Alla kategorier Skor Stockholms län Stockholm Södermalm Skobell AB

Läs vad 4 kunder tycker om Skobell AB

• Maj S
    Maj S skrev om Skobell AB
    Maj skrev om Skobell:
    Vilken otrevlig personal. Killen som kallar sig chef. När jag kommer hem med skorna så är det olika färger. Går dit och kvinnan i affären vågar inte säga något utan hänvisar till chefen. Chefen törs inte ringa upp utan det får en personal göra. Det var min sak att kolla så skorna hade samma färg. Att visa mig behövdes inte. Jag skulle be att få se bägge. Eftersom jag har haft denna modell i många år så behövde jag inte kontrollera skorna. Jag är inte van att bli lurád. Skulle jag ha läst recentionerna så hade jag slutat handla där. Men två bra kunder har de missat och jag håppas det blir många fler.
  • Karin M
    Karin M skrev om Skobell AB
    Köp INTE läderstövar här! Får du ett par som läcker så man blir blöt om fötterna bara man korsar ett övergångsställe där man saltat så får man inte reklamera varan. Det är helt ok att läderstövlar läcker får man till svar. Det är ditt fel att du går med dem ute när det är snö ( minusgrader räknas inte) Läderstövlar ska enbart användas när det är torrt är ytterligare en undanflykt. VARNING!
  • Anna
    Anna skrev om Skobell AB
    Köp aldrig skor på Skobell Götgatan, personalen är otroligt oengagerade och självupptagna, samt att de inte kollar så att det är ett par av skorna kunden får med sig hem.... Två helt olika skor låg i kartongen...
    det var tre stycken som jobbade i butiken, när jag kom in var det en till kund i butiken. Den enakvinnan som jobbade i butiken satt på en pall och hängde, den andra gick omkring i butiken och den tredje stod oengagerad bakom kassan... frågade om de fortfarande hade liknande skor som de jag hade på mig, fick svaret "kanske, isf står de där borta"hittade en annan liknande sko som jag tog med mig och provade, på vägen hittade jag en annan fin sko, frågade vad den kostade. två av de som
    tog med mig och provade, på vägen hittade jag en annan fin sko, frågade vad den kostade. Två av de som jobbade i butiken tittade på skon sedan på varandra och svarade "jaa jag vet inte, vet du?" "nej, men kanske 799:-" jag "-ääh kanske?" De- "jag får gå ner till lagret" provade skon jag hittade först och frågade vad de tyckte, om den såg stor ut - "ja kanske" - Kanske?? Vad då kanske?

Mitt i butien stod en dammsugare? Vad gjorde den i butiken en lördag mitt på dagen?

Nej hit kommer jag inte att gå igen, efter att jag varit dit och fått ett par skor, istället för de omaka jag fick med mig hem.
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Skobell AB
    Visserligen så kankse man inte får rekomendera sitt eget jobb, men om ni är i stockholm och tycker att det är tråkigt med alla skokedjor som har exakt likadana skor överallt så är den här skoaffären någor utöver det vanliga!
    Emma K gillar detta

Götgatan 81, 116 62 Stockholm