Villa VVS

Västerled 183, 167 72 Bromma — Visa karta

Välkommen till Villa VVS & Solna Relining Service!

Med över 20 års erfarenhet är vi Stockholms äldsta företag inom relining och har sedan en tid specialiserat oss på villor, radhus och samfälligheter.

Vi utför uteslutande relining med den så kallade "Strumpmetoden".

Är du nyfiken på vad våra tidigare kunder skriver om oss så ta gärna en titt här nedanför.

Läs vad 68 kunder tycker om Villa VVS

• BJÖRN V

2020-07-07

BJÖRN V skrev om Villa VVS
    Vi är mer än nöjda med service, engagemang och kunskap. Teamet som relinade hela vår 180 kvm enplansvilla ( som står på en betongplatta), gav sig i kast med att filma, inspektera, lägga upp en plan och genomförde arbetet på utsatt tid. Våra järnrör hade vittrat sönder på några ställen, en högtrycksrengöring var det som troligen trasade sönder de sköra rören i höstas. Mackan och gänget stod inför en stor utmaning med trasiga rör men löste allt tack vare samlad kunskap, rätt inställning och högklassiga verktyg och mätinstrument. Vi har anlitat Villa VVS ( Solna relining ) för ett jobb 10 år sedan, men då var det betongrören till vägen som vuxit igen pga av rötter. Vi tvekande inte en sekund på att anlita Mackan igen. Proffsigt från första mötet med Patrik, vägledning av Mackan och ett fenomenalt trevlig gäng med Ted och Tukka. Läs mer
  • ANDREA K

2020-07-01

ANDREA K skrev om Villa VVS
    Oerhört nöjd med servicen, kommunikationen och framför allt arbetet som klanderfritt utfördes av Mackan. Tänk om alla företag var som detta! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-06-22

Anders N skrev om Villa VVS
    Snabbt och snyggt relining av våra gamla rör. Mycket bra kommunikation så vi visste vad som hände och trevliga killar som gjorde jobbet, t o m snabbare än utlovat. Allt gick väldigt bra och smärtfritt. Jag kan varmt rekommendera Villa vvs till alla som behöver hjälp. Läs mer
  • 2020-06-18

Per L skrev om Villa VVS
    Hade skyhöga förväntningar pga alla positiva rekommendationer och blev inte besviken. Finfina kontakter från början till slut och ett professionellt utförande av relining-tjänsten. Läs mer
  • Björn E

2020-06-17

Björn E skrev om Villa VVS
    Vi flyttades in i ett hus från 1965 i höstas och har undrat hur statusen är på våra avloppsrör. Vi fick rören undersöka av Villa VVS. Det kändes tryggt att ha dem hemma. Vi upplevde personalen som både trevlig, kunnig och hjälpsam. Bland annat att de inte jagade på utan frågade vad vi hade för övriga renoveringsplaner för att det inte skulle uppstå dubbelarbete. Nu vet vi mer om vårt hos och vad vi kommer behöva göra och budgetera med framöver. Läs mer
  • 2020-06-14

Ann B skrev om Villa VVS
    Våra avloppsrör blev som nya 👍 Bra bemötande och service, toppen helt enkelt 😃 Läs mer
  • 2020-06-13

Lars-olof L skrev om Villa VVS
    Relining. Mycket bra bemötande och väl utfört arbete. Läs mer

Peter E skrev om Villa VVS
    Allt fungerade som de informerade om.
    Extra plus för att de var trevliga och tillmötesgående.
    De höll oss informerade under arbetets gång på ett mycket bra sätt. Läs mer

Lars M skrev om Villa VVS
    Skrev avtal om Relining av avloppet i vår 60-tals villa i januari. 4:e maj skulle arbetet påbörjas och beräknades ta 4 dagar. 4:e maj var de på plats och 4 dar senare var allt färdigt och utfört med stor skicklighet. Tukka som gjorde merparten av jobbet var mycket kvalitetsmedveten och visade gärna hur arbetet genomfördes. Läs mer

Ingrid L skrev om Villa VVS
    Relining av avloppsystemet. Väl utfört på utlovad tid och av mycket trevlig personal. Dessutom välstädat då vi kom hem. Läs mer

Elynor N skrev om Villa VVS
    Proffsigt och trevligt bemötande från alla inblandande. Löste strul snabbt och smidigt. Rent och fint efter. Läs mer

Stefan L skrev om Villa VVS
    Relining
    Professionella, kunniga och väldigt trevliga!
    Stort tack för ett bra jobb! Läs mer

Per W skrev om Villa VVS
    Superbra trevligt bemötande av kunnig personal Läs mer
  • 2020-06-02

MADELEINE H skrev om Villa VVS
    Mycket nöjd! Fick snabb och professionell hjälp av Mackan för min rinnande toalett. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar MADELEINE H
    Tack för rekommendationen Madeleine!

Trevligt att kunna hjälpa till i stort som smått.

• 2020-05-11

Supawan M skrev om Villa VVS
    Happy with the service and feel very confident with the result. Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar Supawan M
    Thanks for your Reco Supawan,

I´m superhappy you feel confident with our renovation and am grateful you are happy with the service!

Best regards
    / Markus
  • DIANA Å

2020-04-23

DIANA Å skrev om Villa VVS
    Denna firma skal ha högsta betyg! Mackan på Villa VVS räddade min påsk genom att rycka ut och reparera mitt avlopp. Mer än tacksam, otroligt duktiga och professionella! 🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar DIANA Å
    Tack Diana!
    Vi gör vad vi kan för att lösa det mesta så snabbt det går. :)
    Skönt att vi hann få ditt gjort innan helgen där!

Hoppas att påsken var bra!

• 2020-04-17

Stefan L skrev om Villa VVS
    Jag är mycket nöjd med utförd relining av mitt avloppssystem. Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar Stefan L
    Tack Stefan!

Det är bra att du är mycket nöjd med arbetet, då är vi också nöjda.

• 2020-04-16

Jarmo S skrev om Villa VVS
    Otroligt bra service
    Om något går sönder under arbetet orsakat av dem så åtgärdades detta.
    Höll tidplan på arbetet Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar Jarmo S
    Tack Jarmo!
    Det värmer att du upplever vår service som sådan.

Vi tar naturligtvis ansvar för det som händer under arbetets gång, även sådant som inte kan förutsägas vid första inspektion, och ser till att allt löser sig på ett så bra sätt som möjligt.

Mattias M skrev om Villa VVS
    Relining av gamla järnrör under huset och 35 meter ut till anslutning kommunen. Varit proffsiga hela vägen från offert till utförande, och resultatet blev mycket bra. Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar Mattias M
    Tack för fint omdöme Mattias!
    DIn servisledning var lite av en utmaning men det gick riktigt bra.

Roligt att också du tycker att resultatet blev mycket bra!

Trevlig sommar!

William V skrev om Villa VVS
    Bra service, tydliga villkor och trevlig bemötande. Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar William V
    Superkul att du upplevde oss som ovan, det är vår målsättning med varje beställare.

Trevligt att få hjälpa er med avloppen!

Simon H skrev om Villa VVS
    Väldigt proffsiga att ha å göra med. Lyhörda, noggranna och informativa. Kostnaden blev vad som var överenskommet och inga obehagliga överraskningar i efterhand. Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar Simon H
    Tack Simon!
    Vi är väldigt proffsiga om jag får skryta lite och ser till att du som beställare är "med" i entreprenaden, allt för att du ska känna dig trygg med och medveten om vad vi gör.
    Skulle någon överraskning mot förmodan dyka upp lovar jag att vi hanterar den omedelbart med.

Lena Margareta W skrev om Villa VVS
    Relining av alla rör i huset.
    Allt arbete utfördes i tid till
    Till den kostnad vi kommit överens om
    Allt utan anmärkning Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar Lena Margareta W
    Tack för din rekommendation Lena,
    Jag skäms för sent svar !
    Vi gör allt vi kan för att inte behöva överraska negativt med försenad färdigställandetid och då vi lämnar en fast-prisoffert håller vi det överenskomna fasta priset.
    Det var trevligt att få hjälpa er med avloppsrenoveringen!

• 2020-02-17

Mostafa Z skrev om Villa VVS
    Jag tyckte att det hade gått mycket bra jag är mycket nöjd. Läs mer
    2020-02-19 Villa VVS svarar Mostafa Z
    Superkul att du och ni är nöjda Mostafa!

Vi tycker också att arbetet gick mycket bra alla utmaningar till trots. Slutet gott, allting gott. :)
    Tack för det fina betyget!

• 2020-02-05

Birgitta S skrev om Villa VVS
    Relining av avloppssystemet.
    Mycket proffsiga och trevliga yrkesmän.
    Lämnade huset välstädat. Läs mer
    2020-02-19 Villa VVS svarar Birgitta S
    Tack för din rekommendation Birgitta!

Alltid trevligt att se att vi uppfattas precis så som vi strävar efter att vara.
    Städning är en självklar del av entreprenaden när vi är ute och jobbar. Lite märkligt att inte alla tänker på samma sätt kan jag tycka.

• 2020-02-02

Rolf S skrev om Villa VVS
    Vi anlitade dem för relining av avloppssystemet.
    Vi är mycket nöjda med både utförandet och bemötandet.
    Vi kan varmt rekommendera företaget !
    Personligt och vänligt bemötande uppskattade vi mycket.
    Gunilla och Rolf Svensson Läs mer
    2020-02-04 Villa VVS svarar Rolf S
    Tack Gunilla och Rolf!
    Inte bara för den fina rekommendationen utan också för förtroendet att göra i ordning era avlopp.

Det värmer att ni är mycket nöjda med oss som helhet och att vårt approach uppskattas!

• 2020-02-01

Kjell I skrev om Villa VVS
    Noggranna
    Xxzzxxxxxxxxxxxxxccccc cxxxxxxccccv Läs mer
    2020-02-04 Villa VVS svarar Kjell I
    Tack för ett bra betyg!

Det var en intressant beskrivning.
    Trevligt att noggrannheten lyser igenom ändå. :)

• Maud v

2020-01-31

Maud v skrev om Villa VVS
    Vi har relinat vårt radhus och är helt nöjda med både arbetet och dom trevliga hantverkarna som jobbade.Dom verkade kunniga och höll oss underrättade om hur arbetet fortskred. Jag har rekommenderat
    Villa VVS till flera av våra vänner. Läs mer
    2020-02-04 Villa VVS svarar Maud v
    Vad snällt av dig att rekommendera oss till vänner och bekanta, det uppskattas speciellt!

Mycket bra att ni är nöjda, då är vi det med.
    Information är viktigt och att kontinuerligt hålla er ajour med hur det går blir lite av en trygghet för oss alla.

Stort tack för väldigt trevligt bemötande också!

Kenneth H skrev om Villa VVS
    Relining avlopp.
    Bemötandet av säljare och de som utförde arbetet var mycket proffesionellt.
    Höga förväntningar som verkligen uppfylldes. Läs mer
    2020-02-04 Villa VVS svarar Kenneth H
    Superkul att vi uppfyllde dina förväntningar Kenneth!
    Det var väldigt trevligt att få jobba hos er och lika roligt att slutresultatet blev så bra.

Proffsigheten är självklar hos oss alla.

Tack för omdömet!

Robert H skrev om Villa VVS
    Villa vvs har gjort ett utmärkt jobb och var klara på utsatt tid. Sen tar de bra betalt precis som alla andra i den här branschen. Läs mer
    2020-02-04 Villa VVS svarar Robert H
    Tack Robert, det är trevligt att ni uppskattar vår insats hos er!
    Man får lite vad man betalar för även i renovering av avlopp, jag vågar ödmjukt skriva att ni har fått det bästa. :)

Anders U skrev om Villa VVS
    Förträfflig service från alla. Allt från säljaren till ekonomiavdelningen. Samt ett rent, snyggt och bra arbete av killarna som relinade! Läs mer
    2020-02-04 Villa VVS svarar Anders U
    Tack Anders!
    Jag blir riktigt glad av ditt omdöme.
    Vi strävar efter att hålla samma höga nivå genom hela organisationen och av dina ord att döma ligger vi ganska bra i fas.

Superbra att det löste sig med golvvärmen med!
    Vi hoppas att det inte uppstår fler otrevliga överraskningar.

Thomas H skrev om Villa VVS
    Väl utfört arbete och mycket proffesionellt tillvägagångssätt, rekommenderas starkt! Extra eloge till Patrik för väl utförd presentation och genomgång. Läs mer
    2020-02-04 Villa VVS svarar Thomas H
    Tack för både förtroendet och rekommendationen Thomas, det känns mycket bra att du är nöjd!
    Jag skickar elogen vidare till Patrik naturligtvis.

Hälsar

Magnus A skrev om Villa VVS
    Professionella

Gjorde ett fantastiskt bra jobb på utsatt tid

Skulle använda dem igen utan att tveka Läs mer
    2020-02-03 Villa VVS svarar Magnus A
    Tack Magnus!

