Solna Relining  Service / VillaVVS

Solna Relining Service / VillaVVS

Välkommen till Solna Relining Service & VillaVVS!

Med start 2001 har vi nu över 20 års erfarenhet och är Stockholms äldsta renodlade reliningföretag. 2018 specialiserade vi oss och erbjuder idag våra tjänster till ägare av villor, radhus och fritidshus samt samfälligheter.
Vi jobbar uteslutande med den så kallade "strumpmetoden" och använder P-märkta, certifierade material vid de avloppsrenoveringar vi gör.

Den utbildning vi har för våra installatörer/tekniker är helt unik och ger oss de absolut bästa i branschen. Utbildningen pågår konstant, 20-års erfarenhet överförs inte på ett par år. :)

Nedan kan du läsa de omdömen vi fått av fastighetsägare vi fått äran att hjälpa.
Omdömena är genuina och insamlade utan minsta inverkan från oss.
Hör av dig om du vill ha en kostnadsfri kontroll av dina avlopp.

211 omdömen om Solna Relining Service / VillaVVS

Sedan starten hos Reco 2018
    2023-01-28 Verifierad kund
    Allt fungerade mycket bra från första samtalet till det slutliga resultatet.Trevliga och tillmötesgående medarbetare .Rekommenderar gärna vidare
    2023-01-25 Verifierad kund
    Hjälpsamma, proffsiga och noggranna!
    2023-01-18 Verifierad kund
    Bra service,trevlig personal.
    Nöjd med arbete och bemötande
    2023-01-16 Verifierad kund
    Kunnig och tillmötesgående personal.
    Smidigt att ha rörmokarna i huset trots att jag bodde hemma under arbetets gång.
    Jag köpte Relining av samtliga rör i huset.
    2023-01-10 Verifierad kund
    Mycket trevlig, kunnig personal som levererade det som avtalats på utsatt tid. De tog hand om allt utan att jag som köpare behövde vara involverad eller övervaka. Efter varje dags arbete ringde de för avstämning. När arbetet var slutfört hörde de av sig för att höra om det var något jag undrade över eller hade några synpunkter på. Mycket proffsiga och enkla att ha att göra med. Kan varmt rekommenderas!
    2023-01-10 Verifierad kund
    Bra bemötande av Solna Relining Service /VillaVVS och
    personal företaget får högsta betyg av mig
    2023-01-08 Verifierad kund
    Solna relining har utfört relining av min plast-avloppsrör.
    Jag är mycket nöjd med firmans bemötande, kompetens, samt viktigast av allt förmågan att lösa oförutsedda problem.
    2023-01-05 Spontant omdöme
    Jag hade problem i köket och jag fick ett väldigt trevligt bemötande från första stund. De kunde komma förbi på kort varsel och hjälpa mig på ett otroligt proffsigt sätt. Jag kan verkligen varmt rekommendera denna firma.
    //Anette
    2022-12-20 Verifierad kund
    Blev bemött på bästa tänkbara sätt från första början till slutet. Kom tillbaka hem till ett städat hus.
    2022-12-11 Verifierad kund
    Blev trevligt bemött av alla som utförde arbetet,utförandet av arbetet är av stor belåtenhet nu fungerar avloppet helt perfekt kan verkligen rekommendera företaget
    Helt otroligt proffsiga…
    Kände mig väldigt trygg ”i deras händer ”!
    Visade o förklarade så att även jag förstod alla moment :-)… Dessutom så trevliga och punktliga. Kan verkligen rekommendera företaget!
    2022-11-29 Verifierad kund
    Tydliga, effektiva och bra leverans!
    2022-11-29 Verifierad kund
    Allt gick mycket bra från första kontakt med Malin till själva jobbet som gick precis så smidigt så det skulle gå. Mkt nöjd med ALLT!
    2022-11-24 Verifierad kund
    Jag tycker att de gjorde ett mycket bra arbete och var bra att umgås med för att inte säga helt flexibla vi rekommenderar dem gärna att göra en relining hos våra bekanta Vi är klara med våran relining och har skickat in betalningen totalt sett också det enda vi nu väntar på är att de ska hämta skogsdasset men det är mera att se som en en slutlig piruett
  • Yngve N
    2022-11-22 Verifierad kund
    Perfekt utfört arbete av skickliga och trevliga medarbetare helt enligt plan. Rent och fint efter utfört arbete.
    Yngve Nilsson
    Gräddö
    2022-11-22 Verifierad kund
    Trevliga medarbetare och informerade om arbetets omfattning.
    Utförde på eget initiativ lite extra service. Mycket välstädat efter utfört jobb. Bäst av allt, fick igång ett äldre igensatt trasigt köksavlopp.
    2022-11-17 Verifierad kund
