevligt bemötande. Kan bara rekommenderas.

Contactmedia A
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Otroligt bra service och en väldigt bra företag ❤️❤️

Tomas A
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Väldigt trevlig och bra! Kändes även väldigt bra att diskutera både el-installationen och eventuella kommande projekt.

Anette H
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Mycket vänligt bemötande och snabb på att leverera. Vi behövde hjälp med att installera en ny ugn samt byta ut gamla spot-belysningar. Spot-belysningen byttes mot en led-slinga på Georges inrådan och det blev mycket bra. Snyggt installerat och ordentlig städning efteråt där allt gammalt material togs med och slängdes. Vi är mycket nöjda med det utförda arbetet och kommer i fortsättningen att kontakta Sksndinavisk Elinstallation närhelst vi behöver hjälp med något som rör el.

Erik H
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Mycket trevligt bemötande med snabb och god service dem utförde arbetet effektivt och på ett mycket proffesionellt sätt.

Andrea B
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Mycket trevligt och professionellt bemötande! Jag anlitar gärna igen.

Krister L
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Trevligt effektivt tämligen dyrt. Enligt förväntan

Kevin A
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Proffsiga i sin helhet. Anlitade dem för att montera lastbalanserare och lite andra jobb hemma. Dem kom snabbt och utförde allt utmärkt!

Gagik M

Snabbt och effektivt arbete 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Jack A
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Har anlitat Skandinavisk Elinstallation för allt ifrån installation av eluttag till skåpsbelysning, utomhusbelysning, garagebelysning, nätverksuttag, nätverksdragning, elcentral kameraövervakning, smart dörrlås till installation av solcellsanläggningar. Super nöjd varje gång. Punktliga, håller det de lovar och viktigast av allt: löser eventuella problem som dyker upp och som man inte alltid riktigt har tänkt på.

Karin Margareta M
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Kan rekommendera dem. Mycket trevliga killar som gjorde ett mycket bra jobb.

Catrine A
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Snabb respons, fick hjälp med lampbyte i tak och trasig golvlampa. Rekommenderas!

Betty W
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Lätt och trevligt i kommunikationen Eller nstallatören kom på övenskommen tid Jobbet fint utfört

Claes W
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Kunniga och punktliga. Fixade alla problem. Levde helt upp till mina förväntningar.

Aviva K
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Snabb och bra service .Trevligt bemötande.

Jerry Ö
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Artiga, trevliga,återkopplar på telefon.

Sven M
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Dom kom på utlovad tid och gjorde ett bra jobb satte ihop en ny taklampa och monterade den

Mats Fredrik N
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Kom i tid och gjorde vad han skulle göra. Varnade oss också för att våra el-ledningar börjar bli gamla

Helene L
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Proffsiga och trevliga! Hjälpte oss att få ordning i ett riktigt rått-bo.

Rabieh Z
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Snabb och bra service, duktiga på att hitta snabba lösningar och åtgärder på problem som uppstår genom sin professionalism. Blev rekommenderad av en vän att kontakta företaget, hade inte förväntningar mer överraskad av den snabbhet och att de faktiskt avslutar ett påbörjat arbete. Starka rekomendationer!

Cathrine A
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Fick snabb och bra hjälp med att installera en dimmer!

Kåre B
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Bra bemötande och reparationen av en strömbrytare gick fort och blev bra. Mycket nöjd.

Michael A
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Kan starkt rekommendera denna firma, George du är grym!

Anita G
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Snabbt och noggrant utfört arbete!

Anita A
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Det var så länge sen och jag vet bara att vi var mycket nöjda.

Nausikaa P
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Fint bemötande & väl genomfört uppdrag.

Mie W
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Trevlig, enkelt fixat, tack så mycket!

Svar från Skandinavisk Elinstallation AB

Tack för dom fina orden Mie!! :) Med vänlig hälsning Skandinavisk Elinstallation

Solveig A
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Bemötandet var positivt och tjänstvilligt. Genomförandet gick snabbt. Jag är nöjd. Om jag skulle få ytterligare behov av elektriker skulle jag vända mig till detta företag igen.

Svar från Skandinavisk Elinstallation AB

Hej Solveig. Tack så jättemycket för dom fina orden, och självklart kommer vi stå till tjänst nästa gång också :) Med vänlig hälsning Skandinavisk Elinstallation

Roland L
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Vi har använd dem två gånger för att installera Plejddimmers i vår lägenhet. De har varit väldigt duktiga och trevliga båda gångerna. Senaste gången lyckades de hitta och åtgärda fel som elektrikerna gjort när huset byggdes.

Svar från Skandinavisk Elinstallation AB

Hej Roland. Alltid lika trevlig att besöka och få jobba hos er. Tack för dom fina orden :) Med vänlig hälsning Skandinavisk Elinstallation

So A
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

God service, kunnig och extremt punklig.

Svar från Skandinavisk Elinstallation AB

Hej So solkraft. Det känns väldigt bra att vara er underentreprenör, allt går alltid så smidigt :) Med vänlig hälsning Skandinavisk Elinstallation

Thomas D
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Snabb och proffsiga! Fick hjälp på en vecka!

Svar från Skandinavisk Elinstallation AB

Hej Thomas. Tack för dom fina orden :) Med vänlig hälsning Skandinavisk Elinstallation

Tony Y
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Bra service och jättebra installation.

Svar från Skandinavisk Elinstallation AB

Hej Tony. Tack så mycket för dom fina orden :) Med vänlig hälsning Skandinavisk Elinstallation

Richard B
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Skräpade ner, var långsamma, slarviga och dyra.

Svar från Skandinavisk Elinstallation AB

Hej Richard. Vi får ursäkta om vi var slarviga, långsamma och dyra. Men det är väldigt svårt att jobba när det ska finnas 4 parter till samma produkter. I en renovering så skräpas det alltid ner, men vi försöker alltid hålla rent efter oss när vi lämnar anläggningen för dagen :) Med vänlig hälsning Skandinavisk Elinstallation

Elisabeth B
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Vänligt bemött. Proffsigt arbete. Bänkbelysning en i köket blev verkligen till belåtenhet.

Svar från Skandinavisk Elinstallation AB

Hej Elisabeth. Tack så mycket för dom fina orden :) Med vänlig hälsning Skandinavisk Elinstallation

Susanne S
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Trevliga, duktiga killar, de såg inga hinder allt var möjligt+att de två som var hos mig hade en vänlig ton mot varandra vilket gav en fin stämning. Vänligen Susanne Syversen/Stora Torget3, Sigtuna

Svar från Skandinavisk Elinstallation AB

Hej Susanne. Tack så jättemycket för dom fina orden :) Med vänlig hälsning Skandinavisk Elinstallation

Annika Å
Skrev om Skandinavisk Elinstallation AB

Fick snabb tid och trevligt bemötande och bra utfört jobb! Dock frågade jag två gånger via sms om vad det skulle kosta ungefär, men de bara ignorerade mig, vilket gör att det känns mindre tryggt och inte transparent. När jag sen hade frågor om fakturan på mejl så svarade de inte heller.

Svar från Skandinavisk Elinstallation AB

Hej Annika. Vi svarade på dig igår angående fakturan. Man utgår från kontoret kl 07 och åker till kund, så vi ger ett estimat på när vi är framme, i detta fall mellan 07.30 - 08 beroende på trafiken. Du frågade mig hur detta kunde bli 4 timmar. vi var klara strax innan kl 09 och åkte ut från kontret kl 07. Så 07-08 och 08-09, det är två timmar. Sen var vi 2 gubbar. Med vänlig hälsning Skandinavisk Elinstallation AB