Solna Relining  Service / VillaVVS

Solna Relining Service / VillaVVS

Välkommen till Solna Relining Service & VillaVVS!

Med start 1998 och över 20 års erfarenhet är vi Stockholms äldsta företag inom relining och har sedan dryga två år specialiserat oss på villor, radhus och samfälligheter.

Vi utför uteslutande relining med den så kallade "Strumpmetoden" och med certifierade material, utbildar all personal själva vilket gör alla hos oss till de bästa på sitt jobb och vi har en unik bredd i kunskap vad fastighetsteknik beträffar.

Nedan ser du vad vi fått för omdöme av tidigare kunder.
Omdömena är genuina även om tvivlare lätt kan ifrågasätta de.
Vi bevisar det gärna även för dig.

Läs vad 105 kunder tycker om Solna Relining Service / VillaVVS 2

2021-05-17
    Relining av gamla gjutjärnsrör. Snyggt jobb enligt tidsplan.
    Trevligt bemötande och fint återställt efter avslutat arbete.
    Bra att få filmpresentation efteråt.
    Vi är mycket nöjda.
  • Anders K
    2021-05-17
    Mycket bra service. Klara besked, tydlig tidsplan, trevligt bemötande. Städat och klart efteråt. Mycket nöjda.
    2021-05-14
    Fick hjälp att laga trasiga avloppsrör med relining. Trevligt bemötande, bra utfört arbete på utsatt tid och oklanderligt städat efter slutfört uppdrag. Jag rekommenderar dem verkligen.
    2021-05-08
    Bra service och trevlig personal
    2021-05-07
    Relinade och bytte delar av vårt avloppsnät. Allt sköttes mycket professionellt. Trevligt bemötande. Mycket nöjd med arbetet.
    2021-05-06
    Bra och tillmötesgående kundservice. Arbetet snyggt och proffsigt genomfört på utsatt tid. Trevliga hantverkare.
    2021-04-28
    Relining av avloppsrör i radhus. Snabbt utfört, klara på 3 dagar. Mycket trevligt, tillmötesgående och kompetent bemötande från alla vi hade kontakt med inom företaget. Rekommenderas starkt.
    2021-04-14
    Proffsigt bemötande och kunniga. Mycket nöjd och motsvarat mina förväntningar
    2021-03-22
    Enkla att ha att göra med. Snabba att svara på frågor och annat.
    Håller tiden i sina projekt.
    2021-03-02
    Relinade vår villa o Enskede och anlitade denna firma. Proffsigt bemötande och förstående, engagerade personal.
    Rekommenderar dem alla ggr👍
    2021-02-19
    Relining avlopp hela huset.
    Kunnig och pålitlig personal. Trevligt bemötande. Bra kommunikation. Mycket nöjd med deras jobb.
    2021-02-16
    Relining av avloppstammar i äldre funkisvilla. Mycket trevliga säljare samt hantverkare som utförde arbetet. Kan varmt rekommendera företaget.
    2021-02-15
    Trevligt och professionelt uppträdande vid första besöket. Visualisering av det tekniska problemet hos oss under första besöket var av stort intresse.
    Förklaringen av tekniken under första besöket och på webbsidan var mycket intressant.
    Förberedelser av arbetet av teknikerna verkade noggrant. Likaså städning och återställande av badrumsgrejor efteråt var m bra. Återigen trevligt och yrkesmässigt uppträdande.
    Redogörelser för genomfört arbete var bra.
    Gott intryck från början och under hela jobbet. Såvitt jag kan bedöma blev det bra resultat. Trevlig upplevelse.
    2021-02-15
    Köpte relining av trasigt avlopp. Bra bemötande, snabb offert, snabbt jobb.
    2021-02-14
    vi beställde relining o fick ett superbra bemötande från första kontakt. vi hoppades få hjälp med de problem vi hade och dom förväntningarna infriades helt. grabbarna som skulle utföra uppdraget var helt suveräna o kunde slutföra uppdraget snabbare än beräknat.
