Solenergi Sverige AB

Ring 0515-123 33 solenab.se

9 omdömen om Solenergi Sverige AB

Johan S
Skrev om Solenergi Sverige AB

Tog kontakt med Solenab om att vi ev. ville installera solceller. Vi fick hembesök där vi gick igenom hur det skulle kunna bli. Blev sedan inbjudna till dem där Paul presenterade offert och efter lite snack kring det, kom vi överens om ett ungefärligt installationsdatum. Installatörer och elektriker gjorde det riktigt proffsigt och nu är vi i drift. Allt inkl. fästen, solceller mm är helt i svart och passar utmärkt på vårt svarta plåttak på ladugården! Stort tack för bra jobb! Rekommenderar fler att ta kontakt med dem!

chinaski n
Skrev om Solenergi Sverige AB

Vi var intresserad av ett solcellssystem och har fått hjälp hela vägen fram. Kanske den snyggaste systemet och installationen vi sett. Vi är supernöjda över vårt val av lokal aktör som med erfarenhet. Fört oss i hamn! Alla rekommendationer

Joakim R
Skrev om Solenergi Sverige AB

Allt fungerade utmärkt! Kommunikationen var rakt och tydlig.

Krister K
Skrev om Solenergi Sverige AB

Har i stort sett varit nöjd med allt ifrån första kontakten med Billinge Energis engagerade säljare till de duktiga montörer som var här. Det som drar ned betyget var på det sätt jag bemöttes av Solenergis ägare

Magnus N
Skrev om Solenergi Sverige AB

Allt var till belåtenhet, från början till slut. Bra personal, fick bra beskrivning om hur allt skull genomföras

Evert N
Skrev om Solenergi Sverige AB

Nöjd med bemötandet. Monterat i överskommwn tid.

Magnus K
Skrev om Solenergi Sverige AB

Trevlig personal, duktiga på sitt jobb och försiktiga med kringliggande infrastruktur. Det jag har synpunkter på är hur vissa delar av installationen blev försenad. Detta pga att nätägaren inte godkände vissa delar av installationen i skåpet. Precis dom saker som installatören sa att det skulle anmärkas på. Därför är jag konfunderad över varför det inte gjordes på det sätt som nätägaren ville från början, när företaget ändå visste att anmärkningarna skulle komma. Och sen som vanligt med vissa yrkesgrupper i det här landet...

Kristina S
Skrev om Solenergi Sverige AB

Bemötandet var vad man förväntade sig, ganska strikt men helt ok. Montörerna var väldigt trevliga och svarade tålmodigt på alla frågor från mig som inte förstår allt. De var nöjda med sitt arbete, det kändes som de var ärliga. Det ser bra ut, jag är nöjd. Paneler : Sunrise 420 W FB Växelriktare : Fronius . Fick ingen dock ingen genomgång vad meddelanderutan på växelriktaren visar, tex. orange lampa lyser, vad betyder det? Grön lampa = allt ok antar jag. Önskar väl en manual på svenska.

Jan L
Skrev om Solenergi Sverige AB

Proffsigt bemötande. Mycket bra service under igångkörningen. Bra dokumentation. Svarar alltid snabbt på telefon