Villa VVS

Västerled 183, 167 72 Bromma — Visa karta

Välkommen till Villa VVS & Solna Relining Service!

Med över 20 års erfarenhet är vi Stockholms äldsta företag inom relining och har sedan en tid specialiserat oss på villor, radhus och samfälligheter.

Vi utför uteslutande relining med den så kallade "Strumpmetoden".

Är du nyfiken på vad våra tidigare kunder skriver om oss så ta gärna en titt här nedanför.

Läs vad 82 kunder tycker om Villa VVS

• 2020-10-27

Susanna L skrev om Villa VVS
    Energiska medarbetare som löste problem . Punktliga o arbetsamma Läs mer
  • 2020-10-21

Lars I skrev om Villa VVS
    Bitvis relining avloppsrör i villa. Mycket bra utfört arbete och trevligt bemötande. Betyget dras dock ner ett snäpp pga mycket hög prisnivå. Läs mer
  • 2020-10-20

Karl T skrev om Villa VVS
    Innan jag beställde jobbet kollade jag här på Reco och tänkte att betygen var lite väl positiva, men nu inser jag att Villa VVS gör rätt för de positiva betygen. Bra utfört jobb av trevliga killar. Läs mer
  • 2020-10-20

Johnny N skrev om Villa VVS
    Svårt att kontrollera resultatet men företaget ingav förtroende den tid vi var hemma som var starten och avetableringen.
    Vi får tro att det så bra som utlovat. På filmen som visade resultatet verkade arbetet ha varit lyckat.
    På det hela är vi nöjda. Läs mer
  • 2020-10-15

Marie-louise S skrev om Villa VVS
    Relining av trasigt avloppsrör.
    Mycket trevlig personal.
    Arbetet utfördes utmärkt. Läs mer
  • 2020-10-14

Maria Ö skrev om Villa VVS
    Rörrenovering och relining med strumpmetod
    Jag blev bemött på ett vänligt och proffsigt sätt.
    Jag väntade mig att få "nya" rör efter skadorna i de gamla orsakade av råttor. Företaget levde upp till mina förväntningar.
    Allting funkade bra och smidigt. Trevliga arbetare. Läs mer
  • 2020-10-14

Leif L skrev om Villa VVS
    Jag har av firma Villa Vvs köpt tjänsten renovering/relining av avlopp.
    Jag har blivit mycket bra bemött av företaget.
    Mina föŕväntningar var att få åtgärdat sannolika sprickbildningar i avloppsrör.
    Allt tyder på att problemen blivit åtgärdade på ett bra sätt.
    All personal alltifrån kontaktman och personal på plats har gett ett kunnigt och bra intryck och jobbat på ett sätt för att vilja ge ett gediget resultat. Läs mer
  • 2020-10-12

Bengt S skrev om Villa VVS
    relining bra och snabbt utfört mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-09-11

Ragnar B skrev om Villa VVS
    Väldigt bra rekommenderas
    Relining av tomtavlopp 40 meter
    Relining av gjutjärn avlopp i grundplattan Läs mer
  • 2020-08-20

Carl-einar S skrev om Villa VVS
    Bra kunnigt och systematiskt arbete - trevlig och tillmötesgående personal
    CES Läs mer

Ingela A skrev om Villa VVS
    Relaining.
    Bra bemötande. Effektiva
    Höll tider. Bra info.
    Åtgärdade snabbt ett utlopp som jag hade synpunkt på Läs mer

Rita M skrev om Villa VVS
    Vi anlitade Villa VVS för relining av gamla avloppsrör i en villa på skafttomt. Innan arbetet utfördes gjordes noggrann undersökning och filmning av rören. Arbetet utfördes sedan proffesionellt av trevliga och tillmötesgående killar som kom i tid varje dag. Efter avslutat arbete fick vi ”film” på arbetet. Kan varmt rekommendera företaget. Hälsn Rita o Bosse Läs mer

Mats H skrev om Villa VVS
    Professionella och utförde arbetet avsevärt snabbare än väntat. Bra dokumentation av utfört arbete Läs mer
    2020-10-28 Villa VVS svarar Mats H
    Det känns riktigt fint att du tycker att dokumentationen är bra!
    Blir lite av ett kvitto på att den är tydlig även för er som inte är proffs på avloppsrenovering.