  • Rolf T
    2021-02-12
    Jag köpte en renovering av två delar av min villa avloppsstam: dels en äldsta del med 3 ingångar bestående av gamla gjutjärn och dels en ingång i en utomhusdel bestående av gamla betongrör.
    Jag blev vänligt bemött via mail- och hembesök med analys av avloppssystemet via okulär besiktning plus direkt offertgivning på plats.
    Jag fick ett positivt intryck. Personalen som utförde arbetet var rutinerade och höll god ordning på redskap, skyddsutrustning m.m. Avlämningen gick smidigt.
    Vår upplevelse var mycket positiv rakt igenom och vi är glada att vi valde Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-02-12
    Relining av avloppsrör. Allt fungerade helt enligt avtal. Trevligt bemötande av alla. Rekommenderar företaget!
    Tusen tack för din rekommendation Kristina! Vi jobbar metodiskt och ibland hårt för att få allt att fungera enligt det överenskomna, det gick riktigt bra hos er. Tack igen! Vänliga hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    Relining av avloppsrör,
    Duktiga, trevliga och gjorde ett snyggt och bra jobb!
    Ja de levde upp till alla förväntningar.
    Första gången vi träffade så trevliga duktiga och hantverkare.
    Stort tack för det fina omdömet Maggan & Olle! Det var ett nästan hela vägen rent nöje att få hjälpa er med avloppen. Ett av de mer utmanande projekten med alla tillbyggnader som gjorts men det blev riktigt bra till slut! Fantastiskt bemötande och superbra service från er! Det kommer vi minnas länge. Bästa hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-02-12
    Trevlig säljare och trevlig utförare o trevlig chef. Vi fick dock översvämning i källaren då någon skarv åkt iväg o stannat pumpen. Det blev även en läcka vid ett rör byte. De var snabba att komma för att åtgärda felen.
    Tack för din rekommendation Camilla! Underbart att du upplevde oss trevliga från första besök genom renoveringen till allt var klart! Det var onekligen lite klumpigt av oss att missa den lilla "skärva" av härdplast som stoppade er pump och läckan var olycklig, tack och lov var de lätta att åtgärda. Fantastiskt bra att ni var snabba på att kontakta oss och klart att vi kom ut blixtsnabbt för att lösa bekymren och vi tar lärdom av det iträffade. Hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-02-12
    Beställde relining i samband med större renoveringsarbeten i villa från 1965. Övriga hantverkare på plats var mycket nöjda med VillaVVS samarbete vilket var avgörande för ett lyckat slutresultat.
    Det var trevligt att få bidra till att göra i ordning ert blivande "nya" hem! Kul att kunna hjälpa andra hantverkare på plats med, sådant är alldeles för sällsynt i dagsläget. Det mesta blir så mycket enklare om man jobbar ihop och hjälps åt. Tusen tack för rekommendationen Josefin! Vänliga hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-02-12
    Utmärkt service, trevliga medarbetare som var mycket lösningsorienterade. Priset är högt men kvaliteten och upplevelsen högre.
    Ett tips är att göra en uppföljning av utfört arbete genom filmning t ex efter ett år för att manifestera att produkten verkligen fungerar.
    Mackan också extremt tillgänglig.
    Superkul att du upplevde oss som vi jobbar för att verka Johan! Det lösningsorienterade är en egenskap vi lägger stor vikt vid då vi utbildar alla våra anställda. Att upplevelse och kvalitet sedan värderas högre än kostnaden för entreprenaden är exakt mitt i prick det som genomsyrar hela vårt företag. Vi kommer gärna och filmar hos dig om både ett och två år. Kontaktar dig om ca. 10månader så kollar vi! Bästa hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-01-30
    Mackan kom ut och hjälpte oss en lördag (efter vi ringt en fredag kväll) när vi fått stopp i avloppet på övervåningen. Han gick ner i rören med kamera och hittade direkt problemet och hjälpte oss. Superbra och snabb service och mycket trevligt bemötande. Rekommenderar starkt!
