Skåne Elektro AB

Skåne Elektro AB

www.skaneelektro.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Skåne Elektro AB! Vi på Skåne Elektro AB står för tillgänglighet, professionalitet och flexibilitet och har gjort detta sedan 2017. Vi erbjuder våra tjänster inom: Elinstallationer, fastighets-el, datornätverk, felsökningar, belysningsoptimering och mycket mer. Vi lägger alltid ner tid och omsorg på våra installationer....

118 omdömen om Skåne Elektro AB

Teresa L
Skrev om Skåne Elektro AB

Trevliga killar som kunde komma med kort varsel. Toppenbetyg

Svar från Skåne Elektro AB

Tusen tack för det generösa omdömet. :) Kul att kunna göra våra underbara kunder nöjda och glada.

Katarina M
Skrev om Skåne Elektro AB

Trevligt bemötande från första samtal, flexibla gällande tid och trevliga vid besöket, det jag ville ha åtgärdat blev åtgärdat. En takfläkt som skulle monteras ur och sedan in igen pga pågående omläggning av tak, dessutom fick jag åtgärdat en lampa som nu går att fjärrstyra via telefonen. Supernöjd!

Svar från Skåne Elektro AB

Tusen tack för omdömet, Katarina! :)

Saidom S
Skrev om Skåne Elektro AB

Snabbt, trevligt och väl utfört arbete

Svar från Skåne Elektro AB

Tack snälla, för ditt omdöme! Det betyder mycket för oss. :)

Per R
Skrev om Skåne Elektro AB

Bra trevlig installatör... rekommenderar gärna till andra!

Svar från Skåne Elektro AB

Tack för ditt omdöme, Per. Uppskattas.

Rhian C
Skrev om Skåne Elektro AB

Han kom snabbt och arbetade hårt för att identifiera problemet och löste sedan problemet effektivt. Han var också vänlig och professionell.

Svar från Skåne Elektro AB

Tack så mycket för omdömet! Bra att det löste sig snabbt och kul att ni blev nöjda. Ni är välkomna att höra av er igen om ni skulle behöva oss.

Fernando C
Skrev om Skåne Elektro AB

Super fin service. Väldigt fint bemötande. Vi är super nöjda.

Svar från Skåne Elektro AB

Tack Fernando! Vi uppskattar ditt omdöme och ser fram emot ett fortsatt samarbete.

Henric L
Skrev om Skåne Elektro AB

Duktiga och trevliga som snabbt kunde hjälpa oss med bra resultat!

Svar från Skåne Elektro AB

Hjärtligt tack för det fina omdömet, Henric. Du vet var vi finns om det skulle vara nåt. ;)

Loke B
Skrev om Skåne Elektro AB

Riktigt bra från första kontakt till färdigt uppdrag! Bra service och bemötande, proffsiga elektriker och riktigt snabbt, effektivt och kvalitativt utför arbete!

Svar från Skåne Elektro AB

Vi lyfter på hattarna för de varma orden, Loke. Verkligen kul att höra. Hoppas det blir en massa god matlagning nu, med den nya spisen. :)

Britt B
Skrev om Skåne Elektro AB

Pålitliga. Trevliga kommer när de sagt och gör ett utmärkt jobb

Svar från Skåne Elektro AB

Hjärtligt tack, Britt! =) Hoppas du får det varmt och gott där hemma nu och att vi hörs igen inom kort.

Daniel E
Skrev om Skåne Elektro AB

Snabb återkoppling och inbokning. Trevligt bemötande och väl utförtarbete på kort varsel. Verkar som skälig prissättning.

Svar från Skåne Elektro AB

Det tackar vi för! =) Vi känner oss så tacksamma för alla trevliga kunder vi har. Kunder som dig är vårt bränsle för att göra vårt bästa varje dag, Daniel.

Johanna E
Skrev om Skåne Elektro AB

Bra kontakt, snabbt och väl utfört arbete av trevliga elektriker!

Svar från Skåne Elektro AB

Tack för att du tog dig tiden att betygsätta oss, Johanna! Och tack så mycket för de fina orden. =)

Bengt S
Skrev om Skåne Elektro AB

Snabbt. Professionellt arbete. Trevliga.

Svar från Skåne Elektro AB

Tusen tack för omdömet, Bengt! Det uppskattas. :)

Cecilia L
Skrev om Skåne Elektro AB

Mycket professionella och serviceminded. Lätta att kommunicera med!

Svar från Skåne Elektro AB

Tack för ditt fina omdöme, Cecilia! Vi är glada över att du blev nöjd. Du är alltid välkommen att höra av dig igen om du skulle behöva våra tjänster. Stort som litet. :)

Mikael S
Skrev om Skåne Elektro AB

Så jäkla bra och de kommer jag anlita igen och de tog verkligen ansvar för sitt arbete. // Mikael

Svar från Skåne Elektro AB

Stort tack för omdömet, Mikael. Vi gör alltid vårt yttersta för att det ska bli bra. Kul att du blev nöjd! :)

JOHANNA L
Skrev om Skåne Elektro AB

Fick ett mycket bra intryck från första kommunikationen via mail och jättenöjd med det slutförda arbetet! Supertrevliga och kompetenta killar som hjälpte mig snabbt med ett mindre arbete denna gången. Kommer definitivt återkomma som kund i framtiden, rekommenderas varmt!

Lai J gillar detta
Svar från Skåne Elektro AB

Såå glad man blir av att läsa detta. Tusen tack för omdömet och de fina orden, Johanna! Kanonkul att höra ifrån våra nöjda kunder. =)

Katarina P
Skrev om Skåne Elektro AB

Proffsigt och trevligt! Använder alltid Skåne Elektro!

Svar från Skåne Elektro AB

Hjärtligt tack för det fina omdömet, Katarina! Betyder mycket för oss. :)

Annika A
Skrev om Skåne Elektro AB

Mycket nöjd, mycket bra utfört arbete och trevlig och snabb kontakt. Skåne Elektro kommer jag anlita igen. Mvh Annika

Svar från Skåne Elektro AB

Tack för det finfina omdömet! Uppskattas verkligen, Annika. Du är välkommen att höra av dig igen, om du skulle behöva el-hjälp. :)

Håkan S
Skrev om Skåne Elektro AB

Snabba på plats för att kontrollera vad arbetet bestod av. Efter bara några dagar på plats och utförde arbetet snabbt.

Svar från Skåne Elektro AB

Kul att höra att du är nöjd med oss, Håkan. :) Du vet var vi finns även i framtiden när du behöver oss.

Jan J
Skrev om Skåne Elektro AB

5/5, 5/5. Mycket bra. Litet eljobb inomhus.

Svar från Skåne Elektro AB

Tusen tack för omdömet, Jan! Vi finns alltid här för dig. Uppskattar alla rekommendationer du ger till folk om oss. Tack!

Matts H
Skrev om Skåne Elektro AB

En mycket positiv upplevelse. Kom snabbt, utmärkt kommunikation och genomförande. Dessutom mycket trevlig och kompetent personal. Fakturan kom snabbt och var nog den mest informativa faktura över utfört arbete som jag fått under mitt 65-åriga liv - strålande! Nästa gång jag behöver elektrikerhjälp kommer jag utan tvekan att vända mig till er igen.

Svar från Skåne Elektro AB

Så himla kul att läsa detta, Matts! Tack så hjärtligt för de fina orden. Ni är mer än välkomna att höra av er igen, även om det skulle röra sig om annat är strömbrytare och vägguttag. =) Allt bästa från oss på Skåne Elektro!

Gustav C
Skrev om Skåne Elektro AB

Superbra kommunikation och väldigt kompetent utfört arbete med känsla för det estetiska också. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Skåne Elektro AB

Tack så mycket för det fina omdömet, Gustav! Och tack för att vi fick använda installationen som inspirationsreferens på vår Facebooksida. =) Hoppas vi hörs igen snart.

Margot O
Skrev om Skåne Elektro AB

Fick hjälp samma dag som jag ringde. Jag fick både monterat en ny passdel och en ny utebelysning. Elektriken var vänlig och trevlig och jobbet blev gjort inom de två timmar som man minst måste betala för. Tiden framkommer på hemsidan en inte vid telefonsamtalet. Sammantaget är jag mycket nöjd med insatsen

Svar från Skåne Elektro AB

Tack för att du tog dig tid att ge oss ditt omdöme, Margot. De fina orden blir vi glada för. :)

Martin K
Skrev om Skåne Elektro AB

Trevliga och kunniga som snabbt ryckte ut när vi behövde hjälp!

Svar från Skåne Elektro AB

Tack för ditt fina omdöme, Martin! Uppskattas. Skönt att det löste sig på bästa sätt med spisuttaget. Ni är välkomna att höra av er igen om ni skulle behöva oss.

Karin L
Skrev om Skåne Elektro AB

Trevligt bemötande. Snabb service. Gav nytryck av att vara mycket kompetenta elektriker. Jättenöjd med deras arbete. Blev över förväntan. Rekommenderar dem absolut till andra kunder

Svar från Skåne Elektro AB

Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva så fint om oss, Karin. Det betyder mycket. Ni är alltid välkomna att höra av er igen om ni skulle behöva oss.

Andreas v
Skrev om Skåne Elektro AB

Tjänstvilliga och snabba! Bra pris och lätta att kommunicera med! Vad mer kan men begära!

