Solna Strand Marintransport

Utöver våra fasta destinationer med ett förbestämt konkurrensmässigt fast pris, snickrar vi ihop din destination utan krångliga prislistor, ”all inclusive”, inget tillkommer. Så klart är transporten försäkrad hela vägen!

Vår omtanke om din båt får du på köpet! Med våra recensioner på Facebook och på RECO hoppas vi att du ska känna dig trygg! Glöm inte att du kan se referensjobb på Facebook, i text och bild! Vi fortsätter utveckla samarbeten med marinor runt om i Sverige primärt men Norge och Finland ligger på kartan.

Vi kommer erbjuda ett grundsortiment av förtöjningsutrustning från 2022. Under nästa år hoppas vi även på att kunna erbjuda vinterförvaring i Stockholm åt våra lokala kunder.

Välkommen!

Läs vad 67 kunder tycker om Solna Strand Marintransport 2

• Anders U
    2022-10-17 Insamlad av företaget
    Mycket väl genomförd transport av snipan Anja (Skilsö 27) från Norge till Gåshaga Marina, Tack!
    2022-08-28 Insamlad av företaget
    Transport fungerade alldeles utmärkt allt skede enl tidsplan .jag är väldigt nöjd med hur uppdraget utföres.
    Tack Hans, jag hoppas vi träffas igen. Ha en fin höst så länge! Solna Strand Marintransport
    2022-08-26 Insamlad av företaget
    Service minded, fast pris og båt levert i Strømstad til avtalt tid. Anbefales 😊
    Tack Anders! Trots vädret och sjögången hoppas jag du fick en ok överfart till Norska fastlandet! Solna Strand Marintransport
    2022-08-25 Insamlad av företaget
    En väldigt professionell tjänst, kändes tryggt att frakta båten med företaget, dessutom för ett väldigt bra pris. Rekommenderas starkt!
    Tack Mikael, ha det riktigt fint fortsättningsvis denna sommar och kommande med båten! Solna Strand Marintransport
    2022-08-25 Insamlad av företaget
    Tryggt, punktlig och superb service
    Tack för det Henrik! Må gott och på återseende när nästa båt inhandlas 😊 Solna Strand Marintransport
  • Jesper M
    2022-07-22 Insamlad av företaget
    Hej.
    En snabb båtaffär och en rekommendation att anlita Solna Strand Marintransport så fick vi snabbt hem båten från Stockholm till Färjestaden på Öland. Proffsigt och trevligt bemötande, rätt pris och toppklass på bil och båttrailer.
    Högsta betyg.
    Hej Jesper, tack för fint omdöme, vilken magisk kväll på Öland! Ha en fortsatt fin båtsommar! Solna Strand Marintransport
  • Erik J
    2022-07-20 Insamlad av företaget
    Bättre än så här kan jag inte tänka mig!
    De använder en riktigt stor och stadig trailer - det bästa är ändå att transportören var välidigt lugn och noggrann med att båten hamnade rätt på trailern och säkrade båten på alla möjliga ställen och efter någon kilometers transport stannade och kontrollerade allt igen innan fortsatt färd.
    Om jag behöver transportera båt igen så är det Solna Strands Marintransport som kommer få det uppdraget.
    Tack Erik för utförligt och bra omdöme, vilket gör det lättare för andra att skaffa sig en uppfattning om oss! Ha en fortsatt fin sommar med båten! Solna Strand Marintransport
    2022-07-15 Insamlad av företaget
    Snabba svar på email. Proffsigt utförd transport med upptagning och iläggning. Trevligt bemötande. Kan verkligen rekommenderas!
    Tack Fredrik, ha en riktigt fin sommar med båten! Solna Strand Marintransport
    2022-07-14 Insamlad av företaget
    Båttransport Stockholm-Skåne av segelbåt. Fantastisk hjälp vid på och av lastning och professionellt bemötande vid initial kontakt. Kunnig och trevlig, lätt att kommunicera med kring tider och detaljer. Rekommenderar varmt. Tack till Daniel!
    Tack Mari för ett trevligt omdöme, jag hoppas dottern får stor glädje av båten under många år! Glad Sommar! Solna Strand Marintransport
    2022-07-02 Insamlad av företaget
    Allt fungerade jättebra bra han som körde var jättebra
    Hej Jörgen, tack för det och ha det nu riktigt bra med båten i sommar! Solna Strand Marintransport
    2022-06-25 Insamlad av företaget
    Bra service och trevligt bemötande, kan varmt rekommendera
    Tack Carl, det uppskattar jag och jag hoppas ni får njuta mkt av båten i sommar! Solna Strand Marintransport
    2022-06-23 Insamlad av företaget
    Från första kontakt till avslutat jobb har företaget varit mycket upplysande och tillmötesgående vid våra kontakter. Ingav att de kunde sitt jobb och skulle kunna genomföra uppdraget.

