Alla kategorier Billack Stockholms län Södertälje Ditec Södertälje

Ditec Södertälje

Klastorpsvägen 34, 152 42 Södertälje — Visa karta

Vi är en DITEC auktoriserad verkstad. DITEC är Sveriges största bilvårdskedja med ca 100 anläggningar över hela landet.

Vår affärsidé är att erbjuda ett komplett bilvårdsprogram under miljövänliga former med kompetent personal i ändamålsenliga lokaler. Samtliga produkter och behandlingar är väl beprövade för att på bästa sätt att skydda din bil mot slitage, både in- och utvändigt.

Vår målsättning är att du som kund alltid ska känna vår omtanke och att du alltid blir helt nöjd.
Hamringevägen 1, 14641, TULLINGE
TMH Bilskadecenter
Carina C:
Toppen! Snabb service och trevligt bemötande!

Läs vad 30 kunder tycker om Ditec Södertälje

• Hadeer I
    Hadeer I skrev om Ditec Södertälje
    Bästa verkstaden i södertälje, utomordentlig kundservice!
    Det har varit min verkstad nummer ett under alla år jag kört Honda, utfört alla mina servicear där samt Ditec lackbehandlingar!

Kan inte säga något annat än att jag rekommenderar dom starkt!
  • Habeeb Y
    Habeeb Y skrev om Ditec Södertälje
    Jag har varit jätte nöjd, får alltid bra pris och snabb service
  • Rawand S
    Rawand S skrev om Ditec Södertälje
    Helt enkelt Södertäljes bästa bilverkstad, grabbarna där kan sitt arbete till hösgta grad.
    Väldigt trevliga killar och riktigt bra service
    Rekommenderas starkt.
    Rawand
  • Ninos J
    Ninos J skrev om Ditec Södertälje
    Mycket bra service o bra bemötande. Har aldrig haft problem med verkstaden. Har varit kund hos de i 8 år o kommer att fortsätta så länge de är kvar.
    Tack för att ni finns grabbar.
  • Jimmy T
    Jimmy T skrev om Ditec Södertälje
    Väldigt grymt bemötande med realistiska priser! Det är servicen här som gör det så värt att åka till Södertälje för att lämna in bilen. Man känner verkligen att kunden är i fokus och kommer alltid att åka hit för att lämna in min bil. Rekommenderas starkt!
  • Sodad I
    Sodad I skrev om Ditec Södertälje
    Alltid förstklassig hjälp. Känns proffsigt och seriöst. Bilarna jag har lämnat in under alla år har de tagit hand om som om de vore deras egna bilar. Rekommenderar denna anläggning starkt! Det skadar inte heller att personalen är otroligt trevliga.
  • Lanse  S
    Lanse S skrev om Ditec Södertälje
    Kanon bra service , trevliga personal,
    Kan och utför jobbet på ett proffs. Förstår problemet , Rekommenderas starkt.👌🏼
  • L
    L skrev om Ditec Södertälje
    Ej nöjd med resultat.. Slarvigt utfört! Behövde göra återbesök och vid det tillfället blev jag illa bemött. Otrevlig personal, rekommenderas ej!!!
  • Cliff B
    Cliff B skrev om Ditec Södertälje
    Jag är alltid nöjd när jag hämtar min bil, den får alltid det lilla extra som jag önskar. Noggrant jobb av duktiga killar. Jag blir alltid positivt bemött och en kaffe är alltid gott! Kan bara säga "keep up the good job"

Med vänlig hälsning,
    Cliff
  • Samir H
    Samir H skrev om Ditec Södertälje
    En bilverkstad jag rekommenderar. Jag har lämnat in min bil på service hos Ditec Södertälje så långt jag kan minnas och kommer nog göra det i många år till.
    Ditec Södertälje har ett team som alltid får jobbet gjort på rätt och kostnadseffektivt sätt.
  • Rafi A
    Rafi A skrev om Ditec Södertälje
    Familjeägt företag, där kundbemötandet och service är alltid i topp! Nöjd varenda gång.
    Alltid värt ett besök när man har vägarna förbi!
  • Shabo S
    Shabo S skrev om Ditec Södertälje
    Har gjort många bilköp under åren med flertalet bilförsäljare men ingen slår den servicen och bemötandet som jag fått från er:)
    Stort tack för en fin bil som alla i familje älskar speciellt panorama taket!!
    Rekommenderar killarna👍👍👍

