Solna Relining  Service / VillaVVS

Solna Relining Service / VillaVVS

Välkommen till Solna Relining Service & VillaVVS!

Med start 1998 och över 20 års erfarenhet är vi Stockholms äldsta företag inom relining och har sedan dryga två år specialiserat oss på villor, radhus och samfälligheter.

Vi utför uteslutande relining med den så kallade "Strumpmetoden" och med certifierade material, utbildar all personal själva vilket gör alla hos oss till de bästa på sitt jobb och vi har en unik bredd i kunskap vad fastighetsteknik beträffar.

Nedan ser du vad vi fått för omdöme av tidigare kunder.
Omdömena är genuina även om tvivlare lätt kan ifrågasätta de.
Vi bevisar det gärna även för dig.

Läs vad 140 kunder tycker om Solna Relining Service / VillaVVS 2

2022-01-09 Verifierad kund
    Vi gjorde en avloppsrelining i vår villa. Solna Relining var väldigt proffsiga, trevliga och lätta att ha att göra med. Jag rekommenderar dem starkt!
    2021-12-27 Verifierad kund
    Med ett stort engagemang och trevligt bemötande kände vi oss väldigt trygga med all inblandad personal från Solna Relining. De uppfyllde alla våra förväntningar och lite till. Kan varmt rekommendera Solna Relining för den som har behov av relining!
    2021-12-26 Verifierad kund
    Mycket proffsigt bemötande genom hela processen, från första besök, till offert, tillgänglighet inför och under arbetet. Reliningen av husets gamla rör ser mycket bra ut, vilket jag vet eftersom det i dokumentationen jag fick som kund ingår två filmer av rören - från kommunens avlopp hela vägen in till toalett och kök.
    2021-12-22 Verifierad kund
    Företaget levde upp till alla förväntningar! Trevligt bemötande, tydlig kommunikation och välstädat och fint efteråt!
    Härligt med så trevliga och ordentliga personer!
    Vi är helnöjda med vår reling!
    Bodil och Micke
    2021-12-16 Verifierad kund
    Mycket vänligt bemött av all personal. Offerten höll liksom tidplanen. Snyggt städat när jobbet var klart.
    2021-12-03 Verifierad kund
    Vi köpte relingen av avloppssystemet i vårt 52 år gamla hus på referens från goda vänner.
    Bra och professionellt bemötande hela vägen till leverans.
    En plump i protokollet blev det , men det rättades till snabbt efter anmälan.
    2021-12-02 Verifierad kund
    Vi kontaktade VVS Solna Relining för ev relingen av 65år gamla gjutjärnsrör, som är ingjutna i bottenplattan av vårt hus. (Hade även kontakt med andra leverantörer)
    Trevligt bemötande från första stund. Alla de vi hade kontakt med var glada och tillmötesgående. Lyssnade in våra problem och hittade lösningar som gick att genonmföra.
    Klart nöjda och rekommenderar dem gärna
    2021-11-29 Verifierad kund
    Professionella och trevliga. Tydlig information kring relining processen. Vi är nöjda!
    2021-11-27 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och utförande hela vägen från första kontakt till avslutat arbete.
    2021-11-23 Verifierad kund
    Jättebra kontakt inför, under och efter arbetet.
    2021-11-18 Verifierad kund
    Vad jag nu kan bedöma har allt gått enligt plan. För tidigt att utvärdera nu efter 2 veckor. Jagåter kommer gärna efter 2månader
    2021-11-18 Verifierad kund
    Gjorde relining av rören. Väldigt bra bemötande, fick information under hela resans gång dag för dag.
    Bodde (sov)hemma under dagarna som arbetet pågick och det gick bra trots lite kaos med alla grejer. Efter sista arbetsdagen så syntes det inte ett spår av att detta stora arbete pågått. Otroligt bra städat efter. Överträffade mina förväntningar.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Vi fick ett snabbt svar på vår offertförfrågan och efter att ha bestämt oss för Solna Relining utfördes arbetet efter plan och till full belåtenhet. Trevliga killar och bra bemötande.
    Efter att avloppsrören är relinade känner vi oss trygga.
    2021-10-27 Verifierad kund
    Trevliga att ha att göra med, tillgängliga. Tydliga.
    Väldigt samarbetsvilliga.
    Allt snyggt och rent efter avslutat jobb.
    Höll tidsram.
    Rekomenderar till 100%
    2021-10-26 Verifierad kund
    Mycket proffsiga och drivna, löser problem konstruktivt och i dialog med kunden.
    Håller planen och arbetar metodiskt

Har helt enkelt räddat oss från en mycyket större renovering
    2021-10-25 Verifierad kund
    Om du planerar att relina dina rör, då ska du låta Solna relining göra det. Vi är väldigt nöjda med hela processen, rakt igenom. De är så kompetenta, trevliga och service minded. Under själva arbetet har vi fått regelbundna små statusrapporter och när arbetet var avslutat fick vi en bra genomgång och dokumentation över vad som var gjort. Proffsigt helt enkelt.
    2021-10-24 Verifierad kund
    Trevlig och bra service från alla jag haft kontakt med på bolaget.
    2021-09-22 Verifierad kund
    Proffesionellt planerat och utfört. Korrekt offert och mycket trevligt bemötande från samtliga jag träffat eller varit i kontakt med. Vi är mycket nöjda!
    Karl
    2021-09-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av samtliga vi hade att göra med.

