Tullinge Rör AB

Bernströmsvägen 2, 146 38 Tullinge — Visa karta

2.5 i betyg av av 2 omdömen
Tullinge rör är din VVS- installatör sedan 1950. Med snart 70 år i branschen hjälper vi dig med allt inom VVS. Besök vår butik eller använd dig av någon av våra tjänster. Eller varför inte båda! Vi säljer alla VVS-produkter du kan tänka dig. Finns inte din produkt i lager, då beställer vi hem.

Tjänsteportfölj:

- VVS-butik -> Packningar, badkar, dusch, wc-stolar. Välj bland 40.000 delar.
- VVS-installatör -> Professionella rörmokare med lång yrkeserfarenhet.
- Installerat & klart -> Köp produkterna och får komplettpris med montering.
- Värme & Energi -> Effektivisera ditt värmesystem med vattenburen värme och golvsystem.
- Bad & Toalett -> Trött på gamla toan? Vi fixar din nya!
- Dusch & Blandare -> Tänk på miljön! Energieffektiva och vattensparande blandare.

Vi hjälper dig både som privatperson och företag. Med oss på Tullinge rör kan du förvänta dig hög kvalitet och ett gediget utfört arbete. Välkommen till din kompletta VVS-installatör!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 2 kunder tycker om Tullinge Rör AB

• EVA L

2020-07-14

EVA L skrev om Tullinge Rör AB
    Häftigt saltad faktura och helt oförstående när jag hade tagit reda på grossistpriser och vad de rekommenderar för utpris. Att lägga på en viss procent till på rekommenderat utpris kan jag tycka är ok men att ta tre gånger så mycket för materialet är inte ok när det handlar om flera tusen kr i slutändan.
    Att arbetsledaren sedan inte kom när det var bokat första gången för att titta på jobbet och sedan inte hade beställt saker till när jobbet skulle göras och inte heller informerat vad som skulle göras till den som sedan gjorde jobbet är oproffsigt. Som tur var fanns jag på plats och fick instruera utföraren vad det var för arbete han var beställd att göra. Inget material fanns med utan utföraren åkte sedan för att hämta det som behövdes. Hälften av materialet fanns sedan inte hos grossisten så då föreslog man att de kunde komma tillbaka vid annat tillfälle och göra resten. De hade haft gott om tid att skaffa material innan arbetet skulle utföras. Nej, de fick inte komma tillbaka. Utfört arbete ser ok ut men hanteringen runt detta uppdrag är inte alls kundinriktat. Jag kan inte rekommendera Tullinge rör på grund av strulig hantering och kraftigt saltad slutfaktura. Läs mer
  • Reco tipsar!
    SEINT
    4.5 / 5 i betyg — 120 omdömen
    Badge2020
    "Beställde en kanalrengöring (frånluftsventilation) och fick ett väldigt positivt, proffsigt och personligt bemötande från början (Ebba) till"
  • Linn P

2017-08-03

Linn P skrev om Tullinge Rör AB
    Seriösa och trevligt bemötande. Kan rekommendera företaget. Gör sitt arbete snabbt och bra. Läs mer