Smaka

Smaka

Ring 031-13 22 47 www.smaka.se
4.0

Traditionell svensk husmanskost i annorlunda miljö. Eller vad sägs om rensteksröra, halstrad rödingfilé med mandelpotatispuré och lingonparfait? På fredagar after work.

6 omdömen om Smaka

Fia L
Skrev om Smaka

Håller med om god service, tycker ndessutom att mat och öppettider är riktigt bra.

Anna G
Skrev om Smaka

håller inte alls med gällande den vegetariska maten, jag blev hänvisad till grönsallad. ingen flexibilitet i köket men trevlig personal.

kajsa m
Skrev om Smaka

Mycket trevlig ställe med god mat och trevig personal. Vegetariska maten är mycket bra och jag har bara blivit nöjd när jag besökt restaurangen. Trevlig personal och fräscha lokaler. Inget ont att säga om denna restaurang då det kommertill maten, däremot är drycken en aning dyr.

Emilie L

En klassiker som aldrig går ur tiden. Jag kommer aldrig tröttna att hänga på detta lilla orginalställe med stans godaste köttbullar!

Mattias H

Bra Mat, funkar både för repesentation, häng med polarna och för fest senare på helgkvällarna.

Christian S

Den perfekta kvarterskrogen. Trevlig och kunnig personal. På vardagarna lite lugnare, på helgerna bra ställe att ta några öl innan man går vidare. Generös after work buffé.