Arbetet utfördes på utlovad tid och med uppgivna antal dagar som stipulerats om dock med flera övertidstimmar för utförare. Vilket vi är mycket tacksamma för
    Som vi kan bedöma det har företaget levt upp med råge på våra förväntningar.

Vi är mycket nöjda med utfört arbete med reliningen av vår fastighet.
    2021-09-15 Verifierad kund
    Relining av vårt radhus. Vänligt, trevligt och proffsigt bemötande. Bra och kontinuerlig information om hur jobbet förlöpte. Snyggt och prydligt när de lämnade.
    2021-08-31 Verifierad kund
    Hej. Jag skriver till minna föräldrars bemötande med företaget.
    Dom blev jätte glada över att alla var så trevliga och så omtänksamma mot dom. Bra arbetat, blev en dag tidigare klara en vad det var sagt. Minna föräldrar köpte en hel relining i villa.MvhStefhan Wredh
    2021-08-23 Verifierad kund
    Jag kan verkligen rekommendera Solna Relining Service/VillaVVS. Från första kostnadsfria mötet till färdigställandet har företaget gjort ett riktigt bra jobb. Malin såg, till skillnad från mig, hur stort problem jag hade och ringde upp mig flera gånger för att höra hur det gick och om vi skulle boka in en tid. Självklart vill de ha jobb men min upplevelse var att Malin verkligen brydde sig om mig och mina rör. När de väl började jobba så visade det sig att rören var i mycket dåligt skick då det var ett hål i röret och stora stenar rasat in. De två till tre dagarna som jobbet skulle ta blev till en vecka. Och efter det var det ett restjobb som behövde göras för att det inte gick att komma åt med relining på en del av röret. De kom tillbaka och åtgärdade det på en dag efter att ha beställt en specialmaskin för ändamålet. De var alla trevliga och kunniga personer som jag upplevde det och jag kände mig informerad och trygg med det jobb de gjorde. Tål att upprepas, rekommenderas starkt.
    2021-08-22 Verifierad kund
    Trevliga proffsiga och snabba,precis det man önskar.
    2021-08-20 Verifierad kund
    Relineing av vårt avloppssystem, funkr bra än så länge. Trevlig personal. De levde upp till offerten
    2021-08-12 Verifierad kund
    Väldigt serviceminded. Ordning och reda, bra dokumentation och redovisning av vad som gjorts, bra städat efteråt. Vad jag kan bedöma är jobbet bra gjort. Bra med långa garantier.
    2021-07-25 Verifierad kund
    Professional from quote to work. Well prepared and easy to work with. The team coordinated with the bathroom guys also on site without any help from me. Competitive price too. 100% recommended
    2021-07-24 Verifierad kund
    ————————————————————————————————————————————————————-
    2021-07-20 Verifierad kund
    Solna Relining Service/Villa VVS kontaktade jag på rekommendation av en granne. De levde upp till de goda omdömena. De levererade i tid, vad de lovat och var bra att ha att göra med. Både vid offert och order, men framför allt på plats med bra kommunikation med en bra arbetsledare.
    Jag kan rekommendera dem.
    2021-07-07 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och snabbt. Rekommenderas!
    2021-07-06 Verifierad kund
    Vi gjorde en religning av avloppsstammarna i källaren. Bra process från sälj till leverans. Kändes kunniga och intresserade av att förstå de utmaningar som fanns. Bra bemötande från start till slut.
    2021-07-05 Verifierad kund
    Professionellt bemötande. Snabba att hjälpa mig. Väl utfört arbete. Tack.
    2021-06-29 Verifierad kund
    Professionellt och med kundfokus från första kontakt till arbetet var slutfört.
    Varmt tack för ditt omdöme Marie! Vi är superproffs på det vi gör om jag får skryta lite och att du som beställare är i fokus och får gehör för dina tankar, planer och önskemål är en självklarhet. Hälsningar, Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-06-27 Verifierad kund
    Härligt bemötande av Anders från start. Serviceminded vilket gjorde att vi valde dem före andra företag. Gjorde jobbet klart inom utsatt tid, vilket var viktigt för oss. Nu får vi bara hoppas att de nya rören håller som utlovat. Rekommenderas verkligen.
    Otroligt roligt att ni valde oss Denis, det känns bra att kunna sticka ut och leverera lite mer än kollegor i branschen, inte bara vid själva genomförandet av renoveringen. Vi la en ganska järv plan hos er och fick kämpa en smula för att få den att gå i lås men allt lyckades helt perfekt. Rören kommer hålla väldigt väldigt lång tid framöver, det kan du vara alldeles lugn med. Tackar och bockar för din rekommendation! Bästa hälsningar, Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-06-24 Verifierad kund
    Professionell och punktlig. Kan varmt rekommenderas!
    Det värmer att du uppfattar oss som professionella, jag vågar påstå att få kan mäta sig på just den punkten. Det hela löste sig på ett riktigt bra sätt hos er till slut trots allt, oerhört viktigt med väldigt bra kontakter bland andra entreprenörer ibland. Vi har vår långa verksamhetstid att tacka för det. Varmt tack för rekommendationen Roy! Har kommunen åtgärdat servisventilen förresten? Jag har inte hört av de. Bästa hälsningar, Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-06-22 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med hela processen från inspektion till överlämning efter slutfört arbete.
    Tusen tack för omdömet Per! Fantastiskt bra att ni är jättenöjda! Allt flöt på riktigt bra hos er, vi är lika glada för det som vi är för att ni upplever att det hela, från första kontakt till avslutad renovering och genomgång av dokumentationen var tillfredsställande! Vänliga hälsningar, Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-05-17 Verifierad kund
    Relining av gamla gjutjärnsrör. Snyggt jobb enligt tidsplan.
    Trevligt bemötande och fint återställt efter avslutat arbete.
    Bra att få filmpresentation efteråt.
    Vi är mycket nöjda.
    Superkul att ni tycker att jobbet gjordes snyggt! Vi strävar alltid efter att återställa och städa allt till ett skick minst lika fint som det var när vi kom. Genomgången vi gör med er är viktig för att skapa så mycket förståelse som möjligt för det vi levererat till er, är trots allt en väldigt liten del som syns för ögat. Stort tack för din rekommendation Ninnie! Med vänlig hälsning, Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
  • Anders K
    skrev om Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-05-17 Verifierad kund
    Mycket bra service. Klara besked, tydlig tidsplan, trevligt bemötande. Städat och klart efteråt. Mycket nöjda.
    Tack för ditt omdöme Anders! Det känns bra att ni är mycket nöjda, då vågar vi vara det med. Tur att er granne kunde släppa in oss när nyckeln vi fick låg i tvättmaskinen då arbetet skulle starta, det tackar vi speciellt för! :) Hoppas att ni har fått kunnig hjälp ute på sommarstället med vid det här laget. Hälsningar, Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-05-14 Verifierad kund
    Fick hjälp att laga trasiga avloppsrör med relining. Trevligt bemötande, bra utfört arbete på utsatt tid och oklanderligt städat efter slutfört uppdrag. Jag rekommenderar dem verkligen.
    Det var verkligen dags att renovera rören hos dig Malin! Nu bör råttorna hålla sig borta och allt fungera oklanderligt några decennier framåt. Välstädat efter utfört arbete är en självklarhet för oss, vi är trots allt hemma hos dig i första hand. Hjärtligt tack för ditt omdöme! Bästa hälsningar, Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-05-08 Verifierad kund
    Bra service och trevlig personal
    Tack för rekommendationen Johan! Bra service är en självklarhet hos oss och vi jobbar efter tesen att bemöta andra som vi själva vill bli bemötta i alla lägen. Bästa hälsningar, Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-05-07 Verifierad kund
    Relinade och bytte delar av vårt avloppsnät. Allt sköttes mycket professionellt. Trevligt bemötande. Mycket nöjd med arbetet.
    Superkul att du är mycket nöjd Anders! Då vågar jag också vara det. Vi gör allt vi kan för att leva upp till det mycket professionella som vi utger oss för att vara, trevligt att det fungerar och vi håller måttet. Tack för din rekommendation! Hälsningar, Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-05-06 Verifierad kund
    Bra och tillmötesgående kundservice. Arbetet snyggt och proffsigt genomfört på utsatt tid. Trevliga hantverkare.
    Roligt att du reflekterar även vår kundservice Susanne, den är precis lika viktig som genomförandet av renoveringen.
    Snyggt och proffsigt är ledord för alla hos oss och vi jobbar stenhårt för att hålla ordentligt hög nivå på allt från första kontakt till överlämning av entreprenaden.
    Varmt tack för din rekommendation! Med vänlig hälsning, Mackan
    2021-04-28 Verifierad kund
    Relining av avloppsrör i radhus. Snabbt utfört, klara på 3 dagar. Mycket trevligt, tillmötesgående och kompetent bemötande från alla vi hade kontakt med inom företaget. Rekommenderas starkt.