Ibland är avloppen lagda på ett, ur renoveringsperspektiv, optimalt sätt och vi kan göra många moment varje dag, då blir processen snabbare än normalt.

Tack för din rekommendation!
  • 2020-08-17

Sonja S skrev om Villa VVS
    Jobbet var relining och bitvis nya avloppsrör.
    Jättetrevliga och proffsiga. Städade snyggt efter sig och överlämnade arbetet med en ordentlig genomgång av vad man gjort.
    Dem höll tiden och var lätta att få tag på. Läs mer
    2020-10-28 Villa VVS svarar Sonja S
    Det värmer att du uppfattade oss som jättetrevliga! Det proffsiga är en förutsättning.

Genomgången av allt vid överlämnandet är det enda sättet för oss att visa vad som har gjorts, en viktig del av arbetet för att du som husägare i möjligaste mån ska få koll på avloppen och känna dig trygg med resultatet av renoveringen.

Tack Sonja!

• BJÖRN V

2020-07-07

BJÖRN V skrev om Villa VVS
    Vi är mer än nöjda med service, engagemang och kunskap. Teamet som relinade hela vår 180 kvm enplansvilla ( som står på en betongplatta), gav sig i kast med att filma, inspektera, lägga upp en plan och genomförde arbetet på utsatt tid. Våra järnrör hade vittrat sönder på några ställen, en högtrycksrengöring var det som troligen trasade sönder de sköra rören i höstas. Mackan och gänget stod inför en stor utmaning med trasiga rör men löste allt tack vare samlad kunskap, rätt inställning och högklassiga verktyg och mätinstrument. Vi har anlitat Villa VVS ( Solna relining ) för ett jobb 10 år sedan, men då var det betongrören till vägen som vuxit igen pga av rötter. Vi tvekande inte en sekund på att anlita Mackan igen. Proffsigt från första mötet med Patrik, vägledning av Mackan och ett fenomenalt trevlig gäng med Ted och Tukka. Läs mer
    2020-10-18 Villa VVS svarar BJÖRN V
    Att bli kontaktad igen efter 10 år värmde lite extra måste jag medge.
    Brett kunnande och omsorgsfullt genomförande gör att vi får ihop det även i riktigt utmanande projekt som det hos er.
    Lyckligtvis gick det att få bort det mesta av allt rasat för att kunna skapa utrymme för ett fungerande avlopp under er bärande grund igen, lite tänkande utanför boxen och mycket tålamod är nästan en förutsättning i detta.

Nu behöver ni byta hus för att vi ska få ses i arbetet igen. :)

Jag vidarebefordrar de fina orden till Patrik, Ted och Tuukka naturligtvis!

/ Mackan

Det var fantastiskt trevligt att få hjälpa er igen Björn
  • ANDREA K

2020-07-01

ANDREA K skrev om Villa VVS
    Oerhört nöjd med servicen, kommunikationen och framför allt arbetet som klanderfritt utfördes av Mackan. Tänk om alla företag var som detta! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-10-18 Villa VVS svarar ANDREA K
    Tack för de värmande orden Andrea!

Det är på ett sätt tur att alla inte är som vi men några fler skulle gott kunna finnas. :)

• 2020-06-22

Anders N skrev om Villa VVS
    Snabbt och snyggt relining av våra gamla rör. Mycket bra kommunikation så vi visste vad som hände och trevliga killar som gjorde jobbet, t o m snabbare än utlovat. Allt gick väldigt bra och smärtfritt. Jag kan varmt rekommendera Villa vvs till alla som behöver hjälp. Läs mer
    2020-10-18 Villa VVS svarar Anders N
    Ibland hittar vi lösningar för att kunna förkorta renoveringstiden en smula, hos er låg avloppen helt rätt för att kunna "påskynda" arbetet lite grann. Att ni också får veta vad som händer under arbetets gång och informeras om varför det plötsligt gick snabbare än tänkt är viktigt.
    Superkul att du kan rekommendera oss vidare Anders!

• 2020-06-18

Per L skrev om Villa VVS
    Hade skyhöga förväntningar pga alla positiva rekommendationer och blev inte besviken. Finfina kontakter från början till slut och ett professionellt utförande av relining-tjänsten. Läs mer
    2020-10-18 Villa VVS svarar Per L
    YES! Knyter näven och gör ett "segertecken".
    Så grymt skönt att kunna leva upp till sådana förväntningar och det genom att bara göra det vi ska.