    Det var roligt att kunna hjälpa till och lösa bekymret hos er. Ibland får man rycka ut även en solig lördag och burken hemmagjort jordnötssmör gjorde det lätt värt mödan! =) Jag kommer och fixar vattenlåset inom kort! Tack för din rekommendation Cynthia! Bästa hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-11-01
    Relining av avloppsrör i villa utfördes snabbt och proffsigt. Trevligt bemötande. Speciellt uppskattar jag Villa VVS/Solna Relinings inställning att så långt möjligt hitta lösningar (i mitt fall nya golvbrunnar) för det jag som kund efterfrågar.
    Vi har lyckligtvis kunskapen för att kunna lösa även mer speciella utmaningar och brunnarna hos dig var klart lite mer speciella. Resultatet blev minst sagt bra om jag får tycka, kvarterets bästa golvbrunnar och allt med RSK-numrerade delar. Det var riktigt roligt att få hjälpa dig med avloppen Magnus! Tack för rekommendationen! MVH / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-10-27
    Energiska medarbetare som löste problem . Punktliga o arbetsamma
    Tack för din rekommendation Susanna! Vi är energiska och fenomenalt duktiga på problemlösning, en egenskap som kommer från riktigt gedigna erfarenhet. Och punktlighet är viktigt, vi vill inte ta mer av din tid än nödvändigt! Med vänlig hälsning / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-10-21
    Bitvis relining avloppsrör i villa. Mycket bra utfört arbete och trevligt bemötande. Betyget dras dock ner ett snäpp pga mycket hög prisnivå.
    Tack för rekommendationen Lars! Vi är bäst på det vi gör och kostar något mer än den genomsnittliga entreprenören i branschen. Det blir samtidigt din garanti för att resultatet blir just mycket bra och det oavsett vad vi stöter på. Jag är glad för att du upplever arbetet som mycket bra utfört och bemötandet precis som vi tycker att det ska vara! Vänliga hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-10-20
    Innan jag beställde jobbet kollade jag här på Reco och tänkte att betygen var lite väl positiva, men nu inser jag att Villa VVS gör rätt för de positiva betygen. Bra utfört jobb av trevliga killar.
    Fantastiskt roligt att vi lyckts visa oss på styva linan också hos dig Karl! Det är 2:a gången våra positiva omdömen sätts på prov. Jag ör sjukt nöjd att vi lyckades bevisa oss värda de fina omdömena återigen! Tack för din rekommendation Karl! Bästa hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-10-20
    Svårt att kontrollera resultatet men företaget ingav förtroende den tid vi var hemma som var starten och avetableringen.
    Vi får tro att det så bra som utlovat. På filmen som visade resultatet verkade arbetet ha varit lyckat.
    På det hela är vi nöjda.
    Hej Johnny! Fasen, känner du att det är svårt att kontrollera har vi inte lyckats till 100%. Genomgången av dokumentationen efter avslutat arbete görs i syfte att du ska få total kontroll på det som gjorts, Jag lovar att resultatet är minst lika bra som det ser ut att vara! Mycket bra att ni är nöjda trots att vi inte levererat efter de ramar vi har. Tack för den konstruktiva rkommendationen! Med vänlig hälsning / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-10-15
    Relining av trasigt avloppsrör.
    Mycket trevlig personal.
    Arbetet utfördes utmärkt.
    Ja, det avloppsröret kommer hålla minst en generation nu vågar vi lova. Fantastiskt roligt att du upplevde oss mycket trevliga och känner att arbetet blev utmärkt utfört! Vänliga hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-10-14
    Rörrenovering och relining med strumpmetod
    Jag blev bemött på ett vänligt och proffsigt sätt.
    Jag väntade mig att få "nya" rör efter skadorna i de gamla orsakade av råttor. Företaget levde upp till mina förväntningar.
    Allting funkade bra och smidigt. Trevliga arbetare.
    Tack Maria! Vänligt och proffsigt är ledord hos oss och att renovera rör för att slippa råttor har blivit lite av en specialitet. Att vi tänker utanför boxen och har kunskap i en hel del utanför just reliningen ger oss helt klart fördelar vid speciella uppdrag. Jag är glad att vi levde upp till dina förväntningar! Bästa hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-10-14
    Jag har av firma Villa Vvs köpt tjänsten renovering/relining av avlopp.