    Tack för det fina omdömet Jonas! Allt med reliningen gick verkligen som smort hos er, skönt att vi kom i mål med ljudnivån i de delar som byttes ut till plaströr under trappan med. Vi tar med oss ytterligare en värdefull erfarenhet av det. Det värmer att du rekommenderar oss starkt! Bästa hälsningar, Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-04-14 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och kunniga. Mycket nöjd och motsvarat mina förväntningar
    Ett speciellt tack för rekommendationen från dig Ewa! Vi hade ett par riktigt tuffa utmaningar hos dig men det hela blev väldigt bra till slut. Hoppas att den nya infiltrationen funkar minst lika länge som de relinade avloppen kommer göra hos er. Vänliga hälsningar, Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-03-22 Verifierad kund
    Enkla att ha att göra med. Snabba att svara på frågor och annat.
    Håller tiden i sina projekt.
    Tack för din rekommendation David! Sent omsider men ändå, skönt att du uppfattade oss snabba när det väl gällde. :)
    Att hålla tiden för färdigställande är viktigt även om det ibland medför intensiva dagar, vi vet aldrig helt säkert vad vi stöter på när renoveringen påbörjas. Med vänlig hälsning, Mackan
    2021-03-02 Verifierad kund
    Relinade vår villa o Enskede och anlitade denna firma. Proffsigt bemötande och förstående, engagerade personal.
    Rekommenderar dem alla ggr👍
    Det värmer att du vill rekommendera oss alla gånger Johan. Stort tack för det och också förtroendet att få hjälpa er mer avloppen i ert hem! Bästa hälsningar, Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-02-19 Verifierad kund
    Relining avlopp hela huset.
    Kunnig och pålitlig personal. Trevligt bemötande. Bra kommunikation. Mycket nöjd med deras jobb.
    Tack för rekommendationen Carolin! Vi jobbar ständigt med att utbilda och utveckla alla som jobbar hos oss för att kunna leverera en bra och komplett service till er. Jag hör av mig inom kort så vi kan kika på dagvattenbrunnen vid er källartrapp!
    Med vänlig hälsning, Mackan
    2021-02-16 Insamlad av företaget
    Relining av avloppstammar i äldre funkisvilla. Mycket trevliga säljare samt hantverkare som utförde arbetet. Kan varmt rekommendera företaget.
    Varmt tack för din rekommendation Leif! Det gläder mig att din upplevelse av vår renovering hos er lämnade en så positiv känsla! Vänlig hälsning / Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-02-15 Insamlad av företaget
    Trevligt och professionelt uppträdande vid första besöket. Visualisering av det tekniska problemet hos oss under första besöket var av stort intresse.
    Förklaringen av tekniken under första besöket och på webbsidan var mycket intressant.
    Förberedelser av arbetet av teknikerna verkade noggrant. Likaså städning och återställande av badrumsgrejor efteråt var m bra. Återigen trevligt och yrkesmässigt uppträdande.
    Redogörelser för genomfört arbete var bra.
    Gott intryck från början och under hela jobbet. Såvitt jag kan bedöma blev det bra resultat. Trevlig upplevelse.
    Fantastiskt roligt att ni fick ett gott intryck av oss under hela entreprenaden! Att kunna förklara orsaken till problem för er som husägare är viktigt för oss och vi gör det helhjärtat varje gång vi hittar problem, oavsett om det leder till en renovering med oss eller inte. Ett välstädat hem med allt iordningställt är något vi tycker är absolut självklart. Vi är trots allt gäster hos er trots att vi också har ert hem som arbetsplats under några dagar. Vänliga hälsningar, Mackan Solna Relining Service / VillaVVS
    2021-02-15 Insamlad av företaget
    Köpte relining av trasigt avlopp. Bra bemötande, snabb offert, snabbt jobb.
    Tack för din rekommendation Daniel! Ett bra bemötande från början till slut är en självklarhet för oss och jag tänker att det borde vara så för de allra flesta men är medveten om att det tyvärr varierar en del även i vår bransch.
    Hälsningar, Mackan
    2021-02-14 Insamlad av företaget
    vi beställde relining o fick ett superbra bemötande från första kontakt. vi hoppades få hjälp med de problem vi hade och dom förväntningarna infriades helt. grabbarna som skulle utföra uppdraget var helt suveräna o kunde slutföra uppdraget snabbare än beräknat.
    Förlåt oerhört sent svar Anita!
    Lyckligtvis var vi mycket snabbare på det som kanske är viktigare ändå. Inte minst efter den väntan ni fått utstå innan vi fick äran att hjälpa er.
    Väldigt trevligt att vi kunde motsvara förväntningarna!

Med vänlig hälsning
    / Mackan