Solna Strand Marintransport

Utöver våra fasta destinationer med ett förbestämt konkurrensmässigt fast pris, snickrar vi ihop din unika destination utan krångliga prislistor, ”all inclusive”, inget tillkommer. Såklart är transporten försäkrad hela vägen! Vår omtanke om din ögonsten får du på köpet! Med våra recensioner på Facebook och på RECO hoppas vi att du ska känna dig trygg! Glöm inte att du kan se referensjobb på Facebook, i text och bild! Vi fortsätter utveckla samarbeten med marinor runt om i Sverige primärt men Norge och Finland ligger på kartan. Vi kommer erbjuda ett grundsortiment av förtöjningsutrustning från 2022. Under nästa år hoppas vi även på att kunna erbjuda vinterförvaring i Stockholm åt våra lokala kunder.

Välkommen!

Läs vad 34 kunder tycker om Solna Strand Marintransport 2

2021-11-15
    Tack Daniel på Solna Strands Marintransport för trygg och säker transport av vår motorbåt!
    Trevligt och hjälpsamt bemötande.😁
    Hej Elisabeth, vad trevligt att jag kunde hjälpa er att få nya båten ända fram till ”stugknuten”, ha en fin vinter!

2021-11-05
    Very good service from the first contact to the final delivery.
    Hi Petteri! Thank you very much, I hope you have had some great days in the Helsinki archipellago during late autumn with your new boat! Hope to see you in the future! Solna Strand Marintransport
    Professionell, Inlyssnande, Hör kundanpassning
    Hej Thomas, det var ett trevligt omdöme, jag önskar dig en fin höst!
    2021-10-29
    Utmärkt på alla sätt och vis! Jättesmidigt vid både hämtning och leverans.
    Hej Marcus, det var roligt att höra. Ha en fin höst!
    2021-10-29
    Utmärkt kundservice och säkra transporter till en rimlig kostnad
    Hej Tomas, tack för det! Hoppas du haft en fin båthöst, nu får vi samla kraft för nästa säsong.
    Allt fungerade perfekt! Tack Daniel
    Hej Bengt! Tack själv och hoppas du får fortsatt stor glädje av båten! Ha en fin höst!
    Allt fungerade som överenskommits
    Hej Lars, härligt att höra, jag hoppas du får en fin höst!
    2021-10-28
    Trevligt bemötande och levde upp till förväntningarna vi hade på transporten av vår båt från Öregrund till Stockholm.
    Hej Krister, det var fint att höra. Jag hoppas ni får en fortsatt fin höst!
    2021-10-27
    Smidigt och proffsigt från första kontakt till leverans av båt samt betalning.
    Hej Pär, det var roligt att höra! Jag hoppas du får en fortsatt fin båthöst! Mvh Solna Strand Marintransport
    2021-10-27
    Hittade Daniels transportföretag via Google och Facebook, då jag skulle ner till Uddevalla och kolla på en båt!

Kom överens med säljaren och det vart en deal!
    Drog iväg ett sms och ett samtal senare så var min transport bokad med Daniel! Uddevalla-Stockholm.

Veckan därpå så sker transporten, där jag slapp åka ner till Uddevalla, Daniel fick kontaktuppgifter till säljaren och skötte hela transporten på egen hand!
    Fick ett samtal när båten var lastad på trailern och när han beräknades vara framme i Stockholm på angiven plats.
    Daniel hjälpte till med sjösättningen och en smidig Swish-betalning gjordes på plats.

Enkelt och smidigt hela vägen! Kommer absolut vända mig till Solna Strand Marintransport igen!
    Rekommenderas!!!Rekommenderas!!!

(Humana och fasta priser för transporter bör tilläggas)
    Hej Cengiz! Stort tack för din fina feeback! Det värmer, hoppas att du hunnit bekanta dig med båten i sommar och under hösten, jag passar på att önska en fin höst! Mvh Solna Strand Marintransport
    2021-10-27
    Allt som avtalat, perfekt från västkust till östkust och dessutom trevligt bemötande.
    Hej Robert! Toppen och tack för ditt omdöme! Fortsatt trevligt båtägande! Mvh Solna Strand Marintransport
    2021-10-27
    Personlig service - på riktigt!
    Hej Andreas, tack ja man försöker så gott man kan! Jag önskar dig en toppenhöst så ses vi kanske till våren! Mvh Solna Strand Marintransport
    2021-10-27
    Punktligt, trevligt, hjälpsamt! Transport av båt från Stockholm till Göteborg.
    Hej Claudia, ja tack det är precis vad jag önskar, tack för din feedback och ha en fin höst! Mvh Solna Strand Marintransport
    2021-10-27
    Superproffsigt bemötande och kunnig i sitt genomförande
    Jag kan verkligen rekommendera Solna Strand marintransport
    Hej S, det var ett väldigt trevligt omdöme det tackar jag för! Jag hoppas du fortsatt får njuta av båt och kanske även en höst på sjön! Mvh Solna Strand Marintransport
    2021-10-27
    Utmärkt! Trevligt bemötande, utmärkt kommunikation och hjälpsam.
    On time!