De förväntningar jag hade levde de upp till betydligt mer än jag hade räknat med. De hade full koll från från start till mål, lämnade tidpunkter och leverans på utsatt tid.

Jag kan inte anat än att rekommendera deras tjänst till alla som behöver den typ av hjälp. Mycket hjälpsam vid leverans och sjösättning av båten, trevlig och mycket kunnig på båt och motor. Högsta betyg till den person som gjorde jobbet och den utrustning som behövdes för leverans och transport av båten, bil och trailer.
    Hej Sture! Jag uppskattar verkligen din feedback, mkt upplysande och det ger ett besked att vi är på rätt väg! Trevlig fortsättning på sommaren! Solna Strand Marintransport
    2022-06-14 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd efter att ha anlitat Solna Strand Marintransport för att köra hem min nya båt från Jungfrusund till Mariestad. Mycket professionellt bemötande, snabba svar och utmärkt service. Stort tack och mina varmaste rekommendationer att nyttja denna firma!
    Tack Per, det värmer! Jag hoppas du får en toppensäsong med nya båten! Solna Strand Marintransport
    2022-06-13 Insamlad av företaget
    Hämtade vår båt i Göteborg för färd med trailer och iläggning i Stockholm. Allt fungerade toppenbra. Vi är supernöjda.
    Tack strålande Catharina, välkommen tillbaka! Solna Strand Marintransport
    2022-06-11 Insamlad av företaget
    Fantastiskt service snabbt och lätt.
    Jag återkommer vid nästa båtköp.
    Tack Henrik! Hoppas du får en fin sommar, välkommen tillbaka! Solna Strand Marintransport
    2022-06-07 Insamlad av företaget
    Hej, jag beställde en frakt av min nya båt ifrån Göteborg till Stockholm, uppdraget utfördes magnifikt och var framme på utsatt tid.
    Dessutom fick jag ett mycket trevligt bemötande vilket gjorde det hela ännu lättare/roligare.
    Tack för det!🙏
    Härligt Jan, stort tack för de fina orden! Ha det riktigt bra med den fina båten i sommar! Solna Strand Marintransport
    2022-06-04 Insamlad av företaget
    Proffsigt och trevligt bemötande, båttransporten gick supersmidigt och helt utan problem. Rekommenderas starkt!
    Det uppskattar jag att du tycker, tack för det! Jag önskar dig en fin båtsommar! Solna Strand Marintransport
    2022-05-31 Insamlad av företaget
    Professionella
    Hjälpsamma
    Trevliga
    Tack Charlott, ha en härlig sommar med er fina båt! Solna Strand Marintransport
  • David M
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Solna Strand Marintransport kan jag starkt rekommendera!