Tack Per!

Hälsar
  • Björn E

2020-06-17

Björn E skrev om Villa VVS
    Vi flyttades in i ett hus från 1965 i höstas och har undrat hur statusen är på våra avloppsrör. Vi fick rören undersöka av Villa VVS. Det kändes tryggt att ha dem hemma. Vi upplevde personalen som både trevlig, kunnig och hjälpsam. Bland annat att de inte jagade på utan frågade vad vi hade för övriga renoveringsplaner för att det inte skulle uppstå dubbelarbete. Nu vet vi mer om vårt hos och vad vi kommer behöva göra och budgetera med framöver. Läs mer
    2020-10-18 Villa VVS svarar Björn E
    Fantastiskt bra att ni upplevde alla hos oss som det vi verkligen vill vara!
    Vi har en unik bredd i vårt kunnande och delar gärna med oss av den för allas bästa.
    De flesta har en ungefärlig plan för renoveringar efter flytt till ett äldre hus och kan vi få del av planen underlättar det för oss alla. :)

Jätteroligt att ni valde oss för arbetet och dyker det upp fler funderingar är det bara att höra av sig!

• 2020-06-14

Ann B skrev om Villa VVS
    Våra avloppsrör blev som nya 👍 Bra bemötande och service, toppen helt enkelt 😃 Läs mer
    2020-10-18 Villa VVS svarar Ann B
    Tack för din rekommendation Ann!

Det var spännande att få göra jobbet hos er och fantastiskt trevligt att allt funkade så bra trots flertalet hushåll inblandade i entreprenaden.
    Det värmer att ni känner att allt var toppen!

• 2020-06-13

Lars-olof L skrev om Villa VVS
    Relining. Mycket bra bemötande och väl utfört arbete. Läs mer
    2020-10-18 Villa VVS svarar Lars-olof L
    Tack Lars-Olof och Gunilla!

Det var ett inte så rent men ändå städat nöje att få hjälpa er med avloppsrenoveringen. :)
    Resultatet blev precis så bra som det ska när vi är i farten.

Peter E skrev om Villa VVS
    Allt fungerade som de informerade om.
    Extra plus för att de var trevliga och tillmötesgående.
    De höll oss informerade under arbetets gång på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2020-10-18 Villa VVS svarar Peter E
    Det är tack och lov väldigt sällan vi inte lyckas utföra arbetet enligt plan. :)
    Vi vill att ni ska veta vad som görs, blir ett klart mervärde för er då väldigt lite av vårt arbete blir kvar synligt.

Stort tack för både förtroendet och rekommendationen!

Lars M skrev om Villa VVS
    Skrev avtal om Relining av avloppet i vår 60-tals villa i januari. 4:e maj skulle arbetet påbörjas och beräknades ta 4 dagar. 4:e maj var de på plats och 4 dar senare var allt färdigt och utfört med stor skicklighet. Tukka som gjorde merparten av jobbet var mycket kvalitetsmedveten och visade gärna hur arbetet genomfördes. Läs mer
    2020-10-18 Villa VVS svarar Lars M
    Jag blir nästan tårögd av att läsa din rekommendation även om det är precis så det ska vara.
    Vi håller det vi lovar i både tider och kvalitet även om det naturligtvis tillstöter oförutsägbara saker som får tidsplanen att spricka ibland.

Superkul att ni uppskattade Tuukkas insats, jag vidarebefordrar omdömet till honom!

Tack Lars & Gunnel!

Ingrid L skrev om Villa VVS
    Relining av avloppsystemet. Väl utfört på utlovad tid och av mycket trevlig personal. Dessutom välstädat då vi kom hem. Läs mer
    2020-10-18 Villa VVS svarar Ingrid L
    Varmt tack för din rekommendation Ingrid!
    Riktigt trevligt att ni känner så för både oss och utfört arbete.

Vi jobbar efter mottot att det inte ska synas att vi varit på plats, i alla fall inte i negativ bemärkelse.

Elynor N skrev om Villa VVS
    Proffsigt och trevligt bemötande från alla inblandande. Löste strul snabbt och smidigt. Rent och fint efter. Läs mer
    2020-10-18 Villa VVS svarar Elynor N
    Tack för din rekommendation Elynor!

