Skoglunds Inredningar

Läs vad 5 kunder tycker om Skoglunds Inredningar

• Anette Josephine E

2019-05-07

Anette Josephine E skrev om Skoglunds Inredningar
    Eftersom jag till skillnad från övriga tämligen anonyma som satt betyg, troligen har de blivit näpsade av Marcus i en facebook debatt och vill därför förstöra för honom, så har jag vid ett flertal tillfällen faktiskt anlitat Marcus för att få arbete utfört i såväl bostad som på mitt företag.
    Marcus är otroligt duktig inom sitt gebit och jag rekommenderar honom å det varmaste. Läs mer
  • 2018-12-09

Kim S skrev om Skoglunds Inredningar
    Marcus Skoglund ska man passa sig för. Den fasad han har döljer en person med totalt kvinnoförakt och som sysslar med grooming. Följer och trakasserar tjejer sedan många år, konstigt att han inte blivit dömd ännu. Varning till alla som kommer i kontakt med honom! Läs mer
    Roger B gillar detta
  • 2018-03-05

lilla s skrev om Skoglunds Inredningar
    precis som fler här innan har skrivit, den här ägaren trakasserar kvinnor på nätet, väldigt oprofessionellt och barnsligt. kan knappast tro att en sådan uslig människa som denna ägare kan skapa någonting annat än usliga saker. ANSTÄLL INTE. Läs mer
  • Luna B

2017-03-06

Luna B skrev om Skoglunds Inredningar
    Jag skulle personligen aldrig anställa någon som trakasserar kvinnor via nätet. Läs mer
    J P gillar detta
  • 2010-05-23