Alla kategorier Postorder Östergötland Norrköping Smarthem Sverige AB

Importgatan 30, 602 28 Norrköping — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Smarthem Sverige AB

• Camilla
    Camilla skrev om Smarthem Sverige AB
    Jag har beställt från Smarthem ett flertal gånger, både mindre och större grejer till badrummet. Priserna är konkurrenskraftiga och leveransen har varit väldigt snabb och smidig. Rekommenderas varmt!
  • Jens F
    Jens F skrev om Smarthem Sverige AB
    Jag kan varmt rekommendera Smarthem.se.
    Jag beställde badrumsinredning på Smarthem.se och allt fungerade helt perfekt. Snabba leveranser och mycket bra service. Trots att en av produkterna tyvärr var skadad när den kom fram ger jag dem en femma. Tjejen på kundtjänst var mycket trevlig och ordnade en ny produkt med leverans dagen efter. Hon ringde till och med upp och frågade dagen efter om allt hade fungerat bra. Det kallar jag service!! Jag kommer även att handla produkter till min tvättsuga på Smarthem.se. Mitt nya badrum blev jättesnyggt!
  • Ted  P
    Ted P skrev om Smarthem Sverige AB
    Skön hemsida med bra priser. När jag köpte badrumsinredning hade Smarthem allt jag ville ha utan en speciell blandare till tvättstället. Smarthem tog hem blandaren på två dagar och prissatte den en bra bit under konkurrenterna. Bra och engagerad service, precis vad man vill ha av en nätbutik. Enda anledningen till att dom inte får än femma är deras jobbiga formulär när man ska beställa, de samlar in information de inte behöver för att kunna ta betalt/leverera.

Importgatan 30, 602 28 Norrköping