Det var onekligen en smula genant att vi missade dagvattenanslutningen hos er. Desto större tur att ni var hemma när det fylldes upp!
    Vi tar naturligtvis vårt ansvar och kunde lyckligtvis få problemet löst direkt.

Rent och snyggt är ett av våra signum! :)

Med vänliga hälsningar

Stefan L skrev om Villa VVS
    Relining
    Professionella, kunniga och väldigt trevliga!
    Stort tack för ett bra jobb! Läs mer
    2020-10-18 Villa VVS svarar Stefan L
    Superkul att läsa Stefan!

Vi tackar för förtroendet att få göra i ordning avloppen hos er och naturligtvis också för det fina betyget.
    Värmer att läsa!

Per W skrev om Villa VVS
    Superbra trevligt bemötande av kunnig personal Läs mer
    2020-10-18 Villa VVS svarar Per W
    Lite skämskudde på såhär sent svar, ber om ursäkt för det!

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme Per!
    Vi ser det som en självklarhet att vara trevliga och är kanske de mest kunniga i branschen om jag får skryta lite.

Det var trevligt att få hjälpa er med avloppsrenoveringen!

• 2020-06-02

MADELEINE H skrev om Villa VVS
    Mycket nöjd! Fick snabb och professionell hjälp av Mackan för min rinnande toalett. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar MADELEINE H
    Tack för rekommendationen Madeleine!

Trevligt att kunna hjälpa till i stort som smått.

• 2020-05-11

Supawan M skrev om Villa VVS
    Happy with the service and feel very confident with the result. Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar Supawan M
    Thanks for your Reco Supawan,

I´m superhappy you feel confident with our renovation and am grateful you are happy with the service!

Best regards
    / Markus
  • DIANA Å

2020-04-23

DIANA Å skrev om Villa VVS
    Denna firma skal ha högsta betyg! Mackan på Villa VVS räddade min påsk genom att rycka ut och reparera mitt avlopp. Mer än tacksam, otroligt duktiga och professionella! 🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar DIANA Å
    Tack Diana!
    Vi gör vad vi kan för att lösa det mesta så snabbt det går. :)
    Skönt att vi hann få ditt gjort innan helgen där!

Hoppas att påsken var bra!

• 2020-04-17

Stefan L skrev om Villa VVS
    Jag är mycket nöjd med utförd relining av mitt avloppssystem. Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar Stefan L
    Tack Stefan!

Det är bra att du är mycket nöjd med arbetet, då är vi också nöjda.

• 2020-04-16

Jarmo S skrev om Villa VVS
    Otroligt bra service
    Om något går sönder under arbetet orsakat av dem så åtgärdades detta.
    Höll tidplan på arbetet Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar Jarmo S
    Tack Jarmo!
    Det värmer att du upplever vår service som sådan.

Vi tar naturligtvis ansvar för det som händer under arbetets gång, även sådant som inte kan förutsägas vid första inspektion, och ser till att allt löser sig på ett så bra sätt som möjligt.

Mattias M skrev om Villa VVS
    Relining av gamla järnrör under huset och 35 meter ut till anslutning kommunen. Varit proffsiga hela vägen från offert till utförande, och resultatet blev mycket bra. Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar Mattias M
    Tack för fint omdöme Mattias!
    DIn servisledning var lite av en utmaning men det gick riktigt bra.

Roligt att också du tycker att resultatet blev mycket bra!

Trevlig sommar!

William V skrev om Villa VVS
    Bra service, tydliga villkor och trevlig bemötande. Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar William V
    Superkul att du upplevde oss som ovan, det är vår målsättning med varje beställare.

Trevligt att få hjälpa er med avloppen!

Simon H skrev om Villa VVS
    Väldigt proffsiga att ha å göra med. Lyhörda, noggranna och informativa. Kostnaden blev vad som var överenskommet och inga obehagliga överraskningar i efterhand. Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar Simon H
    Tack Simon!
    Vi är väldigt proffsiga om jag får skryta lite och ser till att du som beställare är "med" i entreprenaden, allt för att du ska känna dig trygg med och medveten om vad vi gör.
    Skulle någon överraskning mot förmodan dyka upp lovar jag att vi hanterar den omedelbart med.

