Alla kategorier Mataffär Östergötland Linköping Skolgatans Livs i Linköping AB

Skolgatan 15, 582 38 Linköping — Visa karta

Läs vad 10 kunder tycker om Skolgatans Livs i Linköping AB

• Ubango K
    Ubango K skrev om Skolgatans Livs i Linköping AB
    Bryr mig egentligen inte om mat, men det jobbar en skitsöt tjej i kassan på ica ibland på helgerna. Fiffi eller nåt heter hon tror jag. Hon är jättesnäll och trevlig, fast hennes glasögon är lite töntiga. Men överlag gör hon det till ett nöje att handla mat.
  • pontus j
    pontus j skrev om Skolgatans Livs i Linköping AB
    En matbutik i närheten av Flamman med ett hyfsat utbud av matvaror. Öppet varje dag till 20. Ingen butik jag skulle storhandla i direkt men perfekt om man märker att mjölken är slut till kaffet på morgonen. Trevlig personal och fräsch butik.
  • Monika F
    Monika F skrev om Skolgatans Livs i Linköping AB
    Alltid fräscha varor eftersom kundströmmen är aldrig sinande! Dessutom trevligt bemötande, och ofta nya sorters varor!
  • Evelina E
    Evelina E skrev om Skolgatans Livs i Linköping AB
    En till ytan mycket liten men detta till trots ändå innehållsrik butik med prisvärda produkter för fattiga förstaårsstudenter. Bra variation av lågprismärken och lite dyrare varor som passar de flesta smaker och plånböcker. Ett extra plus för den nostalgiska kassainredningen!
  • Stina B
    Stina B skrev om Skolgatans Livs i Linköping AB
    Ica skolgatan är en mycket bra mataffär med bra utbud. Affären är liten men innehåller i stort sett allt som man behöver. Färskt bröd varje dag och mcyket grönsaker och frukt. Man kan även panta i affären, vilket är toppen! Även öpettiderna är helt okej, varje vardag till 20, och det även öppet på helgerna.
  • niklas s
    niklas s skrev om Skolgatans Livs i Linköping AB
    Mindre inköp kan med fördel göras på Ica Skolgatan men maten är relativt sett dyr. Dock saknas oftast grovt bröd samt en del färska grönsaker. Ekologisk mat saknas ofta men trevlig personal och dugligt utbud i övrigt höjer helhetsintrycket ett aning.
  • linnea j
    linnea j skrev om Skolgatans Livs i Linköping AB
    I ett läge där inga stormarknader finns på cykelavstånd ligger Ica nära med ett helt ok utbud för att vara en mindre affär. Förvånansvärt mycket färska grönsaker, till bra pris (bananer 12,90; 5 kiwi för 12 med mera) och ett bra Ica eco-utbud. Tjejen i kassan var trevlig och butiken välbesökt. Sammanfattat en bra närbutik.
  • Tove H
    Tove H skrev om Skolgatans Livs i Linköping AB
    ICA Skolgatan är den butik som ligger närmast där jag bor och det blir således så att jag går dit när jag ska göra mindre inköp. Den har det mesta som behövs för vanlig matlagning, men kanske inte ett så stort utbud av färska grönsaker.
  • Michael K
    Michael K skrev om Skolgatans Livs i Linköping AB
    ICA Nära Skolgatan har tyvärr blivit platsen där jag i princip inhandlar alla mina livsmedel. Anledningen till att jag säger tyvärr är att det precis som vanligt när det gäller närbutiker är att de har ett rätt mycket högre pris stormarknader. De har dock ett helt OK utbud så länge man handlar på veckodagarna. Leveranser av ex. bröd kommer sista gången på torsdagar vilket innebär att om du går dit på en söndag är brödet både gammalt och sortimentet väldigt utplockat. Öppettiderna är OK, har öppet till kl. 20 varje dag i veckan men lämnar kanske ändå lite mer att önska för kvällsmänniskor.
  • Anna W
    Anna W skrev om Skolgatans Livs i Linköping AB
    Bra och nära butik. Det är en vädligt liten butik och de har inte mycket mer än det nödvändigaste, men det funkar om man behöver något eller har glömt att köpa hem mjölk.

Det är aningen dyrt, men samtidigt så är det skönt att veta att man kan springa ner till Ica Nära om man behöver. De har bra öppettider och ett helt okej utbud för att vara en sån liten butik.

Trevlig personal.

Skolgatan 15, 582 38 Linköping