    Jag har blivit mycket bra bemött av företaget.
    Mina föŕväntningar var att få åtgärdat sannolika sprickbildningar i avloppsrör.
    Allt tyder på att problemen blivit åtgärdade på ett bra sätt.
    All personal alltifrån kontaktman och personal på plats har gett ett kunnigt och bra intryck och jobbat på ett sätt för att vilja ge ett gediget resultat.
    Hej Leif, Sprickorna i dina avloppsrör är till 100% ett minne blott! Vi har en helt unik kunskapsbank efter de 20 år vi varit verksamma i reliningbranschen och kan därför leverera det bästa möjliga resultatet vid våra renoveringar. Superkul att du upplevde oss som det vi utger oss för att vara, kunniga och bra. Tack för din rekommendation! Med vänlig hälsning / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-10-12
    relining bra och snabbt utfört mycket nöjd!
    Varmt tack för din rekommendation Bengt! Är du mycket nöjd så är jag det med. Bästa hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-09-11
    Väldigt bra rekommenderas
    Relining av tomtavlopp 40 meter
    Relining av gjutjärn avlopp i grundplattan
    Tack Ragnar, det värmer! Du hade ett lagom utmanande tomtavlopp men det gick ju fantastiskt bra precis som hela resten av renoveringen. Ha en fortsatt fantastik vinter! Vänliga hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-08-20
    Bra kunnigt och systematiskt arbete - trevlig och tillmötesgående personal
    CES
    Kul att du upplevde entreprenaden hos dig precis så som den ska vara! Vi är trevliga och tillmötesgående av naturen, allt blir så mycket lättare så. Tack för recon CES! Bästa hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    Relaining.
    Bra bemötande. Effektiva
    Höll tider. Bra info.
    Åtgärdade snabbt ett utlopp som jag hade synpunkt på
    Tack för din rekommendation Ingela! Trevligt att du upplevde att vi är effektiva. Vi vill inte störa er vardag mer än nödvändigt och lägger därför manken till för att komma i mål med renoveringen så snabbt som möjligt, dock utan att tumma en millimeter på kvalitén. Att inte hålla tider tycker vi är lite respektlöst. :) Och att åtgärda sådant du inte är nöjd med är en självklarhet för oss! MVH / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-08-18
    Vi anlitade Villa VVS för relining av gamla avloppsrör i en villa på skafttomt. Innan arbetet utfördes gjordes noggrann undersökning och filmning av rören. Arbetet utfördes sedan proffesionellt av trevliga och tillmötesgående killar som kom i tid varje dag. Efter avslutat arbete fick vi ”film” på arbetet. Kan varmt rekommendera företaget. Hälsn Rita o Bosse
    Tack för er rekommendation Rita & Bosse och också för förtroendet att få hjälpa er med avloppen! En noggrann undersökning är viktig och vi gör den ytterligare en gång precis när arbetet startar för att vara säkra på att förutsättningarna inte har ändrats märkbart. Att hålla överenskomna tider är en självklarhet och det professionella tummar vi aldrig på, det är vårt signum. Fantastiskt att ni kan rekommendera oss! Vänliga hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-08-18
    Professionella och utförde arbetet avsevärt snabbare än väntat. Bra dokumentation av utfört arbete
    Det känns riktigt fint att du tycker att dokumentationen är bra! Blir lite av ett kvitto på att den är tydlig även för er som inte är proffs på avloppsrenovering. Ibland är avloppen lagda på ett, ur renoveringsperspektiv, optimalt sätt och vi kan göra många moment varje dag, då blir processen snabbare än normalt. Tack för din rekommendation! / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-08-17
    Jobbet var relining och bitvis nya avloppsrör.
    Jättetrevliga och proffsiga. Städade snyggt efter sig och överlämnade arbetet med en ordentlig genomgång av vad man gjort.