Svar från Skåne Elektro AB

Vad fint skrivet, Andreas! Det gjorde oss glada att höra. :)

Marie L
Skrev om Skåne Elektro AB

Snabb service och ett proffsigt utförande. Vi kan inte vara mer än helnöjda!

Lai J gillar detta
Svar från Skåne Elektro AB

Tack så hjärtligt för det fina omdömet, Marie. Det är just helnöjda kunder vi siktar på och brinner för. =)

Kajsa S
Skrev om Skåne Elektro AB

Väldigt professionell och kunnig personal. Löste problem på 40 min som 3 andra elfirmor spenderat 2 dagar och sedan misslyckats med. Har haft dem hemma vid 2 olika tillfällen. Båda besöken var bra utfört arbete.

Svar från Skåne Elektro AB

Vi tackar ödmjukt för de fina orden och det generösa betyget, Kajsa! Det får en verkligen att känna att man gör nytta med sitt arbete. Du vet var vi finns till nästa gång du behöver oss. :)

Christian L
Skrev om Skåne Elektro AB

Fantastisk! Snabba på att få till en bokning. Noggranna i sitt arbete och kreativa på att lösa de problem som lite äldre hus ibland skapar. Mycket nöjda!

Svar från Skåne Elektro AB

Vad kul att läsa dina positiva ord! Det gör oss verkligen glada och vi suger åt oss det som svampar. =) Du är alltid välkommen att höra av dig igen om du skulle behöva oss, Christian.

Fredrik S
Skrev om Skåne Elektro AB

Kompetent, serviceminded och snabb.

Svar från Skåne Elektro AB

Tack för omdömet, Fredrik. Uppskattas! Hör gärna av dig när det är dags för nästa etapp. :)

Daniel S
Skrev om Skåne Elektro AB

Ringde på förmiddagen, dom kom på eftermiddagen. Supersnabba, jättetrevliga och resultatet var kanon😊 Riktigt snyggt!!

Svar från Skåne Elektro AB

Det är som Triss - plötsligt händer det att man hittar rätt el-firma, hehe. Tusen tack för det fina omdömet, Daniel. Vi gör alltid vårt bästa för att vara så flexibla som möjligt. Kul att du blev nöjd!

Sarah F
Skrev om Skåne Elektro AB

Kan rekommenderas varmt. Grundlig genomgång av arbetet som vi ville ha utfört innan offert gavs. Under arbetets gång rådfrågades vi när olika lösningar var möjliga eller frågetecken uppstod. Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Vi kände oss trygga med alla som arbetade där och blev mycket nöjda med arbetet som utfördes.

Svar från Skåne Elektro AB

Vad kul att läsa, Sarah! Tack så jättemycket för omdömet och de fina orden. Det var en ära för oss att få jobba hos er. Hälsa så gott till din fina familj från oss. =)

Hassan F
Skrev om Skåne Elektro AB

Sjukt nöjd med servicen, och mer specifikt att dom löste det så snabbt. Tack så mycket för hjälpen grabbar!

Svar från Skåne Elektro AB

Tusen tack för omdömet, Hassan! Du vet att vi alltid finns ett samtal eller mejl bort. ;)

Regina F

Kunnig, kundvänlig,tillgänglig, känns tryggt

Svar från Skåne Elektro AB

Tack för de vänliga orden, Regina! Precis den känslan vi vill förmedla till våra fina kunder. :)

Mari G
Skrev om Skåne Elektro AB

Snabbt enkelt trevligt och smidigt.

Svar från Skåne Elektro AB

Tack för omdömet och betyget, Mari. Uppskattas! :)

Antonio L
Skrev om Skåne Elektro AB

Fick snabbt svar på min förfrågan via mail, snabbt att få tid. Trevliga när dom kom och utgjorde sitt arbete. Och bra pris. Och ett mycket bra utförande av installationen

Svar från Skåne Elektro AB

Grymt stort tack för omdömet och de fina orden, Ante. Nöjda kunder är vårt bränsle för att fortsätta göra bra jobb. =)

Camrie L
Skrev om Skåne Elektro AB

Blev bemött jättebra. Bra samarbete i felsökningsarbetet och resultatet blev bra. Dubbelkoll så att allt var till belåtenhet. Perfekt.

Svar från Skåne Elektro AB

Vi tackar för omdömet. Så kul att höra dina fina ord. =)

Patrik L
Skrev om Skåne Elektro AB

Vi är väldigt nöjda med Skåne Elektro. Vi upplever dem som flexibla, tillgängliga, kommunikativa och duktiga på det vi behövde hjälp med. Skapligt prisvärda också! Kan definitivt rekommendera dem!

