Skolfood I Göteborg AB

2.0 i betyg av av 8 omdömen

Läs vad 8 kunder tycker om Skolfood I Göteborg AB

• 2020-03-29

CHRISTER L skrev om Skolfood I Göteborg AB
    Man får vad man betalar för. Att skolmat ska vara billigt avspeglar sig alltför tydligt i Skolfoods ”mat”. Normalt sett motbjudande och alltför ofta direkt äckligt. Tittar man bakom kulisserna så brister deras medarbetare i hygien, det är inget som lyfter upplevelsen. Läs mer
  • Samuel R

2014-04-02

Samuel R skrev om Skolfood I Göteborg AB
    Det värsta jag varit med om serverar dem. Läs mer
  • 2011-11-17

George K skrev om Skolfood I Göteborg AB
    Min gamla skola får mat från Resturang Storseglet och maten SUGER, det är jätte äckligt. Det lever inte alls upp till förväntan...eleverna lever på knäckebröd och mjölk/vatten Läs mer
  • 2010-03-02

Per S skrev om Skolfood I Göteborg AB
    tihi lol det var jättesmaskigt Läs mer
  • 2009-12-31

lina K skrev om Skolfood I Göteborg AB
    vill bara säga att storseglets mat är det sämsta som jag har smakat . kycklingen kommer från Thailand. och all köttfärs kommer från polen. och grön och köttsoppan det var det äckligaste gick ej att äta! fullt med senor i köttsoppan gick ej att svälja ner!!!!!
    hoppas att detta kommer att tas upp i något tv program som t.ex. uppdrag gransing eller kalla fakta som de gjorde om snabbmat kedjorna var maten kommer ifrån och hur de tillagar maten och deras hygien
    // en som har varit på studiebesök Läs mer
    George K, Per S, Anders S gillar detta
  • 2009-11-19

Elias f skrev om Skolfood I Göteborg AB
    Jag vill, säga att Storseglets "mat" är något av det sämsta jag fått i skolan. de leverarar inte mat!!! vi lever på knäckebröd då maten ej duger. vi vill från RYTMUS norrköping åk 1,2 säga att vi hatar maten Läs mer
    George K, Anders S gillar detta
  • 2009-11-18

Måns L skrev om Skolfood I Göteborg AB
    Vill tacka storseglet för en underbar skolmat!
    VI ÄLSKAR SKOLMATEN!!

Åk 1, Rytmus Norrköping Läs mer
    Anders S gillar detta
  • 2009-06-09

Anders S skrev om Skolfood I Göteborg AB
    Förmodligen världens sämsta cateringföretag! levererar genomgående usel mat! Läs mer

Bästa Restaurangerna nära Skolfood I Göteborg AB:

Tomas N Tomas N tycker:
“Utsökt mat i en trevlig miljö....” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte