Smart Eyes

Smart Eyes

2.0

4 omdömen om Smart Eyes

Lena Birgitta F

Gick till Smarteyes för att enbart köpa bågar, men se det gick inte! Bågar kan inte köpas separat från Smarteyes. Tittade runt i fyra konkurrerande optikaffärer i Lund och överallt gick det utmärkt att köpa enbart bågar vilket jag också gjorde. Ett kundovänligt bemötande gjorde inte heller upplevelsen bättre. Ni kommer inte att få mig som kund när jag köper glasögon nästa gång!

Jenny A
Skrev om Smart Eyes

Vi har företagsavtal för terminalglasögon som jag ville nyttja. Jag fick efter synundersökningen höra att jag var tvungen att betala 2000 kr för själva glasen. När jag ifrågasatte detta eftersom vårt avtal ska bekosta terminalglasögon så hävdade Smart Eyes att det inte fanns något alternativ utan jag MÅSTE betala för glasen "eftersom man inte kan ha enbart bågar utan glas". Efter att ha kollat med vårt företagsavtal så visade det sig vara felaktigt och att Smart Eyes försökte sälja på mig en reflexbehandling för bl a...

Anders P
Skrev om Smart Eyes

Kan definitivt rekommendera Smarteyes! Duktiga optiker, bra personal. Glasögonen klara inom en vecka. Har aldrig haft så bra glasögon.

Anna N
Skrev om Smart Eyes

Är spekulant på nya glasögon och gick till Specsavers, "ditlurad" av priset. Blev förskräckt. Visseligen var det billigt men de kunde ju och visste ingenting. Ingen kunde hjälpa mig med bågar, ingen visste var titanbågarna fanns, ingen kunde informera om glasen. Det värsta var att ingen heller var intresserad av att hjälpa mig. Antagligen är lönerna lika låga som priset för glasögonen MEN jag vågar mig inte på att handla där. Betalar hellre mer för bra fackmannaskap och service.