Mycket mycket nöjd!
    Hej Niklas! Toppen, tack för ett fint omdöme och jag hoppas vi ses när det är dags att byta båt! Mvh Solna Strand Marintransport
    2021-10-27
    Snabb service och mycket bra bemötande.
    Hej Vahidin! Hoppas barnen fick en toppensommar i båten och roliga utflykter! Mvh Solna Strand Marintransport
    2021-10-24
    Väl bemött proffsiga personliga och effektiva . De sålde min båt snabbt och enkelt så jag är jättenöjd! 👍😀
    Hej Birgitta! Stort tack för din återkoppling och trevligt att kunna hjälpa till! Trevlig fortsättning på hösten!
    2021-10-24
    Vi fick hjälp av Solna Strand Marintransport med att hämta en båt från Karlskrona till Stockholm/Vaxholm. Vi är supernöjda med deras service.

/Pierre
    Hej Pierre! Stort tack för din feedback, och hoppas ni får en fortsatt fin höst på sjön och på land!
    2021-10-24
    Hjälpsam, proffsig och det kändes mycket tryggt i hela leveransen. Jag behövde inte ens vara på plats vid upphämtning hos kund. Toppbetyg, tack för hjälpen!
    Hej Jacob! Härligt att vi kunde underlätta för dig, tack för det fina betyget och ha en fortsatt fin höst!
    2021-10-23
    Bra service, trevlig personal. Snabb leverens av båten.
    Hej Pär, tack för feedback och ha en fin höst!
    2021-10-22
    Hjälpsam, kundfokuserad. Han hade bra trailer som fungerade väldigt bra. Verkade även väldigt kunnig. Återkopplade transportgenomförande på ett bra sätt. På det hela effektiv och smidig leverans.
    Hej Ulf, stort tack för trevligt omdöme! Hoppas du får en fortsatt fin höst!
    2021-10-22
    Solna strand Marintrasnport hämtade och lämnade båten snyggt och prydligt. Fick en bild på mailen när allt var klart.
    supernöjd
    Hej Andreas, supertack för ditt omdöme och ha en fortsatt fin höst!
    2021-10-22
    Löste allt på ett smidigt och prisvärt sätt
    Hej och tack Magnus, jag hoppas du fortsatt får glädje av båtlivet!
    2021-10-22
    Bra och prisvärd båttransport!
    Hej Andre! Tack för din feedback! Trevlig höst! Solna Strand Marintransport
    2021-10-22
    Mycket trevligt bemötande och professionellt utförande av uppdraget. Tack!!!
    Hej Ola, stort tack för de fina orden! Jag hoppas du får en fin fortsättning på hösten!
    2021-10-22
    Är ju en tid sedan. Fungerade utmärkt. Proffsigt!
    Hej Hans, ja det var det verkligen. Tack för feedback. Du vet vart vi finns!
    2021-10-22
    Bra kommunikation om hämtning och leverans av min båt.
    Hej Camilla, alltid skönt att höra att jag varit tydlig. Det är inte alltid så lätt :) Ha en fin höst!
    2021-10-22
    Mycket trevligt och professionellt bemötande hela vägen. Trygg och säker på- och avlastning i hamn och stabil transport av båten, samt bra information om vad som händer i alla steg. Rekommenderas starkt!
    Hej Mattias! Det var fina ord, jag får tacka för feedback! Ha en fin höst!
    2021-10-20
    Mycket proffsigt , trevligt och enkelt samarbete med mycket hög servicegrsd
    Toppen
    Hej Mats, den fina recensionen tackar jag för!
    2021-10-20
    Köpte transport av båt från Sthlm till Karlsborg och allt fungerade perfekt. Proffesionellt och proffsigt utfört jobb med rätt och bra utrustning för ändamålet. Båten plockades upp SSM på Värmdö och jag mötte upp i Karlsborg. Kunde inte varit enklare.
    Tack Fredrik, hoppas du får fortsätta njuta av båten! Mvh Daniel Solna Strand Marintransport
    2021-10-20
    Suveränt hanterat från början till slutet!
    Tack Christian för ett fint omdöme! Mvh Daniel Solna Strand Marintransport
    2021-10-20
    Enkel och smidig kontakt.
    Väl utfört uppdrag.
    Hej Jens, tack för ett fint omdöme! Mvh Daniel Solna Strand Marintransport
    2021-10-20
    Mycket smidigt, proffsigt och prisvärt
    Hej John, tack för ett trevligt omdöme! Fortsatt trevlig båthöst! Solna Strand Marintransport
    2021-10-20
    Proffsigt bemötande från företaget. Höll exakt vad dom lovat. Snabb återkoppling på frågor jag hade.
    Hej Ulf! Tack för de fina orden, jag önskar dig en härlig höst! Mvh Daniel Solna Strand Marintransport