    Fann bolaget på nätet. Inte för att det avgjorde men gillade verkligen den enkla filmen på deras hemsida. Åtagandet var marigt. Relining av en fastighet från 50-talet med gjutjärnsrör som verkligen sett bättre dagar och byggts om mer än några gånger. Nära ett totalt stambyte. Snabb offert och bra diagnos från första besöket. Bra och snabbt arbetat från Solna Relining Service / VillaVVS. Hela familjen i huset är mycket nöjda med det riktiga och bokstavliga skitgörat som teamet på Solna Relining Service / VillaVVS utförde. Ett gott och gediget arbete med nöjda kunder! :-D
    2022-11-17 Verifierad kund
    Bra från början till avslut .proffs 😄
    2022-11-15 Verifierad kund
    Relining av avlopp i villa. Tog lite tid innan jag fick återkoppling om tid för ett första besök. Trevlig personal! Höll tidplanen som utlovades vid offertens godkännande och jobbet utfördes till belåtenhet.
    2022-11-13 Verifierad kund
    Höll tider var kvalitetsmedvetna och hade bra kommunikation med mig.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande och proffsigt. Svarade snabbt på frågor, även söndag kväll. Hänsynstagande till människor och hem. Kom till jobbet för överlämnande och avslut. Kan bara rekommendera.
    2022-10-29 Verifierad kund
    Allt toppen relining trevliga killar som var här
    2022-10-20 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Förväntningarna uppfyllda till fullo
    Relining
    2022-10-10 Verifierad kund
    Superbra bemötande. Vi hade stop i avloppet i köket och de kom inom en dag. Felet hittades och åtgärdades direkt. Fick massor med bra tips hur vi ska förebygga att få samma problem igen. Kan verkligen rekommendera dem
    2022-10-08 Verifierad kund
    Otroligt snabba, duktiga och lyhörda. Kan verkligen ge bästa rekommendationer!
    2022-09-25 Verifierad kund
    Jag tyckte de fungerade bra. Vi reelinade gamla järnrör. Vi fick en bra genomgång innan om vad de skulle göra och hur lång tid det skulle ta.
    2022-09-15 Spontant omdöme
    Mycket bra utfört arbete, stort tack för hjälpen.
    Tomas.S
  • Ann W
    2022-09-14 Verifierad kund
    Företaget har gjort en "relining" av rörstammarna i mitt hus. Jag är mycket nöjd med insatsen. Arbetet utfördes av mycket professionella och sympatiska medarbetare. Man kände att det också fanns en solid uppbackning från chefen om något skulle gå snett (vilket det alltså inte gjorde). Tidsplanen hölls med råge och en uppföljning gjordes av att allt fungerade väl. Även förarbetet och offerten genomfördes på bästa sätt.
    Kort sagt: Toppen!
    2022-09-09 Verifierad kund
    Kunniga, pålitliga, trevliga, prisvärda.
    En absolut rekommendation för alla med ett äldre hus.
    2022-09-07 Verifierad kund
    Bra bemötande och proffsigt arbete.
    2022-09-03 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med Solna Relining. Väldigt proffsiga , snabba och trevliga ! Städade så fint efter sig och var väldigt serviceminded på alla sätt. Känns tryggt och säkert . Visade noggrant vad de gjort på video och vi kan verkligen rekommendera detta företag!
    2022-08-29 Verifierad kund
    Proffsiga kontaktpersoner och mycket god service. Jag fick det jag förväntade mig helt enligt tidplan.
    2022-08-17 Spontant omdöme
    Ordning och reda
    Håller tider
    Proffsig service och bemötande
    Alla man har varit kontakt med är supertrevliga.
    Kan starkt rekommenderas.
    Relining av vårt avlopp.
    2022-08-15 Verifierad kund
    * Bra
    * Bra utförande
    * De personerna som vi kom i kontakt med var mycket trevliga och professionella. Vi kontaktade dem för relining och såg en annons via Vi i Villa.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Rekommenderar starkt Solna Relining Service, ställde upp med snabb och proffsig service direkt när det krisade även om det var mitt i semestertider. Anders och Mackan som jag haft kontakt med, oerhört duktiga och proffsiga!
    2022-08-09 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Trevliga montörer.
    Vi är jättenöjda med utförd relining av vårt gamla avlopp.
    Kan varmt rekommendera företaget.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Vi anlitade Solna Relining Service / VillaVVS för relining av avloppen i ett mindre flerfamiljshus. Vi är mycket nöjda med genomförandet, allt från projektering till genomförande och överlämning förflöt smidigt.
  • Pernila F
    2022-08-04 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande genom hela projektet. Jag är otroligt nöjd med genomförandet och överlämningen. De rättade även till mindre saker som inte ingick som tidigare hantverkare ”missat”. Jag gjorde en relining av hela huset.