    Dem höll tiden och var lätta att få tag på.
    Det värmer att du uppfattade oss som jättetrevliga! Det proffsiga är en förutsättning. Genomgången av allt vid överlämnandet är det enda sättet för oss att visa vad som har gjorts, en viktig del av arbetet för att du som husägare i möjligaste mån ska få koll på avloppen och känna dig trygg med resultatet av renoveringen. Tack Sonja! Bästa hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
  • BJÖRN V
    2020-07-07
    Vi är mer än nöjda med service, engagemang och kunskap. Teamet som relinade hela vår 180 kvm enplansvilla ( som står på en betongplatta), gav sig i kast med att filma, inspektera, lägga upp en plan och genomförde arbetet på utsatt tid. Våra järnrör hade vittrat sönder på några ställen, en högtrycksrengöring var det som troligen trasade sönder de sköra rören i höstas. Mackan och gänget stod inför en stor utmaning med trasiga rör men löste allt tack vare samlad kunskap, rätt inställning och högklassiga verktyg och mätinstrument. Vi har anlitat Villa VVS ( Solna relining ) för ett jobb 10 år sedan, men då var det betongrören till vägen som vuxit igen pga av rötter. Vi tvekande inte en sekund på att anlita Mackan igen. Proffsigt från första mötet med Patrik, vägledning av Mackan och ett fenomenalt trevlig gäng med Ted och Tukka.
    Att bli kontaktad igen efter 10 år värmde lite extra måste jag medge. Brett kunnande och omsorgsfullt genomförande gör att vi får ihop det även i riktigt utmanande projekt som det hos er. Lyckligtvis gick det att få bort det mesta av allt rasat för att kunna skapa utrymme för ett fungerande avlopp under er bärande grund igen, lite tänkande utanför boxen och mycket tålamod är nästan en förutsättning i detta. Nu behöver ni byta hus för att vi ska få ses i arbetet igen. :) Jag vidarebefordrar de fina orden till Patrik, Ted och Tuukka naturligtvis! Bästa hälsningar / Mackan Det var fantastiskt trevligt att få hjälpa er igen Björn Solna Relining Service / VillaVVS
  • ANDREA K
    2020-07-01
    Oerhört nöjd med servicen, kommunikationen och framför allt arbetet som klanderfritt utfördes av Mackan. Tänk om alla företag var som detta! Rekommenderas varmt.
    Tack för de värmande orden Andrea! Det är på ett sätt tur att alla inte är som vi men några fler skulle gott kunna finnas. :) Vänliga hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-06-22
    Snabbt och snyggt relining av våra gamla rör. Mycket bra kommunikation så vi visste vad som hände och trevliga killar som gjorde jobbet, t o m snabbare än utlovat. Allt gick väldigt bra och smärtfritt. Jag kan varmt rekommendera Villa vvs till alla som behöver hjälp.
    Ibland hittar vi lösningar för att kunna förkorta renoveringstiden en smula, hos er låg avloppen helt rätt för att kunna "påskynda" arbetet lite grann. Att ni också får veta vad som händer under arbetets gång och informeras om varför det plötsligt gick snabbare än tänkt är viktigt. Superkul att du kan rekommendera oss vidare Anders! Bästa hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-06-18
    Hade skyhöga förväntningar pga alla positiva rekommendationer och blev inte besviken. Finfina kontakter från början till slut och ett professionellt utförande av relining-tjänsten.
    YES! Knyter näven och gör ett "segertecken". Så grymt skönt att kunna leva upp till sådana förväntningar och det genom att bara göra det vi ska. Tack Per! Hälsar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
  • Björn E
    2020-06-17
    Vi flyttades in i ett hus från 1965 i höstas och har undrat hur statusen är på våra avloppsrör. Vi fick rören undersöka av Villa VVS. Det kändes tryggt att ha dem hemma. Vi upplevde personalen som både trevlig, kunnig och hjälpsam. Bland annat att de inte jagade på utan frågade vad vi hade för övriga renoveringsplaner för att det inte skulle uppstå dubbelarbete. Nu vet vi mer om vårt hos och vad vi kommer behöva göra och budgetera med framöver.
    Fantastiskt bra att ni upplevde alla hos oss som det vi verkligen vill vara! Vi har en unik bredd i vårt kunnande och delar gärna med oss av den för allas bästa. De flesta har en ungefärlig plan för renoveringar efter flytt till ett äldre hus och kan vi få del av planen underlättar det för oss alla. :) Jätteroligt att ni valde oss för arbetet och dyker det upp fler funderingar är det bara att höra av sig! Med vänlig hälsning / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-06-14
    Våra avloppsrör blev som nya 👍 Bra bemötande och service, toppen helt enkelt 😃
    Tack för din rekommendation Ann! Det var spännande att få göra jobbet hos er och fantastiskt trevligt att allt funkade så bra trots flertalet hushåll inblandade i entreprenaden. Det värmer att ni känner att allt var toppen! Bästa hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-06-13
    Relining. Mycket bra bemötande och väl utfört arbete.
    Tack Lars-Olof och Gunilla! Det var ett inte så rent men ändå städat nöje att få hjälpa er med avloppsrenoveringen. :) Resultatet blev precis så bra som det ska när vi är i farten. Hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-06-11
    Allt fungerade som de informerade om.
    Extra plus för att de var trevliga och tillmötesgående.
    De höll oss informerade under arbetets gång på ett mycket bra sätt.
    Det är tack och lov väldigt sällan vi inte lyckas utföra arbetet enligt plan. :) Vi vill att ni ska veta vad som görs, blir ett klart mervärde för er då väldigt lite av vårt arbete blir kvar synligt. Stort tack för både förtroendet och rekommendationen! MVH / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-06-11
    Skrev avtal om Relining av avloppet i vår 60-tals villa i januari. 4:e maj skulle arbetet påbörjas och beräknades ta 4 dagar. 4:e maj var de på plats och 4 dar senare var allt färdigt och utfört med stor skicklighet. Tukka som gjorde merparten av jobbet var mycket kvalitetsmedveten och visade gärna hur arbetet genomfördes.
    Jag blir nästan tårögd av att läsa din rekommendation även om det är precis så det ska vara. Vi håller det vi lovar i både tider och kvalitet även om det naturligtvis tillstöter oförutsägbara saker som får tidsplanen att spricka ibland. Superkul att ni uppskattade Tuukkas insats, jag vidarebefordrar omdömet till honom! Tack Lars & Gunnel! Bästa hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-06-11
    Relining av avloppsystemet. Väl utfört på utlovad tid och av mycket trevlig personal. Dessutom välstädat då vi kom hem.
    Varmt tack för din rekommendation Ingrid! Riktigt trevligt att ni känner så för både oss och utfört arbete. Vi jobbar efter mottot att det inte ska synas att vi varit på plats, i alla fall inte i negativ bemärkelse. Med vänlig hälsning / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-06-11
    Proffsigt och trevligt bemötande från alla inblandande. Löste strul snabbt och smidigt. Rent och fint efter.
    Tack för din rekommendation Elynor! Det var onekligen en smula genant att vi missade dagvattenanslutningen hos er. Desto större tur att ni var hemma när det fylldes upp! Vi tar naturligtvis vårt ansvar och kunde lyckligtvis få problemet löst direkt. Rent och snyggt är ett av våra signum! :) Med vänliga hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    Relining
    Professionella, kunniga och väldigt trevliga!
    Stort tack för ett bra jobb!
    Superkul att läsa Stefan! Vi tackar för förtroendet att få göra i ordning avloppen hos er och naturligtvis också för det fina betyget. Värmer att läsa! Bästa hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2020-06-11
    Superbra trevligt bemötande av kunnig personal
    Lite skämskudde på såhär sent svar, ber om ursäkt för det! Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme Per! Vi ser det som en självklarhet att vara trevliga och är kanske de mest kunniga i branschen om jag får skryta lite. Det var trevligt att få hjälpa er med avloppsrenoveringen! Vänliga hälsningar / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS