Solhöjden VVS

Solhöjden VVS

Ring 070-999 32 76 www.solhojdenvvs.se

Varmt välkommen till Solhöjden VVS! Vi erbjuder dig strålande service inom värme, ventilation och sanitet. Genom att i största möjliga mån ge dig fast pris efter platsbesök eller förfrågningsunderlag får du en bra uppfattning om vad arbetet kommer kosta, redan på förhand. Behöver du hjälp med löpandearbeten med arbetstid...

7 omdömen om Solhöjden VVS

LARS G V
Skrev om Solhöjden VVS

Fick hjälp med byte av värmeväxlare, kände ett starkt förtroende för detta företag och har efter det även anlitat dom för andra VVS jobb. Kan verkligen rekommenderas👍

Emil Victor L
Skrev om Solhöjden VVS

Med den kunskap, finess och kundbemötande denna firma besitter med all sin personal kan jag inte mer än ge högsta betyg! Vi har anlitat dem vid ett flertal olika projekt under de senaste 5 åren och vi är supernöjda.

EMMA L
Skrev om Solhöjden VVS

Fick ett väldigt bra bemötande både på telefon och på platsbesöket, arbetet gjordes även snyggt och proffsigt. Verkligen att rekommendera!

Din elektriker i Stockholm

Har letat bra rörmokare i 35 år för samarbete, kan ärligt säga att äntligen har jag hittat någon som jag vill arbeta med och som jag vågar rekommendera till andra.

Carina E
Skrev om Solhöjden VVS

Solhöjden VVS AB svarade snabbt på min förfrågan och mina frågor, samt var behjälpliga med alla förberedelser inför deras arbete med att byta ut kommod, tvättställ, blandare och rör. På plats gick allt smidigt och frågade hur vi ville ha det innan de utförde arbetet, de åkte också och inköpte nytt vattenlås då det befintliga inte passade. De plockade undan och städade väldigt snyggt efter sig. Mycket väl godkänt. Kan varmt rekommendera dem.

Anders T
Skrev om Solhöjden VVS

Perfekt resultat varje gång. Skulle aldrig anlita någon annan.

Robert E
Skrev om Solhöjden VVS

Välgjort arbete, snabb service, trevligt bemötande