Jag skulle rekommendera dem vilken dag som helst!
    2022-07-28 Verifierad kund
    Vi fick ett seriöst bemötande och en väldigt tydlig och detaljerad offert med ett fast pris utan undantag med möjlighet till stora efterdebiteringar. All personal vi mött har uppträtt sakligt och professionellt. Arbetet utfördes på angiven tid utan några förseningar. Vi tog också in en kreditupplysning som var utan någon anmärkning. Dom lämnade arbetsplatsen ordentligt städad. Jag kan ge mina bästa rekommendationer. Hälsningar Kenny ordförande i Brf. Zornen
    2022-07-18 Verifierad kund
    Väl utfört enl ök. Liten malör i en golvbrunn åtgärdades snabbt.
    Trevliga att ha att göra med.
    Rekommenderas
    2022-07-09 Verifierad kund
    Bra bemötande. De bytte tyvärr ut vattenlåsen mot betydligt mer utrymmeskrävande. Uppgavs inte finnas andra. Rör läckte i några skarvar efter byte- de kom snabbt och tittade och förhoppningsvis åtgärdades det.
    Det var riktigt tråkigt att läsa om haveriet med vattenlåsen, låter aningen orimligt att det inte skulle finnas vattenlås av lika smäcker modell eller motsvarande de du hade innan. Jag ringer dig under morgondagen så kommer vi överens om en tid som passar för koll av det hela.
    Den läckande skarven i krypgrunden åtgärdades vid vårt besök direkt efter din anmälan, vi kan kontrollera även den när vi kikar på vattenlåsen. Bästa hälsningar, Mackan
    Solna Relining Service / VillaVVS
    2022-07-05 Verifierad kund
    Mycket bra service! Snyggt, prydligt och enligt tidsplan.
    2022-06-30 Spontant omdöme
    Golvbrunnarna i källaren svämmade plötsligt över, ringde Mackan som var i närheten på ett annat jobb. Han kom över inom en timme, kollade med kameran o hittade en tvättlapp som någon (troligtvis mindre människa) hade fått ner i avloppet. Efter lite spolande fick han loss det. Smidigt, snabbt och enkelt👍
    2022-06-29 Verifierad kund
    Snabbt och positivt bemötande. Kunnig personal som efter besiktning och videoupptagningar av avloppsrörens skick presenterade en offert gällande reling av avloppsrören i vår villa. Vi fann offerten rimlig. Arbetet planerades in och utfördes då vi var bortresta. Allt var rent och prydligt återställt när vi kom hem. Gemensam inspektion av det utförda arbetet och de små påpekande vi hade fixades direkt och allt är till stor belåtenhet.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bemötandet både av säljaren och med företaget på arbetsplatsen upplevdes som mycket positivt. Företaget levde väl upp till mina förväntningar och trots ett litet missöde klarade de av arbetet mycket bra.
    Upplevelsen blev mycket positivt och "Mackan" skötte sitt uppdrag på ett perfekt sätt.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Bra bemötande och bra utfört. Inget att klaga på.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Mycket professionella. Genomförde arbetet precis som överenskommet. Noggrannt och snyggt genomfört. Såg till att golv var skyddade så inga skador uppstod under arbetet.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Redan 2016 anlitade jag Solna Relining för renovering av servisledningen till min villa. Som nöjd kund för detta arbete var det lätt att välja samma företag för det större arbetet att åtgärda hela avloppssystemet i huset. Jag kan konstatera att jag fortfarande är en mycket nöjd kund efter utfört arbete.

Jag har verkligen känt att företaget arbetar kvalitetsinriktat och att de har en genuin ambition att få en nöjd kund. Alla man möter är engagerade, kunniga och trevliga. Tidsplanen har hållits, jag har erhållit god information under processen och vid slutrapporteringen av uppdraget. Eventuella synpunkter och problem har åtgärdats även om de fordrat extra insatser. En god ordning under hela arbetet gjorde att det fungerade väl att bo hemma under arbetet och det var snyggt och rent när de lämnade. Jag kan varmt rekommendera Solna Relining/Villa VVS, ett tryggt val!
  • Sven Åke Stefan J
    2022-05-28 Verifierad kund
    kompetenta, och seriösa killar/tjejer som var här. ordning och reda och sinne för kvalitet.
    // Åke J
    2022-05-27 Verifierad kund
    Vänligt bemötande. Jag beställde relining av avloppsrör. Skadorna på rören var större än förväntat men det löstes på plats utan extra kostnad och tidsåtgång. Jag ger bra omdöme och skulle kunna
    rekommendera era tjänster till den som frågar.