Mycket bra service, lugn och trevlig personal.
    Hej och tack David för ett fint betyg! Må bäst på sjön! Solna Strand Marintransport
    2022-05-22 Insamlad av företaget
    Bra service och kvalitet, trevligt bemötande. Rekommenderar varmt!
    Stort tack Johannah och Johan hoppas ni får njuta av er fina klassiker! Trevlig sommar! Solna Strand Marintransport
    2022-05-22 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, bokning, hämtning och transport av min båt gick alldeles utmärkt. Mycket proffsigt och snyggt skött, jag var verkligen supernöjd med allt.
    Stefan
    Tack Stefan det var ett nöje att kunna fixa med din båt! Trevlig sommar! Solna Strand Marintransport
    2022-05-15 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande och höll vad dom lovade!
    Tack Tobias! Ha det riktigt fint i sommar! Solna Strand Marintransport
    2022-05-15 Insamlad av företaget
    Professionell, punktlig och har bra grejer. Kändes tryggt!
    Trevligt Gustav! Njut av den fina båten och var rädd om er i skärgården! Solna Strand Marintransport
    2022-05-09 Insamlad av företaget
    Snabbt, smidigt o proffsigt på alla sätt!
    Tack för det Staffan, det är det som är tanken vid varje transport. Önskar er en fin båtsommar! Solna Strand Marintransport
    2022-05-07 Insamlad av företaget
    perfekt verkligen att rekomendera
    Tack Jens! Nu får du njuta av din klassiker! Fina dagar med fiske får vi hoppas på! Solna Strand Marintransport
    2022-04-30 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande och utförd transport. Rekommenderas!
    Tack Martin! Ha en fin sommar med er fina båt! Solna Strand Marintransport
    2022-04-26 Insamlad av företaget
    Daniel hjälpte oss att transportera vår nya båt från Bjuv till Stockholm.
    Resultat: En säker utförd transport och trygg sjösättning.
    Jag kan varmt rekommendera Solna Strand Marintransport.

Lycka till i den nya transport säsongen, jag kommer garanterat höra av mig till dig igen när det blir dags för en ny båt.
    Härligt att höra Slava! Tack för de fina orden, jag önskar er en härlig sommar med båten! Solna Strand Marintransport
    2022-04-24 Insamlad av företaget
    Stort service engagemang och lösningsorgenterad.
    Tack Fredrik, för den fina recensionen, hoppas att du kommer trivas i din nya fina båt! Solna Strand Marintransport
    2022-04-18 Insamlad av företaget
    Höll tiden. Lugn och säker sjösättning. Bra pris
    Tycker båten borde plastats in men det låg eg på båtförmedlingen, men 50 mil i regn gjorde att båten var oerhört smutsig då den kom vilket drar ner betyget men som sagt inte Solnas ansvar
    Båtfötmedlingen”ville” inte plasta in den
    Tack för omdömet Peter, tror att förmedlingens skäl dels kan vara kostnad men jag vet att marinor generellt är försiktiga med att ”täcka” in båtar inför transport, av goda skäl, det blåser helt enkelt av och blir en trafikfara såvida man inte krympplastar båten. Solna Strand Marintransport
    2022-04-17 Insamlad av företaget
    Grymt proffsigt bemötande och utförande.
    Kan verkligen rekommenderas👌
    Vad roligt tack! Måla på nu så du får båten i sjön 😃 Solna Strand Marintransport
    2022-04-16 Insamlad av företaget
    Mycket smidigt och professionellt
    Tack Jonas och njut av fina dagar ombord en fantastiskt fin båt! Solna Strand Marintransport
    2022-04-13 Insamlad av företaget
    Beställd transport utförd med stort kunnande och trevligt bemötande, och till avtalat pris och tid.
    Daniel kan sin sak. Kan starkt rekommenderas.
    Tack Anders, för de fina orden. Jag hoppas premiärturen blev lyckad! Solna Strand Marintransport
    2021-12-02 Insamlad av företaget
    Briljant service bra och säker transport
    Hej Kenneth! Tack för den fina återkopplingen, ha det nu riktigt bra i vinter så laddar vi för ny båtsäsong!
    Daniel
    2021-11-15 Insamlad av företaget
    Tack Daniel på Solna Strands Marintransport för trygg och säker transport av vår motorbåt!
    Trevligt och hjälpsamt bemötande.😁
    Hej Elisabeth, vad trevligt att jag kunde hjälpa er att få nya båten ända fram till ”stugknuten”, ha en fin vinter!

