Nilson Group AB - Skopunkten

1.3

3 omdömen om Nilson Group AB - Skopunkten

Madelaine M
Skrev om Nilson Group AB - Skopunkten

Skopunkten är ett ställe jag skulle rekommendera ifall man vill ha något "wear and tear"-skopar, med andra ord inget särskilt fint och inget som håller i längden. Men vill man bara ha något som ska hålla nån månad och som inte behöver vara snygga, gå hit.

Johanna L
Skrev om Nilson Group AB - Skopunkten

Sko Punkten känns som ett ännu mer "plånboksvänligt" alternativ, om man jämför med konkurrenter som Din sko. "Dimper" ofta ner reklam om kampanjer från Sko punkten i min brevlåda. Erbjudandena låter ju helt ok. Men tyvärr anser jag kvaliteten på dessa budget skor vara för låg. Inte ens värda sitt låga pris. Denna kedja får "1/5 recos" av mig.

Kerstin A gillar detta
Kerstin A
Skrev om Nilson Group AB - Skopunkten

Jag var tidigare kund hos skopunkten. Reklambladet lockade en med billiga skor, dvs tag 3 och betala för 2. Klart det låter bra i ens ögon och för plånboken, men i själva verket är denna kedja som har massproducerande skor, dvs detta leder till sämre kvalitet på skorna. Ej hålllbara. De går lätt sönder efter ett par användningar. Så, i längden snarare ett dyrare alternativ för dig som kund. Jag rekommenderar INTE skopunkten. Måhända barnskor är bättre, men inget jag kan yttra mig om. Jag ger 1/5 recos.

Johanna L gillar detta