Lena Margareta W skrev om Villa VVS
    Relining av alla rör i huset.
    Allt arbete utfördes i tid till
    Till den kostnad vi kommit överens om
    Allt utan anmärkning Läs mer
    2020-06-18 Villa VVS svarar Lena Margareta W
    Tack för din rekommendation Lena,
    Jag skäms för sent svar !
    Vi gör allt vi kan för att inte behöva överraska negativt med försenad färdigställandetid och då vi lämnar en fast-prisoffert håller vi det överenskomna fasta priset.
    Det var trevligt att få hjälpa er med avloppsrenoveringen!

• 2020-02-17

Mostafa Z skrev om Villa VVS
    Jag tyckte att det hade gått mycket bra jag är mycket nöjd. Läs mer
    2020-02-19 Villa VVS svarar Mostafa Z
    Superkul att du och ni är nöjda Mostafa!

Vi tycker också att arbetet gick mycket bra alla utmaningar till trots. Slutet gott, allting gott. :)
    Tack för det fina betyget!

• 2020-02-05

Birgitta S skrev om Villa VVS
    Relining av avloppssystemet.
    Mycket proffsiga och trevliga yrkesmän.
    Lämnade huset välstädat. Läs mer
    2020-02-19 Villa VVS svarar Birgitta S
    Tack för din rekommendation Birgitta!

Alltid trevligt att se att vi uppfattas precis så som vi strävar efter att vara.
    Städning är en självklar del av entreprenaden när vi är ute och jobbar. Lite märkligt att inte alla tänker på samma sätt kan jag tycka.

• 2020-02-02

Rolf S skrev om Villa VVS
    Vi anlitade dem för relining av avloppssystemet.
    Vi är mycket nöjda med både utförandet och bemötandet.
    Vi kan varmt rekommendera företaget !
    Personligt och vänligt bemötande uppskattade vi mycket.
    Gunilla och Rolf Svensson Läs mer
    2020-02-04 Villa VVS svarar Rolf S
    Tack Gunilla och Rolf!
    Inte bara för den fina rekommendationen utan också för förtroendet att göra i ordning era avlopp.

Det värmer att ni är mycket nöjda med oss som helhet och att vårt approach uppskattas!

• 2020-02-01

Kjell I skrev om Villa VVS
    Noggranna
    Xxzzxxxxxxxxxxxxxccccc cxxxxxxccccv Läs mer
    2020-02-04 Villa VVS svarar Kjell I
    Tack för ett bra betyg!

Det var en intressant beskrivning.
    Trevligt att noggrannheten lyser igenom ändå. :)

• Maud v

2020-01-31

Maud v skrev om Villa VVS
    Vi har relinat vårt radhus och är helt nöjda med både arbetet och dom trevliga hantverkarna som jobbade.Dom verkade kunniga och höll oss underrättade om hur arbetet fortskred. Jag har rekommenderat
    Villa VVS till flera av våra vänner. Läs mer
    2020-02-04 Villa VVS svarar Maud v
    Vad snällt av dig att rekommendera oss till vänner och bekanta, det uppskattas speciellt!

Mycket bra att ni är nöjda, då är vi det med.
    Information är viktigt och att kontinuerligt hålla er ajour med hur det går blir lite av en trygghet för oss alla.

Stort tack för väldigt trevligt bemötande också!

Kenneth H skrev om Villa VVS
    Relining avlopp.
    Bemötandet av säljare och de som utförde arbetet var mycket proffesionellt.
    Höga förväntningar som verkligen uppfylldes. Läs mer
    2020-02-04 Villa VVS svarar Kenneth H
    Superkul att vi uppfyllde dina förväntningar Kenneth!
    Det var väldigt trevligt att få jobba hos er och lika roligt att slutresultatet blev så bra.

Proffsigheten är självklar hos oss alla.

Tack för omdömet!

Robert H skrev om Villa VVS
    Villa vvs har gjort ett utmärkt jobb och var klara på utsatt tid. Sen tar de bra betalt precis som alla andra i den här branschen. Läs mer
    2020-02-04 Villa VVS svarar Robert H
    Tack Robert, det är trevligt att ni uppskattar vår insats hos er!
    Man får lite vad man betalar för även i renovering av avlopp, jag vågar ödmjukt skriva att ni har fått det bästa. :)

Anders U skrev om Villa VVS
    Förträfflig service från alla. Allt från säljaren till ekonomiavdelningen. Samt ett rent, snyggt och bra arbete av killarna som relinade! Läs mer
    2020-02-04 Villa VVS svarar Anders U
    Tack Anders!
    Jag blir riktigt glad av ditt omdöme.
    Vi strävar efter att hålla samma höga nivå genom hela organisationen och av dina ord att döma ligger vi ganska bra i fas.