Jag vågar sticka ut hakan lite och skriva att vi är bland de mest professionella som finns att hitta bland hantverkare i allmänhet och reliningföretag i synnerhet.

Skulle ni, mot förmodan, få för er att flytta till ett annat äldre hus en vacker dag är du välkommen att beställa en ny renovering av oss, den nu gjorda hos er kommer hålla över minst en generation.

• 2019-12-10

Kerstin P skrev om Villa VVS
    Jimmy och Jonas har gjort ett berömvärt jobb. Är det osynliga arbetet lika snyggt som det synliga så är vi att gratulera. Inte ett spår syns när de nu lämnat, trots att huset tidigare har varit ’upp och nedvänt’. Läs mer
    2020-02-03 Villa VVS svarar Kerstin P
    Ni är i så fall absolut att gratulera Kerstin. :) Lyckligtvis har ni en dokumentation som visar hur det "osynliga" ser ut.
    Fantastiskt trevligt att ni är nöjda så till den milda grad, ett varmt tack för de fina orden!
    Killarna är grymt duktiga och vi lägger stor vikt vid att hålla samma kvalitet på allt, från början till slut.
    Skönt att handdukstorken gick att få igång igen!

Bästa hälsningar,
  • Marie Å

2019-11-14

Marie Å skrev om Villa VVS
    Kontaktade Villa VVS angående min kökskran som att löst. Fick svar omgående och en tid med hantverkare bokades in snabbt. Bra och professionell service, kan verkligen rekommendera detta företag. Läs mer
    2019-11-25 Villa VVS svarar Marie Å
    Tack för din rekommendation Marie!
    Det är trevligt att kunna hjälpa till i stort som smått och ibland finns det utrymme för snabba serviceåtgärder som egentligen inte alls faller inom ramen för vår huvudsyssla.
    Vi tummar inte på professionalismen för det!

• 2019-10-31

Lena A skrev om Villa VVS
    Vi är mycket nöjda med reliningen av hela avloppssystemet i vårt hus. Arbetet utfördes snabbt och smidigt av två trevliga killar. De kom på måndag morgon och var klara på fredag eftermiddag. Huset lämnades snyggt och städat.
    Inget skräp lämnades kvar. Toppen! Läs mer
    2019-11-25 Villa VVS svarar Lena A
    Tack för fin rekommendation Lena!

Superkul att ni är nöjda med oss!
    Vi strävar alltid efter att lämna huset minst lika fint som det var när vi kom och tar naturligtvis med oss allt skräp som blir under arbetet.
    Hälsningar till Kent med!

• 2019-10-25

Ritva M skrev om Villa VVS
    Utmärkt arbete. Färdigt i tid. Trevlig personal. Läs mer
    2019-11-25 Villa VVS svarar Ritva M
    Tack Ritva!

Allt gick verkligen superbra hos er och vi blev klara i god tid innan utsatt deadline. Arbetet är alltid utmärk, det tummar vi inte på någonsin och vi är nog ganska trevliga med. :)
    Fantastisk service från er sida med, det tackar vi speciellt för!

Allt gott!

Lisa W skrev om Villa VVS
    Vi anlitade Villa VVS för relining. Vi hade ett särskilt komplext case men blev bemötta på ett personligt sätt med stor professionalism, flexibilitet och respekt utifrån vår situation och med respekt för vår integritet. En mycket kundorienterad approach och ett stort kunnande uppvisades. Vi kunde inte fått bättre service. Läs mer
    2019-11-25 Villa VVS svarar Lisa W
    Varmt tack för ett fantastiskt fint omdöme Lisa!
    Service är ett av våra trumfkort och brett kunnande kombinerat med stort kontaktnät garanterar att vi löser i princip allt som kan komma i vår väg.
    Det var utan tvekan ett av de mer utmanande projekten vi fått äran att ta oss an men allt gick enligt plan och resultatet blev helt 100.
    Fantastiskt roligt att få denna feedback! Vi tar med oss den i kommande utmaningar och sträcker på oss lite till.

Olof F skrev om Villa VVS
    In lining av äldre avloppssystem i villa. Arbetet utfördes utmärkt så långt man kan märka idag. Det hade dock underlättat för beställaren om representant för företaget hade hunnit besöka arbetsplatsen inför arbetets start för att bättre klargöra det skriftliga avtalets sakinnebörd. Till exempel visade det sig att en förmodad Bajsamaja och dennas plats utomhus på tillgängligt utrymme var en enkel sittstol med bajspåse att placeras inomhus. Samarbete gick dock smidigt med arbetspersonalen under utförandet och och de anpassade sig väl. Läs mer
    2019-11-25 Villa VVS svarar Olof F
    Tack för ditt inlägg i rekommendationen Olof!
    Arbetet är garanterat utmärkt utfört och det kommer att märkas även om 10 år och det är mycket bra att vi höll måttet och var dynamiska på plats.
    Är lite olyckligt att vi inte har lyckats vara tillräckligt tydliga i kommunikationen initialt.
    Vår målsättning är att vara nästan övertydliga i alla moment av entreprenaden, från första besök och besiktning till genomgång och överlämnande av utförd renovering. Vi har jobbat med samma tillfälliga toalettlösning i snart ett decennium så den borde blivit tydligt beskriven med.
    Vi tar med oss den konstruktiva kritiken.
    Tack för fint samarbete!

Arne Å skrev om Villa VVS
    Bytte alla avloppsrör i en villa.
    Allt utfördes under planerade dagar samt väldigt trevlig personal. Kostnaden höll budget så jag kan verkligen rekommendera dem .
    Mvh Arne Läs mer
    2019-11-20 Villa VVS svarar Arne Å
    Trevligt att du känner så om oss och vår renovering!
    Det var lite av en utmaning att å ihop allt i er fastighet men resultatet blev fantastiskt bra.
    Fast pris är fast pris, det står vi för i alla lägen!

Ylva S skrev om Villa VVS
    Trevlig säljare som ingav förtroende, trevliga killar som var lätta att kommunicera med som utförde arbetet och de var noga med att vi skulle bli nöjda. Snyggt städat efter sig. Kom tillbaka samma dag vi ställde en fråga för att kontrollera och åtgärda en liten miss, utan snack. Snabbt, proffsigt och väl genomfört arbete. Rekommenderas! Läs mer
    2019-11-20 Villa VVS svarar Ylva S
    Jättetack för fint omdöme Ylva!
    Vi har lite svårt att förstå att inte alla jobbar efter samma mall och med samma tankesätt som vi gör men får samtidigt erkänna att det är tacksamt.
    Att åtgärda eventuella missar snarast är en självklarhet, vi strävar efter att vara fläckfria men är trots all kunskap och finess inte mer än människor. :)
    Det känns fantastiskt att ni rekommenderar oss!

Mats B skrev om Villa VVS
    Kom på tid, rent och snyggt! Är väldigt nöjd! Läs mer
    2019-11-20 Villa VVS svarar Mats B
    Tack Mats!
    Det är superkul att du är nöjd med vår insats, värmer oss alla!
  • 2019-09-11

Maria S skrev om Villa VVS
    Jag rekommenderar alla som behöver kolla sina rör VillaVVS.
    Utmärkt bemötande och kundfokus, lösningsorienterade och tålmodiga.
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-09-11 Villa VVS svarar Maria S
    Jättetack för fint omdöme!

Det känns verkligen fantastiskt bra att ni är nöjda och det utan att vi har ansträngt oss något nämnvärt eller gjort något utöver det vi alltid gör. :)
    All lycka med renoveringen vidare och ni är alltid välkomna att höra av er om något knepigt skulle dyka upp.

• 2019-09-08

Tomas L skrev om Villa VVS
    Relaining av avlopp.

Proffsigt utförande och trevligt bemötande.

Men hade kunnat arbeta med bättre framförhållning och påminna kunden när arbetet skulle sätta igång. Nu fick vi samtalet på lördag och grabbarna ville komma på måndag. Haltande proffsighet tyvärr.

Plus en trist oannonserad flyttning av större bokskåp där allt innehåll hamnade huller om buller på golvet och tog många mindre roliga timmar att rätt återställa...
    //Tomas Läs mer
    2019-09-08 Villa VVS svarar Tomas L
    Hej Tomas,

Tack för din rekommendation och också för adekvat och uppriktig feedback!

Jag skulle absolut ha kontaktat dig och er långt mycket tidigare än lördagen innan start, helt mitt. Har själv en fenomenalt hektisk period mitt i en flytt och borde ha delegerat så att ni fick info i god tid.

