Smart Design Stockholm AB

Smart Design Stockholm AB

smart-design.se
  • Badge2023

Välkomna till Smart Design! Vi finns här för att göra era renoveringsdrömmar till verklighet. Oavsett om ni vill designa ert kök, badrum, garderob eller varför inte era element, så hjälper vi er att uppfylla era drömmar. Hos oss kan ni förvänta er professionalism i allra högsta grad samt en smidig och personlig service. Vi...

15 omdömen om Smart Design Stockholm AB

Amanda H
Skrev om Smart Design Stockholm AB

Serviceminded och trevliga som hjälpte till på alla sätt och vis!

Joseph H
Skrev om Smart Design Stockholm AB

Vi har arbetat med Smart Design i många projekt. Bemötandet är alltid trevligt, professionellt med många bra förslag på optimerade lösningar utifrån planlösningar/kundbehov. I varje projekt bollas idéer, ritningar justeras efterhand och tillsammans har vi skapat många fina, funktionella, praktiska och kvalitativa kök, i olika prisnivåer. Vi kan varmt rekommendera Smart Design.

Svar från Smart Design Stockholm AB

Tack så mycket Joseph för ditt vänliga och uppmuntrande meddelande! Det gläder oss att höra att ni har haft positiva upplevelser med vårt samarbete och att ni är nöjda med resultaten av våra projekt tillsammans. Att kunna erbjuda trevligt bemötande, professionella tjänster och skapa optimerade lösningar är något vi alltid strävar efter att uppnå för våra kunder. Vi är tacksamma för att ha haft möjligheten att arbeta med er och vara en del av att förverkliga era visioner för köksdesign. Vi ser fram emot att fortsätta vår...

Joakim J
Skrev om Smart Design Stockholm AB

Super nöjd med min kommod jag köpt, bra service och proffsiga!

Svar från Smart Design Stockholm AB

Tack så mycket Joakim, var ett nöje att få leverera den till dig. Kul att den passade så bra med kaklet också. Ser fram emot fler affärer ihop.

Johan E
Skrev om Smart Design Stockholm AB

Mycket proffesionellt och trevligt bemötande från start till slut. Vi är väldigt nöjda med vårat nya drömkök. Rekommenderar starkt!

Svar från Smart Design Stockholm AB

Wow, tack så mycket för den fantastiska recensionen! Det gör oss så glada att höra att ni är nöjda med ert nya drömkök och att ni uppskattade det trevliga bemötandet från oss. Att ni rekommenderar oss betyder jättemycket! Vi är här för att fortsätta leverera kvalitetstjänster och göra era hemdrömmar till verklighet. Tack för att ni valde oss!

Johan A
Skrev om Smart Design Stockholm AB

Köpte ett kök av Smart Design AB och Eric. Har inget annat att säga än en riktigt bra leverans från bolaget. Suberbra bemötande och smidig process från ax till limpa. Jag rekommenderar!

Svar från Smart Design Stockholm AB

Tack så mycket för din vänliga recension! Det är fantastiskt att höra att du är så nöjd med köket du köpte från oss på Smart Design AB. Jag är glad att jag kunde hjälpa till att göra din köpupplevelse smidig och att du uppskattade vårt bemötande. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga servicen, så det betyder mycket för mig att höra att du rekommenderar oss. Tveka inte att kontakta mig om det är något annat jag kan hjälpa dig med. Vi ser fram emot att fortsätta att ge dig enastående service i framtiden! Hälsningar, Eric från Smart Design AB.

Alva H

Otroligt bemötande! Kan varmt rekommendera

Svar från Smart Design Stockholm AB

Tack så mycket för den fina recensionen! Det betyder verkligen mycket för oss att höra att du uppskattade bemötandet. Vi ser fram emot att ha dig tillbaka och fortsätta ge dig en fantastisk upplevelse. Tack för att du rekommenderar oss!

Christoffer N
Skrev om Smart Design Stockholm AB

Ett mindre företag som vet vad personlig service betyder. Eric besitter stor kunskap, är en bra lyssnare och skräddarsyr dina drömmar till perfektion oavsett budget! Rekommenderas starkt.

Svar från Smart Design Stockholm AB

Tack så mycket för den fantastiska recensionen! Det värmer verkligen mitt hjärta att höra att du uppskattar den personliga servicen och den skräddarsydda upplevelsen som jag strävar efter att leverera. Att kunna göra dina drömmar till verklighet, oavsett budget, är det som driver mig att fortsätta göra mitt bästa varje dag. Jag är tacksam för ditt förtroende och din rekommendation. Ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativa tjänster till dig och våra andra kunder i framtiden. Återigen, stort tack för att du valde oss!

Tommy K
Skrev om Smart Design Stockholm AB

Proffsigt bemötande . Producerar väldigt fina ritningar inklusive bilder. Fin studio.

Svar från Smart Design Stockholm AB

Tack så mycket för din uppskattande recension! Vår studio är utformad för att främja kreativitet. Vi strävar alltid efter att skapa bilder som inspirerar och hjälper till att förverkliga visioner. Vi ser fram emot att fortsätta att leverera förstklassiga resultat och välkomnar dig tillbaka när som helst. Tack igen för ditt stöd och förtroende!