2021-11-05 Insamlad av företaget
    Very good service from the first contact to the final delivery.
    Hi Petteri! Thank you very much, I hope you have had some great days in the Helsinki archipellago during late autumn with your new boat! Hope to see you in the future! Solna Strand Marintransport
    Professionell, Inlyssnande, Hör kundanpassning
    Hej Thomas, det var ett trevligt omdöme, jag önskar dig en fin höst!
    2021-10-29 Insamlad av företaget
    Utmärkt på alla sätt och vis! Jättesmidigt vid både hämtning och leverans.
    Hej Marcus, det var roligt att höra. Ha en fin höst!
    2021-10-29 Insamlad av företaget
    Utmärkt kundservice och säkra transporter till en rimlig kostnad
    Hej Tomas, tack för det! Hoppas du haft en fin båthöst, nu får vi samla kraft för nästa säsong.
    Allt fungerade perfekt! Tack Daniel
    Hej Bengt! Tack själv och hoppas du får fortsatt stor glädje av båten! Ha en fin höst!
    Allt fungerade som överenskommits
    Hej Lars, härligt att höra, jag hoppas du får en fin höst!
    2021-10-28 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och levde upp till förväntningarna vi hade på transporten av vår båt från Öregrund till Stockholm.
    Hej Krister, det var fint att höra. Jag hoppas ni får en fortsatt fin höst!
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    Smidigt och proffsigt från första kontakt till leverans av båt samt betalning.
    Hej Pär, det var roligt att höra! Jag hoppas du får en fortsatt fin båthöst! Mvh Solna Strand Marintransport
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    Hittade Daniels transportföretag via Google och Facebook, då jag skulle ner till Uddevalla och kolla på en båt!

Kom överens med säljaren och det vart en deal!
    Drog iväg ett sms och ett samtal senare så var min transport bokad med Daniel! Uddevalla-Stockholm.

Veckan därpå så sker transporten, där jag slapp åka ner till Uddevalla, Daniel fick kontaktuppgifter till säljaren och skötte hela transporten på egen hand!
    Fick ett samtal när båten var lastad på trailern och när han beräknades vara framme i Stockholm på angiven plats.
    Daniel hjälpte till med sjösättningen och en smidig Swish-betalning gjordes på plats.

Enkelt och smidigt hela vägen! Kommer absolut vända mig till Solna Strand Marintransport igen!
    Rekommenderas!!!Rekommenderas!!!

(Humana och fasta priser för transporter bör tilläggas)
    Hej Cengiz! Stort tack för din fina feeback! Det värmer, hoppas att du hunnit bekanta dig med båten i sommar och under hösten, jag passar på att önska en fin höst! Mvh Solna Strand Marintransport
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    Allt som avtalat, perfekt från västkust till östkust och dessutom trevligt bemötande.
    Hej Robert! Toppen och tack för ditt omdöme! Fortsatt trevligt båtägande! Mvh Solna Strand Marintransport
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    Personlig service - på riktigt!
    Hej Andreas, tack ja man försöker så gott man kan! Jag önskar dig en toppenhöst så ses vi kanske till våren! Mvh Solna Strand Marintransport
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    Punktligt, trevligt, hjälpsamt! Transport av båt från Stockholm till Göteborg.
    Hej Claudia, ja tack det är precis vad jag önskar, tack för din feedback och ha en fin höst! Mvh Solna Strand Marintransport
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    Superproffsigt bemötande och kunnig i sitt genomförande
    Jag kan verkligen rekommendera Solna Strand marintransport
    Hej S, det var ett väldigt trevligt omdöme det tackar jag för! Jag hoppas du fortsatt får njuta av båt och kanske även en höst på sjön! Mvh Solna Strand Marintransport
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    Utmärkt! Trevligt bemötande, utmärkt kommunikation och hjälpsam.
    On time!

Mycket mycket nöjd!
    Hej Niklas! Toppen, tack för ett fint omdöme och jag hoppas vi ses när det är dags att byta båt! Mvh Solna Strand Marintransport
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    Snabb service och mycket bra bemötande.
    Hej Vahidin! Hoppas barnen fick en toppensommar i båten och roliga utflykter! Mvh Solna Strand Marintransport
    2021-10-24 Insamlad av företaget
    Väl bemött proffsiga personliga och effektiva . De sålde min båt snabbt och enkelt så jag är jättenöjd! 👍😀
    Hej Birgitta! Stort tack för din återkoppling och trevligt att kunna hjälpa till! Trevlig fortsättning på hösten!