Flytten av bokhyllan var närmast omöjlig att annonsera tyvärr, ingen av oss hade en aning om den renslucka som fanns i väggen bakom hyllan innan vi hade kommit en bit in i arbetet, sådant dyker upp ibland.
    Med facit i hand skulle vi ha fotat hyllan innan för att kunna återställa ordningen själva till punkt och pricka, nu valde killarna istället att fråga om ni kunde ställa tillbaka resterande grejer för att få allt i den ordning ni önskar. Vi tar med oss även den erfarenheten.

Vi är tacksamma för att ni valde oss!

• 2019-09-07

Claes L skrev om Villa VVS
    Relining av villaavlopp.
    Vänligt, korrekt och adekvat bemötande
    Fullständig renovering gm relining av avloppet från min fastighet. Framtida funktion får utvisa om mina förväntningar blev uppfyllda. Läs mer
    2019-09-11 Villa VVS svarar Claes L
    Tack för vitsorden!

Vi lovar att det inte kommer dyka upp några obehagliga överraskningar vad funktion i dina renoverade ledningar beträffar men blir du det minsta osäker på något alls kring det vår entreprenad omfattar hoppas jag att du inte tvekar att höra av dig!

• 2019-07-30

Ingvar B skrev om Villa VVS
    Jag är helnöjd med Villa VVS relininginstallation med montör Jonas!

Ingvar
    Slåttervägen 56 Tyresö Läs mer
    2019-09-08 Villa VVS svarar Ingvar B
    Hej Ingvar,

Tack för din rekommendation!
    Det värmer att du är nöjd med både utfört arbete och Jonas, han är en klippa precis som alla vi andra i företaget. :)

• 2019-07-18

Kjell T skrev om Villa VVS
    Relinening av gammla gjutjärnrör i källaren. Allt utfört på utmärkt sätt av Johan. Läs mer
    2019-09-08 Villa VVS svarar Kjell T
    Tack för rekommendationen Kjell!

Vi är utmärkt duktiga på relining allihop i bolaget och Jonas en av oss. =)
    Grattis till väldigt många år med ett mycket väl fungerande avlopp!

• 2019-07-02

Izabella Eleonora J skrev om Villa VVS
    Snabb och smidig kommunikation. Trevlig och professionellt utfört arbete. Läs mer
    2019-09-08 Villa VVS svarar Izabella Eleonora J
    Tack för din fina rekommendation!

Trevligt att du upplevde oss precis så som vi vill vara i vår verksamhet, i stort som smått!
  • 2019-06-18

Roland H skrev om Villa VVS
    Relining av avloppsledningar i bottenplanet på vårt hus.
    Utmärkt bemötande vid offertgenomgång.
    Utmärkt genomförande och dukumentation av utfört arbete.
    Roland Läs mer
    2019-06-26 Villa VVS svarar Roland H
    Det är jätteroligt att ni upplever hela entreprenaden utmärkt genomförd från början till slut.
    Vi gör vårt yttersta i varje renovering. Det både värmer och sporrar oss framåt att insatsen uppskattas.

Tack Roland & Elisabet för både förtroende och fin rekommendation!

• 2019-06-13

Fredrik S skrev om Villa VVS
    Kunniga, trevliga, höll tider och gjorde att bra jobb!! Läs mer
    2019-06-13 Villa VVS svarar Fredrik S
    Trevligt att ni uppfattade oss som det vi verkligen vill vara!
    Vi ser alla 4 punkter som en ren självklarhet.

Tack för fint samarbete och ett värmande omdöme!

• Peter B

2019-06-13

Peter B skrev om Villa VVS
    Beställde relining som utfördes på avtalad tid. Arbetet utfördes proffsigt och vi känner oss nöjda med resultatet. Ett litet bekymmer uppstod som ni rättade till omgående och tog ansvar för detta. Vi är nöjda med arbetet och kan utan vidare rekommendera er till vänner ovh andra. Läs mer
    2019-06-13 Villa VVS svarar Peter B
    Vi tackar för förtroendet igen, mycket trevligt att ni valde oss för renoveringen!
    Oförutsedda saker händer även för oss ibland även om det, tack och lov, är sällsynt.
    Vi tar dock naturligtvis ansvar för allt som vi varit en bidragande faktor till och ser till att det hela blir ordnat på bästa sätt.

Känns fantastiskt bra att ni känner så för oss!

Tack Marie-Louise och Peter!

Västerled 183, 167 72 Bromma