Smaka

Vasaplatsen 3, 411 26 Göteborg — Visa karta

Traditionell svensk husmanskost i annorlunda miljö. Eller vad sägs om rensteksröra, halstrad rödingfilé med mandelpotatispuré och lingonparfait? På fredagar after work.

Restauranger nära Smaka:

Kyrkogatan 11, GÖTEBORG
Välkommen att boka bord, komma förbi på drop-in eller beställa hem vällagad amer... Läs mer ›
Rita E:
God mat även om det blev lite bökigare med mina vanliga matallergier. Det som drar ner betyget är den höga ljudvolymen.

Prinsgatan 3, Göteborg
Kom förbi på ett glas, eller fem, och lite härlig rå-mat, en sallad eller kanske... Läs mer ›
Lotta B:
Bra mat, goda viner och trevligt bemötande utan krusiduller med den bästa vardagsrumskänsla!

Drakegatan 1, GÖTEBORG
Matsmak står för god mat, hög kvalitet och smakkänsla. Vi strävar efter att allt... Läs mer ›
Monica E:
Bra bemötande, vi beställer enbart catering, och de brukar vara ok! Som kund hos er upplever jag snabbt svar på mail och fin service.

Läs vad 6 kunder tycker om Smaka

• Fia L
    Fia L skrev om Smaka
    Håller med om god service, tycker ndessutom att mat och öppettider är riktigt bra.
  • Anna G
    Anna G skrev om Smaka
    håller inte alls med gällande den vegetariska maten, jag blev hänvisad till grönsallad.
    ingen flexibilitet i köket men trevlig personal.
  • kajsa m
    kajsa m skrev om Smaka
    Mycket trevlig ställe med god mat och trevig personal. Vegetariska maten är mycket bra och jag har bara blivit nöjd när jag besökt restaurangen. Trevlig personal och fräscha lokaler. Inget ont att säga om denna restaurang då det kommertill maten, däremot är drycken en aning dyr.
  • Emilie L
    Emilie L skrev om Smaka
    En klassiker som aldrig går ur tiden. Jag kommer aldrig tröttna att hänga på detta lilla orginalställe med stans godaste köttbullar!
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Smaka
    Bra Mat, funkar både för repesentation, häng med polarna och för fest senare på helgkvällarna.
  • Christian S
    Christian S skrev om Smaka
    Den perfekta kvarterskrogen. Trevlig och kunnig personal. På vardagarna lite lugnare, på helgerna bra ställe att ta några öl innan man går vidare. Generös after work buffé.

Vasaplatsen 3, 411 26 Göteborg