Söderbyleden Stormarknad AB

3.4

7 omdömen om Söderbyleden Stormarknad AB

Sven S
Skrev om Söderbyleden Stormarknad AB

Är en f.d kund som handlat i butiken i över 12 år. För några månader sedan efter att ha upplevt en gradvis försämring till kundernas nackdel slutade vår familj att handla där. Exempel: För några år sedan tog de bort locken till montrarna som innehåller ICA- bageriets egna varor med en försämrad hygiennivå som resultat. Speciellt under höst-vinter under influensatider har det varit äckligt att skåda hur kunder nyser och hostar när de besöker montrarna samt hur små barn kladdar och klämmer på bakverken. Förklaringen man...

JOHAN H
Skrev om Söderbyleden Stormarknad AB

Schysst med scannern! Älskar den! Iofs är den väl standard på många ställen. Ett minus ifrån full kompott för de priser som helt plötsligt inte är billigare än Din Mat som ligger här i Västerhaninge på en hel del produkter(!). Precis som vid nyheterna att mjölkbönderna får mindre pröjs för mjölken fortsätter dock försäljarna ta samma pris(!). Ännu mer kefft. Bra placering av varor och fräsch butik annars varav den får så pass högt betyg. Har dock inte pratat så mycket med personalen så vet inget om deras bemötande.

Benny
Skrev om Söderbyleden Stormarknad AB

Trevlig butik men jag drar ner betyget med 2 för att de byter bort märken som min familj älskar för egna ica märket, snart finns väl bara ica varor kvar och de håller inte alltid måttet. Börjar de bli giriga??

Kim B
Skrev om Söderbyleden Stormarknad AB

Detta är en av mina främsta oaser när det gäller att sköta storhandlandet av mat/-detaljist varor för familjen Bergengrans hushåll. Självklart så påminns man och inte glömmer köttfärsskandalen från "uppdrag granskning". Men trots att så har jag fortsatt att handla "billig" köttfärs... (Som så många andra har jag följt ICA-finurliga ica-reklam och många av dess följetånger... Kanske det har påverkat några av mina inköpsvanor gällande mitt ngt maniska mathandlande.) Personligen så älskar jag att botanisera bland alla...

Emma J
Skrev om Söderbyleden Stormarknad AB

Stor och fräsch butik som är lätt att hitta i. Här finns det mesta man behöver, i mer än bara matväg. Varje gång jag besökt affären har det gått väldigt snabbt och enkelt i kassorna precis som det ska vara. Klart att köttfärsskandalen sänker förtroendet en aning, men ingenting som skadar betyget för min del.

Madelene R
Skrev om Söderbyleden Stormarknad AB

Jag gillar verkligen Ica Maxi. Jag blir nästan glad när jag måste åka dit. Stor och fräsch affär med stort utbud som man lätt tappar bort den man handlar med i. Hit åker jag mer än gärna när det ska storhandlas.

victoria c
Skrev om Söderbyleden Stormarknad AB

Stor, mycket utrymlig lokal med varor belägna i logisk ordning. Miljön är fräsch och tilltalande, ett stort minus dock för köttfärsskandalen.