Alla kategorier Skor Skåne Malmö Skopunkten

Agnesfridsvägen 177, 213 75 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Skopunkten

• Madelaine M
    Madelaine M skrev om Skopunkten
    Skopunkten är ett ställe jag skulle rekommendera ifall man vill ha något "wear and tear"-skopar, med andra ord inget särskilt fint och inget som håller i längden. Men vill man bara ha något som ska hålla nån månad och som inte behöver vara snygga, gå hit.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Skopunkten
    Sko Punkten känns som ett ännu mer "plånboksvänligt" alternativ, om man jämför med konkurrenter som Din sko. "Dimper" ofta ner reklam om kampanjer från Sko punkten i min brevlåda. Erbjudandena låter ju helt ok. Men tyvärr anser jag kvaliteten på dessa budget skor vara för låg. Inte ens värda sitt låga pris. Denna kedja får "1/5 recos" av mig.
    Kerstin A gillar detta
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Skopunkten
    Jag var tidigare kund hos skopunkten. Reklambladet lockade en med billiga skor, dvs tag 3 och betala för 2. Klart det låter bra i ens ögon och för plånboken, men i själva verket är denna kedja som har massproducerande skor, dvs detta leder till sämre kvalitet på skorna. Ej hålllbara. De går lätt sönder efter ett par användningar. Så, i längden snarare ett dyrare alternativ för dig som kund. Jag rekommenderar INTE skopunkten. Måhända barnskor är bättre, men inget jag kan yttra mig om. Jag ger 1/5 recos.
    Johanna L gillar detta

Agnesfridsvägen 177, 213 75 Malmö