Svar från Skåne Elektro AB

Tusen tack för de fina orden, Patrik. Det värmer. Vi gör alltid vårt yttersta. Så det ger oss verkligen ett kvitto på att vi fortfarande rör oss i rätt riktning. =)

Max W
Skrev om Skåne Elektro AB

God kontakt direkt. Snabbt snyggt o effektivt jobb gjort.

Svar från Skåne Elektro AB

Tack för det fina omdömmet, Max. Det glädjer oss. Ni är alltid välkomna att höra av er om ni behöver oss igen.

Filip R
Skrev om Skåne Elektro AB

Super nöjd! snabb och tydlig komunikation. Kommer definitivt att anlita denna elfirman framöver.

Svar från Skåne Elektro AB

Kul att höra, Filip! =) Vi hjälper er gärna i fortsättningen. Det är bara till att höra av er.

Fernando C
Skrev om Skåne Elektro AB

Jag blev väldigt bra bemött och hade höga förväntningar på att dom skulle göra ett bra jobb. Men tyvärr det blev inte som jag hade tänkt mig. Blev faktiskt besviken.

Svar från Skåne Elektro AB

Tack för ditt omdöme, Fernando. Vad synd att du inte blev helt nöjd denna gången.

Kent G
Skrev om Skåne Elektro AB

Snabbt, bra och prisvärt. Trevlig personal.

Svar från Skåne Elektro AB

Hjärtligt tack för omdömmet, Kent! Kul att ni blev nöjda. =)

Erik B
Skrev om Skåne Elektro AB

Snabba, trevliga och prisvärda!

Svar från Skåne Elektro AB

Tusen tack för omdömet och de fina orden, Erik! =) Jag ska dela med mig av detta till grabbarna. Allt gott tills nästa gång.

Monica B
Skrev om Skåne Elektro AB

Bra att ha att göra med. Ingen väntetid för installationsarbetet

Svar från Skåne Elektro AB

Tack för recensionen, Monica. Vi gör vårt bästa för att vara flexibla och tillmötesgående. Kul att du blev nöjd. :)

Claudio C
Skrev om Skåne Elektro AB

Very professional, always on time when it comes to deliver the job and skilled team! So we’ll done Lai and Skåne Elektro team!

Svar från Skåne Elektro AB

Thank you very much, Claudio! We are so glad that we have supernice costumers like you and your family. =)

Annika Ö

Noggrann och trevlig representant för Skåne Elektro AB. Återkommer gärna

Svar från Skåne Elektro AB

Vad roligt att höra! Det gör oss stolta. Du är välkommen att höra av dig igen om du skulle behöva oss.

Martin R
Skrev om Skåne Elektro AB

God service och dessutom bred kunskap. Kan bara varmt rekommendera detta företag.

Svar från Skåne Elektro AB

Tack för omdömet och de fina orden, Martin! Kul att vi lyckades lösa passagesystemet där. Du är alltid välkommen att höra av dig igen. Du vet var du hittar oss. ;)

Patricia D
Skrev om Skåne Elektro AB

Skåne Elektro AB har hjälpt oss på Flavor-Boss catering, Foodtruck & events att koppla om eluttag till i vårt lunch kök, kopplat om kablar till vår Foodtruck och mycket mer. Snabba på plats och super hjälpsamma killar. Vi rekommenderar Skåne Elektro AB varmt och ser fram emot att jobba med dem många år framöver. /Patricia och Flavor-Boss fam

Svar från Skåne Elektro AB

Så fint skrivet, Patricia. Tack så mycket för de varma orden. Det är inte svårt att ge en bra service till sådana glada och trevliga människor som er. Sen att man ibland får möjlighet att luncha till er fantastiskt goda mat gör ju inte våra utryckningar till er långsammare direkt. =)

Robert S
Skrev om Skåne Elektro AB

Jättenöjd. Trevligt bemötande. Snabb och tydlig kommunikation samt proffsigt och ansvarsfullt utfört arbete. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Skåne Elektro AB

Tack Robert! Kul att du blev nöjd. Du är alltid välkommen att höra av dig om du skulle behöva oss igen.

Stina B
Skrev om Skåne Elektro AB

Jag fick utmärkt hjälp med det jag önskade. Jag behövde en ny bottenplatta till min elcentral.

Svar från Skåne Elektro AB

Tack för omdömet, Stina! Kul att vi lyckades lösa det på ett smidigt sätt. :)

Viktor S
Skrev om Skåne Elektro AB

Mycket trevliga och proffsigt utfört arbete. Samt flexibla då det uppstod oväntade problem under arbetets gång.

Svar från Skåne Elektro AB

Bästa Viktor! Vi är så glada och tacksamma för betyget och de värmande orden. Du vet var du finner oss när du och gänget behöver oss. ;)