Räkna med fler bilköp hos er här framöver🏎🏎🏎🏎
    Ditec Södertälje, Shabo S gillar detta
  • Mark S
    Mark S skrev om Ditec Södertälje
    Helt ärligt så tycker jag att grabbarnas service är exceptionellt & professionellt. Kunden för dom är verkligen prio 1, och servicen du får är toppen! Jag själv har haft 2 bilar behandlade där och är personligen nöjd. En gång Ditec, alltid Ditec! :)
    Rekommenderas starkt!
  • Sarmed A
    Sarmed A skrev om Ditec Södertälje
    Jag har alltid varit 100% nöjd.
    Utmärkt service! Trevlig personal, rekommenderas starkt.
  • Ali T
    Ali T skrev om Ditec Södertälje
    Professionella och serviceinriktade!

Har nu varit kund hos Ditec Södertälje i snart 9 år och alltid varit supernöjd.

Rekommenderas starkt!
  • Alexander I
    Alexander I skrev om Ditec Södertälje
    Väldigt bra service! Mycket nöjd!
  • Mackan P
    Mackan P skrev om Ditec Södertälje
    Alltid kunden i focus, otroligt snabb service och grymt arbete! Rekommenderar starkt
  • Anwar F
    Anwar F skrev om Ditec Södertälje
    Fint jobb, alltid lika fint bemötande, foch seriöst
  • Sivan Z
    Sivan Z skrev om Ditec Södertälje
    Mycket fint och professionellt jobb till bra priser, jätte fin service och trevligt bemötande, mycket nöjd rekommenderas starkt
  • J
    J skrev om Ditec Södertälje
    Otrevlig personal, väldigt dåligt utförande. Fick återkalla bilen flera gånger för samma jobb.. Oproffsigt och dåligt bemötande.
  • Dan B
    Dan B skrev om Ditec Södertälje
    Ditec Södertälje är mycket lätta att ha och göra med.
    Gör det där lite extra som jag som kund uppskattar mycket.
    Men framför allt gör ett mycket bra jobb.
    Ditec behandlingen håller måttet tycker jag bilen ser bra ut och är lätt tvättad efter tre år från första behandling så som jag använder bilen i dag.
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Ditec Södertälje
    Mikael j.Trevligt bemötande och kunnig personal.Blir alltid väldigt nöjd med resultatet,nybilskännsla varje gång.Är kund sen 5år tillbaka och anlitar aldrig någon annan.Rekommenderar STARKT DITEC I SÖDERTÄLJE.MVH MIKAEL GRÖN S80.
  • Entanios Y
    Entanios Y skrev om Ditec Södertälje
    Otroligt bra service *****
    Kan och utför jobbet på ett proffsigt sett*****

Mvh.Toni :)
  • Jalil W
    Jalil W skrev om Ditec Södertälje
    Jättetrevligt bemötande, professionellt utfört arbete, de vet hur man ger kärlek till en bil!!
  • Anna L
    Anna L skrev om Ditec Södertälje
    Otroligt trevlig och serviceinriktad personal! Man blir mycket trevligt bemött och de utför ett mycket bra arbete. Jag är jättenöjda och det är givet att de får ta hand om mina fyra bilar!
  • Ulf
    Ulf skrev om Ditec Södertälje
    Bra förtag!
    Ordenliga utförda arbeten.
  • Conny C
    Conny C skrev om Ditec Södertälje
    Professionell mottagning och slutresultat. Rekommenderas.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Ditec Södertälje
    Alltid bra resultat trevlig och hjälpsam personal
  • JanOve F
    JanOve F skrev om Ditec Södertälje
    Mycket bra och pålitligt företag. Väldogt Trevlig och komputent personal som man litar på.
    Jag kan varmt rekommendera dem för andra.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Ditec Södertälje
    Otroligt noga in i minsta detalj.
    Varit kund i flera år.

Klastorpsvägen 34, 152 42 Södertälje