Odd N
Skrev om Smart Design Stockholm AB

Mycket bra , trevliga och kunniga

Svar från Smart Design Stockholm AB

Tack så mycket! Det gläder oss att höra att du är nöjd med vår service och att du uppskattar vårt team. Vi är här för att hjälpa till och göra din upplevelse så bra som möjligt.

Birgitta F
Skrev om Smart Design Stockholm AB

Eric var både proffsig och kunnig och levererade på utsatt tid.

Svar från Smart Design Stockholm AB

Tack så mycket för din feedback! Det glädjer mig att höra att du uppskattade min professionalism och expertis. Det var en glädje att arbeta med dig och jag ser fram emot att möjligtvis samarbeta igen i framtiden. Tveka inte att höra av dig om det är något mer jag kan hjälpa till med. Ha en fantastisk dag!

Lasse E
Skrev om Smart Design Stockholm AB

Ombyggnad av kök utmed en vägg samt tillverkning av köksö. Vi utnyttjade de tillgängliga skåpbredderna och funktionerna maximalt och lät bli att linjera överskåp med underskåp. Det gjorde att vi kunde passa in skåpen utan passbitar i sidokanterna. Vi fick stor hjälp av Erics kreativitet, kunskap och tålamod för att få ihop det hela. Roligt att få välja i det stora utbudet av färger och former på luckor, bänkar, stommar och handtag. Allt andas kvalitet. Det enda negativa är att hyllplanen skulle kunnat vara lite djupare....

Svar från Smart Design Stockholm AB

Hej Linda och Lasse, Tack så mycket för er fantastiska recension! Vi är så glada att höra att ni är nöjda med ert nya kök och att ni uppskattade vår kreativitet och hjälp under processen. Det är superkul att höra att ni gillade att välja bland alla färger och former på luckor, bänkar och handtag. Vi tar också med oss er feedback angående hyllplanens djup för framtida projekt. Det gör oss extra glada att höra att ni är förtjusta i besticklådan på tvären - det är detaljer som verkligen kan göra skillnad! Tack igen för...

Helena R
Skrev om Smart Design Stockholm AB

Toppen! Fick all den hjälp jag behövde i min badrumsrenovering!

Svar från Smart Design Stockholm AB

Tack så mycket för den goda referensen och för att du valde oss för din inredning och design av er badrumsrenovering! Det är verkligen uppskattat. Vi ser fram emot att även få leverera till er Särbo och fortsätta leverera högkvalitativ service och resultat till er båda. Tveka inte att kontakta oss om ni behöver ytterligare hjälp eller har några frågor. Tack igen för ert förtroende!

Jacob A
Skrev om Smart Design Stockholm AB

Ganska oengagerat, vi hade bokat möte att kika på en kommod men när vi kom dit var ansvarig på lång lunch, men som tur var fanns en praktikant där som kunde hjälpa mig. Ansvarig gick inte och nå och vi hade åkt långt

Svar från Smart Design Stockholm AB

Hej Jacob, Det var synd att vi inte hann ses under ditt besök hos oss. Tyvärr så drog mötet jag hade innan dig över, och för att du skulle få den bästa hjälpen under ditt besök så bad jag vår praktikant hjälpa dig med funderingar och frågor samt visning av utställningskommoden. Hoppas ni är nöjda med kvalitén på produkten och jag vill verkligen tacka för feedback, tar åt mig och ska försöka undvika samma misstag igen 👌🏽 Önskar er allt gott 😃

Therese H
Skrev om Smart Design Stockholm AB

Hej, jag har byggt två nya kök på tre års tid (med flytt emellan). Erik på Smart Design gjorde ett fantastiskt jobb båda gångerna! Två vackra kök med helt olika stil - ett ultramodernt och ett klassiskt. En särskild eloge för hur Erik hanterade problem - när vi ändrade oss eller någon leverans strulade. Han hanterade allt galant och med gott humör löste han allt. Förhoppningsvis flyttar vi inte mer, men om fler kök ska byggas anlitar vi Erik igen.

Svar från Smart Design Stockholm AB

Hej Terese, Stort tack för dina fina ord, för mig är det alltid viktigt att göra det lilla extra. Eftersom ni förklarade det ni önskar så fint, så gjorde ni det möjligt för mig att uppfylla era förväntningar 👌🏽 Det var ett otroligt roligt projekt speciellt när det andra var så olikt det första 😃 Jag kommer gärna förbi er på en kaffe 🌻 Passar på att önska er en fortsatt fin tisdag och slå en signal om ni behöver hjälp med något☀️ Hälsningar Eric/ Smart Design Stockholm

Tommy K
Skrev om Smart Design Stockholm AB

Kunnig, proffsig och mycket trevlig

Svar från Smart Design Stockholm AB

Tack för ditt fina omdöme Tommy, jag blir så glad över att läsa ditt fina svar och tar åt mig all feedback 🌻 Hälsningar Eric/ Smart Design Stockholm