Superbra att det löste sig med golvvärmen med!
    Vi hoppas att det inte uppstår fler otrevliga överraskningar.

Thomas H skrev om Villa VVS
    Väl utfört arbete och mycket proffesionellt tillvägagångssätt, rekommenderas starkt! Extra eloge till Patrik för väl utförd presentation och genomgång. Läs mer
    2020-02-04 Villa VVS svarar Thomas H
    Tack för både förtroendet och rekommendationen Thomas, det känns mycket bra att du är nöjd!
    Jag skickar elogen vidare till Patrik naturligtvis.

Hälsar

Magnus A skrev om Villa VVS
    Professionella

Gjorde ett fantastiskt bra jobb på utsatt tid

Skulle använda dem igen utan att tveka Läs mer
    2020-02-03 Villa VVS svarar Magnus A
    Tack Magnus!

Jag vågar sticka ut hakan lite och skriva att vi är bland de mest professionella som finns att hitta bland hantverkare i allmänhet och reliningföretag i synnerhet.

Skulle ni, mot förmodan, få för er att flytta till ett annat äldre hus en vacker dag är du välkommen att beställa en ny renovering av oss, den nu gjorda hos er kommer hålla över minst en generation.

• 2019-12-10

Kerstin P skrev om Villa VVS
    Jimmy och Jonas har gjort ett berömvärt jobb. Är det osynliga arbetet lika snyggt som det synliga så är vi att gratulera. Inte ett spår syns när de nu lämnat, trots att huset tidigare har varit ’upp och nedvänt’. Läs mer
    2020-02-03 Villa VVS svarar Kerstin P
    Ni är i så fall absolut att gratulera Kerstin. :) Lyckligtvis har ni en dokumentation som visar hur det "osynliga" ser ut.
    Fantastiskt trevligt att ni är nöjda så till den milda grad, ett varmt tack för de fina orden!
    Killarna är grymt duktiga och vi lägger stor vikt vid att hålla samma kvalitet på allt, från början till slut.
    Skönt att handdukstorken gick att få igång igen!

Bästa hälsningar,
  • Marie Å

2019-11-14

Marie Å skrev om Villa VVS
    Kontaktade Villa VVS angående min kökskran som att löst. Fick svar omgående och en tid med hantverkare bokades in snabbt. Bra och professionell service, kan verkligen rekommendera detta företag. Läs mer
    2019-11-25 Villa VVS svarar Marie Å
    Tack för din rekommendation Marie!
    Det är trevligt att kunna hjälpa till i stort som smått och ibland finns det utrymme för snabba serviceåtgärder som egentligen inte alls faller inom ramen för vår huvudsyssla.
    Vi tummar inte på professionalismen för det!

• 2019-10-31

Lena A skrev om Villa VVS
    Vi är mycket nöjda med reliningen av hela avloppssystemet i vårt hus. Arbetet utfördes snabbt och smidigt av två trevliga killar. De kom på måndag morgon och var klara på fredag eftermiddag. Huset lämnades snyggt och städat.
    Inget skräp lämnades kvar. Toppen! Läs mer
    2019-11-25 Villa VVS svarar Lena A
    Tack för fin rekommendation Lena!

Superkul att ni är nöjda med oss!
    Vi strävar alltid efter att lämna huset minst lika fint som det var när vi kom och tar naturligtvis med oss allt skräp som blir under arbetet.
    Hälsningar till Kent med!

• 2019-10-25

Ritva M skrev om Villa VVS
    Utmärkt arbete. Färdigt i tid. Trevlig personal. Läs mer
    2019-11-25 Villa VVS svarar Ritva M
    Tack Ritva!

Allt gick verkligen superbra hos er och vi blev klara i god tid innan utsatt deadline. Arbetet är alltid utmärk, det tummar vi inte på någonsin och vi är nog ganska trevliga med. :)
    Fantastisk service från er sida med, det tackar vi speciellt för!

Allt gott!

Västerled 183, 167 72 Bromma

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte